SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW NA FINANSOWANIE BADAŃ NAUKOWYCH(NR 3543) Bydgoszcz oferta pracy UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNO-PRZYRODNICZY IM. JANA I JĘDRZEJA ŚNIADECKICH W BYDGOSZCZY
Stanowisko: SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW NA FINANSOWANIE BADAŃ NAUKOWYCH(NR 3543)
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań:a) prowadzenie bieżącej analizy możliwości pozyskiwania środków finansowania badań naukowych w szczególności przez Narodowe Centrum Nauki, Narodowego Centrum Badań i Rozwoju,Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Program Rozwoju Obszarów Wiejskich i innych.b) rozpowszechnianie wśród pracowników uczelni należących do grupy uprawnionych wnioskodawców informacji o bieżących konkursach i prowadzonych naborach wniosków.c) pomoc konsultacyjna zespołom projektowym w sporządzaniu wniosków:- konsultacje indywidualne z wnioskodawcą,- doradztwo w tworzeniu założeń projektu,- weryfikacja formalna poprawności przygotowania wniosku,- przygotowanie wybranych załączników do dokumentacji projektowej,d) obsługa merytoryczna, formalna i ekonomiczna projektów badawczych realizowanych ze środków Narodowego Centrum Nauki, Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich,e) prowadzenie rejestru wniosków i umów dot. prac naukowo-badawczych,f) aktualizacja danych na stronie www uczelni w zakresie działalności działu,g) przygotowanie sprawozdań i raportów na potrzeby Uczelni z zakresu realizowanych zadań,h) przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, tworzenie oraz archiwizacja dokumentów dot. realizowanych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami,i) zastępstwo pracownika Biura Obsługi Badań podczas jego nieobecności w zakresie obsługi bieżących spraw,j) wykonywanie innych poleceń przełożonego nie wymienionych w zakresie czynności, a wchodzących w zakres pracy działu.
Data publikacji: 2020-12-04
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNO-PRZYRODNICZY IM. JANA I JĘDRZEJA ŚNIADECKICH W BYDGOSZCZY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Prof. Sylwestra Kaliskiego 7, 85-796 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań:a) prowadzenie bieżącej analizy możliwości pozyskiwania środków finansowania badań naukowych w szczególności przez Narodowe Centrum Nauki, Narodowego Centrum Badań i Rozwoju,Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Program Rozwoju Obszarów Wiejskich i innych.b) rozpowszechnianie wśród pracowników uczelni należących do grupy uprawnionych wnioskodawców informacji o bieżących konkursach i prowadzonych naborach wniosków.c) pomoc konsultacyjna zespołom projektowym w sporządzaniu wniosków:- konsultacje indywidualne z wnioskodawcą,- doradztwo w tworzeniu założeń projektu,- weryfikacja formalna poprawności przygotowania wniosku,- przygotowanie wybranych załączników do dokumentacji projektowej,d) obsługa merytoryczna, formalna i ekonomiczna projektów badawczych realizowanych ze środków Narodowego Centrum Nauki, Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich,e) prowadzenie rejestru wniosków i umów dot. prac naukowo-badawczych,f) aktualizacja danych na stronie www uczelni w zakresie działalności działu,g) przygotowanie sprawozdań i raportów na potrzeby Uczelni z zakresu realizowanych zadań,h) przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, tworzenie oraz archiwizacja dokumentów dot. realizowanych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami,i) zastępstwo pracownika Biura Obsługi Badań podczas jego nieobecności w zakresie obsługi bieżących spraw,j) wykonywanie innych poleceń przełożonego nie wymienionych w zakresie czynności, a wchodzących w zakres pracy działu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW NA FINANSOWANIE BADAŃ NAUKOWYCH(NR 3543)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Kandydat winien spełniać następujące warunki:a) wykształcenie wyższe,b) praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności programu MS Excel i MS Word),c) znajomość obsługi komputera, skanera, drukarki, xero,d) umiejętność pracy w zespole, przy jednoczesnej samodzielnej realizacji zadań,e) komunikatywność i kultura osobista,f) umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,g) umiejętność organizowania pracy własnej, wyznaczania priorytetów, zarządzania wielomazadaniami oraz dotrzymywania terminów,h) znajomość źródeł finansowania badań naukowych,i) kreatywność.
