SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Wejherowo oferta pracy P.P.H.U."ABAT" Spółka Jawna Andrzej Janus, Roman Chocholski
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie klientów (również z zagranicy), utrzymywanie relacji z klientami. Do wynagrodzenia doliczana jest premia. Praca w godz. 7-15.
Data publikacji: 2018-06-27
Lokalizacja: Wejherowo (pomorskie)
Pracodawca: P.P.H.U."ABAT" Spółka Jawna Andrzej Janus, Roman Chocholski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Budowlanych 6B, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie klientów (również z zagranicy), utrzymywanie relacji z klientami. Do wynagrodzenia doliczana jest premia. Praca w godz. 7-15.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wejherowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wejherowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy sprzedaży i pokrewni gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość programu Excel
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość j. angielskiego i/lub j. niemieckiego w stopniu dobrym
Nazwa pracodawcy:
P.P.H.U."ABAT" Spółka Jawna Andrzej Janus, Roman Chocholski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
Budowlanych 6B, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, kontakt z pracodawcą telefoniczny, przez e-mail.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: wejherowski
Gmina pracodawcy: Wejherowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wejherowo
Ulica pracodawcy: Budowlanych
Numer budynku pracodawcy: 6B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy sprzedaży i pokrewni gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 27.06.2018
Oferta pracy ważna do: 11.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Gdańsk (pomorskie)
Główne obowiązki: ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganejdokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwai higieny pracy w Oddziale; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeńoraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasadi warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celuprzekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału; informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wnioskówdotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektówi pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonaniaoceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszyi pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa,praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzeniabiurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiedniaszerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP)i umiejętność ich stosowania w praktyce; umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-04-07 - Racibórz (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Enego-Universal - 2018-02-09 - Kobiór (śląskie)
przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia, oraz opracowywanie SIWZ i jego oszacowania pod kątem przepisów ustawy Prawo Zamówień oraz wewnętrznych procedur Instytutu, przygotowanie projektu umowy, z uwzględnieniem części merytorycznej, przedstawianej po konsultacji z Radcą prawnym przez działy merytoryczne, których zamówienie dotyczy, udział w pracach komisji przetargowych, ogłaszanie i prowadzenie postępowań przetargowych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych, prowadzenie pełnej dokumentacji postępowań przetargowych
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Poznaniu - 2017-03-10 - Poznań (wielkopolskie)
Oferta pracy dla bezrobotnych >50rż.obsługa maszyn i urządzeń pralniczych.
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Otwock (mazowieckie)
bieżąca obsługa transportu krajowego i międzynarodowego, współpraca z podwykonawcami firmy, w tym z agencją celną oraz innymi komórkami organizacyjnymi w sposób zapewniający najwyższąjakość usług i optymalizację kosztów, komunikacja z klientem i dostawcami, przygotowywanie oraz prawidłowe prowadzenie dokumentacji, poszukiwanie nowych przewoźników, dodatkoweczynności administracyjno - handlowe
"PREMESO" Sp. z o.o. - 2017-12-07 - Sosnowiec (śląskie)
mile widziane doświadczenie na ww stanowisku, 2 zmiany: w godzinach pracy od 8 do 201/2 etatu
KRYSTYNA MARYNOWSKA - 2018-06-20 - Odolanów (wielkopolskie)
-bieżąca obsługa sklepu internetowego,-obsługa aukcji na Allegro,-prowadzenie profili społecznościowych marki (Facebook, Istagram),-dbanie o właściwe zatowarowanie,-poszerzenie sieci dystrygutorów,-reprezentacja firmy na imprezach branżowych
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Wieliczka (małopolskie)
- Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców, w tym cudzoziemców- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,- Sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy itp.),- Dokonywanie rozliczeń kadrowych (wynagrodzenia, urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.),- Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników,- Raportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych.Oferujemy:- Umowę o pracę,- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, wiedzy i umiejętności
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż na stacji paliw
SOMA Sp. z o. o. -PKN ORLEN Stacja Paliw w Osieku - 2016-09-07 - Osiek (świętokrzyskie)
– kompleksowe prowadzenie akt osobowych dla każdego pracownika,-opracowywanie raportów, analiz i statystyk dotyczących zatrudnienia w firmie- ustalanie z zatrudnionymi spraw związanych z czasem wolnym od pracy, urlopami i zwolnieniami lekarskimi, opracowywanie korzystnych dla przedsiębiorstwa planów urlopowych,– nadzór nad dopilnowaniem terminów szkoleń BHP i przeciwpożarowych, prowadzenie ewidencji przydzielanych środków BHP,– monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, informowanie kierownictwa o zmianach dotyczących przedsiębiorstwa i opracowanie wymaganych przez nie działań. Godz. pracy 8-16.
