SPECJALISTA DS. SPEDYCJI Z J. UKRAIŃSKIM LUB ROSYJSKIM Krosno oferta pracy Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPEDYCJI Z J. UKRAIŃSKIM LUB ROSYJSKIM
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Współpraca z podmiotami realizującymi zadania w ramach łańcucha dostaw(dostawca, przewoźnik, klient). Kontakt z poszczególnymi obszarami wewnątrz firmy (logistyka, magazyn inne działy). Zapewnienie sprawnego międzynarodowego obrotu towarami zgodnego z aktualnymi wymogami prawnymi. Przygotowywanie dokumentów niezbędnych w procesie odpraw celnych. Koordynowanie procesu realizacji odpraw celnych importowych a agencjach celnych przy współpracy z firmami przewozowymi.
Data publikacji: 2020-09-22
Lokalizacja: Krosno (podkarpackie)
Pracodawca: Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bieszczadzka 31, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Współpraca z podmiotami realizującymi zadania w ramach łańcucha dostaw(dostawca, przewoźnik, klient). Kontakt z poszczególnymi obszarami wewnątrz firmy (logistyka, magazyn inne działy). Zapewnienie sprawnego międzynarodowego obrotu towarami zgodnego z aktualnymi wymogami prawnymi. Przygotowywanie dokumentów niezbędnych w procesie odpraw celnych. Koordynowanie procesu realizacji odpraw celnych importowych a agencjach celnych przy współpracy z firmami przewozowymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPEDYCJI Z J. UKRAIŃSKIM LUB ROSYJSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Krosno
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1861
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: spedytor
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: -praktyczna lub teoretyczna znajomość zagadnień z zakresu logistyki/transportu, -doświadczenie zawodowe w wymienionych w ofercie obowiązkach i chęc rozwoju w obszarze odpraw celnych,-dobra znajomość j. ukraińskiego lub rosyjskiego-warunek konieczny,-umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, dostosowanie się do zmieniających warunków,-samodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność, dokładność.
Nazwa pracodawcy:
Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
danePracodawcy_nip: 6842255436
danePracodawcy_regon: 371007032
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Adres pracodawcy:
Feliksa Czajkowskiego 51, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne należy kierować na adres: kariera (at) merkurymarket.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: m. Krosno
danePracodawcy_kodPowiatu: 1861
Gmina pracodawcy: Krosno
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Krosno
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0952410
Ulica pracodawcy: Feliksa Czajkowskiego
Numer budynku pracodawcy: 51
Profil działalności pracodawcy: Markety budowlane, wyposażenie wnętrz
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|333105
Zawód wykonywany przez pracownika: spedytor
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 22.09.2020
Oferta pracy ważna do: 21.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?61941ac9dfa33ce5a6d5229cf4e112d3
Podobne oferty pracy
Sporządzanie Instrukcji ekspoatacji w oparciu o najnowsze Rozporządzenie.
kontakt przez PUP - 2020-04-22 - Puławy (lubelskie)
Nadzorowanie działów kadr i płac, Kreowanie i realizowanie polityki personalnej spółki oraz polityki płacowej w tym koordynowanie procesu płacowego oraz czynny udział w naliczaniu wynagrodzeń,Współpraca w tworzeniu procedur związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi,Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników,Prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością, zobowiązaniami podatkowymi, ubezpieczeniami i płacami,Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innych form zatrudnienia,Tworzenie i prowadzenie akt osobowych oraz pozostałej dokumentacji pracowniczej, zgodnie z wymogami prawa,Przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących kwestii kadrowych,Kontrola i rozliczanie czasu pracy, wprowadzanie do systemu urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich,Przygotowywanie dokumentów, w tym m.in. świadectw pracy, zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie,Przygotowywanie bieżących i okresowych raportów na potrzeby Zarządu.
Telekadra sp. z o.o.sp. k. - 2016-02-19 - Kraków (małopolskie)
obsługa bieżąca klienta; prowadzenie dokumentacji firmy
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Przygotowywanie przelewów bankowych,- Monitorowanie płatności i faktur,- Bieżąca kontrola stanu zobowiązań i należności,- Współudział w księgowaniu pełnej dokumentacji finansowo- księgowej,- Kontrola zgodności operacji z planem finansowym (klasyfikacja budżetowa),- Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,- Bieżąca analiza i uzgadnianie kont księgi głównej i ksiąg pomocniczych,- Współudział w przygotowywaniu sprawozdań: budżetowych, statystycznych i finansowych,- Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,- Naliczanie rocznej amortyzacji,- Wystawianie dokumentów dotyczących ruchów środków trwałych,- Zastępowanie głównego księgowego podczas jego nieobecności.
