SPECJALISTA PRODUKCJI, OBRÓBKI I MONTAŻU FOTOPOLIMEROWYCH MATRYC DRUKARSKICH Wysogotowo oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA PRODUKCJI, OBRÓBKI I MONTAŻU FOTOPOLIMEROWYCH MATRYC DRUKARSKICH
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: produkcja, weryfikacja i montaż drukarskich matryc fotopolimerowych, sterowanie i nadzór nad działaniem sterowników maszyn
Data publikacji: 2020-04-07
Lokalizacja: Wysogotowo (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wysogotowo, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
produkcja, weryfikacja i montaż drukarskich matryc fotopolimerowych, sterowanie i nadzór nad działaniem sterowników maszyn
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|3
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA PRODUKCJI, OBRÓBKI I MONTAŻU FOTOPOLIMEROWYCH MATRYC DRUKARSKICH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wysogotowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: poznański
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3021
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali technicy nauk fizycznych i technicznych gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: UPRAWNIENIA ELEKTRYCZNE pow 1 kV
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
doświadczenie - 2 lata (wymagany staż - lata: 2)
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie zawodowe 2-5 lat, konieczna znajomość i umiejętność obsługi sterowników PIMCO AV i NC Logic,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7811923819
danePracodawcy_regon: 363772023
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, lm, świadectwo pracy, świadectwo szkolne
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: m. Poznań
danePracodawcy_kodPowiatu: 3064
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Poznań
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0969400
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali technicy nauk fizycznych i technicznych gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.04.2020
Data dodania oferty pracy: 07.04.2020
Oferta pracy ważna do: 21.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d5984ce6608e9e66868147243491f91b
Podobne oferty pracy
Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Ślemień (śląskie)
zg. ze stanowiskiem
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W NOWOGARDZIE - 2017-07-04 - Nowogard (zachodniopomorskie)
Obsługa nad aktualnymi klientami firmy, pozyskanie nowych klientów, przygotowanie ofert handlowych, rozbudowa bazy danych, analiza rybku, raportowanie. Praca od pon-pt w godz. 8-16. Pierwsza umowa na okres próbny, kolejna na czas określony. Wynagrodzenie 5 000 brutto + premia.
"LEMA ENGINEERING" SP. Z O. O. - 2019-12-03 - Pruszków (mazowieckie)
wykonywanie zapraw gipsowych, szpachlowanie, malowanie, mieszanie farb oraz zapraw malarskich, reperacja powłok malarskich i podłoża, naklejanie tapet, posługiwanie się rożnego rodzaju sprzętami ( drabina, podest, rusztowanie ) oraz urządzeniami i maszynami (mieszalniki, sprężarki, pistolety natryskowe ), praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Kraków (małopolskie)
Wg. harmonogramu RPO
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Drezdenko (lubuskie)
zawprowadzenie akt pracowniczych, zawieranie i rozwiązywanie umów o pracę, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników w ZUs, przygotowywanie miesięcznych raportów do ZUS, przygotowywanie listy płac dla pracowników, sporządzanie raportów do GUS, sporządzanie PIT-ów oraz ZUS RMUA dla osób zatrudnionych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI, HANDLU I USŁUG "JANEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-20 - Norki (warmińsko-mazurskie)
Montaż, konserwacja i naprawa sieci i urządzeń elektrycznych oraz energetycznych na terenie zakładu.
"HUTA SZKŁA W JAŚLE" S.A. - 2018-12-03 - Jasło (podkarpackie)
Firma zajmuje się skupem części samochodowych w Polsce, handel częściami samochodowymi z krajami z Azji Środkowej, ale także z innymi krajami. Nawiązywani kontaktów handlowych, dłutrwałej współpracy z klientami. [Godzina zakończenia pracy] : 16:00[Praca na czas określony] : rok czasu
Export-Parts Sp. z o.o - 2016-12-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Kontakt z klientem, dbałość o ekspozycję towaru, sprawdzanie zgodności cen, praca na stanowisku sprzedawcy, obsługa kasy fiskalnej, przestrzeganie zasad higieny, praca w systemie dwuzmianowym wg grafiku w godzinach 06.00 - 21.30, proponowane wynagrodzenie 2250 zł + dodatki brutto, miejsce pracy Delikatesy Centrum.
