SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW Bobrówka oferta pracy MDM MECHANICAL INSTALLATION SP. Z O.O. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Aktywne wyszukiwanie dostawców, analiza zapotrzebowania i składanie zamówień u dostawców, pozyskiwanie ofert cenowych, prowadznie dokumentacji i raportów.
Data publikacji: 2019-07-08
Lokalizacja: Bobrówka (podkarpackie)
Pracodawca: MDM MECHANICAL INSTALLATION SP. Z O.O. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:37-543 Bobrówka 104/A, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Aktywne wyszukiwanie dostawców, analiza zapotrzebowania i składanie zamówień u dostawców, pozyskiwanie ofert cenowych, prowadznie dokumentacji i raportów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bobrówka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jarosławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Laszki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: agent do spraw zakupów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.07.2019
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera (MS OFFICE), Internet
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy:
MDM MECHANICAL INSTALLATION SP. Z O.O. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Adres pracodawcy:
37-543 Bobrówka 104/A, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: jarosławski
Gmina pracodawcy: Laszki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bobrówka
Numer budynku pracodawcy: 104
Profil działalności pracodawcy: naprawa maszyn
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: agent do spraw zakupów
Data dodania oferty pracy: 08.07.2019
Oferta pracy ważna do: 22.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?371d6e10e95eeb93ee646ac4dc0848a5
Podobne oferty pracy
Kontakt z klientem , obsługa sprzedaży detalicznej i hurtowej , poszukiwanie nowych odbiorców.Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne ( ekonomia , zarzadzanie , finanse) , staż pracy - minimum 2 lata , znajomość języka obcego.Wynagrodzenie 3000zł brutto+premia 500 zł+prowizja od sprzedaży+ zwrot kosztów dojazdu.
Kamień Dolnośląski Patrycja Hałdys - 2018-10-17 - Damianowo (dolnośląskie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2017-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
poszukiwanie i selekcjonowanie osób chętnych do udziału w kursach i szkoleniach, praca zdalna
BLUE EDUCATION Krystian Żak - 2018-07-24 - Zawiercie (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
1. Przygotowanie prezentacji oraz tworzenie planu wydarzeń2. obsługa korespondecji i telefonu,3. sprzedaż produktów i usług przedsiębiorstwa poprzez dostepne kanały sprzedaży,4. Negocjacje z wszelskimi podwykonawcami usług,5. utrzymywanie trwałych i pozytywnych relacji z klientem6. realizacja prac różnych i koordynowanie spraw powierzonych związanych z organizacją imprez, szkoleń i konferencji,7. wyszukiwanie zewnętrznych partnerów i sponsorów oraz zngażowanie ich we współtworzenie i organizację wydarzeń8. organizacja wydarzeń: opracowanie i monitoring budzetu, nadzór nad harmonogramem, negocjowanie i egzekwowanie umów z partnerami, rozliczanie i formalna dokumentacja,9. obecność podczas wydarzeń i nadzór nad ich prawidłowym przebiegiem.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Płochocin (mazowieckie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-19 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie utrzymaniem ruchu i remontów w ramach branży AKP w powierzonym obszarze - organizowanie oraz koordynowanie całokształtu prac w celu zapewnienia realizacji zadań planowych; planowanie zadań i kosztów w obszarze utrzymania ruchu i remontów (łącznie z inwestycjami odtworzeniowymi); podejmowanie bieżących działań naprawczych i korygujących wynikających z funkcjonowania systemu jakości, a także w przypadkach stwierdzonych niezgodności; opracowywanie planów remontów instalacji technologicznych, urządzeń technicznych oraz innych obiektów dla instalacji będących w zakresie obowiązków w zgodności z obowiązującymi przepisami; zapewnienie sprawności aparatów, urządzeń i instalacji oraz ich ciągłości produkcyjno - ruchowej z zapewnieniem bezpieczeństwa eksploatacyjnego i bezpieczeństwa obsługi; nadzorowanie realizacji zadań i ich rozliczania dla powierzonego obszaru; stosowanie i ciągłe doskonalenie rozwiązań przyjętych w ramach wdrożonych i wdrażanych w firmie systemów zarządzania
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-05-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Pewel Wielka (śląskie)
Opis stanowiska:- Bieżąca obsługa kadrowa pracowników- Prowadzenie akt osobowych pracowników- Przygotowywanie umów, aneksów oraz zaświadczeń- Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac- Prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów, wynagrodzeń i zasiłków chorobowych- Sporządzanie rozliczeń podatkowych- Sporządzanie deklaracji na potrzeby GUS, ZUS- Aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym- A - 1
IWONA MAZUR BIURO RACHUNKOWE - 2019-02-26 - Dębica (podkarpackie)
Prowadzenie zajęć dla dzieci i młodzieży na świetlicy.
