SPECJALISTA DS. KADR I ADMINISTRACJI R50/1464-737/20 Włocławek oferta pracy CENTRUM OPIEKI NAD DZIECKIEM WE WŁOCŁAWKU
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I ADMINISTRACJI R50/1464-737/20
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie akt osobowych, sporządzenie umów o pracę, aneksów, porozumień i wypowiedzeń umów o pracę oraz cywilnoprawnych, wystawianie świadectw pracy itp.;- prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich itp., naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac;- sporządzenie i rozliczanie umów cywilno-prawnych/umowy o dzieło, umowy zlecenia/;- stała obsługa programu kadrowo-płacowego;- prowadzenie dokumentacji zgłoszeniowej do ZUS, sporządzanie rozliczeń z ZUS z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych/praca w programie Płatnik/;- prowadzenie ewidencji i rozrachunków dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie raportów i sprawozdań GUS wymaganych przepisami;- przygotowywanie przelewów w obszarze kadrowo-płacowym z wykorzystaniem programu kadrowo-płacowego oraz bankowości elektronicznej;- kontrola terminowości oraz prowadzenie ewidencji szkoleń bhp oraz badań medycyny pracy;- udzielanie wyjaśnień pracownikom w zakresie spraw kadrowo-płacowych, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, prowadzenie korespondencji zewnętrznej w zakresie spraw kadrowo-płacowych;- współpraca w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska, organizowanie naborów i prowadzenie dokumentacji z tym związanej;- prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników;- prowadzenie dokumentacji Dyrektora Centrum w pełnym zakresie/w tym redagowanie pism i zarządzeń;- rejestrowanie korespondencji przychodzącej do Centrum i przekazywanie jej Dyrektorowi;- regulowanie płatności wynikających ze zobowiązań/przelewy;- opieka nad Archiwum Centrum.
Data publikacji: 2020-07-08
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: CENTRUM OPIEKI NAD DZIECKIEM WE WŁOCŁAWKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żytnia 55, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie akt osobowych, sporządzenie umów o pracę, aneksów, porozumień i wypowiedzeń umów o pracę oraz cywilnoprawnych, wystawianie świadectw pracy itp.;- prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich itp., naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac;- sporządzenie i rozliczanie umów cywilno-prawnych/umowy o dzieło, umowy zlecenia/;- stała obsługa programu kadrowo-płacowego;- prowadzenie dokumentacji zgłoszeniowej do ZUS, sporządzanie rozliczeń z ZUS z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych/praca w programie Płatnik/;- prowadzenie ewidencji i rozrachunków dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie raportów i sprawozdań GUS wymaganych przepisami;- przygotowywanie przelewów w obszarze kadrowo-płacowym z wykorzystaniem programu kadrowo-płacowego oraz bankowości elektronicznej;- kontrola terminowości oraz prowadzenie ewidencji szkoleń bhp oraz badań medycyny pracy;- udzielanie wyjaśnień pracownikom w zakresie spraw kadrowo-płacowych, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, prowadzenie korespondencji zewnętrznej w zakresie spraw kadrowo-płacowych;- współpraca w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska, organizowanie naborów i prowadzenie dokumentacji z tym związanej;- prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników;- prowadzenie dokumentacji Dyrektora Centrum w pełnym zakresie/w tym redagowanie pism i zarządzeń;- rejestrowanie korespondencji przychodzącej do Centrum i przekazywanie jej Dyrektorowi;- regulowanie płatności wynikających ze zobowiązań/przelewy;- opieka nad Archiwum Centrum.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: - w zależności od stażu i kwalifikacji
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KADR I ADMINISTRACJI R50/1464-737/20
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0464
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.08.2020