Główna Biblioteka Pracy i Zabezpieczenia Społecznego - 2019-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie propozycji projektów nadruków na odzież reklamową, realizacja tych zleceń na zakupionej drukarce do odzieży, a także organizacja kampanii reklamowych w internecie i innych mediach. Wykonywanie projektów odzieżowych, z myślą o realizacji nadruków. Zaakceptowane projekty zostaną wprowadzone do produkcji w ramach zlecenia dla zewnętrznej szwalni.
kontakt przez PUP - 2015-11-17 - Częstochowa (śląskie)
-prowadzenie dokumentacji kadrowej-naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac-sporządzanie i wysyłka deklaracji do US, ZUS, GUS i PEFRON-ewidencjonowanie zwolnień lekarskich-nadzór nad ważnościa badań lekarskich-obsługa programu PŁATNIK oraz OPTIMA
kontakt przez PUP - 2020-09-23 - Łochów (mazowieckie)
Nadzór nad eksploatacją, konserwacją i remontami maszyn, sporządzanie i nadzór nad realizacją przeglądów okresowych maszyn, zarządzanie gospodarką narzędzi i wyposażenia, prowadzenie dokumentacji.
Podkarpackie Centrum Produkcyjno-Wdrożeniowe "EKO-KARPATY" dr inż. Jan Pąprowicz - 2019-03-06 - Tarnowiec (podkarpackie)
Obsługa klienta sklepu meblowego, dbałość o wizerunek firmy, sprzedaż mebli zgodnie z polityką firmy.
MEBLODEX-BIS PIOTR KWIATKOWSKI - 2017-04-05 - Suchedniów (świętokrzyskie)
organizowanie i uczestnictwo w targach branżowych, przygotowanie materiałów promocyjnych w reklamach, redagowanie tekstów promocyjnych, prowadzenie strony internetowej pod nadzorem informatyka (zamieszczanie ogłoszeń na tej stronie) współpraca z kadrą branżową, zamieszczanie reklamowych artykułów sponsorowanych, nadzór nad wizerunkiem firmy zgodnie z księgą identyfikacji wizualnej.
PRZEDSIĘBIORSTWO SPRZĘTU OCHRONNEGO"MASKPOL" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-15 - Konieczki (śląskie)
Zapewnienie zgodności z wymaganiami prawnymi w zakresie ochrony środowiska. Nadzór nad decyzjami administracyjnymi w zakresie ochrony środowiska. Nadzór nad przygotowaniem i składaniem wniosków niezbędnych do prowadzenia działalności w zakresie gospodarki odpadami i ochrony środowiska. Bieżący nadzór nad gospodarką odpadami w tym odpadami niebezpiecznymi, emisją do powietrza oraz gospodarką wodno-ściekową. Inicjowanie i nadzór na wdrażaniem nowych rozwiązań w zakresie gospodarki odpadami, ochrony środowiska. Współpraca z właściwymi urzędami, instytucjami, kontrahentami, organami administracji oraz nadzoru. Sprawozdawczość środowiskowa, Wsparcie merytoryczne oraz prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony środowiska, normy ISO 14001 oraz środków chemicznych. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z ISO 14001. Gospodarka chemikaliami (rejestr, zgłaszanie nowych środków, Eldiom, SAP). Uczestnictwo podczas kontroli organów zewnętrznych, audytów (ISO 14001, LWG, ECO2L)
Bader Polska Spółka z o.o. - 2021-03-02 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Bieżąca obsługa klientów, poszukiwanie nowych obszarów sprzedaży produktów, przygotowywanie ofert, obsługa sklepu internetowego. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku.
RYTEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-27 - Bielsko-Biała (śląskie)
nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy;kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów;koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych; itp
TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-06 - Kraków (małopolskie)
Zgodny
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Pisanie ofert. Wystawianie faktur. Tworzenie listy płac. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Wypełnianie deklaracji ZUS.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe " GRADUS" Andrzej Kowalik - 2016-04-11 - Gdańsk (pomorskie)
REKRUTACJA PRACOWNIKÓW, KOORDYNACJA PRACOWNIKÓW
INTERNATIONAL AGENCY OF EMPLOYERS SP. Z O.O. - 2019-05-09 - Białogard (zachodniopomorskie)
Sortowanie i kontrola jakości produktów, wprowadzanie towaru n astan magazynowy, redagowanie poczty elektronicznej, procesowanie towaró luksusowych, procesowanie artykułów bez kodu, obsłyga programu Return Client i/lub Zalos
kontakt przez PUP - 2020-03-09 - Świebodzin (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Warszawa (mazowieckie)
ORGANIZOWANIE I KOORDYNOWANIE PRZEPŁYWU DOKUMENTÓW ORAZ INFORMACJI SŁUŻBOWYCH, WPROWADZENIE DOKUMENTÓW DO SYSTEMU, RAPORTOWANIE, OBSŁUGA STUDENTÓW.Praca na czas określony: 01.05.2020 - 01.05.2023Godziny pracy 8:00 - 16:00
Wyższa Szkoła Handlowa - 2020-04-16 - Wrocław (dolnośląskie)
1. Otwieranie instrumentów finansowych na zlecenie klientów oraz aktualizowanie istniejącej bazy danych; 2. Sporządzanie raportów kontrolingowych dotyczących poprawności danych instrumentów finansowych; 3. Regularny kontakt ze stakeholderami oraz powiązanymi zespołami; 4. Udział w różnorodnych inicjatywach i projektach; 5. Odpowiadanie na zapytania klientów.
