SPECJALISTA DS. PŁAC Wrocław oferta pracy ZESPÓŁ SZKOLNO -PRZEDSZKOLNY NR 15
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie list płac dla nauczycieli, pracowników administracyjnych i obsługowych szkoły, przekazywanie do ZUS zgłoszenia płatnika oraz składek ubezpieczeniowych pracowników, ustalanie wynagrodzeń zgodnie z przepisami, sporządzanie sprawozdań, praca na okres probny na jedną zmiane w godzinach od 7:00 do 15:00, oferta dostepna w sali E
Data publikacji: 2020-02-11
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: ZESPÓŁ SZKOLNO -PRZEDSZKOLNY NR 15
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stanisławowska 38-44, 54-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie list płac dla nauczycieli, pracowników administracyjnych i obsługowych szkoły, przekazywanie do ZUS zgłoszenia płatnika oraz składek ubezpieczeniowych pracowników, ustalanie wynagrodzeń zgodnie z przepisami, sporządzanie sprawozdań, praca na okres probny na jedną zmiane w godzinach od 7:00 do 15:00, oferta dostepna w sali E
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +20% premii+dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw wynagrodzeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw wynagrodzeń
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa programu PŁATNIK
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe lub średnie, wykształcenie wyższe - 4 lata, wykształcenie średnie - 5 lat, doświadczenie w zakresie naliczania płac, znajomość programów kadrowo-płacowych, obsługa programu Płatnik
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: ZESPÓŁ SZKOLNO -PRZEDSZKOLNY NR 15
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Stanisławowska 38-44, 54-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Stanisławowska
Numer budynku pracodawcy: 38-44
Profil działalności pracodawcy: RP.411-375/09
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw wynagrodzeń
Data dodania oferty pracy: 11.02.2020
Oferta pracy ważna do: 31.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 11.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 11.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bdd4eb4dea4866d011e8c825daf0a6fb
Podobne oferty pracy
- Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami i przepisami BHP, ergonomii, ochrony ppoż., ochrony środowiska; diagnozowanie skóry i jej przydatków oraz prowadzenie karty klienta; dobieranie preparatów, narzędzi, przyborów i aparatów do zabiegu; wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych skóry twarzy, szyi i dekoltu; farbowanie brwi i rzęs; wykonywanie zabiegów upiększających twarzy; wykonywanie stylizacji rzęs; wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych dłoni, stóp i paznokci; zdobienie paznokci; usuwanie owłosienia z twarzy i ciała; wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych ciała; wykonywanie zabiegów upiększających ciała; udzielanie porad kosmetycznych.- Wynagrodzenie: 1050 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca na 1/2 etatu na dwie zmiany w godzinach: 9:00-19:00 + sobota. Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 miesiące na stanowisku kosmetyczki. Wymagane umiejętności kosmetyczki. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 570-187-028) w godzinach: 12:00-17:00.
PARADISE POINT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-24 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie: średnie; bardzo dobra znajomość języka niemieckiego; zakres obowiązków: rozmowy telefoniczne i prowadzenie korespondencji z klientem niemieckim w zakresie organizacji i przebiegu opieki nad osobą starszą, wspieranie klienta w trudnych sytuacjach, rozwiązywanie konfliktów, ustalanie terminów, rejestracja przeprowadzanych rozmów i podjętych działań w bazie danych w jęz. niemieckim; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
"CAREWORK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-20 - Gliwice (śląskie)
negocjacje warunków sprzedaży z klientami zagranicznymi a w szczególności z Rosji i Ukrainy, prowadzenie rozmów handlowych, przygotowywanie dokumentów i raportów, utrzymywanie trawłych relacji handlowych z klientami firmy
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Skarszewy (pomorskie)
- Współpraca z przedstawicielami biznesu oraz kadrą zarządzającą IT w celu ustalenia I doprecyzowania zakresu testów, - Zapewnienie, że wymagania będące przedmiotem testów zostały zweryfikowane, są przejrzyste i zrozumiałe oraz możliwe do przetestowania, - Opracowywanie/tworzenie przypadków testowych I scenariuszy testowych,- Gromadzenie danych testowych I zarządzanie nimi, - Wykonywanie testów pod kątem przyjętych kryteriów I utrzymywanie rezultatów testów, - Zapewnienie, że wszystkie wady I błędy oprogramowania zostały poprawnie zaraportowane, przeanalizowane, przypisane I w razie potrzeby wyskalowane, - Wsparcie podczas testowania przez użytkowników. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas określony - rok.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Wrocław (dolnośląskie)
prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Mieścisko (wielkopolskie)
bud.C
VOSTI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-26 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów muzycznych. Praca w biurze w Kętach oraz w terenie, w godz. 9-17.00.