Data zakończenia pracy: 23.11.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art.11 ust.2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; wykształcenie wyższe; 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku; znajomość przepisów: prawa pracy, płacowych, ZUS w zakresie ubezpieczeń społecznych, podatkowych dotyczących podatku od osób fizycznych, postępowania administracyjnego
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: CENTRUM OPIEKI NAD DZIECKIEM WE WŁOCŁAWKU
danePracodawcy_nip: 8881044851
danePracodawcy_regon: 000218816
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
Jasna 5c, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
list motywacyjny; życiorys; kopie dokumentów poświadczających wymagane: doświadczenie, staż pracy, posiadane kwalifikacje; kwestionariusz osobowy, którego wzór stanowi załącznik do ogłoszenia (dostępny na stronie BIP); oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych; oświadczenie o korzystaniu w pełni praw publicznych i o braku prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione umyślnie; aktualne/ważne 3 miesiące od dnia wydania/zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań na stanowisku specjalisty ds. kadr i administracji; oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w związku z prowadzonym naborem na stanowisko specjalisty w Centrum Opieki nad Dzieckiem we Włocławku przy ul. Łubnej 17
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: dni robocze, Godziny : 08.00-15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Włocławek
danePracodawcy_kodPowiatu: 0464
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Włocławek
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0984752
Ulica pracodawcy: Jasna
Numer budynku pracodawcy: 5c
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 08.07.2020
Oferta pracy ważna do: 08.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 08.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?595871b9dbb0daea95422d5eb0f121af
Podobne oferty pracy
– kompleksowe prowadzenie akt osobowych zleceniobiorców– przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem– naliczanie wynagrodzeń zleceniobiorców, sporządzanie rachunków z umów zleceń– wysyłanie do PUP oświadczeń o powierzeniu pracy cudzoziemcowi; zgłaszanie rozpoczęcia, zakończenia, nie podjęcia pracy.– wystawianie faktur dot. agencji zatrudnienia,– nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników,– przyjmowanie i odpowiadanie na pisma urzędowe, organizacja kontaktu na płaszczyźnie urząd – firma,– asystowanie przy ewentualnej inspekcji PIP, dostarczanie wymaganej dokumentacji i udzielanie wyjaśnień,– nadzór nad dopilnowaniem terminów szkoleń BHP i przeciwpożarowych,– obsługa programu płacowo-k
ZAKŁAD STOLARSKI ANDRZEJ MIEDZIŃSKI - 2019-10-18 - Kowale (śląskie)
dział mięsny
JastrzębieDis Sp. z o.o. - 2016-03-25 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
obsługa gości hotelowych
OLMAR USŁUGI HOTELARSKO-GASTRONOMICZNO-HANDLOWE Aleksander Becker - 2020-02-18 - Łeba (pomorskie)
Odpowiadanie na pytania klientów wysyłane drogą mailowa (kliencxi krajowi i zagraniczni) -odbieranie telefonów i telefoniczna obsługa klientów (głównie klienci krajowi) - wystawienie dokumentów sprzedażowych i magazynowych-zadania związane z obsługa zamówień (zamawianie kuriera, ustalanie adresów dostaw, dodawanie numerów trackingowych do zamówień) -pomoc w ogólnie pojętych pracach biurowych
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Częstochowa (śląskie)
Wsparcie kierownika w koordynowaniu pracy na stoisku żywnosć, praca ze skanerem, obsługa klienta, piekarnia, nabiał, warzywa i owoce, lada.
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2016-06-09 - Sulechów (lubuskie)
Prace porządkowe i gospodarcze w hotelu Klimek
Hotel Klimek SPA Klimek Sp.j - 2019-12-10 - Złockie (małopolskie)
Praca biurowa - przyjmowanie zamówień, pakowanie zamówień, obsługa apteki internetowej.
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Łódź (łódzkie)
Bieżące utrzymywanie kontaktów z klientami. Prowadzenie spraw związanych z reklamacjami. Wprowadzanie zamówień.
Jarosław Szydło MC AKCENT - 2018-06-22 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt z klientami
THE HERO Sp z o.o. Sp. K. - 2017-12-22 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa klienta zagranicznego. Preferowana znajomość języka niemieckiego.
Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego "HEJS" Jerzy Bigos - 2020-01-03 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
przygotowywanie procesów technologicznych zleceń realizowanych przez firmę, przygotowywanie dokumentacji magazynowej oraz tworzenie dokumentacji powykonawczej dla realizowanych przez siebie zleceń,sporządzanie zapotrzebowań materiałowych po uprzedniej weryfikacji zasobów magazynowych, nadzór nad kosztami pracy przy realizacji zleceń, kontrola nad przebiegiem realizacji zlecenia na każdym jego etapie
REMSOD SP Z O O - 2019-02-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Sypniewo (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków: kontakty telefoniczne z klientami, weryfikacja dokumentacji, wprowadzanie danych do systemu teleinformatycznego.Miejsce odbywania stażu: MikołówCzas pracy stażysty: pn-pt między 8.00 a 18.00 (8h dziennie)Okres stażu: min. 3 m-ce.Proponowane zatrudnienie po stażu: umowa o pracę, min. 3 m-ce.
kontakt przez PUP - 2020-02-07 - Mikołów (śląskie)
Bieżące wsparcie administracyjno-organizacyjne kadry zarządzającejKoordynację i organizację działań zespołów medycznych działających na terenie całego województwaNawiązywanie kontaktów z pracownikami placówek medycznychWspółpracę z działem marketingowym i współtworzenie strategii marketingowejWspółpracę z firmami i instytucjami partnerskimi Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju firmy
CENTRUM MEDYCZNE PROMEDICA SPÓŁKA CYWILNA PIOTR COMPAŁA, HALINA COMPAŁA-KUŚNIERZ - 2015-11-26 - Rzeszów (podkarpackie)
analiza doikumentacji projektowej, przygotowanie ofert, materiałów ofertowych
ETI POLAM Sp.z o.o. - 2020-06-24 - Pułtusk (mazowieckie)
Praca na terenie gminy Nadarzyn w patrolu pieszym lub zmotoryzowanym związana z ochroną ładu i porządku w miejscach publicznych, zabezpieczanie imprez i uroczystości, prowadzenie pogadanek profilaktycznych.Praca 2 - zmianowa 06.30 - 22.00 Wymagane złożenie aplikacji na stronie: https://bip.nadarzyn.pl/Pierwsza umowa na 6 miesięcy.
STRAŻ GMINNA W NADARZYNIE - 2018-04-07 - Nadarzyn (mazowieckie)
Organizowanie grupowych i indywidualnych zajęć dla osób uczących się,pracujących i poszukujących pracy z zakresu aktywnego poszukiwania pracy. Planowanie kierunku rozwoju zawodowego w oparciu o diagnozę potrzeb i oczekiwań.Planowanie szkoleń i koordynowanie działalności szkoleniowej.Sporządzanie sprawozdań z prowadzonej działalności.
kontakt przez OHP - 2018-08-20 - Tarnów (małopolskie)
1) Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników2) Przygotowywanie od strony formalno- prawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia. rozwiązywania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy.3) Przygotowywanie i prowadzenie spraw dotyczących awansu zawodowego nauczycieli.4) Wypisywanie zaświadczeń dla pracowników szkoły dotyczących zatrudnienia.5) Przygotowywanie, przechowywanie i prowadzenie: ewidencji zwolnień lekarskich, ewidencji nieobecności usprawiedliwionych i nieusprawiedliwionych, ewidencji czasu pracy.6) Sporządzanie dokumentów do ZUS, GUS, SIO, PEFRON7) Współpracowanie i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu rentowego.8) Prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych.9) Przygotowywanie umów zleceń i umów o dzieło.10) Sporządzanie wymaganych przez Urząd Miasta Legiopnowo analiz zatrudniania oraz wszelkich danych potrzebnych do sprawozdawczości.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 W LEGIONOWIE - 2017-10-24 - Legionowo (mazowieckie)
-analiza danych księgowych, przygotowanie księgowań, - rekonsyliacja kont, - współpraca z zespołem z Wielkiej Brytanii odnośnie wyjaśniania różnic na kontach, zmiany i standaryzacji procesów, - współpraca z audytem, przygotowywanie raportów i analiz
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Kraków (małopolskie)
Bieżąca obsługa klienta indywidualnego oraz biznesowego, obsługa kasowa
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Zakup i sprzedaż stolarki drewnianej kontrehentom na terenie Ukrainy. Negocjacje cenowe warunków kontraktów w języku ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Czarna Woda (pomorskie)
Analiza rozwiązań systemowych ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, diagnozowanie projektów, raportowanie.
COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP.Z O.O. - 2017-04-27 - Gdynia (pomorskie)
przygotowywanie ogłoszeń ,prowadzenie rekrutacji cudzoziemców z krajów NEPAL, UKRAINA, INDIE ,rozmowy z kandydatami do pracy ,rozmowy z agencjami
kontakt przez PUP - 2019-11-26 - Żminne (lubelskie)
Kontakt tel:502209328.Praca na 1zm. 7-15 lub 8-16.Miejsce pracy Targanice jw.lub Kęty ul.Fabryczna 15a.Obsługa komputera,wystawianie faktur,sprzedaż wysyłkowa,praca na magazynie,pakowanie-rozpakowywanie paczek,drobne prace ślusarskie,czyszczenie słupków.
P.H.U. STAL-BRAM Maria i Łukasz Biczak s. c. - 2016-01-07 - Targanice (małopolskie)
Plan i organizowanie wysyłek towarowych, obsługa administracyjna dokumentów. Praca jednozmianowa: 08:00-16:00. Początkowo pracodawca oferuje zatrudnienie na okres próbny 3 m-ce, następnie na czas określony 33 m-ce. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny: 33 873 41 69 lub e-mail: praca (at) wosana.pl, kadry (at) wosana.pl
WOSANA S.A. - 2018-04-20 - Andrychów (małopolskie)
- analizowanie rynku i ofert konkurencji- pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi- analizowanie wyników sprzedaży- tworzenie ofert handlowych- reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych- proponowanie działań usprawniającyh sprzedaż- sporządzanie dokumentacji dotyczacej sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Pokój (opolskie)
- Koordynowanie robót drogowych związanych z budową ekranów. Rozliczanie zleceń. Praca na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony (12 miesięcy). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 06:00-14:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne (zarzadzanie). Obsluga pakietu MSOffice, prawo jazdy kat. B. Kontakt wstępnie telefoniczny (tel.: 32-225-78-59) w godz.: 07:00-15:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą.
1. USŁUGI TRANSPORTOWO DROGOWO MOSTOWE JAN OPITEK 2. JB-KOMPLEX JAN OPITEK - 2017-07-04 - Chełm Śląski (śląskie)
edycja zdjęć, znajomość mediów społecznościowych, edycja stron www., obsługa programu POWER POINT i WORD
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Wojcieszów (dolnośląskie)
przygotowywanie umów, świadectw pracy, prowadzenie rejestrów zatrudnienia pracowników, przygotowywanie pism i zaświadczeń dla pracowników (o zatrudnieniu, o urlopach macierzyńskich, rodzicielskich) sprawdzanie rachunków umów kontraktowych
Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów - 2019-07-02 - Poznań (wielkopolskie)
Pełna obsługa kadrowo-płacowa pracowników, prowadzenie dokumentacji - teczek osobowych, sporządzanie umów - aneksów - świadectw pracy, wystawianie zaświadczeń, naliczanie wynagrodzeń i pochodnych. Praca w godz.: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: i.kasprzyszak (at) wsf.edu.pl
Wyższa Szkoła Filologiczna we Wrocławiu - 2018-08-06 - Wrocław (dolnośląskie)