SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH Piaseczno oferta pracy CENTRUM KULTURY
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 4 360 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie listy płac w programie "GANG" oraz sporządzanie rachunków do umów zleceń i o dzieło, rozliczenie ZUS w wprogramie "PŁATNIK ZUS", naliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych i macierzyńskich, zestawienie należnych podatków od osób fizycznych, PIT-11, kompletowanie dokumentów płacowych, prowadzenie ksiąg inwentarzowych, aktualizowanie stanów wyposażenia i środków trwałych, nadzór i rozliczanie stanów faktycznych z księgami przeprowadzonych inwentaryzacji
Data publikacji: 2019-05-30
Lokalizacja: Piaseczno (mazowieckie)
Pracodawca: CENTRUM KULTURY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dworcowa 9, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie listy płac w programie "GANG" oraz sporządzanie rachunków do umów zleceń i o dzieło, rozliczenie ZUS w wprogramie "PŁATNIK ZUS", naliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych i macierzyńskich, zestawienie należnych podatków od osób fizycznych, PIT-11, kompletowanie dokumentów płacowych, prowadzenie ksiąg inwentarzowych, aktualizowanie stanów wyposażenia i środków trwałych, nadzór i rozliczanie stanów faktycznych z księgami przeprowadzonych inwentaryzacji
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 360 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piaseczno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piaseczno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 360 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość programu GANG
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość zasad księgowości
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość programu Płatnik
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wykształcenie wyższe finanse i rachunkowość
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: CENTRUM KULTURY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Dworcowa 9, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i list motywacyjny, malgorzata.malkowska (at) kulturalni.pl, 502715230
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 9-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Piaseczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piaseczno
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 9
Profil działalności pracodawcy: działalność obiektów kulturalnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 03.06.2019
Oferta pracy ważna do: 14.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?36bf7c9a6507c8ab0d25e4dc0f1ea7ac
Podobne oferty pracy
Szukanie odbiorców polskich owoców i warzyw na rynkach wschodnich , prowadzenie negocjacji handlowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Grójec (mazowieckie)
dekretacje dokumentów, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Nowy Targ (małopolskie)
Prowadzenie Facebooka, Instagrama, Snaptchata, Pinteresta, promowanie usług firmy na forach internetowych.
Pracownia Manufaktura Elżbieta Mazur-Pięta - 2019-06-06 - Mielec (podkarpackie)
Sporządzanie wstępnych i pogłębionych ocen ryzyka IT. Uczestnictwo w inicjatywach poprawy zarządzania ryzykiem i procesów oceny dostawców w firmie. Zadządzanie incydentami, identyfikowanie problemów i zmniejszanie zagrożenia. Dostarczanie na czas i zgodnie z wymaganymi standardami UB sprawozdań z oceny ryzyka. Prowadzenie regularnych spotkań projektowych. Pełnienie funkcji mentora dla młodszych kolegów; prowadzenie szkoleń.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Zabierzów (małopolskie)
Księgowanie dokumentów w języku angielskim i portugalskim, bieżący kontakt telefoniczny i w formie pisemnej z klientem obcojęzycznym: Portugalia, Brazylia; w języku portugalskim.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Łódź (łódzkie)
organizowanie zabaw i czasu wolnego mieszkańcom Domu Seniora
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Krzeszów (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej pracowników, ścisła współpraca z księgowością
"RADOMIX" SPÓŁKA JAWNA HURTOWNIA PAPIERU BRACIA RADOMSCY - 2016-10-07 - Szarlejka (śląskie)
Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące; znajomość języka litewskiego - C1; w przypadku braku znajomość języka polskiego wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2; mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą; wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne; doskonała organizacja czasu własnej pracy; samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów; motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Zakres obowiązków: Sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi; dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci; zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian; identyfikowanie potrzeb klienta.Firma oferuje: Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy; Pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna Medicover); System szkoleń pod okiem doświadczonych trenerów sprzedaży; Nowoczesny sprzęt niezbędny do wykonywania zleconych zadań; Możliwość wykorzystywania na co dzień języka obcego, który dobrze znasz; Elastyczne godziny pracy; Praca stacjonarna w biurze w Warszawie; Możliwość wsparcia przy relokacji. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające wymagania powinny przesłać CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SBO/HU/2019.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
naprawa sprzętu komputerowego, sprzedaż, serwis urządzeń fiskalnych
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Tczew (pomorskie)
realizacja planów sprzedaży i strategii marketingowej firmyosiąganie stałego wzrostu sprzedaży poprzez rozwój współpracy z istniejącymi klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych kontrahentówrealizacja zamówień, przygotowywanie ofert, bieżąca obsługa Klienta)monitorowanie działań konkurencji i dokonywanie analiz rynku kontrola i utrzymywanie zapasów magazynowychUmowa na okres próbny 3 miesiące, następnie na czas określony i nieokreślony. Godziny pracy:8.00- 16.00
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH "PLAST-BOX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-18 - Słupsk (pomorskie)
obsługa klientów firmy
Staff Service Sp. z o.o. - 2016-10-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
sprzedaż produktów finansowych i ubezpieczeniowych; wynagrodzenie zasadnicze + prowizja
K&F PHU Import-Export Artur Konopka - 2016-01-27 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Wenecja (kujawsko-pomorskie)
- realizacja projektów oświetleniowych na potrzeby klientów - dobór optymalnych rozwiązań projektowych - wykonywanie obliczeń projektowych przy użyciu DIALUX - wykonywanie rysunków w programie CAD - współpraca z projektantami branżowymi i prowadzenie uzgodnień technicznych realizacji
AMATECH-AMABUD Elektrotechnika Sp. z o.o. - 2017-10-20 - Płock (mazowieckie)
ustalanie zamówień do odbiorców zagranicznych, prowadzenie korespondencji, obsługa wysyłek, koordynacja zamówień eksportowych na produkcji, rozliczanie zamówień eksportowych
WOLA Spółka z O.O. - 2016-02-04 - Zduńska Wola (łódzkie)
jw.