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Kontakty z klientami oraz sieciami afiliacyjnymi; współprowadzenie serwisów internetowych picodi.com; redagowanie tekstów; tworzenie komentarzy, wpisów na forach, blogach; tworzenie opisów sklepów internetowych.
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Kraków (małopolskie)
Specjalista do spraw logistyki- staż FP
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Września (wielkopolskie)
Wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Słomniki (małopolskie)
1. pozyskiwanie środków finansowych na realizację zadań Centrum z uwzględnieniem aplikowania o środki z Unii Europejskiej 2. koordynowanie prac związanych z opracowywaniem planów, programów, projektów związanych zzakresem działalności Centrum 3. koordynowanie działań związanych z funkcjonowaniem kontroli zarządczej w Centrum,4. przygotowywanie oceny zasobów pomocy społecznej w powiecie w oparciu o analizę lokalnej sytuacji społecznej i demograficznej; 5. koordynowanie prac związanych z opracowywaniem i realizacją powiatowej strategii rozwiązywaniaproblemów społecznych, 6. prowadzenie spraw dot. zamówień publicznych w jednostce, 7. organ. doskonalenia zawodowego pracowników Centrum oraz szkoleń i doskonalenie. Szczegółowy zakres obowiązków znajduje się na stroniewww.bip.pcpr.slupsk.pl nabory. Godz. pracy 7.30-15.30.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku - 2019-05-07 - Słupsk (pomorskie)
- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Sporządzanie dokumentów potwierdzających zatrudnienie. Przygotowanie i realizowanie spraw w zakresie ruchu osobowego jak przeniesienia, przeszeregowania oraz wprowadzanie odpowiednich zmian w dokumentacji kadrowej. Realizowanie spraw związanych ze zwolnieniami pracowników oraz przechodzeniem na emerytury lub renty. Prowadzenie kart czasu pracy. Ustalanie uprawnień urlopowych. - Wynagrodzenie 2000-2500 zł/brutto (w tym wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:45-15:45. Wykształcenie wyższe w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. Wymagana znajomość przepisów prawa pracy. Wymagane doświadczenie w prowadzeniu spraw osobowych. Znajomość przepisów prawa pracy dot. pracowników młodocianych. Mile widziana znajomość obsługi programów Excel oraz Kadry i Płace QNT.
ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH - 2016-09-16 - Katowice (śląskie)
Konieczne doświadczenie. Preferowane zgłoszenia osobiste do pracodawcy.
Carrefour Polska SP. Z O.O. - 2016-05-19 - Łódź (łódzkie)
obsługa sprzętu laboratoryjnego, wykonywanie analiz
"DALIAN TALENT POLAND" Sp. z o. o. - 2016-06-16 - Żabno (małopolskie)
koordynacja i obsługa ruchu turystycznego na terenie ruin Zamku Krzyżackiego, opracowywanie i realizacja programów edukacyjno- historycznych, tworzenie i koordynacja imprez, ekspozycji o charakterze historycznym, prowadzenie wszelkich, innych działań w Centrum Kultury Zamek Krzyżacki wymagających wiedzy historycznej, np.tworzenie projektów, artkułów, broszur, itp.; konsultacje historyczne, przeprowadzanie wykładów, konferencji tematycznych, oprowadzanie grup zorganizowanych, sprzedaż biletów wstępu na ruiny zamku krzyżackiego, wystawianie faktur dla klientów, pzrestrzeganie zapisów intrukcji kasowej
CENTRUM KULTURY ZAMEK KRZYŻACKI - 2020-08-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wyksz. min. średnie, doświadczenie w zawodzie, znajomość rynku transportu krajowego, umiejętności negocjacyjne, samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy
PHU VENDEMOO Paweł Szczepaniak - 2016-05-11 - Przygodzice (wielkopolskie)
-kompleksowa obsługa klientów w zakresie transakcji kupna/ sprzedaży /najmu i wynajmu nieruchomości-pozyskiwanie ofert sprzedaży i wynajmu nieruchomości-prezentacja nieruchomości-koordynowanie aspektów formalno-prawnych zawieranych transakcji,-praca w biurze i prezentowanie ofert w terenie-kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz relacji z klientami- Tworzenie ofert marketingowych
JP Nieruchomości JUSTYNA PELC - 2017-06-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Bieżąca obsługa klienta,przygotowywanie ofert handlowych i dokumentacji sprzedażowej.Zamawianie towaru i wystawianie faktur.Praca w godzinach od 9.00-17.00Początkowa umowa zlecenie przez okres 1,5 miesiąca,a następnie umowa o pracę.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Kolbuszowa (podkarpackie)