SPECJALISTA DS. EKSPORTU Siedlce oferta pracy Fabryka Narzędzi Skrawających FENES S.A.
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. EKSPORTU
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania nowych klientów na rynku zagranicznym, wyszukiwanie nowych kanałów dystrybucji oraz obsługa kontaktów z kontrahenatmi. Prowadzenie korespondencji z potencjalnymi i aktualnymi kontrahentami oraz udzielanie informacji handlowej. Zbieranie danych o rynkach zagranicznych. Branża narzędziowa.
Data publikacji: 2019-01-03
Lokalizacja: Siedlce (mazowieckie)
Pracodawca: Fabryka Narzędzi Skrawających FENES S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Franciszka Kleeberga 2, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania nowych klientów na rynku zagranicznym, wyszukiwanie nowych kanałów dystrybucji oraz obsługa kontaktów z kontrahenatmi. Prowadzenie korespondencji z potencjalnymi i aktualnymi kontrahentami oraz udzielanie informacji handlowej. Zbieranie danych o rynkach zagranicznych. Branża narzędziowa.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. EKSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siedlce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siedlce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siedlce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Data zakończenia pracy: 30.04.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw marketingu i handlu
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne, bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego.
Nazwa pracodawcy: Fabryka Narzędzi Skrawających FENES S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Adres pracodawcy:
Gen. Franciszka Kleeberga 2, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 7.00 do 15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Siedlce
Gmina pracodawcy: Siedlce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siedlce
Adres strony pracodawcy: http://fenes.com.pl/pl
Ulica pracodawcy: Gen. Franciszka Kleeberga
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: Producent narzędzi do obróbki metali i drewna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.01.2019
Data dodania oferty pracy: 03.01.2019
Oferta pracy ważna do: 02.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Specjalista ds, technicznych, prace manualne związane z elektryką/elektroniką, montaż urządzeń elektronicznych, konfiguracja.
"EKO-MOTO " Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Częstochowa (śląskie)
Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz zmian w warunkach zatrudnienia i płac.Rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy.Prowadzenie oraz aktualizacja akt osobowych, dokumentacji pracowniczej i płacowej.Sporządzanie list płac.Rozliczanie zaliczek, delegacji służbowych.Dokonywanie rozliczeń i sporządzenie deklaracji ZUS, PIT, GUSWspółpraca z ZUS, PUP, US.Kontakt z pracodawcą: patrycja (at) symbiozone.com
SymbioZone Patrycja Modrzejewska - 2017-02-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych Klientom Detalicznym, pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami, monitorowanie zakresu korzystania przez Klientów z usług oferowanych przez Bank, promowanie alternatywnych kanałów dystrybucji oferowanych przez Bank. Praca w godz. 8-16, 9-17 w Kołobrzegu
Bank Polska Kasa Opieki S. A. (Bank Pekao) - Oddział w Kołobrzegu - 2018-03-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
ZAPEWNIENIE KOMPLEKSOWEJ I TERMINOWEJ REALIZACJI ZAMÓWIEŃ, PRAWIDŁOWE WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW SPRZEDAŻOWYCH, FAKTUROWANIE, WSPÓŁPRACA Z INNYMI DZIAŁAMI FIRMY W ZAKRESIE WYSYŁEK DO KLIENTA, BUDOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU FIRMY POPRZEZ DZIAŁANIA SPRZEDAŻOWE I POSPRZEDAŻOWE, PRZYJMOWANIE I ROZPATRYWANIE REKLAMACJI OD KLIENTÓW ORAZ ROZLICZANIE ZWROTÓW
CURVER POLAND SP. Z O.O. - 2016-08-29 - Słupsk (pomorskie)
pozyskiwanie klientów. sprzedaz hurtowa
MET-PRIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-10 - Radomsko (łódzkie)