KASPERSKY LAB POLSKA Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
•Przeprowadzanie kontroli oraz współpraca z kierownictwem firmy w celu poprawy warunków pracy,•Przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP, •Prowadzenie szkoleń wstępnych,•Realizowanie zadań związanych z zapobieganiem zagrożeniom – monitorowanie oraz raportowanie zdarzeń niebezpiecznych,•Współudział w opracowywaniu wewnętrznych instrukcji oraz procedur,•Sporządzanie dokumentacji oraz prowadzenie postępowań powypadkowych,•Realizowanie zadań związanych z systemem OHSAS 18001.
Zamet Industry Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. - 2018-07-11 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Bieżąca obsługa biura.
INVESTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-09 - Luzino (pomorskie)
Odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
•Rozliczanie czasu pracy,•Samodzielne naliczanie i kontrola poprawności naliczania wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac,•Rozliczanie z ZUS, US, GUS, PFRON, ZFŚS•rozliczanie zajęć komorniczych,•Kompletowanie dokumentów emerytalno-rentowych,•Rozliczanie umów cywilno-prawnych,•Przygotowywanie zestawień, analiz•Sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem oraz rozwiązaniem stosunku pracy•Prowadzenie akt osobowych
Rado Sp.z.o.o. - 2018-09-19 - Ławnica (podkarpackie)
Zarządzanie i koordynacja akcji promocyjnych, zbieranie informacji o potencjalnych klientach. Realizacja planów sprzedażowych. Kontakt z kontrahentami z turcji.
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Rzgów (łódzkie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firm
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa Systemu SAP /oferujemy przyuczenie/ w zakresie tworzenia zapotrzebowań i zamówień na materiały i usługi. Przygotowywanie zestawień, analiz ekonomicznych na potrzeby kierownika projektu, Nadzór nad terminowością płatności faktur. Likwidacja faktur VAT. Współpraca z działem controllingu. Prowadzenie spraw finansowych dotyczących realizowanej budowy
PGNIG TECHNOLOGIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-12 - Sanok (podkarpackie)
- aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów na rynkach zagranicznych,- budowanie długotrwałych relacji z klientami,- planowanie i realizacja działań marketingowych,- organizacja i uczestnictwo w wydarzeniach marketingowych,- raportowanie wyników działań sprzedażowych i marketingowych
kontakt przez OHP - 2019-05-14 - Krosno (podkarpackie)
Opracowywanie danych, przygotowywanie cyklicznych analiz, raportów oraz zestawień
Przedsiębiorstwo Robót Torowych TORREMS Sp. z o.o. - 2018-05-17 - Brody Małe (lubelskie)
- pozyskiwanie kandydatów zgodnych z poszukiwanym profilem,- wprowadzanie danych,- redagowanie ogłoszeń w mediach,- obsługa pracowników agencji
Herzog Sp. z o. o. - 2016-04-29 - Kraków (małopolskie)
Specjalista ochrony środowiska, -obsługa samorządów i przedsiębiorców w zakresie ohrony środowiska,- opracowywanie dokumentów oraz analiz i ekspertyz z zakresu ochrony środowiskapraca w godz. 8-16
GREENLYNX Paweł Ryś - 2017-12-18 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Sprawowanie opieki nad osobami starszymi. Umowa zlecenie. Miejsce pracy: Niemcy. Dodatkowe informacje: możliwość zakwaterowania, dowóz przez pracodawcę do miejsca pracy.
AVVS SP. Z O. O. - 2016-08-24 - Kartuzy (pomorskie)
1. analizowanie rynku branżowego w Wietnamie2. nawiązywnaie i podtrzymanie kontaktów handlowych z podmiotami mającymi siedzibę w Wietnamie3. budowanie korzystnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Rzeszów (podkarpackie)
Rekrutacja pracowników do opieki nad osobami potrzebującymi pomocy w ich własnym domu.
DELTA CARE24 Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Katowice - 2016-11-14 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)