SPECJALISTA DS. BHP (O) Tarnów oferta pracy Szpital Wojewódzki im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
Stanowisko: SPECJALISTA DS. BHP (O)
Wynagrodzenie: od 3 600 PLN
Zakres obowiązków: specjalista ds. BHP
Data publikacji: 2020-06-01
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: Szpital Wojewódzki im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: specjalista ds. BHP
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. BHP (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1263
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe, 1 rok stażu pracy, certyfikat do prowadzenia BHP. Praca w Tarnowie na jedną zmianę od pon. do pt. w godz.: 07:00-14:35, wynagrodzenie: 3 600 zł brutto. Kontakt: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie, ul. Lwowska 178A, 33-100 Tarnów, wcześniejszy kontakt telefoniczny 14 631 52 04 lub 14 631 53 90.
Nazwa pracodawcy:
Szpital Wojewódzki im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
danePracodawcy_nip: 8732713732
danePracodawcy_regon: 850052740
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie, CV lub bezpośrednio do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: wcześniejszy kontakt telefoniczny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
danePracodawcy_kodPowiatu: 1263
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0981570
Ulica pracodawcy: Lwowska
Numer budynku pracodawcy: 178a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|229103
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 02.06.2020
Oferta pracy ważna do: 23.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 01.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?345ccc056c03eda981ee17b2a3c1ca68
Podobne oferty pracy
Mycie i obieranie warzyw, dbanie o czystość stanowiska i kuchni, mycie urządzeń gastronomicznych
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Główne obowiązki:- przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczegoi agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej;- udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń,w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celuzapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnieniabezpieczeństwa osób i ochrony mienia;- opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału orazdo Komendy Głównej Straży Granicznej;- przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej,w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożeniapożarowego;- opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonaniawymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórychczynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe(telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokośćdrzwi.Wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów przeciwpożarowych;- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego,uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp;- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-04-08 - Racibórz (śląskie)
- kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy,- organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, - budowanie długotrwałych relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym,- bieżąca współpraca z partnerami biznesowymi.
Promedica24 Care Team DE Sp. z o.o. Sp.k - 2019-07-24 - Tarnów (małopolskie)
Pokrycja dachowe; montaż ryn; doróbki blachownicze
MARKASZ Krzysztof Skotarek - 2018-07-05 - Zgierz (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Żuromin (mazowieckie)
- Obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim,- Realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży,- Monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych,- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,- Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami,- Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,- Sporządzanie ofert techniczno – handlowych,- Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań,
Alchemia S.A. - 2016-06-08 - Zawadzkie (opolskie)
Praca w zespole Agile.Projektowanie i rozwijanie rozwiązania IBM Master Data.Praca z narzędziami ETL.Prowadzenie procesu migracji dużej ilości danych za pośrednictwem DB2, Datastage, MQ oraz InfoSphere.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Gdynia (pomorskie)
Handel olejem roślinnym, jadalnym. Praca biurowa przy komputerze oraz telefonie komórkowym.Obsługa klientów wg obowiązującej już bazy klientów + poszukiwanie nowych.Składanie ofert drogą elektroniczną. Pensja zasadnicza + premia od sprzedaży. Praca w godzinach 8:00-16:00
Flota Logistic Bis Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-08-16 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
sporządzanie raportów i zestawień finansowych oraz statystycznych; analiza kont księgowych pod względem realności sald rozrachunków i prawidłowości; uzgadnianie rzeczywistego stanu aktywów i pasywów z danymi księgowymi
CAOLIN Sp. z o.o. - 2015-12-18 - Opoczno (łódzkie)
Okresowe raportowanie wykonania budżetu UR dla wszystkich obszarów CIECH Soda Polska; Weryfikacja dokumentacji rozliczeniowej przedkładanej przez specjalistów Działów Utrzymania Ruchu; Weryfikacja planów, realizacji zadań, kosztów i remontów w obszarze utrzymania ruchu; Stosowanie i ciągłe doskonalenie rozwiązań przyjętych w ramach wdrożonych i wdrażanych w firmie systemów zarządzania; Podejmowanie bieżących działań naprawczych i korygujących wynikających z funkcjonowania systemu jakości, a także w przypadkach stwierdzonych niezgodności; Współpraca z jednostkami organizacyjnymi oraz spółkami zależnymi CIECH S.A. w zakresie wykonywanych zadań
