SPECJALISTA SPRAW KSIĘGOWOŚCI Gostynin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Księgowanie zeskanowanych dokumentów i przygotowywanie rozliczeń księgowo-podatkowych oraz dokumentacji kadrowo-płacowej.
Data publikacji: 2020-08-06
Lokalizacja: Gostynin (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Gostynin, powiat: gostyniński, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Księgowanie zeskanowanych dokumentów i przygotowywanie rozliczeń księgowo-podatkowych oraz dokumentacji kadrowo-płacowej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gostynin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gostyniński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1404
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.08.2020
Data zakończenia pracy: 11.08.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: KURS PRAWA JAZDY B
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane: studia podyplomowe z zakresu BHP, doświadczenie w dziale kadr lub w dziale księgowości
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 5252571259
danePracodawcy_regon: 14696563200000
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie
Adres pracodawcy:
Płocka 66/68, 09-500 Gostynin, powiat: gostyniński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: gostyniński
danePracodawcy_kodPowiatu: 1404
Gmina pracodawcy: Gostynin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gostynin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0968977
Ulica pracodawcy: Płocka
Numer budynku pracodawcy: 66/68
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431101
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|426
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.08.2020
Data dodania oferty pracy: 06.08.2020
Oferta pracy ważna do: 11.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cee5f440cd1fe90c257dec1698bfa140
Podobne oferty pracy
obsługa kontrahentów zagranicznych, wystawianie dokumentów sprzedażowych, korespondencja
CERAMIKA COLOR Sp. z o.o. - 2017-03-03 - Kopaniny (świętokrzyskie)
- obsluga klienta,- obsluga komputera (zapoznanie i nauka programu)- układanie towaru na pułkach wystawowych,- dbanie o powierzone mienie,- utrzymanie czystości na stanowisku pracy,- wysawianie dokumentów sprzedaży (faktura, paragon)
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Ruda Śląska (śląskie)
Prowadzenie kasy Filii i tworzenie raportów kasowych, rozliczenie kurierów z pobrań do paczek, fakturowanie, prowadzenie telefonicznej windykacji klientów Filii, bieżąca obsługa klientów, zadania związane z administracją oraz prace biurowe
GENERAL LOGISTICS SYSTEMS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-11 - Zielona Góra (lubuskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
Udział w prowadzeniu spraw związanych z realizacją zadań wynikających ze sprawowania zarządu nieruchomością, pomoc w: przygotowywaniu warunków udziału wykonawców w opisach przedmiotów zamówienia (dostawy, usługi), prowadzeniu dokumentacji związanej z rozliczaniem dostaw i usług zw. z zakupem mediów. W ramach obsługi biurowej: obieg korespondencji kierowanej do Biura, opis dokumentów finansowych, przygotowywanie korespondencji do wysyłki,archiwizacja dokumentów.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2017-06-09 - Warszawa (mazowieckie)
-konserwacja instalacji elektrycznej, wodno-kamnalizacyjnej-prace rzemieślnicze-przeglądy-usuwanie usterek
"LEASINGTEAM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-25 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, obsługa kasy fiskalnej, negocjowanie umów, dbałość o dostępność towarów, planowanie, rozliczanie, raportowanie, obsługa klientów, kompletowanie dokumentów, przygotowywanie akcji reklamowych, dbałośc o ekspozycję towaru
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-04-14 - Krosno (podkarpackie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-03-22 - Katowice (śląskie)
- znajomość wojskowych i cywilnych dokumentów normatywnych dotyczących prowadzenia gospodarki sprzętem przeładunkowym i zabezpieczenia ruchu wojsk (splzrw),- prowadzenie ewidencji ilościowo-jakościowej splzrw z wykorzystaniem systemu informatycznego,- współdziałanie z organem logistycznym sprzętu przeładunkowego i zabezpieczenia ruchu wojsk (STIRW-CKRW) w celu pozyskiwania środków i sprzętu;- wydawanie poleceń w zakresie przyjmowania i wydawania środków i sprzętu;- zbieranie potrzeb i zaopatrywanie w środki materiałowe i sprzęt jednostek organizacyjnych;- przygotowanie danych do sprawozdań z realizacji zadań związanych z pozyskiwaniem, eksploatacją, naprawą i wycofaniem sprzętu;- współudział w planowaniu i organizowaniu szkoleń;- realizacja zakupów środków i sprzętu zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych;- nadzorowanie dostaw w oparciu o złożone zamówienia i zawarte umowy;- udział w nadzorach służbowych w podległych jednostkach organizacyjnych;- opracowanie sprawozdań i materiałów informacyjnych dla szefa wydziału w zakresie zagadnień związanych z zajmowanym stanowiskiem;- w przypadku nadania pracowniczego przydziału mobilizacyjnego uczestniczenie w ćwiczeniach, szkoleniach i innych przedsięwzięciach związanych z zadaniami mobilizacyjnymi jednostki. Oferta dostępna w sali F, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail (CV, listy motywacyjny oraz klauzula RODO): 4rblog.kadry (at) ron.mil.pl
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2020-08-28 - Wrocław (dolnośląskie)
wydawanie opinii wsprawach rodzinnych
Sąd Okręgowy w Przemyślu - 2019-10-08 - Przemyśl (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Ciepielów (mazowieckie)
nadzorowanie procesu dostaw, wysyłania towaru, wystawianie faktur VAT,czuwanie nad realizacją monitoringu
NAVIN TECH 2 Sp. z.o.o - 2017-11-16 - Dołhobyczów (lubelskie)
Poszukiwanie potencjalnych dostawców (w kraju i za granicą m.in. kraje Dalekiego Wschodu), prowadzenie negocjacji i korespondencji handlowej w j. angielskim i polskim, tworzenie ofert oraz bazy danych potencjalnych dostawców.
