SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORU NA RYNEK NIEMIECKI Ścinawa oferta pracy INCANA S.A
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORU NA RYNEK NIEMIECKI
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, współpraca i kontakt z obecnymi Klientami biznesowymi na rynkach zagranicznych, bieżąca obsługa zamówień, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, monitorowanie płatności, aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie długotrwałych relacji handlowych, wizyty u klientów, dbałość o wizerunek marki na rynku
Data publikacji: 2015-12-08
Lokalizacja: Ścinawa (dolnośląskie)
Pracodawca: INCANA S.A
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wita Stwosza 10, 59-330 Ścinawa, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, współpraca i kontakt z obecnymi Klientami biznesowymi na rynkach zagranicznych, bieżąca obsługa zamówień, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, monitorowanie płatności, aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie długotrwałych relacji handlowych, wizyty u klientów, dbałość o wizerunek marki na rynku
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORU NA RYNEK NIEMIECKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ścinawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ścinawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2016
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. wyższe lub średnie, doświadczenie na podobnym stanowisku związanycm z obsługą klienta, bardzo dobra obsługa komputera, dyspozycyjność, gotowość do odbywania wyjazdów zagranicznych, biegła znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie
Nazwa pracodawcy: INCANA S.A
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Wita Stwosza 10, 59-330 Ścinawa, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Ścinawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ścinawa
Ulica pracodawcy: Wita Stwosza
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 08.12.2015
Oferta pracy ważna do: 22.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 08.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 08.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zestawianie i komponowanie farbżywicowych i poliuretanowych do dobierania kolorów, obsługa i umiejętność obsługi maszyn do nanoszenia zestawów na skóry
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Mogielnica (mazowieckie)
SPRZEDAŻ KLEJÓW, PRZYGOTOWANIE OFERT I SPRZEDAZ PRODUKTÓW FIRMY, NAWIĄZYWANIE NOWYCH ORAZ PODTRZYMYWANIE OBECNYCH RELACJI
CHEMBUD DĘBICA M. NOSAL G. DROZD SP. J. DĘBICA - 2016-01-18 - Dębica (podkarpackie)
prowadzenie archiwum zakładowego, opracowywanie harmonogramu zdawania dokumentacji archiwalnej (kat. A) i niearchiwalnej (kat. B) do archiwum zakładowego; przejmowanie dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej z poszczególnych komórek organizacyjnych Oddziału zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem; przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji; przygotowywanie i przekazywanie materiałów archiwalnych do właściwego miejscowo Archiwum Państwowego; sporządzanie sprawozdawczości z zakresu archiwum zakładowego; doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją; prowadzenie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych oddziału regionalnego i placówek terenowych
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2016-11-03 - Poznań (wielkopolskie)
wyszukiwanie, analiza i udostępnianie informacji na polecenie prezesa, sporządzanie raportów i baz danych klientów z Chin potrzebnych do efektywnego funkcjonowania firmy, obsługa poczty elektronicznej w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Ewidencja stanu technicznego pojazdów, badania techniczne, polisy OC/AC, obsługa szkód komunikacyjnych zamawianie części zamiennych, rozliczanie godzin pracy, mechaników, kierowców, serwisantów, nadzór nad systemem VIA TOLL, organizacja transportów sprzętem własnym i poprzez TRANS EU, dekretacja faktur zakupowych, archiwizacja dokumentów, współpraca z działem księgowości i kadr.
PG BUDOWA S.C. - 2017-12-29 - Rogowiec (łódzkie)
obsługa pełna serwisu
JAS MIN Spółka zoo Lubsko - 2017-03-30 - Lubsko (lubuskie)
wsparcie działu kadr w bieżących pracach; Ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy, prowadzenie kart ewidencji czasu pracy pracownikom; Pomoc przy prowadzeniu dokumentacji kadrowo-płacowej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnych, tj.: przygotowywanie umów o pracę, umów zlecenia, umów o dzieło, aneksów, porozumień, wypowiedzeń oraz świadectw pracy; Pomoc przy przygotowywaniu listy płac; Przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach dla pracowników; Prowadzenie rejestru i kontrola urlopów pracowniczych; kontakt z pracodawcą e-mailowy.
APATOR TELEMETRIA Sp. z o. o. - 2016-04-07 - Słupsk (pomorskie)
POMOC W WYKONYWANIU INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH, KUCIE BRUZD, PRACE OGÓLNE
"OMEGA PLUS" Grzegorz Wolak - 2017-03-24 - Ożary (dolnośląskie)
prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Szlembark (małopolskie)
Zgodny
Grudziądzki Klub Sportowy "OLIMPIA" - 2016-06-22 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- Przygotowywanie list płac i naliczanie wynagrodzeń. Sporządzanie i przekazywanie zgłoszeń, deklaracji ZUS. Sporządzanie umów o pracę i innych rodzajów umów cywilno-prawnych, dokumentów oraz zaświadczeń związanych z zatrudnieniem. Ewidencja czasu pracy pracowników. Delegowanie zadań dla podległych pracowników oraz weryfikowanie poprawności wykonanych przez nich prac (wdrażanie do pracy nowych pracowników). Utrzymywanie bezpośredniego kontaktu z klientami Biura;wsparcie Głównej Księgowej w realizowanych celach.- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne. Min. 5 lat doświadczenia zawodowego. Biegła znajomość przepisów prawa pracy. Dobra znajomość obsługi programów księgowych/kadrowych (mile widziana znajomość programu OPTIMA, PŁATNIK). Kontakt e-mail: biuro (at) gcbf.pl
BIURO RACHUNKOWE GCBF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-25 - Katowice (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
specjalista ds. marketingu, promowanie wyrobów zakładu u potencjalnych odbiorców z branży przetwórstwa spożywczego. Praca w siedzibie firmy oraz wyjazdy do klientów (teren południowej Polski).
