SPECJALISTA DZIAŁU WSPARCIA UŻYTKOWNIKA JAKDOJADE Poznań oferta pracy CITY-NAV Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DZIAŁU WSPARCIA UŻYTKOWNIKA JAKDOJADE
Wynagrodzenie: od 2 480 PLN
Zakres obowiązków: przyjmowanie zgłoszeń, udzielanie informacji użytkownikom aplikacji, analiza i przedstawienie diagnozy problemów użytkownikowi, a następnie przekazanie uwag do specjalistów odpowiedzialnych za ich późniejsze usuwanie
Data publikacji: 2018-07-06
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: CITY-NAV Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:60-786 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przyjmowanie zgłoszeń, udzielanie informacji użytkownikom aplikacji, analiza i przedstawienie diagnozy problemów użytkownikowi, a następnie przekazanie uwag do specjalistów odpowiedzialnych za ich późniejsze usuwanie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 480 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DZIAŁU WSPARCIA UŻYTKOWNIKA JAKDOJADE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 480 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Doświadczenie mile widziane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: zaangażowanie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja czasu pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta i pracy zdalnej; praca zdalna
Nazwa pracodawcy: CITY-NAV Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
GRUNWALDZKA 43/3 i 4, 60-786 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, LM
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: zgłoszenia e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: GRUNWALDZKA
Numer budynku pracodawcy: 43
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 06.07.2018
Oferta pracy ważna do: 06.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami niemieckojęzycznymi, pozyskiwanie klientów, udzielanie informacji o usługach świadczonych przez firmę, przyjmowanie zamówień, sporządzanie ofert handlowych, udział w wyjazdach, targach oraz szkoleniach na terenie Polski, Niemiec
Antidotum Ireneusz Marzoch - 2016-02-12 - Poznań (wielkopolskie)
stanowisko administracyjno -biurowe,wprowadzanie, przetwarzanie danych z wykorzystaniem komputera i innych urzadzeń biurowych,praca przy komputerze
NFM Production sp. z o.o. - 2018-05-04 - Lębork (pomorskie)
codzienna kontrola produktu gotowego, sporządzanie dziennych raportów, praca według ściśle okreslonych procedur
TAMA POLSKA Sp. z o.o. - 2018-01-18 - Świdnica (dolnośląskie)
naliczanie wynagrodzeń, ubezpieczeń społecznych, obsługa programu płatnik, interpretowanie i znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
JSW Szkolenie i Górnictwo Sp.z z.o.o. - 2017-09-14 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
według programu programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
1.Sporządzanie list płac, deklaracji ZUS,2.Sporządzanie wniosków do PFRON i OHP,3.Prowadzenie dokumentacji pracowniczej i akt osobowych,4.Kontakt z urzędami administracji publicznej,5.Obsługa klientów biura,6.Samokształcenie i śledzenie bieżących zmian przepisów prawnych,7.Wykonywanie dodatkowych zleceń wg potrzeb klientów
"BILANS" Biuro Rachunkowe ANNA MIĄSKOWSKA - 2018-09-14 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Suchy Las (wielkopolskie)
naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS oraz zaliczek na podatek dochodowy
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-10 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
- obsługa klienta,- dbanie o wygląd salonu wystawienniczego,- przygotowywanie umów,- współpraca z projektantami,- pozyskiwanie klienta.
Drewutnia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-01 - Łochowice (kujawsko-pomorskie)
sprzatanie pomieszczeń biurowych, socjalnych i technicznych
"MEGA-COR" Jolanta Jaszczyńska - 2016-10-06 - Świdnica (dolnośląskie)
kompleksowa obsługa klienta związana z protezowaniem słuchu
AUDIONOVA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-29 - Chrzanów (małopolskie)
sporządzanie dokumentów związanych z wypłatą wynagrodzenia, deklaracji do ZUS, naliczania podatku dochodowego od osób fizycznych, deklaracji PFRON, do Kobize i Urzędu Marszałkowskiego, zatrudnianie cudzoziemców
EPO-TRANS LOGISTIC S.A. - 2017-04-12 - Tychy (śląskie)
Sprzedaż produktów (przyczepy samochodowe) do klientów biznesowych na rynek krajowy, aktywne poszukiwanie partnerów biznesowych - tworzenie struktury dilerskiej, codzienny kontakt z dedykowaną grupą klientów, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, udział w targach branżowych, realizacja zamówień
NOWIM Mariusz Nowicki - 2018-01-05 - Jarocin (wielkopolskie)
Przygotowywanie ofert, prowadzenie korespondencji z kontrahentami, wystawianie faktur vat oraz pro forma, wystawianie listów przewozowych, prowadzenie niezbędnych ewidencji, obsługa prograbu FV oraz innych obowiązków wynikających z prowadzenia sekretariatu- biura kontaktu z klientem.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Gdańsk (pomorskie)
koordynowanie wysyłek towarów, przygotowywanie dokumentacji, sprawdzanie tras dla nowych klientów, reklamacje.
