SPECJALISTA DS PRZYJĘCIA SUROWCA Parzew oferta pracy PAULA Ingredients Sp. z o.o. Sp.k.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS PRZYJĘCIA SUROWCA

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: •Pobieranie prób oraz kontrola i analizy fizykochemiczne oraz organoleptyczne wszystkich surowców przychodzących do zakładu. •Prowadzenie dokumentacji związanej z przyjęciem surowca.•Aktualizacja i tworzenie nowych specyfikacji wewnętrznych na surowce, w tym opakowania i materiały pomocnicze.•Pobór prób surowców oraz wysyłka na badania do laboratorium zewnętrznego.•Weryfikacja i aktualizacja procedur oraz instrukcji dotyczących przyjęcia surowca.•Kompletowanie dokumentacji surowcowej oraz jej aktualizacja.

Data publikacji: 2020-03-02

Lokalizacja: Parzew (wielkopolskie)

Pracodawca: PAULA Ingredients Sp. z o.o. Sp.k.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
63-220 Parzew 14, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
•Pobieranie prób oraz kontrola i analizy fizykochemiczne oraz organoleptyczne wszystkich surowców przychodzących do zakładu. •Prowadzenie dokumentacji związanej z przyjęciem surowca.•Aktualizacja i tworzenie nowych specyfikacji wewnętrznych na surowce, w tym opakowania i materiały pomocnicze.•Pobór prób surowców oraz wysyłka na badania do laboratorium zewnętrznego.•Weryfikacja i aktualizacja procedur oraz instrukcji dotyczących przyjęcia surowca.•Kompletowanie dokumentacji surowcowej oraz jej aktualizacja.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS PRZYJĘCIA SUROWCA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Parzew

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jarociński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kotlin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: kontroler jakości produktów spożywczych

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.03.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Ksiażeczka SANEPIDU

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Dyspozycyjność

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: język angielski

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dobra znajomość środowiska Windows (szczególnie Excel)Znajomości zagadnień i procedur związanych z kontrolą jakości oraz zasad SBŻ.

Nazwa pracodawcy: PAULA Ingredients Sp. z o.o. Sp.k.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pleszewie

Adres pracodawcy:
Łódzka 145A, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: m. Kalisz

Gmina pracodawcy: Kalisz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kalisz

Ulica pracodawcy: Łódzka

Numer budynku pracodawcy: 145A

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pleszewie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: kontroler jakości produktów spożywczych

Data dodania oferty pracy: 02.03.2020

Oferta pracy ważna do: 31.03.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 02.03.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 02.03.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?44f0a203ab96bc0e20d16236992d4e38

Podobne oferty pracy

ELEKTRYK - od 2 300 PLN

Montaż i wykonanie wg projektu 20 schematów elektrycznych
EKOL SYSTEM SP. Z O.O. - 2018-03-14 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS.PRODUKCJI ROŚLINNEJ - od 2 500 PLN

Kontrolowanie przebiegu prac polowych,nawożenia,zbioru roślin,produkcji pasz objętościowych
Kombinat Rolny Szestno Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Boże (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA ELEKTRONIK - od 7 100 PLN

– prace konstrukcyjne z zakresu elektroniki, projektowanie układów analogowych i cyfrowych, PCB– montaż i uruchamianie urządzeń prototypowych– naprawy urządzeń elektroniki / automatyki okrętowej– obsługa oraz wsparcie dla zespołów serwisowych prowadzących prace na statkach – koordynacja napraw i zamówień podzespołów elektronicznych / urządzeńWymagania: wykształcenie wyższe, uprawnienia SEP do 1 KV, obsługa komputera, prawo jazdy kat. B., umiejętność projektowania PCB, znajomość języka angielskiego w mowie na poziomie A2 i w piśmie na poziomie B1, min. 5 lat doświadczenia, rozwinięte zdolności manualne, umiejętność ręcznego montażu elementów o dużej gęstości wyprowadzeń, dobra znajomość wybranych rodzin mikrokontrolerów 8, 16 i 32-bitowych oraz środowisk ich programowaniaPraca w godzinach: 08:00-16:00Docelowo umowa na czas nieokreślony
"STEMOR JAN TRZASKA" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-04-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - od 2 000 PLN

