SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Opole oferta pracy P2 Spółka Cywilna Paweł Serafin, Patryk Kawala
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: od 2 345 PLN
Zakres obowiązków: planowanie i realizacja procesów rekrutacji, samodzielne prowadzenieprocesu rekrutacji i selekcji kandydatów na różne stanowiska, poszukiwaniapracowników z rynku wschodniego, kontakt z osobami z Europy Wschodniej. Praca od 8-16
Data publikacji: 2019-07-05
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: P2 Spółka Cywilna Paweł Serafin, Patryk Kawala
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Władysława Reymonta 29, 45-072 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
planowanie i realizacja procesów rekrutacji, samodzielne prowadzenieprocesu rekrutacji i selekcji kandydatów na różne stanowiska, poszukiwaniapracowników z rynku wschodniego, kontakt z osobami z Europy Wschodniej. Praca od 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 345 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 345 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane 3 miesięczne doświadczenie na tym stanowisku w ostatnim roku, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejetnosc pracy w zespole, biegła znaj. j. ukraińskiego i rosyjskiego w mowie i piśmie biegła znajomość językaukraińskiego w mowie i piśmie
Nazwa pracodawcy: P2 Spółka Cywilna Paweł Serafin, Patryk Kawala
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Władysława Reymonta 29, 45-072 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Władysława Reymonta
Numer budynku pracodawcy: 29
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 05.07.2019
Oferta pracy ważna do: 19.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b04959cfeaf2986d6038202e650bb593
Podobne oferty pracy
Zakładanie doświadczeń rejestrowych i poglądowych, monitoring i kontrola założonych dośwadczeń, zdobywanie wiedzy praktycznej, sporządzanie raportów końcowych
SynTech Research Poland Sp. Z o.o. - 2017-03-20 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
wymagane osoby zarejestrowane w PUP w Rzeszowie z określonym II profilem pomocy .
Firma Handlowo Usługowa ANREM Anna Burek - 2015-12-09 - Rzeszów (podkarpackie)
realizowanie zamówień składanych przez klientów, - wystawianie dokumentów sprzedażowych, - nawiązywanie kontaktów handlowych - obsługa posprzedażowa klientów,
J.CHODACKI, A.MISZTAL "MEDICA" SP JAWNA - 2016-10-14 - Lubin (dolnośląskie)
Pracownik na tym stanowisku:- Prowadzi dokumentację personalną pracowników i sporządza wszelkie dokumenty z nią związane,- Kontroluje terminy przedłużania umów o pracę,- Planuje nagrody jubileuszowe i odprawy emerytalno-rentowe pracowników Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP,- Ewidencjonuje zwolnienia lekarskie i przedkłada do naliczenia wynagrodzenia bądź zasiłku chorobowego specjaliście ds. płac,- Wystawia druki delegacji służbowych,- Prowadzi ewidencję czasu pracy łącznie z rocznymi kartami ewidencji oraz sporządza listy obecności dla biura komendy,- Nadzoruje wykorzystanie urlopów wypoczynkowych oraz prowadzi dokumentacje z tym związaną,- Sporządza wnioski oraz umowy o staż w porozumieniu z Powiatowymi Urzędami Pracy oraz prowadzi całą obsługę staży,- Sporządza sprawozdania dotyczące działalności kadrowej i sprawozdawczości statystycznej na potrzeby: Komendy Głównej OHP , Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP, Głównego Urzędu Statystycznego w ramach zadań zleconych przez kierownika zespołu,- Właściwie przechowuje i porządkuje dokumenty z zakresu swojej działalności,- Przejmuje obowiązki służbowe czasowo nieobecnego w pracy innego pracownika zespołu kadr ,- Obsługuje programy : PŁATNIK,QNT,GUS,PFRON- Wykonuje inne polecenia przełożonych związane z ich działalnością.- Wykonuje zadania w ramach koordynacji projektu "Wolontariat w OHP"
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2019-05-16 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa zleceń, kontakty z klientami rosyjskojęzycznymi, wprowadzanie danych do systemu komputerowego.
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Lublin (lubelskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Mysłowice (śląskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy i Rosji, , rozmowy telefoniczne, wypełnianie dokumentów w j. ukraińskim i rosyjskim
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Chorzów (śląskie)
obsługa klientów zagranicznych (branża odzieżowa)
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Częstochowa (śląskie)
prace administracyjne związane z organizacją szkoleń, kontakt telefoniczny z klientami
Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka - 2017-12-14 - Świdnica (dolnośląskie)
Praca na budowach głównie na terenie Trójmiasta. Wynagrodzenie do uzgodnienia w zależności od umiejętności i doświadczenia.
BUDREM-RYBAK Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-08-04 - Luzino (pomorskie)
GŁÓWNIE: naliczanie listy płac, wynagrodzeń, rachunków dla pracowników tymczasowych oraz wewnętrznych, PFRON aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników zarządzanie systemem ewidencji czasu pracy rozliczanie PIT sporządzanie raportów, współpraca oraz udzielanie wyjaśnień do ZUS, GUS, US, komornicy prowadzenie oraz kontrola legalności pobytu i pracy cudzoziemców pisanie wniosków oraz wystawianie zaświadczeń do PUP i UW współpraca z działem księgowości udzielanie wyjaśnień w kwestiach kadrowo-płacowych pracownikom bieżąca rekrutacja pracowników tymczasowych prowadzenie projektów rekrutacji stałychDODATKOWO: współpraca z klientami firmy wykonywanie czynności handlowych polegający
Serwis Personalny Polska Sp. z o. o. - 2019-07-03 - Gdańsk (pomorskie)
Tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, przyjmowanie dokumentów kandydatów do pracy, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych
kontakt przez PUP - 2019-05-07 - Kraków (małopolskie)
Aktywne wyszukiwanie dostawców, analiza zapotrzebowania i składanie zamówień u dostawców, pozyskiwanie ofert cenowych, prowadznie dokumentacji i raportów.
