SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI NALEŻNOŚCI Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI NALEŻNOŚCI
Wynagrodzenie: od 5 500 PLN
Zakres obowiązków: Kontakt z klientem anglo- i fancuskojęzycznym, monitorowanie terminowego regulowania należności, przygotowanie przeterminowanych wierzytelności analiza i resetowanie różnic między fakturą a oryginalnym zamówieniem.
Data publikacji: 2018-08-20
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontakt z klientem anglo- i fancuskojęzycznym, monitorowanie terminowego regulowania należności, przygotowanie przeterminowanych wierzytelności analiza i resetowanie różnic między fakturą a oryginalnym zamówieniem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI NALEŻNOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Komunikatywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość programu EXEL, SAP, FSCM, biegła znajomość języka angielskiego i francuskiego,umiejętnośc planowania i organizaci pracy własnej
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.08.2018
Data dodania oferty pracy: 20.08.2018
Oferta pracy ważna do: 03.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Planowanie zdolności produkcyjnych, wspólpraca z działem zakupów, nadzór i kontrola postępu prac.
CLIMATIC Sp.z o.o z siedzibą w Regułach - 2018-04-05 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Lewin Brzeski (opolskie)
prowadzenie działań i procesów zakupowych, zapewnienie dostępności materiałów do produkcji w ilościach i terminach zgodnych z zapotrzebowaniem, wyszukiwanie dostawcówpraca w godz. 8-16
SCHOLLGLAS Polska Sp. z o.o. - 2018-05-10 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
telefoniczna oraz bezpośrednia obsługa llientów firmy, realizacja planów sprzedażowych poprzez obsługę stałych klientów, pozyskiwanie nowych, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Tychy (śląskie)
Stworzenie serii artykułów autorskich, interpretujących określone kwestie prawa ukraińskiego. Przygotowanie serii analiz oraz opinii prawniczych z zakresu interpretacji poszczególnych norm prawa ukraińskiego.Za wykonanie tego dzieła prawnik dostanie 72 000 złotych. Przewidziany czas wykonania dzieła to 36 miesięcy. Okres rozliczeniowy - miesiąc. Prawnik dostaje wynagrodzenie etapowo, czyli 2000 zł brutto za każdy okres rozliczeniowy (o ile dany etap dzieła został dostarczony), co daje nam 2000 zł brutto/miesięcznie.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych Klientów, doradztwo i sprzedaż produktów finansowych, budowanie pozytywnych relacji ze stałymi Klientami, realizacja planów sprzedażowych, zachowanie standardów obsługi Klienta.
Pośrednictwo finansowe Aleksandra Wojtczak - 2015-11-23 - Kalisz (wielkopolskie)
Pisanie pism,przygotowywanie dokumentacji przetargowej,wyceny,analizy pod kątem przystąpienia do przetargu,wyszukiwanie ofert przetargowych.
ZUH KONSPOŻ MAŁOCHA & PRZYCHODZEŃ SP.JAWNA - 2016-04-29 - Elizówka (lubelskie)
realizacja zamówień publicznych, - prowadzenie gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- sporządzanie analiz, dokumentów planistycznych i sprawozdawczych,- ścisła współpraca z pozostałymi zespołami w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP oraz z jednostkami terenowymi;
kontakt przez OHP - 2017-05-29 - Gdańsk (pomorskie)
-sprzedaż wyrobów mięsnych,-obsługa kasy fiskalnej,-przyjmowanie i układanie towaru
kontakt przez PUP - 2018-01-15 - Tczew (pomorskie)
- Główne obowiązki: Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. - Pracodawca Oferuje: Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania.- Wynagrodzenie: 2300 zł brutto + premia od sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 6:15 - 14:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Dobra organizacja pracy własnej, dobra umiejętność obsługi MS Office, doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów. Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-01-18 - Katowice (śląskie)
zakres cięcia betonu techniką diamentową
INTER-MONT SP.Z.O.O. - 2016-10-17 - Minkowice (pomorskie)
Specjalista ds. administracji ogólnej (STAŻ)
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Bieruń (śląskie)
-nadzór nad jakością pruduktów, tworzenie rysunków produktu, tworzenie dokumentacji produktu, nadzór nad jakością produktu
FISCHER AUTOMOTIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-22 - Mroczków (świętokrzyskie)
Prowadzenie, rejestrowanie urlopów wypoczynkowych, ewidencja czasu pracy pracowników, praca w programie Płatnik. Rozpatrywanie bieżących spraw osobowych. Kontakt z pracodawcą: kadry.dolnoslaska (at) ohp.pl lub 713444770.
Dolnośląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-04-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Operator mroźnio-garowni
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Zwoleń (mazowieckie)
Nadzór nad utrzymaniem ruchu urządzeń elektrycznych w zakładzie produkcyjnym.
Zakład Energoelektryczny "ENERGO-STIL" Sp. z o.o. - 2018-08-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- aktywne poszukiwanie i oferowanie produktów firmy klientom z obszaru B2B w krajach niemieckojęzycznych (warsztaty lakiernicze, serwisy samochodowe, hurtownie) - stały kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z klientami zagranicznymi - budowanie długofalowych relacji biznesowych, rozszerzanie asortymentu sprzedawanych produktów - przygotowywanie ofert sprzedażowych - nadzór nad realizacją zamówień klienta - uczestnictwo w polskich i zagranicznych targach branżowych
XS Sp z o.o. - 2017-03-27 - Września (wielkopolskie)
Praca z systemami CRM, sprzedaż i kontakt z klientami ukraińsko i rosyjsko języcznymi.