aktywna sprzedaż oferowanych produktów, raportowanie działań sprzedażowych, budowanie długofalowych relacji z klientem, utrzymywanie kontaktów z klientami oraz pozyskiwanie nowych.
GEKOPLAST SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-29 - Krupski Młyn (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 000 PLN

Prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie urlopów, naliczanie płac, przygotowywanie deklaracji ZUS, prowadzenie korenspondencji z klientami w zakresie zatrudnienia pracowników, prowadzenie rejestrów własnych.
Logos Dorota Dymko-Zielska - 2017-11-06 - Wyszków (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 300 PLN

obsługa sprzedaży produktu-osłonek białkowych klientom krajowym i zagranicznym-kontakty handlowe, prowadzenie dokumentacji, realizacja zamówień, faktury
FABIOS SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-26 - Jawornik (małopolskie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA - do 4 388 PLN

Inicjowanie, analiza, rozwiązywanie skarg dotyczących płatności w imieniu klienta.Analiza kont bankowych, analiza raportów od brokerów i banków.Negocjowanie warunków spłat z kontrahentami..
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2019-02-26 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. PŁAC - od 3 000 PLN

naliczanie płac, rozliczanie lekarzy itd.
Zachodnie Centrum Medyczne Sp. z o.o. - 2019-07-11 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

SPECJALISTA DYSPOZYTOR - od 2 250 PLN

Ustalanie harmonogramów przewozowych, prowadzenie książki dyspozycyjnej, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji przewozowej, przyjmowanie zleceń transportowych. Praca również na terenie UE.
kontakt przez PUP - 2019-07-16 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - od 2 100 PLN

- wprowadzanie dokumentów do systemu komputerowego, szeregowanie i numerowanie dokumentów.
BIURO RACHUNKOWE S. JAGLEWICZ E.BORZĘCKA - 2018-07-04 - Lubartów (lubelskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 250 PLN

zapewnienie porzadku i czystości na placówce
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Świętochłowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 5 000 PLN

Sprzdaż usług hotelowych zgodnie z założonym planem sprzedaży, udział w promocji usług, kontakt z aktualnymi oraz pontcjalnymi klientami
Pałac Brzezina Sp.z o.o - 2018-03-06 - Brzezina (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (1/2 ETATU) - od 1 050 PLN

- Dozowanie składników lakierniczych, nakładanie powłok lakierniczych. Przygotowanie elementów do malowania (szlifowanie, szpachlowanie).- Miejsce wykonywania pracy: Teren całego kraju.- Wynagrodzenie: 1050 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 2 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (1/2 etatu - 50%).- Praca na jedną zmianę w godz. między 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata. Wymagane umiejętności: sumienność i dokładność, umiejętności manualne, umiejętność pracy zespołowej i partnerskiej. Wymagana znajomość języka rosyjskiego i ukraińskiego.
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Wymagane wykształcenie średnie - budownictwo, min. 2 lata doświadczenia w handlu, wymagana znajomość branży budowlanej - beton, prawo jazdy kat. B, obsługa komputera, dyspozycyjność, samodzielność i komunikatywność, dobra organizacja pracy. Charakterystyka pracy: sprzedaż materiałów budowlanych na terenie ROW i okolic. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy jan.goppold (at) globalbetonpl.pl.
GLOBAL BETON.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Rybnik (śląskie)