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2018-01-02 - Kęty (małopolskie)
wykształcenie wyższe, staż pracy 3 lata, znajomość języka rosyjskiego i angielskiego, koordynowanie procesów transportowychznanie rynku UE, śeodkowej i Wschodniej Azji, doświadczenie w monitoringu i analizy rynków w łańcuchu dostaw,
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Ząbki (mazowieckie)
Realizacja strategii i planów sprzedażowychRealizacja zamówieńKontakt z kontrahentamiPrezentowanie oferty i możliwości firmyAktywne pozyskiwania nowych klientów i dbanie o dobre relacje z obecnymi klientam
Karczma Łabędź Wojenkowski Łukasz - 2018-11-15 - Nowa Wieś (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie odbiorców, rozmowy handlowe, przygotowanie towarów odbiorcom. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17
LERIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Falenty Nowe (mazowieckie)
Promowanie działań Instytutu, sprzedaż wydawnictw Instytutu, współpraca przy organizacji konkursów, seminariów, konferencji, współpraca przy aktualizacji witryny internetowej, opracowywanie i aktualizacja baz danych, prace administracyjne, w tym: obsługa samochodu służbowego, dostarczanie korespondencji.
Instytut Pracy i Spraw Socjalnych - 2019-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymywanie w należytym stanie wyposażenia kontrolno-pomiarowego, wykonywanie badań nieniszczących, opracowywanie wyników badań.
PPHU " Royal Star " Krzysztof Pawełek - 2016-12-12 - Mielec (podkarpackie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej, sporządzanie i kontrola poprawności naliczeń list płac, sporządzanie i weryfikacja dokumentacji rozliczeniowej ZUS, deklaracji PIT, PEFRON
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Meblomark Zygmunt Daszczyk - 2018-06-26 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
obsługa klienta, administracja magazynowa, obsługa kasy fiskalnej, do podstawy wynagordzenia doliczana jest premia
INSBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Wolsztyn - 2019-03-07 - Wolsztyn (wielkopolskie)
obsługa klienta przygotowanie towaru do wysyłki, wprowadzenie danych do systemu, weryfikacja klientów pod kątem poprawności danych
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Lublin (lubelskie)
Wykształcenie zawodowe, średnie; doświadczenie: mile widziane; książeczka sanitarno-epidemiologiczna; uprawnienia na wózek widłowy; zakres obowiązków: kompletowanie, uzupełnianie i magazynowanie towaru z zastosowaniem nowoczesnych narzędzi w procesach logistycznych oraz utrzymywanie czystości miejsca pracy i dbałość o sprzęt; miejsce pracy: Gliwice Kleszczów;
KAUFLAND POLSKA MARKETY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SP. KOMANDYTOWA - 2018-04-20 - Kleszczów (śląskie)
- BIEŻĄCE WSPARCIE ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNE- NAWIĄZYWANIE KONTAKTÓW Z PRACOWNIKAMI PLACÓWEK MEDYCZNYCH- KOORDYNACJĘ I ORGANIZACJĘ DZIAŁAŃ W OBRĘBIE ŚWIADCZEŃ MEDYCZNYCH- ORGANIZACJĘ WSPÓŁPRACY Z ZESPOŁAMI MEDYCZNYMI
NZOZ WENTI-MED - 2016-06-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Udzielanie pomocy dzieciom pod kierunkiem nauczania poczatkowego, prowadzenie zajęć dydaktycznych i wychowawczych.Opiekowanie się dziećmipodczas przerw , zabaw, spacerów, wycieczek.Wykonywanie czynności pielęgn.-higien. w miarę potrzebdzieci.Wykonywanie innych prac.
