SPECJALISTA W WYDZIALE KONTROLI GOSPODAROWANIA WODAMI Gliwice oferta pracy PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE
Stanowisko: SPECJALISTA W WYDZIALE KONTROLI GOSPODAROWANIA WODAMI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie wyższe preferowane: wykształcenie: wyższe z zakresu ochrony środowiska, prawnicze lub administracyjne, doświadczenie zawodowe minimum 2 lata, znajomość podstawowych zagadnień z dziedziny: gospodarki wodnej, melioracji, budownictwa wodnego, hydrotechniki, hydrologii,Zakres obowiązków: http://gliwice.wody.gov.pl/oferty-pracy/696-specjalista-w-wydziale-kontroli-gospodarowania-wodamiDokumenty należy złożyć do 31.05.2020
Data publikacji: 2020-03-18
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie wyższe preferowane: wykształcenie: wyższe z zakresu ochrony środowiska, prawnicze lub administracyjne, doświadczenie zawodowe minimum 2 lata, znajomość podstawowych zagadnień z dziedziny: gospodarki wodnej, melioracji, budownictwa wodnego, hydrotechniki, hydrologii,Zakres obowiązków: http://gliwice.wody.gov.pl/oferty-pracy/696-specjalista-w-wydziale-kontroli-gospodarowania-wodamiDokumenty należy złożyć do 31.05.2020
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
zł brutto + Wynagrodzenie ustalane indywidualnie z pracodawcą
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA W WYDZIALE KONTROLI GOSPODAROWANIA WODAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
inżynier inżynierii środowiska - gospodarka wodna i hydrologia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.03.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inżynier inżynierii środowiska - gospodarka wodna i hydrologia (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
inżynier inżynierii środowiska - gospodarka wodna i hydrologia
Data dodania oferty pracy: 18.03.2020
Oferta pracy ważna do: 31.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a5f84203262b1b880e566bf2f58f919e
Podobne oferty pracy
jw
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż usług i budowanie relacji z klientami
K-EX Sp z o.o. - 2016-07-20 - Kielce (świętokrzyskie)
Murowanie, malowanie, gładzie, tynki cementowe, wapienne
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
Sporządzanie umów, udzielanie informacji o produktach, obsługa świadczeń klientów.
AXA POLSKA S.A. - 2016-05-19 - Siedlce (mazowieckie)
OBSŁUGA KLIENTÓW, OBSŁUGA KOMPUTERA I KASY FISKALNEJ
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
wypełnianie dokumentów Placówki
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wykonanie i naprawa instalacji
P.H.U. HERTER Teresa Mizera - 2019-09-25 - Trzebinia (małopolskie)
- prowadzenie akt osobowych, sporządzenie umów o pracę, aneksów, porozumień i wypowiedzeń umów o pracę oraz cywilnoprawnych, wystawianie świadectw pracy itp.;- prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich itp., naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac;- sporządzenie i rozliczanie umów cywilno-prawnych/umowy o dzieło, umowy zlecenia/;- stała obsługa programu kadrowo-płacowego;- prowadzenie dokumentacji zgłoszeniowej do ZUS, sporządzanie rozliczeń z ZUS z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych/praca w programie Płatnik/;- prowadzenie ewidencji i rozrachunków dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie raportów i sprawozdań GUS wymaganych przepisami;- przygotowywanie przelewów w obszarze kadrowo-płacowym z wykorzystaniem programu kadrowo-płacowego oraz bankowości elektronicznej;- kontrola terminowości oraz prowadzenie ewidencji szkoleń bhp oraz badań medycyny pracy;- udzielanie wyjaśnień pracownikom w zakresie spraw kadrowo-płacowych, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, prowadzenie korespondencji zewnętrznej w zakresie spraw kadrowo-płacowych;- współpraca w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska, organizowanie naborów i prowadzenie dokumentacji z tym związanej;- prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników;- prowadzenie dokumentacji Dyrektora Centrum w pełnym zakresie/w tym redagowanie pism i zarządzeń;- rejestrowanie korespondencji przychodzącej do Centrum i przekazywanie jej Dyrektorowi;- regulowanie płatności wynikających ze zobowiązań/przelewy;- opieka nad Archiwum Centrum.
CENTRUM OPIEKI NAD DZIECKIEM WE WŁOCŁAWKU - 2020-07-08 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
x
Ryszard Bełza Kancelaria Doradcy Podatkowego - 2017-05-09 - Białystok (podlaskie)
Sprzedaż materiałów budowlanychPozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż i usługi sprzet komputerowy
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Lubań (dolnośląskie)
Utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów.
JUWENT Szymański, Nowakowski Sp.j. - 2020-11-24 - Ryki (lubelskie)
Zakres obowiązków/umiejętności:– poszukiwanie mechanizmów finansowych dla potrzeb JST, przedsiębiorców zgodnie z profilem ich działalności,– mapowanie potrzeb JST i przedsiębiorców w zakresie dźwigni finansowej i operacyjnej,– sporządzanie wniosków w zakresie EFS i EFRR wraz z załącznikami,– sporządzanie harmonogramów płatności,– rozliczanie wniosków przy udziale głównej księgowej,– przygotowywanie dokumentów w zakresie wytycznych UE (zapytania ofertowe, SIWZ i inne).
Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego - 2017-12-15 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
utrzymywanie danych SAP HR2U w należytym porządku oraz ich kontrolowanie zgodnie z wewnętrznymi i zewnętrznymi procedurami -działa jako ekspert rynku i punkt odniesienia dla lokalnych usług HR i zarządzania zasobami ludzkimi poprzez rozwiązywanie złożonych wniosków i uczestnicząc we wspólnych inicjatywach aby zapewnić klientom kompletne, dokładne i terminowe odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi oraz poprzez efektywne wykorzystanie narzędzi i systemów HR -odpowiada za wszystkie przychodzące zapytania oraz współpracę z różnymi zespołami; regularnie informuje klientów o statusie; doradza klientom i wewnętrznym interesariuszom na temat procesów i systemów HR -współpraca z managerami i liderami w kwestiach identyfikacji możliwości usprawnienia procesów; -zastępuje lidera zespołu podczas jego / jej nieobecności. -kontrolowanie i przeprowadzanie koniecznych zmian poprzez analizowanie struktury firmy , przygotowywanie raportów; -dbanie o poprawność dokumentów zgodnie z przyjętymi standardami, -aktywne monitorowanie Kluczowych Wskaźników Efektywności (KPI) zespołu w celu określenia przyczyny opóźnienia i / lub błędów oraz proponowania ulepszeń -wspieranie wdrażania nowych procesów i narzędzi poprzez uczestnictwo w działaniach zarządzania zmianą -przygotowywanie kompleksowych raportów zawierających kalkulacje dotyczące wynagrodzeń i świadczeń w celu wspierania działu wynagrodzeń i świadczeń;
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Kraków (małopolskie)
utrzymanie czystości w obiekcie
kontakt przez PUP - 2020-03-12 - Miłków (dolnośląskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Mława (mazowieckie)
Obsługa klienta, tworzenie bazy danych klientów, sprzedaż reklam dźwiękowych, obsługa programu komputerowego, praca kilka godzin dziennie
"CENTRALNA AGENCJA REKLAMOWA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-23 - Wołomin (mazowieckie)
obsługa urządzeń, obsługa asortymentu/garderoby
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Kraków (małopolskie)
Obsługa gości
PAŁAC MORTĘGI Sp. z o.o. - 2017-12-06 - Mortęgi (warmińsko-mazurskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Jabłonowo (mazowieckie)
1. Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony p.poż., ergonomii i ochrony środowiska.2. Analizowanie rynku i ofert konkurencji.3. Pozyskiwanie nowych klientów.4. Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi.5. Analizowanie wyników sprzedaży.6. Tworzenie ofert handlowych.7. Negocjowanie umów i warunków handlowych.8. Realizowanie planów sprzedażowych.9. Proponowanie działań usprawniających sprzedaż.10. Sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży ( wystawianie faktur, nabijanie paragonów fiskalnych).
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Sierakowice (pomorskie)
Eksploatacja: planowanie oraz nadzór nad pracami pomiarowymi, remontowymi oraz modernizacyjnymi instalacji i urządzeń energetycznych i elektroenergetycznych, utrzymanie oraz rozwój układów pomiarowych mediów energetycznych: energia elektryczna, gaz, woda, sprężone powietrze, ciepło w celu zwiększenia funkcjonowanie systemówKoordynacja prac firm zewnętrznych (dostawcy materiałów surowców, serwisy i remonty) na obiektach elektroenergetycznychProwadzenie projektów inwestycyjnych: planowanie budżetu, zarządzanie zespołem projektowym, nadzór nad realizacją prac.WYMAGANIA: Wykształcenie wyższe techniczne o kierunku: elektrotechnika, automatyka lub pokrewneCo najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Uprawnienia SEP grupy I, II i III - Dozór Umiejętność podejmowania decyzjiOdporność na stresZnajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym.CV i list motywacyjny na adres: rekrutacja (at) eu.o-i.com
O-I PRODUKCJA POLSKA Spółka Akcyjna - 2016-02-10 - Jarosław (podkarpackie)
Obsługa urządzeń biurowych, (urządzeń wielofunkcyjnych, laminatorów i bindownicy). Godz. 8.00-16.00Wynagrodzenie 1700 zł netto
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów ze Wschodu, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych.
Bixen Sp. z o. o. - 2019-09-26 - Gdańsk (pomorskie)
Profesjonalna obsługa klienta,doradztwo w zakresie nawożenia , upraw, ochrony roślin, pozyskiwanie nowych klientów.Praca na terenie województwa Warmińsko- Mazurskiego i Podlaskiego
AGROCHEM Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
promowanie firmy na terenie Ukrainy i Polski, rekrutowanie osób do pracy
CYGNUS Sp. z o.o. - 2019-07-22 - Poznań (wielkopolskie)
Wprowadzanie polis ubezpieczeniowych do systemu, obsługa klienta w zakresie sprzedaży ubezpieczeń
"Boro" Ubezpieczenia-Finanse Łukasz Borowicz - 2016-11-07 - Dynów (podkarpackie)
REKRUTACJA,SZKOLENIA,ROZWÓJ KOMPETENCJI,PROWADZENIE POLITYKI PERSONALNEJ,BUDOWA KULTURY ORGANIZACYJNEJ.
UniKadr Biuro Doradztwa Personalnego - 2016-12-02 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Zarządzanie i administracja e-sklepemTelefoniczna oraz mailowa obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardamiRealizacja zamówień oraz obsługa posprzedażna (zwroty, wymiany, reklamacje) w systemie informatycznym e-sklepuOdpowiedzialność za kreowanie oferty e-sklepu: redagowanie opisów produktów oraz ocena zdjęć zgodnie z wyznaczonymi standardamiWspółodpowiedzialność za realizację planów sprzedażowychRaportowanie wyników realizowanych działań
KS SPORT M.KUJAWA, M.KRAWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-24 - Malbork (pomorskie)