SPECJALISTA SERWISOWY PRECYZYJNYCH URZĄDZEŃ POMIAROWYCH DLA GEODEZJI I BUDOWNICTWA - ELEKTRONIK - 2 100 - 2 400 PLN

- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do 2400 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-29 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA ANALIZY I ROZWOJU RYNKU - od 2 080 PLN

analiza rynku pracy
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kraśnik (lubelskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 3 000 - 3 800 PLN

utrzymanie dobrych relacji z kontrahentami, prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami, opracowywanie zleceń transportowych, sporządzanie analiz i raportów, kontrolowanie terminowości dostaw i odbiorów przesyłek, wprowadzanie danych do systemu, obsluga przesyłek celnych, dbanie o wysoki poziom świadczonych uslug.
DACHSER SP. Z O.O. - 2017-08-03 - Rusocin (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY UBEZPIECZEŃ - 2 800 - 5 000 PLN

Sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych; pozyskiwanie klientów indywidualnych. Doradztwo w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych. Bieżąca obsługa zawartych umów ubezpieczeniowych.
Biuro Finansowo-Handlowe BFH s.c. Marek Stefańczak, Wojciech Stefańczak - 2017-02-09 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 4 500 PLN

1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Rosja i Białoruś) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku białoruskim i rosyjskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (rosyjsko- i białoruskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3. Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku białoruskim i rosyjskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku rosyjskim i białoruskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci rosyjsko- i białoruskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w językach rosyjskim i białoruskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9.Negocjowanie ( w językach rosyjskim i białoruskim ) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA W DZIALE UTRZYMANIA RUCHU - 3 500 - 4 000 PLN

Samodzielne naprawianie i konserwacja maszyn produkcyjnych , rozttrrzyhganie biezacych problemów technicznych problemów z maszynami , rozwiazywanie innych problemów technicznych.
Dong-a Poland Spółka z o.o - 2018-08-30 - Środa Śląska (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI (INFORMACJA SATROSTY NA TEMAT MOŻLIWOŚCI ZASPOKOJENIA POTRZEB KADROWYCH) - od 13 PLN

wykonywanie czynności związanych z zarządzaniem kierowcami i autobusami na terenie Europy - obsługujących wycuieczki do Chin, zdobywanie kontrahentów na rynek azjatycki, reprezentowanie przedsiębiorstwa na targach turystycznych w Azji;
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Bełżyce (lubelskie)

SPECJALISTA DS. EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ - 1 017,4 PLN

Odbywanie stażu w Wydziale Informacji, Ewidencji i Świadczeń wg. programu stażu.
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 1 017,4 PLN

- wprowadzanie zamówień do systemu- potwierdzanie zamówień sprzedaży- sprawdzanie ilości i gotowości towaru do wyjazdu- układanie tygodniowych planów wyjazdowych- aktualizowanie pliku z ilościami towaru
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Przechlewo (pomorskie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA PORTUGALSKOJĘZYCZNEGO - od 3 500 PLN

utrzymywanie kontaktów z klientami hiszpańskojęzycznymi oraz budowanie relacji pozwalajacych na dłuższą współpracę , udzielanie klientom informacji o usługach klientach firmy, dbałość o właściwy przepływ informacji , przygotowanie odpowiedniej dokumentacji i raportów
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Rzeszów (podkarpackie)

MONTER MEBLI (DOPOSAŻENIE) - od 2 250 PLN

montaż mebli kuchennych, biurowych, łazienkowych i szaf do zabudowy
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY-UMREDO30/16/0037 UZUPEŁNIENIE - od 1 850 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Brzozowiec (lubuskie)

ASYSTENTKA ADMINISTRACYJNA - do 2 500 PLN

Wykonywanie prac biurowych, odbieranie - nadawanie korespodencji pocztowej, opieka nad dokumentacją firmy, prowadzenie rejestru faktur, wystawianie faktur w nawiązaniu do zawieranych przez firmę zobowiązań, obsługa działowej skrzynki e-mailowe, sporządzanie zestawień dotyczących rozliczeń podmiotów współpracujących.
EPAM Systems Poland - 2016-08-25 - Gdańsk (pomorskie)


Wybierz powiat