• Przygotowywanie Wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami o przekazanie środków zgodnie z Planem płatności.• Opracowywanie zapotrzebowania na środki finansowe zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz zobowiązaniami wynikającymi z kontraktów.• Prowadzenie obsługi finansowej JRP, księgowanie operacji gospodarczych związanych z realizacją projektów.• Prognozowanie przepływów finansowych.• Prowadzenie sprawozdawczości finansowej. • Przygotowywanie dokumentów niezbędnych dla pozyskania środków finansowych na realizację Projektów ze źródeł zewnętrznych wraz z ich zabezpieczeniem.• Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramów płatności.• Weryfikacja faktur i dokumentów pod względem formalno-rachunkowym i finansowym.• Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej” sp. z o.o. w Wiszni Małej - 2017-12-08 - Strzeszów (dolnośląskie)
OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ, OBSŁUGA KLIENTA, PRZYGOTOWYWANIE OPISÓW I ZDJĘĆ PRODUKTÓW
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Gdynia (pomorskie)
realizacja planów sprzedazy
SKAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-01 - Szczuki (mazowieckie)
ZATRUDNIANIE, ZWALNIANIE PRACOWNIKÓW, SPORZADZANIE UMÓW O PRACĘ, ZLECENIE, PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNIKÓW, ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY, PRAWA UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, KURS PŁACOWO-KADROWY, UMIEJĘTNOŚĆ OBŁUGI PROGRAMU OPTIMA COMARCH I PŁATNIK, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE,pracodawca prosi o kontakt osobisty, telefoniczny lub CV NA ADRES E-MAIL: biuro (at) puh-rusiecki.pl
PUH RUSIECKI - 2017-09-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu węgorzewskiego, tj. remonty cząstkowe dróg, chodników, porządkowanie pasa drogowego, montaż oznakowania drogowego, obsługa urządzeń i pojazdów w ramach ww. zadań;
Zarząd Dróg Powiatowych w Ogonkach 11-600 Węgorzewo - 2017-05-18 - Ogonki (warmińsko-mazurskie)
-Praca biurowa,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Osoby zainteresowane proszone są o wysłanie CV na adres: jacek.kolasinski (at) educol.pl
EDUCOL ANNA KOLASIŃSKA - 2016-06-03 - Tczew (pomorskie)
nadzór nad produkcją elementów sprężonych i żelbetonowych, przygotowanie technologiczne budowy form, analiza technologiczna składu mieszanek betonowych, wdrażanie nowych technologii
Przedsiębiorstwo Przemysłu Betonów "PREFABET - BIAŁE BŁOTA" S.A. - 2015-12-11 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
obsługa sklepu internetowego,zamówień,koordynacja zlecenia wysyłek,obsługa programu magazynowego
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Niepołomice (małopolskie)
Obsługa maszyn paletujących, obsługa wózka widłowego, załadunki praca zlecona.Doświadczenie zawodowe przy produkcji elementów betonowych, umiejętność napraw mechanicznych i elektrycznych maszyn.
P.P.H.U. PAZIO - BETON - 2016-04-04 - Wola Ducka (mazowieckie)
Ścisła współpraca z Serwisantami pracującymi dla Spółki, bieżące monitorowanie poprawności i terminowości realizacji zadań przekazanych do Serwisantów, sporządzanie rekomendacji oraz wdrażanie rozwiązań w celu usprawnienia pracy Serwisantów, planowanie, organizacja oraz przeprowadzanie szkoleń dla Serwisantów, współpraca z klientami Spółki ze szczególnym uwzględnieniem Klientów Kluczowych, rozwój oraz monitorowanie poprawności działania systemu informatycznego, służącego do komunikacji z Serwisantami. Firma oferuje możliwość zdobywania nowych doświadczeń i ciągłego podnoszenia kompetencji zawodowych, rozwój profesjonalny w międzynarodowym otoczeniu, stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji, pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, prywatną opiekę medyczną i pakiet świadczeń socjalnych, owocowe wtorki, chill roomy i dobrą kawę.
PKO BP FINAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
wdrażanie nowych pozycji do produkcji, analiza nowych technologii,przyczyn powstawania braków, nadzór nad procesem produkcji odlewów ,tworzenie rysunków w systemie CAD
HUTA MAŁAPANEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-12 - Ozimek (opolskie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem pracownika w trakcie jego zatrudnienia,naliczanie wynagrodzeń pracowników etatowych oraz umów cywilnoprawnych,prowadzenie dokumentacji dot.ewidencji czasu pracy,wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników np.Rp 7,sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnetrzych(ZUS,US,GUS),sporządzanie raportów i zestawień,księgowanie listy płac,bieżące monitorowanie zmian w przepisach,wystawianie fv sprzedażowych.