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-09-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Obsługa ofertowa do wynajmu-sprzedaży nieruchomości własnych spółki; obsługa klientów na profesjonalnym poziomie; budowanie bazy ofert kupna/sprzedaży poprzez uruchomienie biura nieruchomości; prezentowanie nieruchomości zainteresowanym klientom; działania marketingowe; ofertowanie w powszechnych portalach; negocjacje i wyszukiwanie wykonawców usług budowlanych i remontowych; poejmowanie inicjatywy handlowej na rzecz budowy portfela zakupu nieruchomości; budowanie pozytywnych relacji z najemcami i klientami.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2016-11-21 - Opole (opolskie)
pełnienie funkcji Administratora Systemów Informatycznych; ochrona systemów i sieci informatycznych; zarządzanie serwerem FTP, kontami pocztowymi, siecią LAN; administrowanie stroną internetowa Ośrodka; prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej; prowadzenie ewidencji systemów i programów; wykonywanie i zabezpieczanie kopii bezpieczeństw baz danych; edycja i skład tekstu publikacji związanych z bieżącą działalnością Ośrodka; udzielanie wsparcia technicznego pracownikom Ośrodka; diagnostyka oraz naprawa uszkodzonego sprzętu komputerowego; realizacja polityki bezpieczeństwa; zarządzanie serwerem domeny. Umowa na 6 miesięcy z możliwością przedluzenia; godziny pracy: 7.30- 15.30
Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Słupsku - 2018-10-16 - Słupsk (pomorskie)
- Więcej informacji na stronie: www.mhk.katowice.pl w BIP w zakładce Oferty Pracy- Obowiązki na stanowisku specjalista ds. księgowości: Prowadzenie kasy gotówkowej. Przelewy, ewidencja. Rozliczanie kas fiskalnych. Rozliczanie VAT deklaracja. Rozliczanie wydawnictw. Uzgodnienie sald rozrachunkowych. Księgowanie i uzgadnianie sald ZFŚS i PKZP. PIT-11 od umów cywilnoprawnych. Inne bieżące. - Wynagrodzenie: od 3000 zł brutto + dodatek za staż pracy. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Oferujemy: wysokie standardy pracy, pracę w prestiżowej instytucji kultury. - Praca: 8:00-16:00. Wymagania niezbędne: 1. wykształcenie średnie ekonomiczne2. doświadczenie w rozliczaniu VAT3. minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku4. umiejętność pracy w zespole5. odpowiedzialność, operatywność, rzetelność, solidność, uczciwość, punktualność6. umiejętność pracy pod presją czasu7. dyspozycyjnośćWymagania pożądane: 1. umiejętność prowadzenia kasy gotówkowej2 znajomość urogramu Symfonia FK3. umiejętność obsługi kasy fiskalnej4. znajomość programu Płatnik
MUZEUM HISTORII KATOWIC - 2019-02-05 - Katowice (śląskie)
1) Prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych w oparciu o tryby przewidzianew ustawie Prawo zamówień publicznych, w szczególności w zakresie obejmującymszeroko rozumiane przygotowywanie i realizację postępowań, udział w pracach komisjiprzetargowych, prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zamówieniamiw tym przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, szczegółowychopisów przedmiotu zamówienia oraz projektów umów.2) Prowadzenie zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej kwoty 30.000 Eurozgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wewnętrznymi regulacjami obowiązującymiw Sądzie Rejonowym dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie, w szczególnościw zakresie obejmującym szeroko rozumiane przygotowywanie i realizację postępowań,prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zamówieniami publicznymiw tym sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia, projektów umów oraz zapytańofertowych, prowadzenie korespondencji z wykonawcami.3) Badanie i ocena ofert składanych przez wykonawców w toku prowadzonych postępowańo udzielenie zamówienia publicznego.4) Prowadzenie rejestrów związanych z realizowanymi zamówieniami publicznymi.5) Udział w planowaniu zamówień publicznych.6) Nadzór nad realizacją zamówień publicznych.7) Realizacja zadań związanych z wykonaniem zarządzenia Ministra Sprawiedliwościw sprawie organizacji zakupów dostaw i usług w sądownictwie powszechnym.8) Realizacja pozostałych zadań będących we właściwości Oddziału Gospodarczego Sądu
Sąd Rejonowy dla Warszawy Śródmieścia w Warszawie - 2020-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista sprzedaży internetowejOferta pracy skierowana do osób bezrobotnych do 30 r.ż. z ustalonym II profilem pomocy zarejestrowanych w PUP w KolbuszowejRodzaj wyk. pracy: obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaż poprzez serwisy aukcyjne, tj.: administrowanie sklepem internetowym lub kontem w portalu aukcyjnym; rezlizowanie zamówień i przygotowywanie produktów do wysyłki oraz monitorowanie przesyłek; zamawianie towarów od dostawców i dbałość o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego.Miejsce wyk. pracy: 36-060 Głogów Małopolski, ul. Rynek 18.Praca w godzinach: 8:00-16:00.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
Uczestniczenie w prowadzeniu prac rozwojowych realizowanych przez Ośrodek. Wykonywanie zadań wynikających z działalności Ośrodka. Uczestniczenie w pracach terenowych na obiektach badawczych. uczestniczenie w seminariach i konferencjach. Przygowowywanie publikacji naukowych, wniosków w konkursach o dofinansowanie badań. Uczestniczenie w pracach organizacyjnych macierzystego Ośrodka.Praca od stycznia 2020 roku.