Gminny Ośrodek Kultury w Gogolinie - 2018-09-17 - Kamień Śląski (opolskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracySporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracyOpracowywanie wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bhpUdział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracyUdział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego
Podlaska Wojewódzka Komenda OHP w Białymstoku - 2019-04-26 - Białystok (podlaskie)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników; sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON; sporządzanie listy płac; naliczanie wynagrodzeń; rozliczanie czasu pracy; wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym;
PHU "BORAM" IMPORT-EXPORT Bogumił Sidorowicz - 2015-12-28 - Adamówka (podkarpackie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe techniczne; min. 3 lata doś. w koordynowaniu i nadzorowaniu robót; znajomość kosztorysowania i rozliczania robót budowlanych, znajomość prawa budowlanego; uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, budownictwo ogólne spec. inż. hydrotechniczna; zakres obowiązków: współpraca z wykonawcą robót budowlanych oraz inż. projektu; ocena działalności wykonawcy oraz nadzoru inwestorskiego realizowanego przez inż. projektu, w tym kontrola jakości; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, teren budów woj. śląskie i opolskie;
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-07-12 - Gliwice (śląskie)
selekcja aplikacji, wprowadzenie danych do systemu, przeprowadzenie rozmów telefonicznych, prowadzenie dokumentacji biurowej
kontakt przez OHP - 2016-08-31 - Gdynia (pomorskie)
Przygotowywanie ofert do nFZ, rozliczanie usług medycznych z NFZ i MZ w ramach zawartych umów, aktualizacja danych w portalu NFZ, bieżący kontakt z pracownikami NFZ, monitorowanie, analiza i weryfikacja aktów prawnych, komunikatów, ogłoszeń, itp., Opracowywanie materiałów statystycznych, kompletowanie, uzupełnianie i przekazywanie we właściwych terminach zestawień statystycznych, obsługa systemu informatycznego ESCULAP oraz portalu Świadczeniodawcy NFZ, SZOI, SIMP, Sporządzanie i prowadzenie rejestru zawieranych umów z obszaru usług medycznych, sprawowanie kontroli w zakresie zgodności z umowami wykonywanych usług, rozliczanie usług medycznych, sporządzanie okresowych raportów o stanie realizacji kontraktu z NFZ, kontrola dokumentacji medycznej pod kątem zgodności z przepisami dotyczącymi jej prowadzenia i uregulować wewnętrznych. Umowa na okres próbny (możliwe zatrudnienie na czas określony - 36 m-cy, docelowo umowa na czas nieokreślony. Wynagrodzenie min. 3500 zł (do negocjacji). Jedna zmiana w godz. 07.25-15.00. Miejsce wykonywania pracy Ars Medical Sp. z o.o. w Pile. Zatrudnienie od lutego 2019r.
"ARS MEDICAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-24 - Piła (wielkopolskie)
opracowywanie biznes planów, analiza sprawozdań finansowych
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Utrzymywanie porządku na terenie gminy
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Moskorzew (świętokrzyskie)
Wymagane wykształcenie średnie. Uprawnienia - umiejętność naprawy telefonów komórkowych, obsługa programów, obsługa klienta. Wynagrodzenie podstawowe + premia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: praca (at) kryst.info.pl
P.W. KRYST SALAMON KRYSTIAN - 2019-01-07 - Rybnik (śląskie)
transport paczek kurierskich
NTK TRADE Sp. z o.o. - 2016-11-14 - Poznań (wielkopolskie)
Rozliczanie transakcji z bankami, dostawcami, weryfikacja przepływu gotówki, monitorwanie stanu rozliczeń, przygotowywanie tygogniowych, miesięcznych i rocznych raportów
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Goszczyn (mazowieckie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych - rekrutacja stała,Poszukiwania kandydatów zgodnie z opisem stanowiska i instrukcjamiPełne angażowanie się w rozwój firmy oraz kolegów i koleżanek w zespole – działamy wspólnie i wzajemnie się wspieramy.Udział w administracji projektem rekrutacyjnym (praca z bazą CV i dokumentacją; ewidencja). Budowanie bazy kandydatów oraz rozwijanie relacji ze środowiskiem biznesowym.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Wrocław (dolnośląskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Dobryszyce (łódzkie)
Obsługa zamówień detalicznych i hurtowych wraz z obsługą wysyłki towaru.