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Jarosław (podkarpackie)
Współpraca z podmiotami realizującymi zadania w ramach łańcucha dostaw(dostawca, przewoźnik, klient). Kontakt z poszczególnymi obszarami wewnątrz firmy (logistyka, magazyn inne działy). Zapewnienie sprawnego międzynarodowego obrotu towarami zgodnego z aktualnymi wymogami prawnymi. Przygotowywanie dokumentów niezbędnych w procesie odpraw celnych. Koordynowanie procesu realizacji odpraw celnych importowych a agencjach celnych przy współpracy z firmami przewozowymi.
Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - 2020-09-22 - Krosno (podkarpackie)
obsługa urządzeń biurowych i poligraficznych, przyjmowanie oraz wysyłanie korespondencji, codzienna ewidencja czytelników i usług, prowadzenie strony internetowej i facebookowej
kontakt przez PUP - 2019-06-04 - Osieczna (wielkopolskie)
przewóz pasażerów a trasach międzymiastowych
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe" BP Tour" Piotr Brewczak - 2017-02-23 - Bełżyce (lubelskie)
Wykształcenie średnie/ wyższe; doświadczenie zawodowe: brak wymagań; obsługa komputera, w tym MS Office; znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie pozycji firmy na rynku, współpraca z działem marketingu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
IBS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-07 - Gliwice (śląskie)
bieżąca obsługa klientów z rynku rumuńskiego; promowanie produktów; dbanie o relacje z klientami; kształtowanie dobrego wizerunku firmy; pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-23 - Warszawa (mazowieckie)
- kontrola i nadzór nad procedurami księgowo-finansowymi;- wsparcie analizy rozrachunków z kontrahentami;- współpraca z osobami zarządzającymi oraz wsparcie ich pracy wiedzą finansową i księgową- współpraca z pozostałymi działami firmy;- monitoring projektu, sprawozdawczość, wnioski o płatność, PEFS, nadzór nad przepływami finansowymi;- współzarządzanie projektem i współpraca z koordynatorem projektu;- nadzór nad realizacją zadań i formami wsparcia;- prowadzenie kadr i ksiąg rachunkowych.Oferujemy atrakcyjną pracę w życzliwej atmosferze w Zamościu z perspektywą przedłużenia umowy.Miejsce pracy dla osoby sprawnej lub niepełnosprawnej.Przewidziane premie do wynagrodzenia zasadniczego.Zapraszamy do wysyłania CV.
Instytut Rozwiązań Biznesowych - 2017-05-18 - Zamość (lubelskie)
Tworzenie oraz zapewnienie przestrzegania procedur i regulaminów oraz innych dokumentów wewnętrznych związanych z obszarem BHP w zakładzie produkcyjnym, przeprowadzanie audytów bezpieczeństwa na terenie zakładu, tworzenie raportów, 3 miesięczny okres próbny a następnie umowa na czas nieokreślony, kontakt drogą e-mail: lucyna.ratajczak (at) baxters.com
BAXTERS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-29 - Berzyna (wielkopolskie)
Praca w zespole realizującym projekty związane z ochroną środowiska.
"PECTORE-ECO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-09-25 - Gliwice (śląskie)
Rekrutacja pracowników na wolne miejsca pracy
WESTPOL-TEEUWISSEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-05 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, przyjmowanie dokumentów kandydatów do pracy, dokonywanie ich selekcji, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych.
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Kraków (małopolskie)
Przeprowadzenie kontroli warunków pracy, ustalenie okoliczności i przyczyn wypadów
TBAI Poland Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Wykroty (dolnośląskie)
Wystawianie dokumentów sprzedażowych, magazynowych i rozliczeniowych, prowadzenie aukcji internetowych, współpraca z dostawcami i klientami, zamawianie towarów u dostawców, załatwianie reklamacji.
AMERICAN SECURITY POLSKA PAWEŁ HANUSEK, AGNIESZKA HANUSEK - 2019-04-09 - Kolbuszowa (podkarpackie)