SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI K/M Warszawa oferta pracy Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Stanowisko: SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI K/M
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: opiniowanie dokumentów nadesłanych, sporządzanie notatek, korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT, prowadzenie i aktualizacje ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.), przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami, archiwizacja dokumentacji technicznej.
Data publikacji: 2019-04-23
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
opiniowanie dokumentów nadesłanych, sporządzanie notatek, korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT, prowadzenie i aktualizacje ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.), przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami, archiwizacja dokumentacji technicznej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie - ok. 2800 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zarządca nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Zarządca nieruchomości (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Prawo/Gospodarowanie nieruchomościami
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Czytanie dokumentacji i rysunków technicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra znajomość obsługi komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: licencjat/magister/inżynier - prawo lub kierunki związane z gospodarowaniem nieruchomościami, staż pracy w zawodzie - min. 3 lata, bardzo dobra umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym: Word, Excel, znajomość ustawy o zamówieniach publicznych, znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami (umiejętność stosowania w praktyce), mile widziana znajomość ustawy Prawo Budowlane, komputerowych programów graficznych oraz umiejętność czytania dokumentacji technicznej (rysunku technicznego, map geodezyjnych), znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami. Umiejętności: praca w zespole, dokładność, uczciwość, kreatywność, odpowiedzialność, umiejętność radzenia sobie ze stresem. Doświadczenie zawodowe min. 3 lata w biurach/instytucjach/firmach przy zarządzaniu nieruchomościami (budynki grunty). Obowiązki: opiniowanie dokumentów nadesłanych, sporządzanie notatek, korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT, prowadzenie i aktualizacje ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.), przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami, archiwizacja dokumentacji technicznej.[Zgłoszenia na adres e-mail: joanna.karpio (at) wat.edu.pl, telefonicznie: 261 839 089]
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Gen. Witolda Urbanowicza
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: zarządca nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 25.04.2019
Oferta pracy ważna do: 23.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f1f10dcb94d9bfc2a1629b258e049bd5
Podobne oferty pracy
Wg zakresu obowiązków
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, rozszerzanie istniejącego rynku.
P.P.H.U. "PUBLIMA" Sp.J. - 2017-07-04 - Mielec (podkarpackie)
sporządzanie raportów, budowanie długofalowych relacji biznesowych z kandydatami wewnetrznymi, analizy na podstawie danych, tworzenie i dystrybucja ogłoszeń rekrutacyjnych, budowanie bazy kandydatów, bieżąca obsługa pracowników, mile widziana komunikatywna znajomość języka rosyjskiego, ukraińskiego, praca na umowę na czas nieokreslony, praca w niepełnym wymiarze czasu pracy na 1/2 etatu, praca na jedną zmianę w godzinach od 8:00 do 12:00, proponowany okres zatrudnienia: 3 lata, oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba ta będzie odpowiedzialna za: Realizację obowiązków z obszaru BHP zgodnie z wymogami prawnymi. Monitorowanie i prewencję zagrożeń zawodowych. Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP. Ciągłe podnoszenie świadomości i budowanie kultury BHP wśród pracowników. Nadzór nad prowadzeniem postępowań powypadkowych. Przeprowadzanie oraz aktualizację ocen ryzyka zawodowego. Opracowywanie instrukcji BHP dla stanowisk pracy. Współpracę z jednostkami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi w obszarze BHP. Prowadzenie dokumentacji oraz przygotowywanie raportów i statystykPraca BHP w budownictwie to 70% prace biurowe i 30 % obchody budowy.
Milimex S.A. - 2017-07-18 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
obsługa sklepu internetowego oraz wsparcie marketingu firmy
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Poznań (wielkopolskie)
w/g potrzeb
Szpital Kielecki Św.Aleksandra sp zo.o. w Kielcach - 2017-11-27 - Kielce (świętokrzyskie)
poszukiwanie klientów na terenie 3 województw: podlaskiego, warmińsko - mazurskiego i mazowieckiego
FADBET Spółka Akcyjna - 2016-03-08 - Białystok (podlaskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
1. Pomoc przy organizacji i prowadzeniu wydarzeń muzealnych.2. Prowadzenie działalności informującej i promującej wydarzenia muzealne poprzez: organizację i prowadzenie kampanii reklamowych i informacyjnych w terenie i środkach masowego przekazu, prowadzenie muzealnej strony internetowej i facebooka.3. Współpraca przy pozyskiwaniu funduszy zewnętrznych na działalność muzealną.4. Dokumentowanie działalności muzealnej w formie audiowizualnej i tekstowej.5. Współpraca techniczna przy opracowywaniu dokumentacji muzealiów.
