SPECJALISTA DS. PŁAC Krosno Odrzańskie oferta pracy Zachodnie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: naliczanie płac, rozliczanie lekarzy itd.
Data publikacji: 2019-07-11
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: Zachodnie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PIASTÓW 3, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: naliczanie płac, rozliczanie lekarzy itd.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 3000 zł na okres próbnypraca od 07:00 do 14:30
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min.średnie; doświadczenie w zawodzie
Nazwa pracodawcy: Zachodnie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
PIASTÓW 3, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Ulica pracodawcy: PIASTÓW
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Data dodania oferty pracy: 11.07.2019
Oferta pracy ważna do: 11.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ed93ee9897b7db8b42489588b4d83071
Podobne oferty pracy
Obliczanie i sporządzanie list płac nauczycieli i pracowników niepadagogicznych, prowadzenie dokumentacji ZUS, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych, wychowawczych, sporządzanie deklaracji ZUS, raportów imiennych, miesięcznych. Obsługa programu Płatnik, sporządzanie sprawozdań o wynagrodzeniu i zatrudnieniu, ewidencja i rozliczanie podatku dochodowego pracowników oraz sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego, przygotowywanie danych i wprowadzanie ich do programu SIO. Wynagfrodzenie zgodnie z Regulaminem wynagradzania i kwalifikacjami.
Centrum Kształcenia Praktycznego - 2016-07-29 - Siedlce (mazowieckie)
rozwój sprzedaży poprzez pozyskiwanie nowych klientów;opieka nad obecnymi klientami;identyfikacja potrzeb klienta, dobór rozwiązań i doradztwo z zakresu oferowanego asortymentu;realizacja planu sprzedaży.realizowanie zawartych umów,pozyskiwanie nowych klientów,prowadzenie aktywnej działalności handlowej i promocyjnej,sporządzanie raportów i analiz,prezentacja aktualnych promocji i kampanii sprzedażowychdoradztwo techniczne,
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Łódź (łódzkie)
Nadzór i realizacja dokumentacji technicznej w oparciu o wymagania oraz harmonogram kontraktu.Kontrakty z partnerami handlowymi.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "GRALBET" Sp.z o.o. - 2019-07-08 - Gralewo-Stacja (warmińsko-mazurskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Kraków (małopolskie)
1) Prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności:- sporządzanie umów o pracę, umów zleceń, świadectw pracy pracowników oraz innych dokumentów dotyczących zatrudnienia (np. zakresy czynności, dodatki, zmienne składniki wynagrodzenia, nagrody, odprawy, grafik czasu pracy, listy obecności itp.) - prowadzenie akt osobowych pracowników,- gromadzenie i przetwarzanie danych w programie komputerowym,- ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (kart urlopowych, planów urlopów),- prowadzenie ewidencji czasu pracy i zwolnień lekarskich,- sporządzanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika oraz zaświadczeń dotyczących awansu zawodowego nauczycieli,- współpraca i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu rentowego,- sporządzanie sprawozdań oświatowych, statystycznych (GUS, SIO, PFRON), oraz analiz, wykazów o stanie zatrudnienia na potrzeby Dyrektora,- wprowadzanie i aktualizacja danych do programu PABS, SIO, Kadry Optivum, - sporządzanie informacji do płac o zmianie wysokości wynagrodzeń lub innych składników, - prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich, badań do celów sanitarno- epidemiologicznych , szkoleń BHP pracowników i kontrola ich aktualności,- archiwizacja dokumentacji kadrowej,- wprowadzanie i aktualizowanie danych do programu PABS, SIO, Kadry Optivum.2) współpraca z Komisją Socjalną w zakresie spraw związanych z wykorzystaniem środków z Zakładowego Funduszu Socjalnego, 3) koordynowanie działań i czuwanie nad terminami składania sprawozdań, zestawień, raportów,4) uczestnictwo w opracowywaniu projektów przepisów wewnętrznych i regulaminów wydawanych przez dyrektora, w szczególności dotyczących spraw związanych z kadrami i kontrolą zarządczą, 5) współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników (zgłaszanie wolnych miejsc pracy do urzędu pracy, redagowanie i zamieszczanie ofert pracy na stronie BIP, współuczestnictwo w procesie rekrutacji,6) wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora. Praca w godz.: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - osobisty.
