SPECJALISTA ELEKTRONIK Szczecin oferta pracy "STEMOR JAN TRZASKA" SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA ELEKTRONIK
Wynagrodzenie: od 7 100 PLN
Zakres obowiązków: – prace konstrukcyjne z zakresu elektroniki, projektowanie układów analogowych i cyfrowych, PCB– montaż i uruchamianie urządzeń prototypowych– naprawy urządzeń elektroniki / automatyki okrętowej– obsługa oraz wsparcie dla zespołów serwisowych prowadzących prace na statkach – koordynacja napraw i zamówień podzespołów elektronicznych / urządzeńWymagania: wykształcenie wyższe, uprawnienia SEP do 1 KV, obsługa komputera, prawo jazdy kat. B., umiejętność projektowania PCB, znajomość języka angielskiego w mowie na poziomie A2 i w piśmie na poziomie B1, min. 5 lat doświadczenia, rozwinięte zdolności manualne, umiejętność ręcznego montażu elementów o dużej gęstości wyprowadzeń, dobra znajomość wybranych rodzin mikrokontrolerów 8, 16 i 32-bitowych oraz środowisk ich programowaniaPraca w godzinach: 08:00-16:00Docelowo umowa na czas nieokreślony
Data publikacji: 2019-04-15
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: "STEMOR JAN TRZASKA" SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
– prace konstrukcyjne z zakresu elektroniki, projektowanie układów analogowych i cyfrowych, PCB– montaż i uruchamianie urządzeń prototypowych– naprawy urządzeń elektroniki / automatyki okrętowej– obsługa oraz wsparcie dla zespołów serwisowych prowadzących prace na statkach – koordynacja napraw i zamówień podzespołów elektronicznych / urządzeńWymagania: wykształcenie wyższe, uprawnienia SEP do 1 KV, obsługa komputera, prawo jazdy kat. B., umiejętność projektowania PCB, znajomość języka angielskiego w mowie na poziomie A2 i w piśmie na poziomie B1, min. 5 lat doświadczenia, rozwinięte zdolności manualne, umiejętność ręcznego montażu elementów o dużej gęstości wyprowadzeń, dobra znajomość wybranych rodzin mikrokontrolerów 8, 16 i 32-bitowych oraz środowisk ich programowaniaPraca w godzinach: 08:00-16:00Docelowo umowa na czas nieokreślony
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 7 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA ELEKTRONIK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inżynier elektronik
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 7 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inżynier elektronik (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: uprawnienia SEP do 1 KV
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PROJEKTOWANIE PCB
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRAWO JAZDY B
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: "STEMOR JAN TRZASKA" SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: uprawnienia SEP do 1 KV, prawo jazdy kat. B.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier elektronik
Data dodania oferty pracy: 15.04.2019
Oferta pracy ważna do: 14.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dc987ac872302e4c504fbe6c03c0c8bd
Podobne oferty pracy
zapewnienie ochrony mienia, obchody terenu, rejestrowanie pojazdów wjeżdżających na teren spółki
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Łowicz (łódzkie)
Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych, przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji, budowanie profili osobowościowych, systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie, dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Dobra znajomość j. ukraińskiego, znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym, samodzielność i dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy w zespole. Firma kontaktuje się telefonicznie z wybranymi kandydatami. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: rekrutacja (at) scg.biz.pl
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-28 - Rybnik (śląskie)
Wykonywanie zabiegów kosmetycznych
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Sieradz (łódzkie)
-wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny pracowników;-identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji-wewnętrznych i zewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji;-stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia;-przeprowadzanie procesu rekrutacji;-sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika-określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących stanowisko;-ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnej rekrutacji i adaptacji;-współpraca z dyrekcją w określaniu polityki przemieszczeń kadrowych i awansów;-współdziałanie w określaniu całościowej polityki zatrudnienia w przedsiębiorstwie czy instytucji.
