SPECJALISTA DS. ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI K/M Warszawa oferta pracy AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI K/M
Wynagrodzenie: 2 100 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2018-09-14
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-100 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zarządca nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.09.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Zarządca nieruchomości
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kat. B prawo jazdy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Zarządcy nieruchomości
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, prawo jazdy kat. B, biegła znajomość pakietu MS Office, dyspozycyjność, samodzielność i zaangażowania będą mile widziane, mile widziane posiadanie uprawnienia (licencji) zarządcy nieruchomości lub posiadanie certyfikatu zarządzania nieruchomościami lub dyplomu studiów podyplomowych z zakresu nieruchomości, mile widziane doświadczenie związane z nieruchomościami. Obowiązki: bieżący nadzór nad nieruchomościami, prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości, współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomości, nadzór nad ich właściwą realizacją, protokolarny odbiór i przekazywanie nieruchomości, przeprowadzanie wizji lokalnych nieruchomości, podejmowanie czynności mających na celu usunięcie awarii oraz przyczyn i skutków, dokonywanie odczytów wskazań liczników, rozliczanie kosztów dostawy mediów, opisywanie faktur/rachunków pod względem rachunkowym zgodnie z zawartymi umowami, bieżący kontakt z lokatorami i bieżąca obsługa programu do zarządzania nieruchomościami[CV na e-mail: hr (at) amwkwatera.pl - istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe]
Nazwa pracodawcy:
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Starościńska 1, 02-516 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Starościńska
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: zarządca nieruchomości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.09.2018
Data dodania oferty pracy: 14.09.2018
Oferta pracy ważna do: 12.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 14.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 14.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przyjmowanie dostaw towarów, rozkładanie towarów na półkach, wydawanie towarów wg dokumentów.
"SKO-POL" Anna i Jerzy Włodarczyk Spółka Jawna Busko-Zdrój - 2016-11-17 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa tokarki
MURANO MOSAIC Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Głogów (dolnośląskie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie wyższe ekonomiczne; znajomość zagadnień kadrowo-płacowych; zakres obowiązków: tworzenie dok. pracowniczej, wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym, naliczanie wynagrodzeń; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Gliwice (śląskie)
Praca w dziale sprzedaży, obsługa klientów rynku hiszpańskiego. Wymagane wykształcenie conajmniej średnie, bardzo dobra znajomość j. hiszpańskiego, prawo jazdy kat. B, obsługa komputera. Wysokość wynagrodzenia zostanie przedstawiona na spotkaniu z kandydatem. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy rekrutacja (at) classen.com.pl.
CLASSEN-POL S.A. - 2016-08-12 - Zwonowice (śląskie)
Obsługa social media, akcji marketingowych, nawiązywanie kontaktów, sprzedaż.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)
Opiekun stażsyty - Katarzybna Szudy- obsługa klienta w biurze, przez telefon,- przygotowywanie umów, ofert,- wysyłanie zamówień do producentów,- wyjaśnianie reklamacji,- ustalanie montażu z klientem i przygotowywanie dokumentów monitorowych,- obsłu7ga programów do wycen i ofert,- wypisywanie faktur.
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Ruda Śląska (śląskie)
Charakterystyka pracy: montaż ogrodzeń betonowych. Wymagania: mile widziane doświadczenie. Kontakt z pracodawcą ososbisty po wcześniejszym umówieniu telefonicznym.
