SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI I PLANOWANIA PRODUKCJI Ligota Dolna oferta pracy ASPÖCK AUTOMOTIVE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI I PLANOWANIA PRODUKCJI
Wynagrodzenie: 4 500 - 6 000 PLN
Zakres obowiązków: - odpowiedzialność za przyjęcia dostaw oraz za ocenę dostawców- organizacja wysyłek pozamagazynowych- kontrola przepływu pojemników pomiędzy dostawcami- koordynacja zamówień wewnętrznych- tworzenie i kontrola kalendarza pracy przedsiębiorstwa w zakresie produkcji- analiza zamówień i zleceń produkcyjnych
Data publikacji: 2020-05-14
Lokalizacja: Ligota Dolna (opolskie)
Pracodawca: ASPÖCK AUTOMOTIVE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PRZEMYSŁOWA 11, 46-200 Ligota Dolna, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- odpowiedzialność za przyjęcia dostaw oraz za ocenę dostawców- organizacja wysyłek pozamagazynowych- kontrola przepływu pojemników pomiędzy dostawcami- koordynacja zamówień wewnętrznych- tworzenie i kontrola kalendarza pracy przedsiębiorstwa w zakresie produkcji- analiza zamówień i zleceń produkcyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 500 - 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|3
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI I PLANOWANIA PRODUKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ligota Dolna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kluczborski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1604
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kluczbork
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: planista produkcyjny
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 500 - 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.05.2020
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym; mile widziana znajomość systemu SAP;umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności arkusza kalkulacyjnego Excel
Nazwa pracodawcy:
ASPÖCK AUTOMOTIVE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 5761576851
danePracodawcy_regon: 16158347100000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Adres pracodawcy:
PRZEMYSŁOWA 11, 46-200 Ligota Dolna, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Prosimy dostarczyć CV osobiscie lub wysłać na adres e-mail - konieczne jest zawarcie klauzuli:"Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UEL 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Aspock Automotive Polska Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w moim CV dla potrzeb aktualnej rekrutacji."Jeżeli zamieszczasz na CV dane spoza katalogu wymaganego musisz zamieścić klauzulę: "Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie przez Aspock Automotive Polska Sp. z o.o. moich dodatkowych danych osobowych zawartych w CV (poza danymi obowiązkowymi, określonymi w Kodeksie Pracy) takich jak np. mój wizerunek oraz pozostałych danych, których podanie nie jest wymogiem prawnym."Jeżeli wyrażasz zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach, musisz zamieścić klauzulę: "Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UEL 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Aspock Automotive Polska Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w moim CV dla potrzeb przyszłych rekrutacji.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 16
Powiat pracodawcy: kluczborski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1604
Gmina pracodawcy: Kluczbork
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Ligota Dolna
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0496490
Ulica pracodawcy: PRZEMYSŁOWA
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|432201
Zawód wykonywany przez pracownika: planista produkcyjny
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 15.05.2020
Oferta pracy ważna do: 13.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 14.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?db9a2802483974ac7c0ac331823c14fd
Podobne oferty pracy
Prowadzenie spraw kadrowych i placowych, sporzadzanie list plac, dokumentacji ZUS itp.
Pronet sp. z o.o. - 2017-10-12 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
- reprezentowanie firmy Klienta w celach marketingowych;- opieka nad Klientem biznesowym;- obsługa połączeń przychodzących i wychodzących;- oferowanie produktów Klienta biznesowego;- zawieranie i przedłużanie umów z Klientami;- pozyskiwanie nowych Klientów, umawianie się na spotkania;- przyjmowanie reklamacji, zażaleń i przekazywanie ich odpowiednim działom.
OPPM OFFICE Professional Personalmanagement GmbH - 2019-07-05 - Niemcy (Niemcy)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-08-01 - Łódź (łódzkie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
analiza rynku branzowego na Ukrainie i w Rosji, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych z podmiotami mającymi siedzibę na Ukrainie i w Rosji, budowanie korzystengo wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Rzeszów (podkarpackie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Radom (mazowieckie)
Wykonywanie ekspozycji towarówMetkowanie towarówOznakowanie towarów
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Słupca (wielkopolskie)
- zarządzanie bezpieczeństwem w obszarze active directory- dostarczanie serwisu Priviliged Access Mgmt&analytics dla użytkowników- administracja środowiskiem BIG DATA I TABLEAU dla TSS, tworzenie i utrzymanie zapytań, dasborderów, widoków,- dostarczanie klientom eksperckich porad na temat specjalistycznych zagadnień,- wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonego zgodnie z prawem i umową o pracę. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Wrocław (dolnośląskie)
zamawianie materiałów, obsługa bieżąca klienta, organizowanie transportu, planowanie tras
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Poniatowo (mazowieckie)
obslug akasy fiskalnej, czynności pomocnicze, obsluga terminala płatniczego
Beetsma Sp. z o.o. Agencja Pracy - 2016-07-27 - Chrzanów (małopolskie)
Nawiązywanie kontaktów z kontrahentami potencjalnymi nabywcami maszyn i urządzeń rolniczych z UE w Pakistanie i Indiach.