Nazwa pracodawcy:
UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNO-PRZYRODNICZY IM. JANA I JĘDRZEJA ŚNIADECKICH W BYDGOSZCZY
danePracodawcy_nip: 5540313107
danePracodawcy_regon: 000001689
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Prof. Sylwestra Kaliskiego 7, 85-796 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,- CV i list motywacyjny.Oczekiwany termin składania ofert: Zainteresowane osoby prosimy o złożenie oferty w terminie do 15 grudnia 2020 roku w Dziale Spraw Pracowniczych, budynek 2.1, pokój A 016. Uniwersytet TechnologicznoPrzyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy, 85-796 Bydgoszcz, Al. Prof. S. Kaliskiego 7. Prosimy o zawarcie w aplikacji zgody o następującej treści: Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przyszłych rekrutacji.Rozpatrzenie ofert nastąpi do 10.01.2021 roku. O wynikach kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.kontakt w godz. 8.00-14.00tel. 52 374 94 76
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 8.00-14.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Ulica pracodawcy: Prof. Sylwestra Kaliskiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242109
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 07.12.2020
Oferta pracy ważna do: 15.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.12.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d292fe7ecbb2779c54964a790ebc69ae
Podobne oferty pracy
telefoniczna obsługa klienta, kontakt emailowy z klientami
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Zakres obowiązków:- zapewnienie dostępności materiałów do produkcji- przygotowywanie i składanie zamówień u dostawców- negocjowanie warunków cenowych, umów, zamówień, z poszczególnymi dostawcami- sporządzanie zestawień oraz analiz zakupowych- optymalizacja kosztów- prowadzenie listy zamówień, raportów i dokumentacji- optymalizacja oraz koordynacja działań zakupowych- logistyka – optymalizacja dostawy materiałów i transportu produktów od klientów
HT SKIT POLAND - 2018-09-04 - Bieruń (śląskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy na rynkach polskich i zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Grójec (mazowieckie)
Księgowanie zeskanowanych dokumentów i przygotowywanie rozliczeń księgowo-podatkowych oraz dokumentacji kadrowo-płacowej.
kontakt przez PUP - 2020-08-06 - Gostynin (mazowieckie)
wykonywanie pomiarów pola elektromagnetycznego, praca w terenie
PRT BAZA Sp. z o.o. Sp. k. - 2020-06-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
produkcja, weryfikacja i montaż drukarskich matryc fotopolimerowych, sterowanie i nadzór nad działaniem sterowników maszyn
kontakt przez PUP - 2020-04-07 - Wysogotowo (wielkopolskie)
Rekrutacja pracowników z Ukrainy, Rosji oraz Azji. Przygotowanie ofert pracy w danym języku ,dokumentacja potrzebna do legalnego zatrudnienia,
PROGRES HR INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-27 - Kalisz (wielkopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM S.A. - 2020-02-25 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
jw.
"STUDIO FRYZUR AGA" SZCZĘSNA AGNIESZKA - 2016-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista ds. BHP
Szpital Wojewódzki im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie - 2020-06-01 - Tarnów (małopolskie)
oferta w ramach refundacji, z przeznaczeniem dla osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: kompleksowa obsługa klientów biura podróży, doradztwo z zakresu aktualnych destynacji, trendów turystycznych, sporządzanie ofert podróży, budowanie długotrwałych relacji z klientami.
kontakt przez PUP - 2019-08-28 - Józefów (mazowieckie)
Pełnienie obowiązków pełnomocnika ds. ISO. Przeprowadzanie auditów systemu, procesu. Nadzór nad dokumentacją systemową. Nadzór nad sprzętem kontrolno-pomiarowym. Nadzór nad wyrobem niezgodnym, prowadzenie reklamacji. Przygotowanie dokumentacji do wymagań klienta i ISO TS. Nadzór nad projektem wdrożenia ISO TS w zakładzie. Sporządzanie i analizowanie dokumentacji jakościowej control plan, raporty scrapowe, raporty 8D, narzędzia jaościowe 5 Why, Flow hard.
HT Skit Poland Sp. z o.o. S.K. - 2017-12-04 - Bieruń (śląskie)
Praca przy produkcji części samochodowych z tworzyw sztucznych, prace magazynowe, załadunek towaró, prace związane z kompletowaniem zamówień i przygotowaniem towarów do wysyłki.
kontakt przez PUP - 2019-06-07 - Zaborów (mazowieckie)
serwis i utrzymanie systemu informatycznego
SCHOLLGLAS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-05-17 - Sandomierz (świętokrzyskie)
przygotowanie gabinetu do przyjęć lekarskich, współwpraca z lekarzem stomatologiem, przygotowanie narzędzi do sterylizacji, sprawdzanie uprawnien pacjentów do świadczeń zdrowotnych, porządkowanie sprzętu i matariaiłów po zakończonej pracy.
kontakt przez PUP - 2020-03-06 - Jawor (dolnośląskie)
Specjalista do spraw kadr
PRAKTIKER POLSKA SP Z.O.O - 2016-09-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
obsługa komputera oraz urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Lubomierz (dolnośląskie)
Obsługa biurowa.Obieg dokumentów w języku niemieckim.