MIDAS MIĘDZYNARODOWE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-16 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Aktywne wyszukiwanie opiekunów osób starszych,rekrutacja,przygotowywanie niezbędnych dokumentów
Pro- Senior Sp. z o.o - 2019-02-18 - Opole (opolskie)
wykonywanie połączeń do stałych klientów w celu sprzedaży usług ubezpieczeniowych
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2017-02-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
kompleksowa obsługa klientów i sprzedaż asortymentów zgodnie z przyjętymi standardami, doradztwo w zakresie
kontakt przez OHP - 2017-09-04 - Rumia (pomorskie)
znajomość podstaw marketingu
NEW TRAILERS SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-01-07 - Jarocin (wielkopolskie)
prace biurowe,wypisywanie faktur
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Krężołek (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie kluczowych klientów dla firmy, monitorowanie potencjalnych klientów na rynku wschodnim, przygotowywanie ofert handlowych w językach: rosyjskim, oraz angielskim na rynek wschodni. Praca na pół etatu, od poniedziałku do piątku w godzinach 10-14.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Michałowice (małopolskie)
obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, sporzadzanie ofert techniczno-handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedazowej, sporządzanie raportów i sprawozdań; doświadczenie w sprzedaży wyrobów hutniczych
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2016-05-06 - Zawadzkie (opolskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca z mediami, promocja medialna i wizualna wydarzeń kulturalnych wraz z prowadzeniem strony internetowej i portali społecznościowych, przygotowywanie tekstów do materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz efektywne budowanie wizerunku instytucji, redagowanie tekstów dla potrzeb instytucji, organizacja dystrybucji i sprzedaży biletów oraz pozostałej oferty WCK, obsługa widza, praca przy organizacji wydarzeń kulturalnych i realizacji projektów artystycznych, prowadzenie i sprzedaż powierzchni reklamowej, współtworzenie projektów i wniosków o dofinansowanie imprez kulturalnych organizowanych przez WCK oraz pomoc w ich rozliczeniu, opracowanie strategii, wybór narzędzi oraz realizacja działań związanych z promocją WCK, pozyskiwanie i dbałość o kanały komunikacji z widzem i mediami, prowadzenie konferansjerki podczas wydarzeń kulturalnych organizowanych przez WCK, ścisła współpraca ze Specjalistą ds. marketingu i obsługi widza.Wymagania: udokumentowane doświadczenie w pracy w promocji i sprzedaży produktów kulturalnych, wykształcenie wyższe, biegła obsługa programów MS Office oraz biegła umiejętność wprowadzania informacji na stronę internetową, portale społecznościowe, itp. znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, doświadczenie w redagowaniu tekstów promocyjnych i informacyjnych (szczególnie promowana branża artystyczno-kulturalna), prawo jazdy kategorii B, mile widziane doświadczenie w pracy z fotografią, samodzielność, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, zdolności interpersonalne.
Wejherowskie Centrum Kultury - 2016-01-05 - Wejherowo (pomorskie)
Analiza danych z programu SAP (aktywności towaru z magazynu, interwencji serwisowych, obsługi logistycznej) za pomoca Excel, tworzenie czytelnych wykresów i wskaźników KPI, dyspozycyjność do wykonywania pracy dla działu serwisu firmy Tornos. Sortowanie i klasyfikowanie poczty przychodzącej i innych informacji. Przygotowanie protokołow, raporów, biuletynow, kwestionariuszy, słownych instrukcji.Praca z programem SAP (wystawianie ofert i zamówień).Pomoc w organizacji szkoleń pracowników lub wolontariuszy.Zdolność do wykonywania poufnych informacji. Korespondencja z klientami, z główną siedzibą firmy oraz z oddziałami firmy Tornos na całym świecie.Pracodawca oferuje: Stabilne zatrudnienie woparciu oumowę opracę..Pracę od poniedziałku do piątku na pełny etat. Możliwośćzdobycia doświadczenia oraz rozwoju zawodowego podczas szkoleń w Szwajcarii. Miłą atmosferę wpracy. Wynagrodzenie poufne-do negocjacji. Cv w języku polskim i angielskim lub niemieckim na adres victor.g (at) tornos.comsala E, C, H,D
TORNOS TECHNOLOGIES POLAND Sp. z o.o. - 2016-03-25 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
Sporządanie dokumentacji do wysyłek eksportowych w języku ukraińskim i rosyjskim. Kontakt z odbiorcami i kontrahentami z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
rekrutacja pracowników zagranicznych, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, tłumaczenia językowe
IGDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie dokumentacji technicznej związanej z przetargami, prowadzenie książek obiektów budowlanych, współpraca i opracowywanie rzeczowo- finansowego planu remontów, dokonywanie odczytów wodomierzy głównych i indywidualnych, odczyt i analiza energii elektrycznej. Przygotowywanie projektów umów, współpraca z firmami prowadzącymi usługi dla Spółdzielni.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA KLAKSON - 2017-06-02 - Lublin (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie aut osobowych, rejestrowaniezmian kadrowych w systemie, przygotowywanie umów, zaswiadczeń, sporządzanie raportów i zestawień, prowadzenie ewidencji czasu pracy, współpraca z firma zewnetrzną przy naliczaniupłac, udział w procesie rekrutacji, wsparcie HR Managera, przygotowywanie planów szkoleń, tworzenie ocen pracowniczych.