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Wołomin (mazowieckie)
zarządzanie brygadą budowlaną, nadzór nad projektami budowlanymi
Tarnowskie Zakłady Osprzętu Elektrycznego "Tarel" Sp. z o.o. - 2018-01-31 - Wola Rzędzińska (małopolskie)
- gromadzenie przepisów prawnych oraz dokumentacji uczestników projektu,- organizowanie i prowadzenie zajęć terapeutycznych o charakterze aktywizacji zawodowej,- diagnoza, tworzenie, realizowanie i weryfikowanie progów wsparcia aktywizacji zawodowej i społecznej,- organizowanie spotkań z pracodawcami, dążenie do odbycia praktyk, próbek pracy, staży i podjęcia zatrudnienia przez uczestników projektu,- zajęcia informacyjne na temat autoprezentacji i rozmowy z pracodawca,- organizowanie spotkań z uczestnikami projektu oraz opiekunami prawnymi,- przygotowanie uczestników projektu do wyjścia na rynek pracy,- monitoring działań wspierającyh uczestników projektu w ramach zadania 2 - " Kompleksowe wsparcie uczestników projektu"- monitoring postępów uczestników projektu odbywających praktyki, próbki pracy, staże oraz uczestników zatrudnionych w ZAZ. Ocena ich zachowań, jakości pracy, stosunków między współpracownikami ( arkusz obserwacji osoby z niepełnosprawnością intelektualną przeprowadzony w celu potwierdzenia osiągnięcia postępów w procesie aktywizacji społeczno - zawodowej),- weryfikacja analizy potrzeb uczestnika projektu (UP),- weryfikacjia oceny zdolności komunikacyjnych,- weryfikacja diagnozy poziomu kompetenncji społecznych, ,- weryfikacja przyczyn pozostawania uczestnika projektu bez zatrudnienia,- weryfikacja oceny motywacji do podjęcia zatrudnienia,- wskazanie sposobu rozwiązania przyczyn pozostawania bez zatrudnienia- określenie zaleceń do wprowadzenia dodatkowego wsparcia w ramach indywidualnej ścieżki uczestnictwa w projekcie,- określenie zaleceń do modyfiukacji Indywidualnego planu działania ze względu na zmianę sytuacji uczestnika projektu.
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W DZIERŻONIOWIE - 2018-10-16 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Praca w Regionalnej Wojskowej Pracowni Psychologicznej we Wrocławiu. Rejestrowanie badanych pod nadzorem zatrudnionego w przychodni psychologa, uczestnictwo w badaniach selekcyjno-kwalifikacyjnych kandydatów do służby wojskowej oraz żołnierzy. 1/2 etatu. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 656 161, Monika Brzyk lub Jan Bartoszewicz.
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-02-11 - Wrocław (dolnośląskie)
- Obsługa kadrowo płacowa pracowników, ich reasekuracja z terenów za granicą wschodnią.- Wynagrodzenie: 1100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (25% - 1/4 etatu).- Praca: 8:00-12:00, 12:30-16:30. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne: dyplom księgowości i w zakresie doradztwa personalnego. Wymagane doświadczenie zawodowe 2 lata w zakresie księgowości i doradztwa personalnego, mile widziane doświadczenie we współpracy z podmiotami z Ukrainy i Rosji. Wymagana znajomość języka rosyjskiego, ukraińskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Katowice (śląskie)
pozyskiwanie nowych klientów ze wschodu; rozwój sprzedaży i pdtrzymywanie relacji z klientem; tłumaczenie ofert i katalogów branzowych
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Łomianki (mazowieckie)
budowa i obsługa stron internetowychoferta pracy dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
TESTIN KRZYSZTOF SAMBORSKI - 2018-02-20 - Rzeszów (podkarpackie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych.Współpraca z działem marketingu.Współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX Polska Sp. z o.o. - 2016-02-25 - Gdańsk (pomorskie)