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 4 we Wrocławiu - 2019-01-17 - Wrocław (dolnośląskie)
- planowanie i koordynowanie działań marketingowych,- kampanie w mediach,- przygotowywanie materiałów promocyjnych.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "HADM" MIECZYSŁAW GRAMATOWSKI - 2017-02-07 - Rokocin (pomorskie)
jw.
TELEMAIN Sp. z o.o. - 2016-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
- marketing dla sklepów internetowych i stacjonarnych- sprzedaż produktów na serwisach aukcyjnych oraz innych platformach sprzedaży- przygotowanie projektów graficznych- przygotowanie nadruków i haftów - personalizacji odzieży i obuwia i akcesoriów- opieka nad serwisami społecznościowymi i bloga- tworzenie tekstów promocyjnych i opisów produktów- wykonywanie zdjęć produktów- zarządzanie kampaniami reklamowymi- wspólne tworzenie i realizacja strategii marketingowej- realizacja ustalonych celów- optymalizacja efektywności poszczególnych działań- wspólne tworzenie procedur i procesów - analiza efektywności działań- przygotowywanie raportów
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-11-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż urządzeń technologicznych. Prowadzenie długoterminowych relacji z klientami. Przygotowywanie ofert handlowych na podstawie zapytań ofertowych, dokumentacji technicznej,badań i oczekiwań zamawiającego. Aktywne poszukiwanie i zdobywanie nowych rynków. Utrzymywanie i rozszerzanie kontaktów z klientami z branży.
PRODEKO-EŁK Spółka z o. o. - 2017-09-18 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
sprawdzanie i korekta ogłoszeń przetargowych pod względem merytorycznym, dodawanie specyfikacji do ogłoszeń, w razie braków istotnych informacji w ogłoszeniu kontakt z organizatorami przetargu.
Grupa BIZNES POLSKA - Wnorowski i wspólnicy spółka jawna - 2016-02-16 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Żywiec (śląskie)
Obowiązki:Prowadzenie księgi ewidencji pacjentówObsługa programów mMedica i e-WUŚProwadzenie kolejek oczekujących zgodnie z procedurami NFZSporządzanie harmonogramu przyjęć pacjentówPrzygotowywanie pismWspółpraca i stały kontakt z rodzicami pacjentów.Od kandydatów oczekujemy:wysokiej kultury osobistej i umiejętności komunikacyjnych, zaangażowania, samodzielności i dobrej organizacji pracy w wykonywaniu powierzonych obowiązków, otwartości na współpracę z zespołem; bardzo dobrej znajomość obsługi komputera (oprogramowanie mMedica i e-WUŚ, Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel).Doświadczenie mile widziane.Praca na zastępstwo min. 1 rok.
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu - 2019-03-06 - Jarosław (podkarpackie)
Przygotowywanie, nadzór i rozliczanie zadań konserwacyjno remontowych, sporządzanie kosztorysów, przygotowywanie specyfikacji technicznych, wykonywanie i odbiór zadań konserwacyjno-remontowych.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-03-13 - Nowa Dęba (podkarpackie)
prowadzenie spraw przed i po sprzedażowych, mile widziana znajomość j. niemieckiego lub angielskiego
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE AMJADI INTERNATIONAL - POL Sp. z o.o. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA KASZCZOR - 2016-09-14 - Kaszczor (wielkopolskie)
j.w
MONSTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-23 - Gliwice (śląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Zabrze (śląskie)
Pozyskiwanie klientów (również z zagranicy), utrzymywanie relacji z klientami. Do wynagrodzenia doliczana jest premia. Praca w godz. 7-15.