Aerosol Service sp. z o.o. - 2017-04-28 - Charnowo (pomorskie)
Kontakt z klientem, organizacja przyjęć, kateringów, zarządzanie personelem
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Kraków (małopolskie)
Praca w językach obcych (angielski i francuski): analizowanie i odpowiadanie na zapytania Klientów, administrowanie zamówień oraz usług serwisowych, odpowiadanie na reklamacje, przesyłanie zapytańdotyczących płatności, wystawianie faktur, podstawowe wsparcie techniczne Klienta, administrowanie pozostałej dokumentacji transakcyjnej, dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta oraz budowanie relacji biznesowych z Klientem.
PerkinElmer Shared Services sp. z o.o. - 2016-07-18 - Kraków (małopolskie)
przygotowanie miejsca pracy,przygotowanie muf, kabli, złącz do uzbrojenia,demontaż nieczynnych linii, muf, kabli, złącz
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
zastępowanie prezesa w rozmowach z kontrahentami i dostawcami nepalskimi, przygotowywanie, negocjowanie i podpisywanie umów handlowych w języku nepalskim
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wg programu stażuRPO
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Głusko (lubuskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe kierunkowe; doś. zawodowe na ww. stanowisku min. 3 lat; łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność; prowadzenie wywiadów psychologicznych, uczestnictwo w doborze, selekcji i kwalifikacji kandydatów do służby wojskowej, prowadzenie szkoleń z nowo przybyłymi żołnierzami, udzielanie psychologicznego wsparcia, porad, pomocy indywidualnej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-07-10 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów o prace, umów cywilno-prawnych, sporządzanie i wydawanie dokumentów pracowniczych, sporządzanie listy płac, zestawień i raportów, prowadzenie ewidencji badań pracowniczych, sporządzanie deklaracji ZUS itp.
Trenkwalder & Partner Sp. z o.o. - 2016-03-25 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
Aktywna sprzedaż produktów firmy, pozyskiwanie nowych klientów, kontakt z obecnymi klientami.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Kielce (świętokrzyskie)
,
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta na terenie kraju
Oliwkowski Robert "LABER GROUP" - 2016-07-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Optymalne planowanie transportu, nadzór nad kierowcami, organizacja floty własnych pojazdów, organizacja napraw, przeglądów taboru, raportowanie pracy, koordynowanie optymalnego wykorzystania pojazdów. Praca na pół etatu w godz. 8-12.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kamieniec Wrocławski (dolnośląskie)
Planowanie i obsługa procesów zaopatrzenia, magazynowania oraz dystrybucji, prowadzenie dokumentacji związanej z gospodarką magazynową i inwentaryzacją magazynów,sporządzanie protokołów niezgodności w zakresie prawidłowości i terminowości dostaw. Praca w godz. 7-15, 6-14; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 7-15
Uzdrowisko Ustka Spółka z o.o. - 2016-03-22 - Ustka (pomorskie)
raporty analizy kosztów oraz odchyleń produkcyjnych, uzgodnienia sprzedaży, zarys i konsumpcja materiałów, analiza kosztów standardowych produktów, zdolność analitycznego podejścia do problemów.
KINGSPAN Sp. z o.o. w Lipsku - 2015-11-17 - Lipsko (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymywanie kontaktów z klientami, głównie wietnamskimi, prowadzenie badań sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Stefanowo (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-25 - Warszawa (mazowieckie)
wyksz. minimum średnie, mile widziane doświadczenia na podobnym stanowisku,praktyczna wiedza związana z projektowaniem tzw. stron "przyjaznych" SEO,praktyczna znajomość narzędzi e-marketingowych (SEM) oraz SEO,bardzo dobra znajomość narzędzi Google Adwords i Google Analytics,orientacja w aktualnych trendach i standardach tworzenia stron www,umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania bieżących zagadnień:
DIRECTINFO Sp. z o.o. - 2017-03-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)