SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU Tomaszów Lubelski oferta pracy VEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na umywalki.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Poszukiwanie klientów na rynku wschodnim. Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z kontrahentami. Sporzązdanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych. Poszukiwanie i wdrażanie na rynku wschodnim nowych rozwiązań mających na celu aktywizację sprzedaży.
Data publikacji: 2019-01-23
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Pracodawca: VEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rolnicza 10, 22-600 Tomaszów Lubelski, powiat: tomaszowski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Poszukiwanie klientów na rynku wschodnim. Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z kontrahentami. Sporzązdanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych. Poszukiwanie i wdrażanie na rynku wschodnim nowych rozwiązań mających na celu aktywizację sprzedaży.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie: 2600,00zł + możliwość uzyskania nagrody uznaniowej w wysokości do max. 100% płacy zasadniczej
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tomaszów Lubelski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tomaszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tomaszów Lubelski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.04.2019
Data zakończenia pracy: 25.01.2022
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw marketingu i handlu (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie: wyższe techniczne lub ekonomiczne.Wymagane umiejętności: nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi z Ukrainy i Rosji, negocjowanie warunków współpracy, podpisywanie umów handlowych.Wymagana znajomość j. obcych: j. ukraiński lub rosyjski w stopniu biegłym.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: VEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Lubelskim
Adres pracodawcy:
MARSZAŁKOWSKA 84/92 117, 00-514 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: pon.-pt., Godziny : 08:00-14:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: MARSZAŁKOWSKA 84/92
Numer budynku pracodawcy: 117
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Lubelskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 24.01.2019
Oferta pracy ważna do: 07.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 24.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontakt z klientem anglo- i fancuskojęzycznym, monitorowanie terminowego regulowania należności, przygotowanie przeterminowanych wierzytelności analiza i resetowanie różnic między fakturą a oryginalnym zamówieniem.
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie kadr i płac firmy oraz księgowanie dokumentów
Przedsiębiorstwo "POLAKTIV" Sp. z Pszczew PROFI WASH Zakład Prod. w Gorzowie Wlkp.o.o. - 2016-08-02 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pozyskiwanie nowych klientów z krajów Unii Europejskiej w branży drzewnej. Godziny pracy do uzgodnienia z pracodawcą. Kontakt osobisty: ul. Słowackiego 4b, Andrychów, telefoniczny: 730 153 153 lub e-mailowy: andremax2 (at) interia.pl. Wynagrodzenie 2000,00 zł brutto + prowizja.
Andremax sp. z o.o. - 2017-01-27 - Andrychów (małopolskie)
NAWIĄZYWANIE I PODTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z KLIENTAMI
APT ONE.SP Z O.O. - 2016-06-13 - Rzeszów (podkarpackie)
organizowanie oraz koordynowanie całokształtu prac w celu zapewnienia realizacji zadań planowych w ramach branży automatycznej; współpraca przy opracowywaniu planów remontów instalacji technologicznych, urządzeń technicznych oraz innych obiektów dla instalacji będących w zakresie obowiązków w zgodności z obowiązującymi przepisami; zapewnienie sprawności aparatów, urządzeń i instalacji oraz ich ciągłości produkcyjno - ruchowej z zapewnieniem bezpieczeństwa eksploatacyjnego i bezpieczeństwa obsługi sprawowanie nadzoru nad firmami usługowymi w branży AKP w zakresie zgodnym z umowami wykonywania powierzonych obowiązków; współpraca przy tworzeniu planów budżetowych dla podległych instalacji technologicznych oraz kontrolowanie i analizowanie ich bieżącej efektywności; sporządzanie założeń do modernizacji oraz projektów nowych urządzeń i instalacji AKP; dozorowanie stanu technicznego urządzeń i sieci elektroenergetycznych; analiza zdarzeń awaryjnych maszyn i urządzeń elektrycznych oraz proponowanie zmian dążących do ich maksymalnego ograniczenia; nadzorowanie i prowadzenie rozruchów systemów, układów i aparatury przekazywanych do eksploatacji w ramach realizacji inwestycji; wynagrodzenie od 1850zł
SODA POLSKA CIECH SPÓŁKA Z O. O. - 2016-07-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
zarzadzanie finansami, przygotowywanie dokumentów pod kontrolę
Centrum Szkoleniowe UFE - 2017-04-07 - Żywiec (śląskie)
OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, POCZTY PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW , OBSŁUGA KLIENTA, ZAMAWIANIE MATERIAŁÓW BIUROWYCH
INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. - 2018-04-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Dokonywanie całokształtu rozliczeń finansowych dostaw i sprzedaży surowca, wystawianie i sprawdzanie faktur za zakup, sprzedaż i transport zbóż, sporządzanie wymaganych sprawozdań, kompleksowa obsługa zawieranych umów zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie analiz, opracowań dotyczących obrotem zboża
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2017-10-23 - Stoisław (zachodniopomorskie)
- Negocjacje warunków współpracy z dostawcami.- Analiza i optymalizacja kosztów.- Sporządzanie analiz obrazujących ruchy cenowe materiałów strategicznych.- Dokonywanie kwartalnej oceny dostawców.- Analiza terminowości i kompletności dostaw.- Kontrola zakupów pod względem merytorycznym, jakościowym i cenowym.- Koordynacja dostaw i odbiorów zamówionych materiałów i towarów.- Wystawianie zamówień do dostawców.- Utrzymanie poprawnych relacji z dostawcami.- Prowadzenie negocjacji handlowych.- Poszukiwanie dostawców alternatywnych celem podnoszenia efektywności, wprowadzenie innowacyjnych materiałów i towarów.- Prowadzenie rozmów z dostawcami celem wdrażania usprawnień technologicznych kupowanych materiałów i towarów.- Wystawianie zamówień do dostawców.