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Ćmińsk (świętokrzyskie)
-zapewnienie i realizacja zamówień-negocjowanie cen oraz warunków współpracy-kompleksowa obsługa klienta-kontrola stanów magazynowych
DREWKOL FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA FRYZEŁ ALEKSANDER - 2018-10-24 - Kolbuszowa (podkarpackie)
kontrola warunków oraz przestrzeganie przepisów BHP wprzedsiębiorstwie; doradztwo w zakresie przepisów oraz zasad BHP; organizacja i prowadzenie szkoleń BHP dla pracowników firmy; prowadzenie dokumentacji BHP oraz raportowanie danych wymaganych przepisami prawazgodnie z wewnętrznymi procedurami
AUCHAN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-23 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wymagane wykształcenie średnie, 2 lata doświadczenia, znajomość programu EXCEL, NORMA, znajomość ustawy o zamówieniach publicznych. Chrakaterystyka pracy: sporządzanie ofert przetargowych, rozliczanie kontraktów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy biuro (at) budexim.com.pl.
BUDEXIM SP. Z O.O. - 2019-04-23 - Rybnik (śląskie)
przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji, kalkulacji cenowych, prowadzenie rozmów i wszelkiej korespondencji z kontrahentami, uzgadnianie ze spedycją terminów dostaw do klienta
HAMAR A.M. Benedykcińscy Spółka Jawna - 2020-02-28 - Pocierzyn (kujawsko-pomorskie)
skup i sprzedaż zastawionych towarów, obsługa klienta, zarządzanie serwisem www oraz allegro
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Luboń (wielkopolskie)
Szczegółowe informacje na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"Administrowanie systemem ZSI/ ERP - MS Dynamics AX i Systemem Obiegu Dokumentów - IntraDok/, zgłaszanie błędów, doskonalenie i optymalizacja wymienionych systemów; udział w projektach rozwojowych systemów ZSI; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2017-02-17 - Gliwice (śląskie)
organizacja i realizacja produkcji materiałów reklamowych, obsługa klientów firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Sarbinowo (kujawsko-pomorskie)
planowanie i realizacja procesów rekrutacji, samodzielne prowadzenieprocesu rekrutacji i selekcji kandydatów na różne stanowiska, poszukiwaniapracowników z rynku wschodniego, kontakt z osobami z Europy Wschodniej. Praca od 8-16
P2 Spółka Cywilna Paweł Serafin, Patryk Kawala - 2019-07-05 - Opole (opolskie)
prowadzenie ewidencji kosztów Spólki/faktury zakupu,leasingowe,import usług/
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2018-04-11 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, obsługa korespondencji w dziale handlowym
kontakt przez PUP - 2015-05-21 - Pszczyna (śląskie)
prowadzenie działu kadr - około 25 osób i księgowości (książka przychodów) sporządzanie sprawozdań do wydziału oświaty, administracja w oświacie.
Sobczyk Daniel SOBDAL - 2016-05-20 - Kłodzko (dolnośląskie)
w/g potrzeb
PACTUM kancelaria Finansowa R. Tutko, J. Tutko Sp. jawna Kielce - 2019-01-09 - Kielce (świętokrzyskie)
wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,mile widziane doświadczenie w branży,znajomość środowiska internetu,znajomość narzędzi Adwords, Google Analitics,znajomość zasad reklamy internetowej,budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez inicjowanie działań marketingowych oraz współpracę z partnerami firmy,praca w dynamicznie rozwijającej się firmie, możliwość rozwoju zawodowego, doskonalenia i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Moderator Konrad Piechota - 2016-01-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych. Przygotowanie i rozwój strategii rekrutacyjnych dla poszczególnych stanowisk.Zarządzanie relacjami z klientem wewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekruterami. Określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami. Wykorzystanie innowacyjnych metod i narzędzi do pozyskania kandydatów. Przeprowadzanie telefonicznych rozmów rekrutacyjnych z uwzględnieniem określonych kryteriów. Praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych. Opracowywanie nowoczesnych strategii sourcingowych oraz dobór odpowiednich narzędzi.
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Kraków (małopolskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
"OLMAR TOOLS" Sp. zo.o - 2018-06-28 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Przygotowywanie i opracowywanie materiałów promocyjnych organizacji, administracja stronami www, przygotowywanie materiałów prasowych, prowadzenie korespondencji, przygotowywanie dokumentacji projektowej.
Centrum Inicjatyw Lokalnych - 2019-05-13 - Zawiercie (śląskie)
wprowadzenie do systemu faktur , obsługa urządzeń biurowych , prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Planasa Polska Sp. z o.o. - 2018-04-06 - Gniezno (wielkopolskie)
a) prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej ( m.in. akta osobowe, ewidencja czasu pracy, zasiłki chorobowe),b) sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, porozumień zmieniających, wystawianie świadectw pracy itp.,c) sporządzanie umów cywilnoprawnych ( umowy zlecenia, o dzieło ),d) sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych,e) wystawianie zaświadczeń związanych ze stanowiskiem pracy,f) prowadzenie spraw związanych z badaniami lekarskimi pracowników oraz szkoleniami w zakresie BHP ,g) informowanie pracowników o przysługujących im uprawnieniach i obowiązkach związanych z ich stosunkiem pracy.h) współpraca z innymi działami w zakresie spraw związanych z prawem pracy i przebiegiem zatrudnienia,i) wprowadzanie danych z zakresu kadr do systemu informacji oświatowej,j) sporządzanie sprawozdań statystycznych,k) prowadzenie kancelarii szkolnej w oparciu o instrukcję kancelaryjną,l) przygotowywanie pism, m) bieżąca obsługa spraw uczniowskich,n) udzielanie informacji interesantom, obsługa gości.
Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia - 2020-07-21 - Zielona Góra (lubuskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy.
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-24 - Racibórz (śląskie)