SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ Z NFZ Piła oferta pracy "ARS MEDICAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ Z NFZ
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie ofert do nFZ, rozliczanie usług medycznych z NFZ i MZ w ramach zawartych umów, aktualizacja danych w portalu NFZ, bieżący kontakt z pracownikami NFZ, monitorowanie, analiza i weryfikacja aktów prawnych, komunikatów, ogłoszeń, itp., Opracowywanie materiałów statystycznych, kompletowanie, uzupełnianie i przekazywanie we właściwych terminach zestawień statystycznych, obsługa systemu informatycznego ESCULAP oraz portalu Świadczeniodawcy NFZ, SZOI, SIMP, Sporządzanie i prowadzenie rejestru zawieranych umów z obszaru usług medycznych, sprawowanie kontroli w zakresie zgodności z umowami wykonywanych usług, rozliczanie usług medycznych, sporządzanie okresowych raportów o stanie realizacji kontraktu z NFZ, kontrola dokumentacji medycznej pod kątem zgodności z przepisami dotyczącymi jej prowadzenia i uregulować wewnętrznych. Umowa na okres próbny (możliwe zatrudnienie na czas określony - 36 m-cy, docelowo umowa na czas nieokreślony. Wynagrodzenie min. 3500 zł (do negocjacji). Jedna zmiana w godz. 07.25-15.00. Miejsce wykonywania pracy Ars Medical Sp. z o.o. w Pile. Zatrudnienie od lutego 2019r.
Data publikacji: 2019-01-24
Lokalizacja: Piła (wielkopolskie)
Pracodawca: "ARS MEDICAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 43, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie ofert do nFZ, rozliczanie usług medycznych z NFZ i MZ w ramach zawartych umów, aktualizacja danych w portalu NFZ, bieżący kontakt z pracownikami NFZ, monitorowanie, analiza i weryfikacja aktów prawnych, komunikatów, ogłoszeń, itp., Opracowywanie materiałów statystycznych, kompletowanie, uzupełnianie i przekazywanie we właściwych terminach zestawień statystycznych, obsługa systemu informatycznego ESCULAP oraz portalu Świadczeniodawcy NFZ, SZOI, SIMP, Sporządzanie i prowadzenie rejestru zawieranych umów z obszaru usług medycznych, sprawowanie kontroli w zakresie zgodności z umowami wykonywanych usług, rozliczanie usług medycznych, sporządzanie okresowych raportów o stanie realizacji kontraktu z NFZ, kontrola dokumentacji medycznej pod kątem zgodności z przepisami dotyczącymi jej prowadzenia i uregulować wewnętrznych. Umowa na okres próbny (możliwe zatrudnienie na czas określony - 36 m-cy, docelowo umowa na czas nieokreślony. Wynagrodzenie min. 3500 zł (do negocjacji). Jedna zmiana w godz. 07.25-15.00. Miejsce wykonywania pracy Ars Medical Sp. z o.o. w Pile. Zatrudnienie od lutego 2019r.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ Z NFZ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piła
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pilski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piła
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości zarządczej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - Ms Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe. Umiejętności: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, znajomość systemów informatycznych w służbie zdrowia, regulacji prawnych i przepisów w tym znajomości ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, dobrej znajomości obsługi portalu potencjału NFZ, umiejętności organizacji pracy własnej i współpracy w zespole, komunikatywności, dyspozycyjności oraz dobrej znajomości pakietu MS Office (MS EXCEL).