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-14 - Kruszyn (kujawsko-pomorskie)
Wyliczenie wysokości odszkodowań w specjalistycznym systemie informatycznym. Praca w godzinach 8-16.
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych "TUW" - 2016-11-03 - Płock (mazowieckie)
kontakt z kilientami z Ukrainy, wysyłka na Ukrainę.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Tarnów (małopolskie)
obsługa korespondencji, przyjmowanie interesantów, zadania związane z prowadzeniem biura
GZD sp. z o.o. sp.k. - 2018-02-16 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)
uzipełnianie bazy danych, poszukiwanie klientów, pisanie ofert i zapytań, umawianie spotkań
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Piaseczno (mazowieckie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KLIENTA, OBSŁUGA ADMINISTRACJI SPRZEDAŻY I ZAKUPU, PROWADZENIE DOKUMENTACJI, UTRZYMYWANIE BIEŻĄCYCH RELACJI Z KLIENTAMI, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO LUB ANGIELSKIEGO, CV WYSYŁAĆ NA E-MAIL; praca (at) temca.pl
TEMCA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
w/g zakresu obowiązków specjalisty ds. zamówień publicznych:-wybieranie właściwego trybu udzielenia zamówienia publicznego;-weryfikowanie zgodności opisu przedmiotu zamówienia, warunków udziału w postępowaniu i sposobu oceny ich spełniania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zamówień publicznych;-sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia;-przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń dotyczących postępowań;-rekomendowanie najkorzystniejszej oferty poprzez udział wpracach komisji przetargowych;-reprezentowanie zamawiającego wpostępowaniach odwoławczych oraz w procedurze kontrolnej udzielonych zamówień;-prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych;monitorowanie realizacji planów zamówień publicznych;sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach.
1 WOJSKOWY SZPITAL KLINICZNY Z POLIKLINIKĄ SP ZOZ W LUBLINIE - 2017-11-22 - Lublin (lubelskie)
zarządzanie zamówieniami klientów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami, przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów, współpraca z innymi działami firmy: transportu, zaopatrzenia, fabrykami, produkcji, ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży,odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom
kontakt przez PUP - 2018-12-06 - Kraków (małopolskie)
Obsługa partnerów handlowych, pozyskiwanie nowych klientów w kraju i za granicą (Ukraina, Włochy, Niemcy, Portugalia, Hiszpania), udział w wydarzeniach branżowych, obsługa procedur celnych
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Munina (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Olszewo-Borki (mazowieckie)
Przygotowanie samochodu do jazdy, nadzór nad prawodłowym załadowaniem i rozmieszczaniem ładunku, prowadzenie ewidencji i raportów dziennych
P.P.H.U. PIOTREX BUD PIOTR KWIECIEŃ - 2017-02-15 - Gdańsk (pomorskie)
rozwiązywanie kompleksowych próśb dot. zarządzania zasobami ludzkimi dla wewnętrznych klientów firmy, utrzymywanie SAP pod kątem danych personalnych zgodnie z wewnętrznymi i zewnętrznymi procedurami, raportowanie i analiza danych personalnych, ciągłe szukanie usprawnień związanych z danym stanowiskiem pracy, tłumaczenie komunikacji wewnętrznych firmy, zapewnienie ciągłości wiedzy w zespole, współpraca z managerami i liderami w kwestiach identyfikacji możliwości usprawnienia procesów
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta za pośrednictwem platformy internetowej, dynamiczna prezentacja ofert przy użyciu innowacyjnej aplikacji EBOK, monitorowanie zmian w programie wycieczki, zbieranie ofert, bieżąca komunikacja z klientami i pilotem przy użyciu aplikacji, poprzez wdrażanie treści, komunikatów i prezentacji bogatej w fotografie i filmy z konkretnych destynacji, przygotowywanie broszur i katalogów ofertowych w formie papierowej na podstawie wykonywanych zdjęć i filmów, sporządzanie fotorelacji oraz filmów wideo z hosteli, atrakcji i popularnych destynacji. Praca dwuzmianowa w godzinach 08:00-16:00 i 10:00-18:00.