MDM MECHANICAL INSTALLATION SP. Z O.O. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-07-08 - Bobrówka (podkarpackie)
Nadzór nad pracami budowlanymi, czytanie dokumentacji, organizacja i pozyskiwanie pracy dla grupy budowlanej. Praca na terenie kraju. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "NAFTA-TRANS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-09 - Piła (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
w/g stanowiska
XL TAPE INTERNATIONAL sp zo.o. - 2016-08-23 - Kielce (świętokrzyskie)
Poszukiwanie nowych klientów, przygotowywanie przetargów, sporządzanie kalkulacji
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE ALKA Altamer Czesław, Kapusta Stanisław Spółka Jawna - 2018-03-22 - Świerczów (podkarpackie)
Opis stanowiska:- kontakt z klientem biznesowym- przedstawienie propozycji współpracy - wizualizacja i sprzedaż powierzchni reklamowych - opieka posprzedażowa nad klientem
POLSKA PRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Aktywne poszukiwanie innowacji i rozpoznanie inżynieryjne dla nowych technologii. Analiza rynku pod kątem innowacji technologicznych. Audyt wewnętrzny przedsiębiorstw. Opracowywanie merytoryczne opinii o innowacyjności i dokumentacji B+ R. Odpowiedzialność za terminowość i finalny kształt opinii o innowacyjności i dokumentacji B+ R. Udział w budowaniu pomysłu na inwestycję (generowanie rozwiązań i podejmowanie działań zmierzających do spełnienia wymogów legislacji krajowej oraz unijnej). Wspieranie realizacji technologicznych projektów inwestycyjnych. Ścisła współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzonych projektów. Współpraca z lokalnymi uczelniami i jednostkami B+ R.
SMB CONSULTING BOCHYŃSKI SEBASTIAN - 2016-10-10 - Lublin (lubelskie)
aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie partnerów (hoteli, pensjonatów), wprowadzanie i aktualizacja oferty turystycznej, utrzymywanie stałych relacji z partnerami, rozwój produktu turystycznego
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Poznań (wielkopolskie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Zielona Góra (lubuskie)
Monitorowanie możliwości finansowania projektów dla różnych beneficjentów, przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej, rozliczenie oraz monitorowanie projektu. Kontakt z klientami i instytucjami zarządzającymi programami operacyjnymi. Rozwój wiedzy w zakresie źródeł finansowania projektów.
kontakt przez OHP - 2018-08-16 - Żory (śląskie)
sporządzanie listy płac w programie "GANG" oraz sporządzanie rachunków do umów zleceń i o dzieło, rozliczenie ZUS w wprogramie "PŁATNIK ZUS", naliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych i macierzyńskich, zestawienie należnych podatków od osób fizycznych, PIT-11, kompletowanie dokumentów płacowych, prowadzenie ksiąg inwentarzowych, aktualizowanie stanów wyposażenia i środków trwałych, nadzór i rozliczanie stanów faktycznych z księgami przeprowadzonych inwentaryzacji
CENTRUM KULTURY - 2019-05-30 - Piaseczno (mazowieckie)
Zarządzanie normą ISO 220000
Piekarnia Cukiernia Marek Szabelski - 2019-03-19 - Piecki (warmińsko-mazurskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Mońki (podlaskie)
wykształcenie wyższe lub średniemile widziane doświadczenie w pracy w dziale zaopatrzeniaznajomośc obsługi programów komputerowych i magazynowychbardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmiedodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego i branży metalowejSkładanie zapytań ofertowych i zamówień na materiały, przyjmowanie i wydawanie materiałów - ewidencja przychodów i rozchodów magazynowych w systemie komputerowym, gospodarka materiałami produkcyjnymi, przygotowanie ekspedycji wysyłkowych wyrobów gotowych, produktów i usług, sprawozdawczość magazynowa, tłumaczenie pism i emaili1 zmianawynagrodzenie: 2500 zł brutto
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE ZAP - MECHANIKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-30 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
pozyskiwanie pracowników do pracy z Ukrainy i Rosji
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Kraków (małopolskie)
planowanie strategi rekrutacji przy uwzględnieniu profilu danej firmy i oczekiwań pracodawcy, opracowanie zasad i procedur rekrutacji wewnętrznej i zewnętrzej współtworzenie profilu kandydata, tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, przyjmowanie dokumentów kandydatów do pracy i dokonywanie ich selekcji, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami, monitorowanie rynku pracy, poszukiwanie kandydatów na specjalnych portalach, przeprowadzanie testów kompetencji i testów psychologicznych, współpraca z agencjami pracy tymczasowej i firmami doradztwa personalnego, sporządzanie raportów, opinii i rekomendacji budowanie relacji z klientami firmy, sporządzanie i prowadzenie baz danych CV.
KM SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-11 - Dobrzeń Wielki (opolskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych na danym obszarze, budowa efektywnych i długotrwałych relacji biznesowych z klientami i kontrahentami, pozyskiwanie zleceń, budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Praca jednozmianowa w nienormowanych godzinach na terenie województwa śląskiego i małopolskiego.
PPHU "Armet-B" Marek Czuj - 2016-02-26 - Kobiernice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)