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Zabrze (śląskie)
sprawdzanie poprawności dokumentów firmowych, tłumaczenie podczas spotkań biznesowych z j.ukraińskiego na polski
"GOLDEN GATE BUSINESS" Sp. z o.o. - 2016-10-17 - Sosnowiec (śląskie)
analizowanie rynku i ofert konkurencji, planowanie efektywnych kanałów i metod sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie wyników sprzedaży, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami hanlowymi, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedazowych, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych, sporządanie dokumentacji
DENEL Sp. z o.o. - 2018-03-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2015-11-20 - Kozienice (mazowieckie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.Kontakt: REKRUTACJA (at) SUDER.EU
Suder plus sp. z o.o. - 2016-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Pakowanie materiałów eksploatacyjnych, proste prace ręczne, kompletowanie paczek do wysyłki, praca w godz. 8-16
CHAMELEON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-24 - Opole (opolskie)
Wprowadzanie artykułów do sprzedaży internetowej, opracowywanie opisów produktów do sprzedaży. Obsługa sklepu internetowego.
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
odpowiedzialność za system cms sprzedaży oraz obsługa klientów hurtowych. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, obsługa komputera, word,exel subiect, program graficzny, obsługa drukarki fiskalnej, dyspozycyjność, sumiennośc, punktualnośc, umiejętnośc pracowania w grupie, znajomość branży rtv. Mile widziana znajomość języków obcych. Praca w godzinach 9-17. Miejsce pracy Imielin ul. Nowozachęty 14.
Eurosat Bis S. J - 2016-04-05 - Imielin (śląskie)
Brak danych
Kronospan HPL Sp. z o.o. - 2016-04-15 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
obsługa posprzedażowa klientów, nadzorowanie reklamacji gwarancyjnych i pogwarancyjnych, analiza przyczyny reklamacji i poszukiwanie rozwiązań w celu poprawy jakości produktów, monitorowanie procesu napraw
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Żyrardów (mazowieckie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
kontakt z kontrahentami niemieckojęzycznymi, pozyskiwanie nowych odbiorców z rynku Europy Zachodniej, prace biurowe
ROGSTOL SP. Z O.O. - 2016-02-29 - Żołędzin (wielkopolskie)
Wykonywanie zadań w siedzibach naszych Klientów i zdalnie w zakresie obsługi i serwisu systemów ComArch ERP Optima i ComArch ERP XL z uwzględnieniem obszaru księgowości, udział w realizacji ciekawych projektów wdrożeniowych systemów Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL, analiza potrzeb i procesów biznesowych Klienta, konfigurowanie systemu wg wymagań i specyfiki Klienta, szkolenia użytkowników Klienta w zakresie obsługi systemu informatycznego, doradztwo użytkownikom w zakresie optymalnego wykorzystania systemu informatycznego, bieżąca edukacja w zakresie systemów informatycznych oraz z zastosowania informatyki w zarządzaniu przedsiębiorstwem
MIKROSERWIS Spółka Cywilna Robert Bodendorf, Sebastian Możejko, Jakub Talewski - 2016-05-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
sprzedaż oferty turystycznej w biurze podróży, dbanie i czystość lokalu
Urlopy.Pl Sp. z o.o. - 2016-03-22 - Zielona Góra (lubuskie)
Analiza danych z programu SAP (aktywności towaru z magazynu, interwencji serwisowych, obsługi logistycznej) za pomoca Excel, tworzenie czytelnych wykresów i wskaźników KPI, dyspozycyjność do wykonywania pracy dla działu serwisu firmy Tornos. Sortowanie i klasyfikowanie poczty przychodzącej i innych informacji. Przygotowanie protokołow, raporów, biuletynow, kwestionariuszy, słownych instrukcji.Praca z programem SAP (wystawianie ofert i zamówień).Pomoc w organizacji szkoleń pracowników lub wolontariuszy.Zdolność do wykonywania poufnych informacji. Korespondencja z klientami, z główną siedzibą firmy oraz z oddziałami firmy Tornos na całym świecie.Pracodawca oferuje: Stabilne zatrudnienie woparciu oumowę opracę..Pracę od poniedziałku do piątku na pełny etat. Możliwośćzdobycia doświadczenia oraz rozwoju zawodowego podczas szkoleń w Szwajcarii. Miłą atmosferę wpracy. Wynagrodzenie poufne-do negocjacji. Cv w języku polskim i angielskim lub niemieckim na adres victor.g (at) tornos.comsala E, C, H,D
TORNOS TECHNOLOGIES POLAND Sp. z o.o. - 2016-03-25 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
Technolog do działu przygotowania produkcji
KLAFS Sp. z o.o. - 2017-07-24 - Miłosław (wielkopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów z rynku wschodniego. Utrzymywanie współpracy z obecnymi klientami z UA. Sporządzanie, wystawianie oraz przesyłanie dokumentów przewozowych dla obecnych klientów. Znajomość topografii Ukrainy
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Warszawa (mazowieckie)