Zakłady Przemysłu Drzewnego "Roma" w Gołańczy - 2017-09-18 - Gołańcz (wielkopolskie)
- Zarządzanie zgodnością z przepisami i informacjami dotyczącymi jakości,- Wsparcie podczas komercjalizacji w celu uzupełnienia informacji regulacyjnych - Wsparcie techniczne nowych działów rozwoju produktu w celu zapewnienia zrozumienia i zgodności z wymogami prawnymi - Zatwierdzanie receptury produktów oraz surowców w celu zapewnienia zgodności z wymogami prawnymi i wymaganiami klientów- Interpretowanie, ocenianie i stosowanie przepisów, standardów branżowych i wymagań klientów wobec nowych i istniejących produktów- Zarządzanie projektami, opracowywanie wewnętrznych procedur- Zapewnienie szkoleń innym działom i klientom w celu wymiany informacji prawnych- Praca będzie wykonywana w języku angielskim. Kandydat na tym stanowisku będzie musiał kontaktować się bezpośrednio z klientem anglojęzycznym.Miejsce wykonywania pracy: Łódź, ul. Składowa 35Praca w godz. 10:00 - 18:00 oraz 14:00-22:00
kontakt przez PUP - 2018-10-23 - Łódź (łódzkie)
Rekrutacja pracowników.
INWEMER SYSTEM Sp. z o.o. - 2016-02-03 - Tychy (śląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Kraków (małopolskie)
diagnozowanie problemow i potrzeb w zakresie pozyskiwania funduszu,identyfikacja źródeł finansowania planowanych działań,analizowanie warunków i ocenianie szans na uzyskanie finansowania, przygotowywanie i skladanie wniosków o finansowanie łacznie z dokumentami towarzyszącymi, opracowywanie dokumentacji we współpracy ze spacjalistami różnych dziedzin,ocenianie skuteczności podjętych działań,opracowywanie materiałów tekstowych i przygotowywanie komunikacji marketingowej i medialnej, wdrażanie strategii marketingowej i PR, monitorowanie mediów internetowych i prasowych, organizacja eventów i akcji statutowych
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Słupsk (pomorskie)
obsługa maszyn do produkcji tworzyw sztucznych, praca na linii produkcyjnej i wtryskarkach
"ART PLAST" SP.Z O.O. - 2017-04-25 - Poniatowa (lubelskie)
zarządzanie bazą danych klientów (wyszukiwanie nowych rekordów klientów, przygotowywanie klientów do inicjacji działań sprzedażowych przez konsultantów Saleswise), budowanie bazy danych klientów firmy, organizacja mini warsztatów dla firmy szkoleniowej - wykonanie telefonów, zapraszanie klienta, wysyłanie maila z zaproszeniem i koordynować jego przybycie na mini warsztat, dbanie o kontakt po mini warsztatach - kontynuacja w postaci umawiania konsultantów firmy na spotkania z Klientami, obsługa bazy CRM, obsługa sekretariatu: administracyjna obsluga biura w tym obsługa sekretariatu i recepcji, prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie wyjazów służbowych, spotkań oraz konferencji, koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przesyłek kurierskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura i sprzętów biurowych, zaopatrzenie biura w materiały biurowe i eksploatacyjne
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Poznań (wielkopolskie)
Wsparcie sprzedaży przy produktach bankowych oraz ubezpieczeń.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Siedlce (mazowieckie)
Wypełnianie wniosków do uzyskania: Oświadczenia Urzędu Pracy, pozwolenia na pracę, wiza, karta czasowego, stałego pobytu, świadectwa kierowcy itp. Przygotowywanie oraz kompletowanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowań, koordynowanie obiegu dokumentów oraz archiwizacja. Dostarczanie dokumentów do właściwych urzędów.
ART-BUSINESS HR ARTUR ROŚCISZEWSKI - 2017-07-20 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie całości spraw związanych z rozliczniem podatku VAT jednostki.WYMAGANIA: wykształcenie wyższe ekonomiczne, znajomość przepisów w zakresie VAT, znajomość orzecznictwa podatkowego podatku VAT w jednostkach samorządu terytorialnego, umiejętność korzystania z aplikacji biurowych, 3 lata doświadczenia.
Urząd Miasta Radymno - 2016-04-07 - Radymno (podkarpackie)
Serwis sprzętu gospodarstwa domowego, wyjazsy do klientów.
DOMOSERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-27 - Kowale (pomorskie)
- OBSŁUGA KELNERSKA GOŚCI RESTAURACJI, PRZYGOTOWYWANIE NAPOJÓW
MK ALHAMBRA RESTAURANT - 2018-10-11 - Skierniewice (łódzkie)
KONTAKT Z KLIENTEM ZEWNĘTRZNYM,ROZMOWY SERWISOWE,OPRACOWYWANIE OFERT SERWISOWYCH
WYTWÓRNIA URZĄDZEŃ CHŁODNICZYCH "PZL-DĘBICA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-24 - Dębica (podkarpackie)