MUZEUM W ŁĘCZYCY - 2016-06-15 - Łęczyca (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami z krajów WNP oraz Ukrainy
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
-koordynowanie i prowadzenie projektów dla operacji Heineken w zakresie ich procesu, zapewniając terminowe rezultaty i zarządzając wszystkimi lokalnymi i zewnętrznymi partnerami; -analizowanie i identyfikowanie możliwych udoskonaleń procesów, systemów i metod pracy w ramach procesu -prowadzenie projektów od początku do końca w uzgodnionym terminie zapewniając prawidłowe planowanie zasobów, identyfikację rozwiązań i skuteczne zarządzanie zmianami w całej organizacji -aktywne informowanie odpowiedniego działu oraz zainteresowanych stron o realizacji projektu w celu efektywnej identyfikacji ryzyka / problemów / zależności pojawiających się w trakcie projektu -zapewnienie i koordynowanie oceny wpływu proponowanych zmian -obsługiwanie migracji procesowych projektów (w ramach i poza oddziałem firmy) -wsparcie działań z zakresu zarządzania zmianą w odniesieniu do wprowadzonych zmian -zapewnia zgodności projektu z wytycznymi oraz z innymi procesami / systemami
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Kraków (małopolskie)
-Obsługa elektronicznych wag spedycyjnych (samochodowej i kolejowej) -Sporządzanie dokumentacji wysyłkowej -Raportowanie ekspedycji wyrobów gotowych -Rozliczanie oraz fakturowanie zrealizowanych wysyłek
CIECH Soda Polska s.a. - 2019-01-18 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
organizacja czasu wolnego dla dzieci
MIK Małgorzata Grabowska - 2017-02-09 - Iława (warmińsko-mazurskie)
kontakt z klientami w zakresie zamawiania produktów, obsługa administracyjna procesu sprzedaży, obsługa procesu posprzedażowego, ścisła współpraca z pozostałymi działami w zakresie koordynacji wysyłek, wsparcie procesów logistycznych
Hjort Knudsen Polen Sp. z o. o. - 2017-11-09 - Wysoczka (wielkopolskie)
staż - obsługa zapytań ofertowych, sporządzanie ofert dla klienta, opracowywanie dokumentacji wsadowej do ofertowania, opracowywanie danych w arkuszu kalkulacyjnym Excel, analiza rysunków technicznych w oprogramowaniu CAD, kontrolowanie zgodności wykonania wyrobu z dokumentacją techniczną i specyfikacjami, bieżąca kontrola jakości zgodnie z obowiązującymi standardami i procedurami, przygotowanie raportów i analiz z wykonanych pracKomputer: ilość godzin 6
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Dbanie o porawność danych Klientów w systemach wewnętrznych. Dbanie o poprawną dokumentację dla Klientów. Procesowanie wniosków kredytowych. Weryfikowanie zgodności dokumentów z obowiązującym prawem oraz wewnętrznymi regulacjami. Tworzenie raportów.
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Wrocław (dolnośląskie)
jw
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
Montaż konstrukcji metalowych, spawanie, cięcie, gięcie, malowanie itp.
WDK-TUNNELS - 2017-04-06 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP.Z O.O. - 2017-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
jw
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
Wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej firmy, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, wspieranie sprzedaży, nawiązywanie kontaktów z nowymi potencjalnymi klientami, zbieranie ofert, negocjacje z kontrahentami.
GMK ŁOBEZ Spółka Akcyjna - 2018-01-15 - Łobez (zachodniopomorskie)
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku: - prowadzenie zajęć dydaktycznych z zakresu zarządzaniazasobami ludzkimi, - analizowanie wyników osiąganych przez słuchaczy, - prowadzenie konsultacji dydaktycznych, - prowadzenie dokumentacji szkoleniowej,- opracowywanie pakietów dydaktycznych, programów kursów i szkoleń.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2016-08-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa rezerwacji internetowych, obsługa telefoniczna i osobista gości, aktualizowanie strony internetowej
Domy Laguna Kamil Krzyżanowski - 2016-07-01 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
obsługa maszyn facujących, falcowanie zgodnie z przyjętymi parametrami, systemtayczne monitorowanie stanu maszyny - serwis wewnętrzny, kontrola jakości, realizacja zleceń produkcyjnych
BENIAMIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-04 - Ciele (kujawsko-pomorskie)
organizacja załadunków, wprowadzenie zamówień do systemu RAKS, fakturowanie, prowadzenie sekretariatu
FWS, Fabryka Wyrobów Styropianowych, Sp. z o.o. - 2019-03-14 - Żyrardów (mazowieckie)
Organizacja i wsparcie pracy zarządu. Protokołowanie posiedzeń zarządu spółki.Obsługa kancelaryjno-biurowa w zakresie pełnionych zadań.Dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji Biura Zarządu, korespondencji oraz archiwizację dokumentów.Współpraca z radcami prawnymi oraz wszystkimi działami spółki.
FABRYKA TAŚM TRANSPORTEROWYCH STOMIL WOLBROM SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-06 - Wolbrom (małopolskie)
-Prace pomocnicze przy produkcji opakowań-Składanie,sklejanie, konfekcjonowanie i układanie na paletach.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na okres próbny 3 m-ceMiejsce wykonywania pracy: MikołówPraca w godzinach: 6-14, 14-22 pn-pt
WEBA Opakowania Kartonowe Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Mikołów (śląskie)