Nazwa pracodawcy:
"ARS MEDICAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 43, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Termin: kontakt emailowy lub osobisty (wymagane CV)
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: pilski
Gmina pracodawcy: Piła
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piła
Adres strony pracodawcy: www.arsmedical.pila.pl
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 43
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości zarządczej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.01.2019
Data dodania oferty pracy: 24.01.2019
Oferta pracy ważna do: 23.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 24.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.My proponujemy: umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w młodym, dynamicznym zespole, program wdrożenia i opiekę mentora, stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie, szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje, pakiet świadczeń pozapłacowych.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-01 - Tajęcina (podkarpackie)
specjalista do spraw zwrotów
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Zielona Góra (lubuskie)
Praca w branżyy hotelarskiej.-przygotowywanie ofert i obsługa grup zorgaznizowanych
SPA DEVELOPMENT Sp. z o.o. - 2018-02-05 - Ustroń (śląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za podejmowanie działań związanych
z obsługą reklamacyjną Klienta według standardów Firmy TERG Media Expert, tj. m.in. za prowadzenie korespondencji z Klientem oraz obsługę telefoniczną Klienta.
terminowe rozpatrywanie reklamacji ,
przestrzeganie standardów i procedur,
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych i nadanie atrybutów wg przyjętych kryteriów zwrotu,
współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacyjnej towaru- ustalenie statusu zgłoszenia, zamówienie braku/części lub wizyty serwisowej do Klienta,
uzupełnienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzedaży, instrukcje obsługi.
Media Expert - 2016-06-03 - Poznań (wielkopolskie)
Projektowanie reklam. Nadzór nad prawidłowością wykonywania projektów. Kompleksowa obsługa klientów. Współpraca z działem handlowym.
PPUH "PLANDEX" Spółka Jawna - 2017-11-23 - Stęszew (wielkopolskie)
-
Zakłady Górniczo-Metalowe ZĘBIEC S.A. - 2017-04-20 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
obsługa całej gamy samochodów ciężarowych
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Świętochłowice (śląskie)
Wypiek drożdżówek, pączków i wyrobów półcukierniczych. Praca jednozmianowa od niedzieli do piątku w godz. 17.00-1.00 (5 dni w tygodniu według grafiku) w Wilamowicach.
Piekarnia Wilamowice Sp z o. o. - 2017-10-25 - Wilamowice (śląskie)
samodzielne przygotowanie i udział w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych z godnie z ustawą prawo zamówień publicznych w szczególności sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, projektów umów oraz opisów przedmiotów zamówienia: przygotowanie ogłoszeń i ich publikacja, prowadzenie korespondencji z wykonawcami, udział w pracach komisji przetargowej
Szpital Powiatowy Zawiercie - 2016-11-30 - Zawiercie (śląskie)
realizację wyznaczonych planów sprzedażowych,kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami spółki w kanale telefonicznym i internetowym (livechat) realizacja procesu sprzedaży, umawiania spotkań, badania satysfakcji
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-20 - Tajęcina (podkarpackie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wyksz. min. średnie, min. 2 lata doświadczenia w branży handlowej, łatwość nawiązywania kontaktów z klientem, obowiązkowość i systematyczność, prawo jazdy kat. B, mile widziana znajomość języka angielskiego, znajomość MS Office, odporność na stres;pozyskiwanie klientów z branży stalowej, skuteczne prowadzenie sprzedaży, praca biurowa i w terenie;miejsce pracy: Ostrów Wielkopolski;wynagrodzenie: od 2700
VISTEEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-19 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
przygotowywanie wycen i kosztorysów w zakresie instalacji sanitarnych i grzewczych
GRUPA SOLAR Piotr Wójcik - 2017-11-22 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
Odpowiedzialność za całokształt zagadnień marketingowych, promocyjnych Banku.Nadzór nad zgodnością wszelkich materiałów promocyjnych z wytycznymi Banku i Grupy,przygotowywanie zapytań ofertowych oraz negocjowanie cen z dostawcami usług i produktów w obszarze marketingu.Przygotowywanie oraz nadzór nad realizacją rocznych planów i budżetów marketingowych.Monitorowanie konkurencji w zakresie produktów, usług i adekwatności na lokalnym rynku.Projektowanie, przygotowywanie oraz nadzór nad realizacją wszelkich akcji, materiałów, informacji promocyjnych firmy.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Realizowanie zamówień klientów w zakresie zatrudnienia pracowników tymczasowych przez poszukiwanie kandydatów do pracy tymczasowej: prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych,tj. przygotowywanie ogłoszeń rekrutacyjnych, analiza złożonych aplikacji, prowadzenie selekcji kandydatów oraz prowdzenie wsępnych wywiadów z kandydatami do pracy: koordynowanie prac zatrudnionych pracowników tymczasowych
kontakt przez PUP - 2018-12-10 - Świebodzin (lubuskie)
student lub absolwent do zadań: wykonywanie rysunków technicznych, nadzór nad realizacją zamówień, zarządzanie małą grupą ośób, kontrola prawidłowości i jakości wykonywanych detali
ROBERT GRAŚ DROWIS - 2017-09-11 - Wronki (wielkopolskie)
koordynacja działań sklepu internetowego, wdrażanie strategii działań marketingowych, wprowadzanie produktów do sklepu internetowego, bieżąca obsługa systemu zamówień internetowych, uprzejma i fachowa obsługa klientów mailowo oraz telefonicznie, inne zadania związane z funkcjonowaniem firmy i biura.