PPHUT ALPA HAJDUCZEK KAROL - 2016-05-30 - Dzimierz (śląskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-03-29 - Katowice (śląskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-05-30 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Pomoc w opracowywaniu zapytań ofertowych, kontakt z klientami/dostawcami, pomoc w opracowywaniu zamówień klientów, w opracowywaniu i wysyłaniu potwierdzeń zamówień, pomoc w dopilnowaniu terminowości realizacji dostaw
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
obsługa gości oraz promocja firmy
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Żywiec (śląskie)
udzielanie kredytów bakowych dla firm, osób prywatnych + dodatkowo praca w biurze
INEKCJA Sp. z o.o. - 2017-05-23 - Wieliczka (małopolskie)
Zamawianie detali handlowych na potrzeby produkcji, utrzymywanie kontaktów z obecnymi kontrahentami, pozyskiwanie oraz budowanie długofalowych relacji z kontrahentami, wystawianie faktur
SPE Sp. z o.o. - 2016-10-26 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
sporządzanie listy płac, rozliczanie deklaracji Zus
BIURO PODATKOWO - RACHUNKOWE S.C. ILONA SEBASTYJAŃCZYK DANUTA MARYAN - 2016-01-22 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Praca biurowa
SenioDi Pflege Brygida Więcek - 2018-01-10 - Gogolin (opolskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami; pomoc w przygotowywaniu i utrzymaniu kontraktów standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze ofert.Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontaktowymi ds. prawnych.Bezpośredni kontakt z klientami, gdy zachodzi potrzeba uzupełnienia dokumentacjiDopilnowanie, aby zawieranie i przechowywanie kontraktów odbywało się zgodnie z krajowymi przepisamiOcena poprawności realizacji kontraktów w ramach procesu SCM.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kraków (małopolskie)
Specjalista ds. transportu odpowiedzialny jest za ustalanie tras przejazdu pojazdów, zajmuje się również rozliczaniem i ewidencją paliwa, odpowiedzialny jest za terminowe wykonywanie przeglądów technicznych i napraw samochodów znajdujących się w firmie. Do jego obowiązków będzie należało również optymalizacja, i kontrola kosztów i prowadzenie niezbędnej dokumentacji
Zakład Mięsny "Mościbrody" Spółka zo.o. - 2017-12-22 - Mościbrody (mazowieckie)
Prace interwencyjne dla osób 50+: Prowadzenie spraw kadrowych, sporządzanie list płac.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Warszawa (mazowieckie)
dostarczanie bezpłatnych gazet do sklepów w Poznaniu i okolicach oraz praca w drukarni
POST- SERVICE Sp. z o.o. - 2016-04-19 - Poznań (wielkopolskie)
Sprawy kadrowe, kontakt z pracownikami firmy. Praca na terenie Polski.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Kraków (małopolskie)
PRZYGOTOWANIE KSIĘG WEWNETRZNYCH, DOKUMENTÓW ROZLICZENIOWYCH, REJESTROWANIE FAKTUR, PRZESYŁANIE PRZELEWÓW BANKOWYCH
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Gdynia (pomorskie)
Znajomość klasyfikacji budżetowej, ustawy o ZFŚS, Ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o systemie oświatyUmiejętność obsługi urządzeń biurowych, Word, Excel, poczta elektroniczna, komunikatywność, samodzielność. Praca na 1/2 etatu w systemie jednozmianowym. Wynagrodzenie 1071 zł brutto , premia regulaminowa, wysługa lat
Szkoła Podstawowa Nr 3 imienia Armii Krajowej w Bolesławcu - 2017-11-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Pozyskiwanie klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne.
P.H.U. Mosey Marzena Kawczyńska - 2017-02-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Instalacja systemów radioliniowych i światłowodowych, praca na terenie Południowej Polski.
GREKOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-16 - Kraków (małopolskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.Redagowanie wpisów na portalach społecznościowych. Odpowiadania na pytania klientów firmy. Przedstawianie ofert firmy. Reklamowanie produktów firmy na stronach internetowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Gdańsk (pomorskie)
zarządzanie sprzedażą w podległej placówceodpowiedzialność za planowanie, realizację i monitoring wyznaczonych celów sprzedażowych,aktywne zarządzanie zespołem sprzedażowym w celu utrzymania wysokiego poziomu motywacji skuteczności powierzonych zadańnadzór i wsparcie dla pracowników w realizacji powierzonych zadań,nawiązywanie nowych kontaktów handlowych oraz podtrzymywanie relacji z kluczowymi klientami.
Hurtownia "KUBA" Kędzior i S-ka S J - 2016-10-17 - Legnica (dolnośląskie)
sprzedaż produktów firmowych, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Jelenia Góra (dolnośląskie)