Ledi Sp. z o.o. - 2019-05-20 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Wprowadzanie i księgowanie wyciągów bankowych PLN i walutowych.Sporządzanie i księgowanie raportów kasowych.Wystawianie i wprowadzanie do rejestru Vat faktur sprzedaży oraz faktur zakupu.Prowadzenie ewidencji magazynowej.Rozliczanie delegacji.Analiza kont rozrachunkowych należności i zobowiązań.Sporządzanie przelewów do banku oraz kontrola terminów płatności. Inne prace zlecone przez Główną Księgową.Okres zatrudnienia: okres próbny do 3 m-cy, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Godz. pracy 8-16.
"FIRMA VIGOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-19 - Słupsk (pomorskie)
- Weryfikacja dokumentów pod względem rachunkowym i podatkowym- księgowanie dokumentów- sporządzanie zestawów rozliczeniowych dla klientów- wsparcie działu księgowości w codziennej pracy- sporządzanie deklaracji ZUS i list płatności
CORRUGATED BOARD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-16 - Polkowice (dolnośląskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa oraz budowanie długofalowych relacji z istniejącymi klientami, opracowywanie ofert handlowych, ustalanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami, ustalanie zapotrzebowania rynku na okreslony typ silnika, badania rynku, aktywny udział w tworzeniu nowych produktów i budowanie strategii marketingowych, współpraca z działem technicznym i działem produkcji.
Przedsięb.Prod.Handlowo Usługowe MEBLOMARK w Ostrzeszowie - 2017-01-09 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Kalkulacja podatku wg danych otrzymanych od klienta dokonywanie rozliczeń podatku zNiemiec obsługę w zakresie świadczeń socjalnych w Niemczech Praca w godz.8-16.
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-27 - Opole (opolskie)
jw.
YOURCHOICE PROPERTY Sp. z o.o. - 2016-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
analiza dokumentacji projektowej i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania ofert
ETI POLAM Sp.z o.o. - 2018-07-07 - Kąty Węgierskie (mazowieckie)
Wyszukiwanie ogłoszeń o przetargach i opracowywanie dokumentacji przetargowej, opracowywanie harmonogramów robót ogólnobudowlanych, opracowywanie kosztorysów i wycen w zakresie ofertowania. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach 07:30 - 15:30. Miejsce wykonywnaia pracy Bolesławiec/Wrocław.
Inżynieria Budowlana Paweł Młynek - 2018-08-21 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Zajmowanie się rekrutacją, selekcją i zatrudnianiem pracowników, a następnie oddelegowywaniem ich na określony czas i do wykonania określonej pracy na rzecz innego podmiotu; prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjnej i dokumentacji personalnej pracowników tymczasowych, tj.: podpisywanie umów, kompletowanie dokumentów, sporządzanie zestawień czasu pracy wraz z miesięcznym rozliczeniem będącym podstawą do wyliczenia wynagrodzenia za pracę; koordynowanie pracy zatrudnionych pracowników tymczasowych; informowanie pracowników tymczasowych o ich prawach i obowiązkach wynikających z obowiązujących aktów normatywnych regulujących kwestie prawne w zakresie pracy; reprezentowanie agencji pracy tymczasowej, utrzymywanie i nawiązywanie nowych kontaktów z klientami agencji.
kontakt przez PUP - 2019-10-08 - Częstochowa (śląskie)
- REALIZACJA PROCESU SPRZEDAŻY,- POZYSKIWANIE NOWYCH I OBSŁUGA OBECNYCH KLIENTÓW,- PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH I WYSTAWIENIE FAKTUR,- PROWADZENIE KORESPONDENCJI HANDLOWEJ.
SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-25 - Racibórz (śląskie)
Wykształcenie minimum średnie. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Kontakt z pracodawcą osobisty w siedzibie firmy od 7.00-15.00 po wczesniejszym kontakcie telefonicznym pod numerem: 502 168 682 oraz kontakt e-mailowy: fenmar (at) op.pl
FENMAR SP. Z O.O. - 2016-01-05 - Rybnik (śląskie)
sprzątanie pokoi hotelowych, wymiana pościeli i ręczników, czyszczenie mebli, dezynfekcja toalet
kontakt przez PUP - 2019-07-09 - Świeradów-Zdrój (dolnośląskie)
•budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z nowymi, jak i z istniejącymi już kontrahentami•współpraca, wsparcie i codzienna komunikacja w realizowaniu zamówień, zapytań ofertowych•dbanie o terminowość dostaw towarów i ich wysoką jakość•wystawianie dokumentacji magazynowo – handlowej•monitorowanie terminowości dostaw oraz weryfikację zgodności zamówień z zrealizowanymi dostawami•dbałość o pozytywny wizerunek firmy•zdolności analitycznego myślenia•dobra organizacja własnego stanowiska pracy
GT Automation Krzysztof Reczko - 2017-07-14 - Staszów (świętokrzyskie)
Zgodnie z umową.