P.P.H.U."ABAT" Spółka Jawna Andrzej Janus, Roman Chocholski - 2018-06-27 - Wejherowo (pomorskie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-23 - Warszawa (mazowieckie)
stanowisko :specjalista ds.marketingu
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Wrocław (dolnośląskie)
1.Znajomość rachunkowości materiałowej2 Znajomość ewidencji środków trwałych3. Znajomość ustaw podatkowych.
"ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-12 - Lublin (lubelskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / -Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach, przygotowanie zestawienia i uzgodnień deklaracji i przelewów do ZUS.- Wynagrodzenie: 2600-3300 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od lipca 2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, humanistyczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 4 lata pracy w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Wymagana znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik.Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-06-01 - Katowice (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-06-10 - Nowy Targ (małopolskie)
sprzedaż produktów i usług finansowych, pozyskiwanie klientów(godziny pracy 8.30-16.30)
Skok Chmielewskiego - 2018-10-23 - Biała Podlaska (lubelskie)
Ogólny zakres obowiązków: koordynowanie współpracy poszczególnych jednostek organizacyjnych przedsiębiorstwa i firm zewnętrznych świadczących usługi towarzyszące, bieżący nadzór nad realizacją usług, zbieranie informacji rynkowej i jej weryfikacja, prowadzenie kartoteki klientów i kontrahentów, rozliczanie zrealizowanych imprez oraz zamawianych usług, współpraca z podmiotami z rynku UE/Azja. Poziom wykształcenia: wyższe; umiejętności: znajomości rynku turystycznego w UE/Azji; doświadczenie zawodowe: minimum 4 lata w branży turystycznej; znajomość języków obcych: j. angielski, j. chiński w stopniu biegłym. Miejsce wykonywania pracy w Lublinie.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Lublin (lubelskie)
Nadzór nad przydzielonymi projektami obejmujący opracowanie dokumentacji, przygotowywanie inwestycji oraz realizację prac inwestycyjno remontowych w obiektach firmy. Udział w pracach komisji i odbiorach. Nadzór na postępowaniami zamówień prac projektowych oraz budowlanych. Udział w opracowywaniu i realizacji budżetu inwestycji. Przygotowywanie okresowych informacji i sprawozdań z realizacji zadań. Monitorowanie wydatków oraz nadzór nad prawidłową realizacją umów.
"Uzdrowisko Horyniec" Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2016-02-12 - Horyniec-Zdrój (podkarpackie)
obsługa klienta, obsługa agentów ubezpieczeniowych, obsługa systemu informatycznego
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Lubin (dolnośląskie)
FELIZAJOB Opieka Osób Starszych poszukuje zaangażowanych Opiekunek i Opiekunów do opieki domowej nad osobami starszymi i niesamodzielnymi w Niemczech. Dewizą naszej firmy jest zapewnienie seniorom jak najlepszej, profesjonalnej opieki w ich własnych czterech ścianach w myśl przysłowia „starych drzew się nie przesadza”. Oferujemy : Legalne zatrudnienie potwierdzone dokumentem A1Kartę EKUZ – gwarantującą dostęp do opieki medycznej w Niemczech.Wynagrodzenie wypłacane w złotówkach bądź euro do 10tego dnia miesiąca.Zwrot kosztów podróży.Krótki okres oczekiwania na zlecenie.Bezpłatne zakwaterowanie i wyżywienie w domu podopiecznego.Całodobowa opieka ze strony koordynatorów oraz firmy Felizajob podczas pobytu za granica. Wysokie wynagrodzenie – nawet do 1500 Euro miesięcznie
Felizajob Opieka Osób Starszych - 2016-11-25 - Słupsk (pomorskie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, obsługa kasy fiskalnej, kompletowanie dokumentów, dbałość o dostępność towarów, planowanie, rozliczanie, przygotowywanie raportów, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wykonywanie poleceń służbowych, redakcja pism przedprocesowych, oraz w toku procesu
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Toruń (lubelskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firm
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)