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Kraków (małopolskie)
Koordynowanie systemu identyfikacji pojemników i worków za pomocą systemu kodów kreskowych na terenie gmin Związku objętych systemem. Opracowywanie analiz i rekomendacji dotyczących działania systemu identyfikacji pojemników i worków oraz oprogramowania do zarządzania systemu gospodarowania odpadami. Zarządzanie systemem identyfikacji pojemników i worków za pomocą systemu kodów kreskowych na terenie gmin Związku objętych systemem. Nadzór nad organizacyjno - technicznym funkcjonowaniem systemu identyfikacji pojemników i worków. Udostępnienie firmom świadczącym usługę odbioru i zagospodarowania odpadów mobilnych czytników kodów kreskowych oraz nadzór nad ich eksploatacją. Nadzór i kontrola firm świadczących usługę odbioru i zagospodarowania odpadów w zakresie skanowania kodów kreskowych podczas odbioru odpadów oraz przekazywania raportów za skanowania kodów kreskowych podczas odbioru odpadów. Współpraca z firmami świadczącymi usługę odbioru i zagospodarowania odpadów w zakresie bieżącego rozwiązywania problemów związanych z funkcjonowaniem systemu identyfikacji pojemników i worków za pomocą systemu kodów kreskowych na terenie gmin Związku objętych systemem. Bieżąca współpraca z firmami śiwadczącymi usługę odbioru i zagospodarowania odpadów w zakresie wymainy danych nt. nieruchomości objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi. Sporządzanie analiz zebranych podczas skanowania kodow kreskowych w trakcie odbioru odpadów. Nadzór, kontrola oraz koordynacja umów z firmami dostarczającymi oprogramowania do obsługi sysytemu gospodarowania odpadami komunalnymi. Bieżąca współpraca z dostawcą oprogramowania do zarządzania systemem gospodarki odpadami. Bieżąca obsługa w zakresie przeglądów i serwisu urządzeń peryferyjnych. Okresowa weryfikacja uprawnień użytkowników systemów teleinformatycznych ZGRP. Współpraca z Działem Godspodarki Odpadami w zakresie przygotowywania tabeli i analiz niezbędnyh przy rozliczaniu i kontroli Wykonwacy.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2017-12-18 - Płock (mazowieckie)
Usługi z zakresu fryzjerstwa damsko-męskiego. Obsługa salonu.
F.H.U. "SOWEX I" ADAM MARZYCKI - 2016-11-21 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Sprzedaż usług telekomunikacyjnych w salonie, obsługa klientów, praca z systemami informatycznymi dot. obsługi.
"Nostell" Paweł Noskowicz - 2016-08-05 - Wałbrzych (dolnośląskie)
obsługa klientów i sprzedaż produktów bankowych, oferowanie produktów
BANK POLSKA KASA OPIEKI SA - 2017-10-13 - Gryfice (zachodniopomorskie)
praktyczna wiedza odnośnie prac remontowo-budowlanych, diagnozowanie i usuwanie awarii technicznych w obiektach handlowych, uczestnictwo i koordynowanie prac konserwacyjno-remontowych, świadczenie pomocy technicznej pracownikom, zabezpieczanie i rozwiązywanie problemów technicznych, prowadzenie dokumentacji technicznej
AHB1 Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Przygotowywanie i podawanie napojów zimnych i gorących, wydawanie posiłków.
Z.W.A.S. "BASTEK" Barbara Matus - 2016-03-18 - Humniska (podkarpackie)
Kontrola jakości materiałów oraz bieżącej produkcji, dokumentowanie i aktualizowanie procedur wewnętrznych, odpowiedzialność za utrzymywanie oraz funkcjonowanie systemów ISO i procedur wewnętrznych, nadzorowanie dokumentacji, zapewnienie jakości i efektywności procesów audytowych zgodnie z ustalonymi zasadami, obsługa audytów certyfikacyjnych i okresowych audytów wewnętrznych i zewnętrznych, szkolenie pracowników z wprowadzonych procedur, kontroli jakości, odpowiedzialność za system wewnętrzny i zewnętrzny audytów jakości, weryfikacja procesów systemów zarzadzania jakością.
FORMASTER S.A. - 2015-12-15 - Kielce (świętokrzyskie)
sprzedawca
Anita Ewa Fede - Chreścionko - Firma Handlowo-Usługowa PATI - 2015-12-03 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Zawiercie (śląskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, współpraca i kontakt z obecnymi Klientami biznesowymi na rynkach zagranicznych, bieżąca obsługa zamówień, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, monitorowanie płatności, aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie długotrwałych relacji handlowych, wizyty u klientów, dbałość o wizerunek marki na rynku
INCANA S.A - 2015-12-08 - Ścinawa (dolnośląskie)
- Przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego. Gospodarka magazynowo - rachunkowa w komputerze.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto na okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (min. licencjackie). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lata na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość komputera. Mile widziana znajomość programu SUBIEKT GT. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: intermirex (at) interia.pl
"INTER-MIREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-02-17 - Katowice (śląskie)