kontakt przez PUP - 2018-12-15 - Piła (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych związanych ze stosunkiem pracy osób zatrudnionych w CIS.Prowadzenie ewidencji indywidualnych upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora CIS.Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzeganie przepisów regulaminu pracy i kodeksu pracy.Opracowywanie materiałów z przeprowadzonych kontroli.Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonywania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji.Sporządzanie i naliczanie list płac pracowników, kart wynagrodzeń, rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym.Zgłaszanie i wyrejestrowywanie do ubezpieczeń społecznych ZUS uczestników, naliczanie składek.Współpraca z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Rodzinie w Chełmie w zakresie zgłoszeń i wyrejestrowań do ubezpieczenia zdrowotnego uczestników.Prowadzenie dokumentacji związanej z wydawaniem poleceń wyjazdów służbowych.Prowadzenie rejestrów wykorzystanych urlopów pracowników.Prowadzenie sekretariatu CIS.Zbieranie i realizacja zamówień dotyczących zapotrzebowania na zakup materiałów związanych z działalnością CIS.Przygotowywanie procedur zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych.
Centrum Integracji Społecznej w Chełmie - 2018-10-10 - Chełm (lubelskie)
Sprzedaż umów abonamentowych na dostarczanie energii elektrycznej, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów sprzedażowych, budowanie relacji i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy. Wymagania: wysokie umiejętności interperssonalne, umiejętność pozyskiwania nowych klientów i podtrzymywania długofalowych relacji, nastawienie na realizację celów - wysoka determinacja w działaniu, umiejętność identyfikowania potrzeb i oczekiwań klientów, dobór właściwych rozwiązań/ usług. Mile widziane doświadczenie w sprzedaży, dodatkowym atutem będzie znajomość rynku energii elektrycznej. Praca na wyspie sprzedażowej w Galerii Kaszuby w Wejherowie.
"LEASINGTEAM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-11 - Wejherowo (pomorskie)
- pełne śledzenie i nadzór zadań logistycznych i bacf-office w przydzielonym zakresie przesyłek, od zamówienia do przyjęcia towaru na podstawie dokumentów przewozowych, które należy odebrać/wydać,- przekazanie sprawy do odpowiedniego działu (brak zewnętrznej i wewnętrznej dokumentacji, brak instrukcji),- współpraca ze wszystkimi interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi AM Sourcing (Mills, dostawcy itp.) w szczególności bliskie relacje z działem AP w celu uzyskania dobrej znajomości kontraktu, cen, zasad fakturowania itp., - współpraca z kontrahentami z Rosji, Ukrainy oraz Wielkiej Brytanii,- codzienny kontakt z działem, aby potwierdzić czy wszystkie transakcje są prawidłowo przetwarzane i na czas, ze szczególnym uwzględnieniem płatności dostawców,- praca zgodnie z procesami i procedurami- gromadzenie i rejestrowanie wszystkich informacji dotyczących rozliczeń międzyokresowych,- sprawdzanie czy każda zarejestrowana przesyłka jest zgodna z warunkami umowy (zakupu i sprzedaży),- sprawdzanie czy żądania klienta są obsługiwane w odpowiednim czasie.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Organizacja czasu wolnego dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Prowadzenie zabaw, wieczorków tanecznych, imprez okolicznościowych, organizacja wycieczek pieszych, rowerowych, autokarowych oraz spływów kajakowych
AMW REWITA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-25 - Maróz (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
Ośrodek Nauczania Języków Obcych JĘZYKI ŚWIATA - 2017-04-28 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykształcenie wyższe techniczne o specjalności: mechatronika lub elektronika; roczny staż pracy; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie; znajomość pakietu MS OFFICE; mile widziane doświadczenie w pracy przy produkcji i montażu urządzeń elektronicznych; zdolność szybkiego przyswojenia nowej wiedzy; odporność na stres; odpowiedzialność i samodzielność; prace przy produkcji i montażu elektroniki; Jedna zmiana; Miejsce pracy Gliwice;
PRO-AUDIO ELEKTRONICS KRZYSZTOF SZEPTYCKI - 2016-01-20 - Gliwice (śląskie)
Zidentyfikowanie kluczowych kompetencji, jak i obszarów rozwojowych pracowników i zarządzanie nimi w sposób gwarantujący obustronną korzyść, tworzenie odpowiednich warunków do optymalnego spożytkowania kompetencji i talentów na rzecz firmy, budowanie i wspieranie rozwoju pracowników stale uczących się, dbanie o przepływ dobrych praktyk w strukturze firmy, odpowiedni wpływ na poziom motywacji i zaangażowania pracowników, wspieranie budowania organizacji opartej na coachingu i monitoringu, integrowanie pracowników, oraz przygotowanie pracowników do objęcia różnych funkcji/stanowisk w organizacji. Pracodawca proponuje częściową refundację za dojazd. Proponowane wynagrodzenie od 4 000 zł brutto miesięcznie + premia.
Weber Hydraulika Sp z o.o. - 2018-06-13 - Wykroty (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Słupskie Stowarzyszenie Innowacji Gospodarczych i Przedsiębiorczości - 2017-01-09 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie biura Spółdzielni.
Spółdzielnia Transportu Wiejskiego - 2018-04-13 - Otwock (mazowieckie)