INSTYTUT TECHNOLOGICZNO-PRZYRODNICZY - 2019-09-24 - Kraków (małopolskie)
administrowanie zleceniami klienta w systemie (zakładanie, bieżące uzupełnienia), rozliczanie zleceń (w tym wystawianie faktur), przygotowanie dokumentacji do transportów/ wysyłek do Klienta, współpraca z agencjami celnymi, przygotowanie dokumentacji dla GUS i Intrastat, przygotowanie zestawień dla księgowości, współpraca z innymi działami firmy ( w tym z centralą w Wiedniu).
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Zabrze (śląskie)
Planowanie pracy kierowców i przygotowywanie do pracy taboru samochodowego.
GOSPODARSTWO ROLNO-DROBIARSKIE MATEUSZ MATERNA - 2019-04-05 - Kiełpiny (wielkopolskie)
zarządzanie transportem, prowadzenie dokumentacji transportowej i magazynowej
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Grodzie (warmińsko-mazurskie)
Obsługa sekretariatu szkoły, odpowiedzialność za dokumentację szkoły, sporządzanie odpowiednich sprawozdań i raportów, prowadzenie korespondencji oraz obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych, wystawianie dokumentów księgowych, rozliczanie pracy nauczycieli, zawieranie umów, obsługa środowiska MS Office, urządzeń peryferyjnych i biurowych.Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
Międzynarodowa Szkoła Podstawowa w Zabrzu International Primary School in Zabrze - 2020-03-05 - Zabrze (śląskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów zainteresowanych usługami HR, budowanie długotrwałych relacji z pozyskanymi klientami, stały monitoring rynku z rozpoznaniem jego potzreb, realizacja założonych celów.
KONO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością numer ewidencyjny 14844 - 2017-02-13 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Udział w procesie projektowania i wytwarzania interfejsu użytkownika;opracowywanie dokumentacji analitycznej i projektowej w dziedzinie systemów dowodzenia i kierowania uzbrojeniem;zbieranie i tworzenie opisów technicznych wymagań użytkownika;nadzorowanie procesu wytwarzania produktu;udział w procesie wytwarzania i integracji systemów, wsparcie projektu w jego całym cyklu życia;udział w testach projektowanych systemów;udział w projektach badawczo-rozwojowych (m.in. NATO i EU).
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Gdańsk (pomorskie)
Podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania nowych klientów na rynku zagranicznym, wyszukiwanie nowych kanałów dystrybucji oraz obsługa kontaktów z kontrahenatmi. Prowadzenie korespondencji z potencjalnymi i aktualnymi kontrahentami oraz udzielanie informacji handlowej. Zbieranie danych o rynkach zagranicznych. Branża narzędziowa.
Fabryka Narzędzi Skrawających FENES S.A. - 2019-01-03 - Siedlce (mazowieckie)
Przyjmowanie zamówień od klientów, rejestracja i kontrola terminowej realizacji. Koordynowanie przepływu materiałów. Organizacja wysyłek i transportów. Współpraca z firmami spedycyjnymi. Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością firmy. Optymalizacja kosztów działalności. Aktualizacja, archiwizacja i nadzór nad dokumentacją. Udział w projektach inwestycyjnych. Analiza przebiegu działań wraz z monitorowaniem ich zgodności z przyjętym harmonogramem oraz zapisami umów zawartych z Wykonawcami.Praca w godz.8.00-16.00
Sterlog Usługi Doradcze i Konsultingowe - 2018-05-18 - Włynkówko (pomorskie)
Wykształcenie wyższe preferowane: wykształcenie: wyższe z zakresu ochrony środowiska, prawnicze lub administracyjne, doświadczenie zawodowe minimum 2 lata, znajomość podstawowych zagadnień z dziedziny: gospodarki wodnej, melioracji, budownictwa wodnego, hydrotechniki, hydrologii,Zakres obowiązków: http://gliwice.wody.gov.pl/oferty-pracy/696-specjalista-w-wydziale-kontroli-gospodarowania-wodamiDokumenty należy złożyć do 31.05.2020
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2020-03-18 - Gliwice (śląskie)
Obsługa sekretariatu, klientów, prowadzenie i obsługa nieruchomości.
Biuro Nieruchomości"Expert"Demska Beata - 2018-12-06 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż produktów,pozyskiwanie klientów,budowanie bazy klientów,obsługa reklamacji.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Zambrów (podlaskie)
Sprzątanie w budynku szkoły ( sale lekcyjne, korytarze, klatki schodowe, toalety).
I Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Gdańsku - 2019-03-15 - Gdańsk (pomorskie)
Działania marketingowe i nawiązywanie kontaktów w zakresie reklamy prasowej w Tygodniku 7DNI.
F.H.U. MICROPRO - 2017-02-27 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Pobieranie nasienia od knurów i konfekcjonowanie, inseminacja loch, wykrywanie rui, odbieranie porodów od macior.
Kucharski Marek - 2016-10-12 - Gorysławice (świętokrzyskie)