Juhnke Ireneusz Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe - 2017-12-07 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
sprawowanie nadzoru budowlanego, odbiory robót budowlanych, wykonywanie kosztorysów robót budowlanych, weryfikacja dokumentacji projektowej
kontakt przez PUP - 2020-04-17 - Lublin (lubelskie)
- odpowiedzialność za przyjęcia dostaw oraz za ocenę dostawców- organizacja wysyłek pozamagazynowych- kontrola przepływu pojemników pomiędzy dostawcami- koordynacja zamówień wewnętrznych- tworzenie i kontrola kalendarza pracy przedsiębiorstwa w zakresie produkcji- analiza zamówień i zleceń produkcyjnych
ASPÖCK AUTOMOTIVE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-05-14 - Ligota Dolna (opolskie)
usługi fryzjerskie
Ravita Sp. z o.o. - 2017-05-31 - Racibórz (śląskie)
Terminowe przygotowanie, przetwarzanie i uzgadnianie informacji finansowych oraz zarządczychPrzygotowanie i analiza raportów finansowych zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Finansowej oraz składanie raportów do instytucji nadzoru finansowego (banki centralne, agencje ratingowe, urzędy statystyczne, etc.)Przygotowanie i zatwierdzanie dzienników księgowych związanych z procesem zamknięcia miesiąca oraz korekty do księgowań dotyczących poprzedniego okresu rozliczeniowegoAnaliza zapytań dotyczących informacji finansowych pochodzących od klientów zewnętrznych, audytorów lub innych działów współpracującychSystematyczne usprawnianie procesu raportowania poprzez automatyzację zadań i minimalizację ręcznej interwencji w procesieAktywny udział w projektach dotyczących wprowadzania zmian w wymogach instytucji nadzoru finansowegoWeryfikacja poprawności zadań wykonywanych przez mniej doświadczonych członków zespołuOdpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnegoDziałanie zgodnie w polityką, procedurami oraz praktykami firmy
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Kraków (małopolskie)
dokonywanie zakupów materiałów i surowców niezbędnych do produkcji, realizacja strategii zakupów, prowadzenie rozliczeń z dostawcami firmy, poszukiwanie nowych dostawców na rynku
"Scatman" - Paweł Regulski - 2016-04-05 - Budy Mszczonowskie (mazowieckie)
Prowadzenie działań promocyjnych i kulturalnych
STOWARZYSZENIE UNIA NADWARCIAŃSKA - 2016-01-19 - Słupca (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej i sekretariatu dyrektora:1. obsługa programu kadrowego,2. kompletowanie i prowadzenie akt osobowych pracowników,3. przygotowanie decyzji osobowych i płacowych, zaświadczeń o zatrudnieniu, wykazów zasiłków chorobowych, kart urlopowychh, delegacji służbowych, pracowniczych legitymacji służbowych, skierowań na badania lekarskie pism do wysłania,4. zgłszanie i wyrejestrowywanie pracowników oraz członków ich rodzin do ubezpieczenia (Płatnik),5. prowadzenie ewidencji urlopowej, ewidecnji zwolnień lekarskich, rejestru delegacji służbowych, ewidencji wydanych legitymacji służbowych,6. sporządzanie list obecności oraz bieżący nad nią nadzór,7. sporządzanie kart ewidencji czasu pracy pracowników administracji i służby zdrowia,8. prowadzenie rejestru zarządzeń, prowadzenie ewidencji pieczęci, prowadzenie rejestru korespondencji,9. sporządzanie zestawienia nadanych przesyłek pocztowych,10. sporządzanie wszelkich sprawozdań, zestawień i wykazów dot. wykonania etatów oraz ewidecnji zatrudnienia, 11. wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej,12. w godz. od 7:00 do 15:00 przyjmowanie zewnętrznych rozmów, telefonicznych i łączenie rozmów na numery wenętrzne.Prowadzenie dokumentacji wychowanków:1. kompletowanie i prowadzenie akt wychowanków (przyjmowanie i zwalnianie, zawiadamianie o ucieczkach, niepowrotach, doprowadzeniach z pobytu poza placówką, załatwianie korespondencji skierowanej do wychowanków, pozyskiwanie dokumentów z pobytów w poprzednich placówkach: opinie, karty zdrowia, arkusze ocen, akty urodzenia, wystawianie zaświadczeń o pobycie do PCPR-ów, MOPS-ów, zaświadczeń o aktualnym pobycie zwolnionych wychowanków,2. zgłaszanie i wyrejestrowywanie wychowanków z ubezpieczenia (Płatnik),3. prowadzenie książki meldunkowej wychowanków, księgi głównej, skorowidza alfabetycznego, ewidencji ruchu wychowanków, ewidencji przepustek i kart urlopowych, rejestru korespondencji wychowanków do instytucji, rejestru pism, wniosków i skarg wychowanków, depozytów wychowanków,4. sporządzanie informacji do MS z ruchu wychowanków i uczniów, stanie liczbowym oraz wieku,5. sporządzanie sprawozdań z ruchu wychowanków.
Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich - 2019-06-06 - Świdnica (dolnośląskie)
- obsługa Klientów krajowych i zagranicznych w zakresie sprzedaży części zamiennych i akcesoriów do samochodów (brak planów sprzedażowych),- informowanie Klientów o dostępnej ofercie Firmy, w tym o aktualnych promocjach,- obsługa dokumentów działu i zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów,- współpraca z filiami,- prace administracyjno-biurowe.
HART sp. z o.o. - 2019-06-17 - Opole (opolskie)
opiniowanie dokumentów nadesłanych, sporządzanie notatek, korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT, prowadzenie i aktualizacje ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.), przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami, archiwizacja dokumentacji technicznej.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2019-04-23 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientai prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Mieczysławówka (mazowieckie)
rekrutacja pracowników zagranicznych, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, tłumaczenia językowe
IGDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)