P.H. BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2016-01-21 - Gdynia (pomorskie)
- Kontakt z klientami ( bezpośredni oraz telefoniczny ) przygotowanie bazy klientów, sprzedaż bezpośrednia ubezpieczeń. Praca w siedzibie firmy + sporadyczne wyjazdy do klienta.- Wynagrodzenie: 1050 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Kolejna umowa na 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Przed rozpoczęciem pracy pracodawca zapewnia obowiązkowe szkolenie, które odbywa się w Katowicach w godzinach pracy.- Praca w godzinach: 9:00-17:00 - wg grafiku. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia szkolenia. Wymagana niekaralność. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (9:00-16:00) (Tel. 504-239-180) lub e-mail: opracy (at) o2.pl
FURGOŁ RYSZARD Usługi Finansowe Furgoł Ryszard - 2018-09-14 - Katowice (śląskie)
Inicjowanie, udział w opracowaniu i realizacji programów realizowanych przez OHP; udział w opracowywaniu i wdrażaniu projektów OHP finansowanych ze środków krajowych budżetowych i pozabudżetowych; opracowanie dokumentacji związanej z realizacja projektów systemowych w podległych jednostkach rynku pracy i wysyłanie zestawień do WWK OHP; podejmowanie wszelkich inicjatyw programowych służących aktywizacji społecznej, zawodowej i edukacyjne młodzieży.
OCHOTNICZE HUFCE PRACY WIELKOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA - 2018-08-10 - Konin (wielkopolskie)
Obsługa kasy gotówkowej, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, naliczanie świadczen z tytułu choroby, macierzyństwa, rozliczanie umów cywilnoprawnych, przygotowywanie raportów i danych płacowych, obsługa Płatnika, sporządzanie deklaracji: ZUS i US, sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu
Savex Consulting-Finanse Sp. z o. o. - 2017-07-11 - Legnica (dolnośląskie)
sprzedaż towarów, przygotowywanie umów handlowych, budowanie sieci sprzedaży, współpraca z wietnamskimi kontrahentami, wprowadzanie elementów reklamy
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zespołu. Nadzorowanie wypłat pracowników. Bezpośreni kontakt z klientem obcojęzycznym w tym francuskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Łódź (łódzkie)
Realizacja planu sprzedaży,pozyskiwanie nowych klientów. Koncentracja nasprzedaży produktów i usług znajdujących się w oferciehandlowej.Sporządzanie raportów, analiz i prognoz dotyczących sprzedaży. Wynagrodzenie do negocjacji.
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-23 - Opole (opolskie)
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP, sporządzanie dokumentacji powypadkowej, sporządzanie raportów z kontroli BHP, opracowywanie ryzyka zawodowego, opracowywanie dokumentów z zakresu BHP, przygotowywanie instrukcji BHP, prowadzenie szkoleń wstępnych BHP, prowadzenie rejestrów, nadzorowanie aktualności badań lekarskich i szkoleń BHP, przydział ubrań oraz środków ochrony indywidualnej, praca w godzinach 08:00-16:00, wynagrodzenie 2000zł brutto do negocjacji, CV oraz list motywacyjny przesyłać na adres e-mail: t.patola (at) pup.opole.pl
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Opole (opolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Olkusz (małopolskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, doradztwo techniczne,zapewnie profesjonalnej obsługi klientów..
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Brzeg (opolskie)
Obsługa sprzedaży na rynku rolnym, wysyłanie dokumentów sprzedaży (faktury, korekty), obsługa programu spedycyjnego, kontakt z klientem w sprawie realizacji zamówieć
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe EKODARPOL Zbigniew Zubala - 2020-02-14 - Dębno (zachodniopomorskie)
jw
Polski Związek Lekkiej Atletyki - 2016-09-15 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta detalicznego - dobór płytek i wyposażenia łazienki według potrzeb klienta oraz wykonywanie projektów łazienek
VIVASANIT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. - 2018-01-11 - Skawina (małopolskie)
Regularne przygotowywanie raportów dotyczących analiz biznesowych w oparciu o obowiązkki poszczególnych departamentów i planów pracy. Tłumaczenie na język chiński dokumentów, raportów oraz tłumaczenie symultaniczne w związku z realizacją w/w zadań. Nadzorowanie kluczowych projektów operacyjnych Liugong Dressta Machinery Sp.z o.o. w oparciu o wzorce korporacji chińskich w ścisłej współpracy z jednostką dominującą: Guangxi LiuGong Machinery, Liuzhou - Chiny.
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Stalowa Wola (podkarpackie)
- stały monitoring bieżącego stanu należności powierzonej grupy kontrahentów,- prowadzenie negocjacji telefonicznych i korespondencji z zadłużonymi kontrahentami, ustalanie harmonogramu spłat,- wyjaśnianie ewentualnych niezgodności w rozrachunkach z Klientami,- prowadzenie windykacji należności zgodnie z przyjętymi w firmie procedurami wewnętrznymi- współpraca z Radcą Prawnym- raportowanie do przełożonych
Piotr Szczerbiński TRANS-LOGISTIC DĘBICA - 2020-07-03 - Dębica (podkarpackie)
jw.
ISKIERKA JUSTYNA GAJOWA USŁUGI OPIEKUŃCZO - TERAPEUTYCZNE - 2018-07-25 - Fiukówka (lubelskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)