MARIUSZ TYLUTKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PLAYMAX w KOLBUSZOWEJ - 2016-02-02 - Ropczyce (podkarpackie)
obsługa klientów zalegających z płatnościami, redagowanie wezwań do klientów, współpraca z kancelariami komorniczymi oraz pracownikami terenowymi
NOBILON MAREK BEDNARZ - 2015-12-15 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wg.oferty
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Kluczbork (opolskie)
kompleksowa i samodzielna obsługa kadrowo-płacowa: prowadzenie akt osobowych, terminowe naliczanie wynagrodzeń i przesyłanie LP do klienta, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS, PEFRON, rozliczanie umów cywilno - prawnych, wszelkie czynności związane z rotacją pracowników (zatrudnianie, zwalnianie), wystawianie zaświadczeń oraz inne zlecone przez klienta.
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Białystok (podlaskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych Forma zatrudnienia: umowa o pracę w wymiarze 1,0 etatu Miejsce zatrudnienia: Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy Gdańsk, ul.Uphagena 27 Wymagania wobec kandydatów:- wykształcenie wyższe i co najmniej 2-letni staż pracy albo wykształcenie średnie i co najmniej 3-letni staż pracy,- wysoka motywacja do pracy i zaangażowanie w powierzone zadania,- znajomość zagadnień z zakresu gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- doświadczenie w realizacji zamówień publicznych oraz znajomość przepisów prawa w tym zakresie, - samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy,- umiejętność pracy pod presją czasu,- niezbędne czynne prawo jazdy kategorii B; Główne obowiązki:- prowadzenie gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- realizacja zamówień publicznych, - sporządzanie analiz, dokumentów planistycznych i sprawozdawczych,- ścisła współpraca z pozostałymi zespołami w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP oraz z jednostkami terenowymi; Oferujemy:- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- ciekawą i rozwijającą pracę; Wymagane dokumenty:- CV,- list motywacyjny,- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz przebieg pracy zawodowej; Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty w zamkniętych kopertach należy składać do dnia 15.05.2017r. w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk w godzinach 7:45-15:45 albo za pośrednictwem poczty tradycyjnej na wskazany wyżej adres.Na kopertach należy umieścić adnotację: Rekrutacja specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych. Proces rekrutacji na wskazane stanowisko będzie etapowy. W pierwszym etapie odbędzie się weryfikacja nadesłanych dokumentów pod względem formalnym, dokumenty zawierające braki formalne zostaną odrzucone, a osoby, które przejdą pozytywnie wstępną weryfikację zostaną zaproszone na test sprawdzający ich wiedzę oraz rozmowę kwalifikacyjną.W kolejnym etapie z kandydatami, którzy uzyskali najwyższe wyniki w teście oraz najlepiej zaprezentowali się podczas rozmowy przeprowadzona zostanie ostateczna rozmowa kwalifikacyjna z udziałem Wojewódzkiego Komendanta OHP oraz komisji doradczej. Złożonych dokumentów nie zwracamy. Prosimy o dopisanie w aplikacji następującej klauzuli:Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 118, z póżn. zm.2) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko specjalisty ds. logistyki i zamówień publicznych przez Pomorską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy. Administratorem Państwa danych osobowych jest Wojewódzki Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych. Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji.Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Tczew (pomorskie)
koordynacja serwisu i montażu (montaż urządzeń do obsługi pieczarkarni)miejsce pracy: Bydgoszcz + teren kraju
"Haraś" Waldemar Harasimowicz - 2016-09-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
projektowanie i prowadzenie kampanii w mediach interakrywnych;kreowanie i planowanie strategii kampanii marketingowych;projektowanie graficzne
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Częstochowa (śląskie)
fryzjerstwo damsko-męskie i dziecięce(I umowa na okres próbny 3 miesiące, II umowa na czas określony 12 miesięcy, II umowa na czas nieokreślonypraca również w soboty, podstawa 2600 brutto+premia lub podstawa +% od utargu,PRACODAWCA ZAPEWNIA DODATKOWE SZKOLENIA)
EWA KOWALCZYK SALON FRYZJERSKO-KOSMETYCZNY STEFANIA - 2019-08-23 - Będzin (śląskie)