kontakt przez PUP - 2015-11-06 - Lipsko (mazowieckie)
Staż z PO WER na 6 miesięcy dla osób do 30 roku życia (- dla osób do 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone w okresie 4 miesięcy od daty rejestracji - dla osób powyżej 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone od momentu przystąpienia do projektu)MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: UL. FIRLIKA 9/14GODZ.PR.: 7.30-15.30WYMAGANIA ORGANIZATORA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- przygotowanie decyzji zezwalających na usuwanie drzew i krzewów,- prowadzenie postepowań w sprawach wyznaczania administracyjnych kar pieniężnych za usunięcie zieleni bez wymaganego zezwolenia/zniszczenie zieleni,- dokonywanie odbiorów nasadzeń zastępczych wynikających z decyzji zezwalających na usunięcie drzew i krzewów,- prowadzenie postępowań dotyczących umarzania po 3 latach opłat ustalonych w decyzjach zezwalających na usunięcie zieleni pod warunkiem wykonania nasadzeń zastępczych,- współuczestniczenie w pracach związanych z udostępnianiem na wniosek informacji o środowisku i jego ochronie,- przygotowywanie i przekazywanie dokumentów w sprawie odwołań i zażaleń do SKO, monitorowanie zaskarżonych decyzji i postanowień na każdym etapie postępowania odwoławczego i sądowo- administracyjnego.- kontakt telefoniczny z klientami Urzędu,- obsługa sprzętu komputerowego (w tym praca przy komputerze powyżej 4 h dziennie),- przeprowadzanie czynności kontrolnych poza siedzibą urzędu,- kierowanie pojazdem służbowym do 3,5 T (samochód osobowy) w ramach obowiązków służbowych,- praca na stanowisku może się wiązać z delegacjami, wyjazdami służbowymi.
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego - 2018-08-10 - Gdańsk (pomorskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-04-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Ogólny zakres obowiązków1. pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz opieka i podtrzymanie relacji z obecnymi klientami firmy2. wprowadzanie danych do systemów3. aktywna sprzedaż stacjonarna połączona z doradztwem4. aktywne odpowiadanie na zapytania klientów5. prowadzenie kampanii mailingowej6. prowadzenie negocjacji oraz tworzenie ofert7. terminowa realizacja wyznaczonych planów8. bieżące wsparcie działu sprzedaży w pracy operacyjnej9. wystawianie faktur i innych dok. związanych ze sprzedażą10. dokumentowanie i raportowanie działań (dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie biura ul. Krakowska 158. Osoba kontaktowa: Paulina Wąsacz
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2015-12-15 - Rzeszów (podkarpackie)
koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia, produkcji magazynami i dystrybucji w branży spożywczej, utrzymanie i kontrola zapasów
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Lorenki (łódzkie)
jw.
OZNAKUJ BIURO MICHAŁ TRYC - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola stanów surowców na magazynach, inwentaryzacja comiesięczna, wprowadzanie faktur do programu magazynowego, rozliczenia i kalkulacje gastronomiczne, analizowanie sprzedaży i kosztów. Rozliczanie magazynów hotelowych i gastronomicznych, udział w kontrolach działu gastronomii, odpowiedzialnosć za realizację założeń budżetowych restaracji. Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą e-mail: Oferta znajduje się w sali: Gb, Ga
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie; mile widziane doświadczenie w merchandisingu lub sprzedaży, rozwinięte zdolności interpersonalne, wysoka kultura osobista oraz motywacja do działania; zakres obowiązków: aktywne doradztwo produktowe, dbanie o wygląd ekspozycji produktowej, montaż i uzupełnianie materiałów reklamowych, zatowarowywanie półek zgodnie ze standardami , dbałość o relacje z personelem placówki handlowej, raportowanie dostępności produktów i sporządzanie zamówień, przyjmowanie dostaw; przez 3 m-ce umowa zlecenie z możliwością podpisania umowy o pracę; miejsce pracy: Gliwice C.H. Arena;
JET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-09 - Gliwice (śląskie)
samodzielne prowadzenie rekrutacji pracowników;
DREMAN Sp. z o.o. - 2017-01-23 - Opole (opolskie)
Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowychRealizowanie założonych planów sprzedażowychPozyskiwanie nowych członków KasyWspółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-12-04 - Lubin (dolnośląskie)
Naliczanie wynagrodzeń, składek zusowskeich, wypełnianie i wysylanie deklaracji , sprawozdania GUS, PFRON, wyliczanie zwolnień lekarskich, podatku, rozliczenie miesieczne kosztów z wynagrodzeń. 1/2 etatu Miejsce pracy: Wrocław, ul. LelewelaKontakt kandydatów z pracodwcą: kisegowosc (at) wdn.plSala E
Wrocławska Drukarnia Naukowa PAN im.St.Kulczyńskiego Sp.z o.o. - 2018-02-21 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie spraw administracyjnych ośrodka, obsługa recepcji, obsługa kasowa (kasa fiskalna, faktury)
Ochotnicze Hufce Pracy Małopolska Wojewódzka Komenda - 2016-11-29 - Lanckorona (małopolskie)
Opracowywanie technologii dla produktu, przygotowywanie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Kraków (małopolskie)
Poszukiwanie i rekrutacja pracowników z Ukrainy oraz Białorusi, szczególnie dokumentacji w języku polskim, ukraińskim, rosyjskim. Nawiązywanie kontaktów i współpraca z klientami zagranicznymi. Praca jednozmianowa w godz. 8-17.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Wrocław (dolnośląskie)