Valuepack Europe Sp. z o.o - 2017-01-04 - Szprotawa (lubuskie)
zarządzanie materiałami i wysyłkami
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Chrzanów (małopolskie)
- współpraca z przedstawicielami firmy oraz działem IT w celu określenia i uzgodnienia zakresu badań; - gwarancja weryfikacji, jasności i sprawdzalności wymagań dot. badań; - tworzenie i utrzymywanie przypadków i scenariuszy testowych; - gromadzenie i zarządzanie danymi testowymi; - tworzenie ręczne lub automatyczne skryptów testowych i kontrola przestrzegania określonych standardów kodowania. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Mydlana 2 oraz miejsca wskazane przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Wrocław (dolnośląskie)
pomoc przy obsłudze stacji, sprzedarz towarów
Joanna Jankowska P.H.U. "Euro - Gaz" - 2017-08-10 - Somianka-Parcele (mazowieckie)
Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, swoboda w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów z klientami, samodzielność w pracy, dyspozycyjność, prawo jazdy kat. B, kultura osobista i techniczna.
Pohl & Pohl Sp. z o. o. - 2018-02-12 - Racibórz (śląskie)
Kontrola dokumentów zakupowychRealizacja zapotrzebowania na surowce do produkcjiSporządzanie zapytań ofertowychNadzór nad transportem i logistyką dostaw
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż maszyn i urządzeń produkcyjnych, budowlanych. Praca stacjonarna.Nie jest wymagana znajomość branży firmy.
METALKONS Sp. z o.o. - 2019-04-09 - Zabrze (śląskie)
prowadzenie kadr, delegowanie pracowników za granicę
EuroJob24 Sp. z o. o. - 2017-06-26 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
do uzgodnienia
P.H.U. OLIMPEK SP Z O.O. - 2017-08-04 - Rzeszów (podkarpackie)
PROWADZENIE BIURA OIRP W TYM OBSŁUGA I WSPÓŁPRACA Z DZIEKANEM OIRP ORAZ INNYMI CZŁONKAMI PREZYDIUM OIRPPROWADZENIE DOKUMENTACJI OIRP, W TYM BAZ DANYCH, ORAZ PROGRAMÓW KOMPUTEROWYCH ZWIĄZANYCH Z DZIAŁALNOŚCIĄ OIRPOBSŁUGA KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ, WYCHODZĄCEJ, W TYM ELEKTRONICZNEJSPORZĄDZANIE ORAZ REDAGOWANIE PISMDBAŁOŚĆ O PRAWIDŁOWY OBIEG DOKUMENTACJI WEWNĘTRZNEJ PRZYGOTOWANIE ORAZ OBSŁUGA SPOTKAŃ INNE WSPARCIE ADMINISTRACYJNE BIURA STOSOWNIE DO BIEŻĄCYCH POTRZEB.
OKRĘGOWA IZBA RADCÓW PRAWNYCH W RZESZOWIE - 2016-09-02 - Rzeszów (podkarpackie)
Monitorowanie statusu projektów, zadań, itp., obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektu, gromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów.
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Kraków (małopolskie)
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA PRZYGOTOWANIE, KOORDYNACJE I ROZLICZANIE PROCESÓW ZAKUPOWYCH, W TYM:1) SPORZĄDZANIE ZAMÓWIEŃ ZAKUPÓW KOMPONENTÓW ZGODNYCH Z ZAPOTRZEBOWANIEM PRODUKCYJNYM.2) NADZOROWANIE I ZARZĄDZANIE STANEM MAGAZYNOWYM ZAMAWIANYCH KOMPONENTÓW.3) GROMADZENIE, ANALIZA I OPRACOWYWANIE INFORMACJI ISTOTNYCH DLA REALIZOWANYCH ZAKUPÓW.4) PROWADZENIE NEGOCJACJI Z BIEŻĄCYMI I NOWYMI DOSTAWCAMI W ZAKRESIE WARUNKÓW DOSTAW ZAMAWIANYCH TOWARÓW.5) KONTROLOWANIE I KOMPLETOWANIE DOKUMENTÓW, DBANIE O TERMINOWOŚĆ ROZLICZANIA FAKTUR ZAKUPOWYCH. 6) EWIDENCJA PROCESÓW ZAKUPOWYCH W DEDYKOWANYM SYSTEMIE.PO OKRESIE PRÓBNYM 3900 ZŁ. BRUTTO. Okres próbny 3 m-ce.Godz. pracy 7.30-15.30.
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2018-09-13 - Słupsk (pomorskie)