JUST-MEBLE Spółka Cywilna - 2016-10-26 - Namysłów (opolskie)
kontakt z klientem drogą telefoniczną i elektroniczną, obsługa wewnętrznych systemów sprzedażowych
Przedsiębiorstwo Usługowe "INTER SOLUTIONS" Natalia Kozłowska - 2016-03-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- wdrażanie produkcji fitrów ceramicznych,- opracowywanie instrukcji, - szkolenie pracowników,- gromadzenie i analiza danych,- sporzadzanie raportów w języku japońskim.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
zamawianie towaru, przyjmowanie przesyłek, wprowadzanie Faktury zakupu, zaopatrywanie sklepu w niezbędne produkty
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Mława (mazowieckie)
Prowadzenie biura.
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Gdańsk (pomorskie)
szczegóły na stronie www.mops.cieszyn.pl - zakładka BIP
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie - 2019-01-03 - Cieszyn (śląskie)
Zakres obowiązków:- aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnej- obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- monitorowanie rynku pod kątem działań konkurencjiRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-08-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nauczyciel wychowania przedszkolnego. Pełen etat. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą: telefoniczny 71 798 69 15 w. 112, kadry (at) sp113.wroc.pl, osobiście.
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 we Wrocławiu - 2018-07-10 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż zakup usług transportowych
SZWED IDEA - 2018-12-28 - Rzeszów (podkarpackie)
Wystawianie faktur oraz ich weryfikacja, sprawdzanie dokumentów dla zleceniodawców, przygotowanie korespondencji dla klientów, wysyłanie e-maili.
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Łódź (łódzkie)
montaż, serwis, czyszczenie kontenerów biurowych, szatniowych, sanitarnych;
TOMCONTER Tomasz Cholajda - 2017-07-07 - Pabianice (łódzkie)
- Organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży w firmie. Zawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami. Analiza danych marketingowych firmy.język kazachski wymagany ze względu na liczne delegacje i kontakty z klientami z kazachstanu.- Miejsce wykonywania pracy: siedziba firmy oraz delegacje poza terytorium polski (Kazachstan).- Wynagrodzenie: 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 15:00-23:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe (kierunek marketing i zarządzanie). Min. 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagane doświadczenie w zakresie sprzedaży i marketingu, znajomość rynku kazachskiego. Wymagana zaawansowana znajomość języka Kazachskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Katowice (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
-Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji oraz o ich poprawność- Streszczanie treści dokumentacji w celu podjęcia decyzji w sprawach przetargów-Reprezentowanie firmy przed urzędami- Dbanie o dobre kontakty z dostawcami produktów, potrzebnych do funkcjonowania firmy- Bieżący kontakt z wszystkimi działami firmy i klientami
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Zawiercie (śląskie)