SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH Wrocław oferta pracy Wyższa Szkoła Handlowa
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Wynagrodzenie: do 4 000 PLN
Zakres obowiązków: ORGANIZOWANIE I KOORDYNOWANIE PRZEPŁYWU DOKUMENTÓW ORAZ INFORMACJI SŁUŻBOWYCH, WPROWADZENIE DOKUMENTÓW DO SYSTEMU, RAPORTOWANIE, OBSŁUGA STUDENTÓW.Praca na czas określony: 01.05.2020 - 01.05.2023Godziny pracy 8:00 - 16:00
Data publikacji: 2020-04-16
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Wyższa Szkoła Handlowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ostrowskiego 22, 53-238 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ORGANIZOWANIE I KOORDYNOWANIE PRZEPŁYWU DOKUMENTÓW ORAZ INFORMACJI SŁUŻBOWYCH, WPROWADZENIE DOKUMENTÓW DO SYSTEMU, RAPORTOWANIE, OBSŁUGA STUDENTÓW.Praca na czas określony: 01.05.2020 - 01.05.2023Godziny pracy 8:00 - 16:00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0264
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2020
Data zakończenia pracy: 01.05.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: zdolności interpersonalne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KULTURA OSOBISTA
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, staż pracy 3 m-ce, zdolności interpersonalne, kultura osobista, znajomość języka ukraińskiego (C1) jest warunkiem koniecznym ze względu na to, że większość studentów w uczelni pochodzą z Ukrainy, wiec bardzo jest ważna komunikacja ze studentami.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 3
Nazwa pracodawcy: Wyższa Szkoła Handlowa
danePracodawcy_nip: 8991902184
danePracodawcy_regon: 931037465
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Ostrowskiego 22, 53-238 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
danePracodawcy_kodPowiatu: 0264
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283
Ulica pracodawcy: Ostrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.04.2020
Data dodania oferty pracy: 16.04.2020
Oferta pracy ważna do: 07.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b2f01b90dd63d24ac49773bd20b9bd17
Podobne oferty pracy
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- obliczanie wynagrodzeń za czas choroby oraz zasiłków chorobowych, odpraw emerytalnych i jubileuszy, ekwiwalentów za urlop i innych,- sporządzanie list wypłat z tytułu wynagrodzeń osobowych, umów o dzieło i umów zleceń oraz świadczeń finansowanych z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i Funduszu Motywacyjnego,- miesięczne i roczne rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie wynagrodzeń osobowych i bezosobowych, podatku od nagród konkursowych i dofinansowania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,- sporządzanie deklaracji ZUS, korekt do deklaracji, zarejestrowań i wyrejestrowań pracowników i zleceniobiorców i inne,- prowadzenie korespondencji z Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, komornikami, innymi urzędami w zakresie dotyczącym wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców.Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Oddziału Regionalnego KRUS w Bydgoszczy nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. Budynek dziewięciokondygnacyjny jest winda nieprzystosowana do przewozu wózków inwalidzkich. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2020-03-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- pełna dyspozycyjność 7 dni w tygodniu, - prace porządkowe w restauracji i na terenie zewnętrznym, - prace magazynowe oraz dostawy na obszar kuchni i serwisu, - przygotowanie deserów, napojów, obsługa kasy- przyjmowanie, zestawianie i wydawanie zamówień, - praca przy grilu, frytownicach, tosterach, - przygotowywanie kanapek, sałatek, deserów
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Tychy (śląskie)
Kontrola i nadzór obsługi technicznej obiektu, planowanie przeglądów urządzeń, instalacji i systemów, negocjowanie i podpisywanie umów serwisów, zgłaszanie awarii firmom serwisującym, prowadzenie dokumentacji technicznej obiektu, koordynacja całokształtu procesów związanych z techniczną stroną realizowanych przedsięwzięć.
ADMiZAdministracja i Zarządzanie Hanna Strus - 2018-12-08 - Białystok (podlaskie)
Odbieranie telefonów od klientów, rozmowy w języku białoruskim. Rozwiązyanie problemów przesyłanych przez klienta również w języku białoruskim
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Łódź (łódzkie)
sprzedaz detaliczna i hurtowa, wprowadzanie dokumentów księgowych, kontakt z klientem (osobisty i telefoniczny)
Przedsiębiorstwo Nasienne "Rolnas" Zakład w Radziejowie - 2016-09-08 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, planowanie, rozliczanie, przygotowywanie raportów, monitorowanie oczekiwań klientów, dbałość o dostępność towarów u kontrahentów, dbałość o ekspozycję towarów, obsługa klientów i kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Opracowanie i redagowanie materiałów informacyjno-reklamowych; kreatywny udział w planowaniu kampanii wizerunkowych wśród pacjentów i lekarzy zarządzanie treściami na stronie internetowej
GLOBE BADANIA KLINICZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-15 - Kłodzko (dolnośląskie)
Pozyskiwanie klientów i obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO Place Zabaw Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-02-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie dokumentacji firmy, praca w programie Optima (wystawianie faktur sprzedaży, księgowanie faktur kosztowych, rozliczanie dokumentów etc.) i pozostałe prace biurowe.
EGIPS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-23 - Kleszczów (łódzkie)
Organizacja propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych,organizacja procesu sprzedaży,przygotowanie ofert handlowych,budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez udział w wydarzeniach branżowych tj konferencje, targi, itp.Miejsce pracy: Wrocaw ul. Poleska 37 Praca na 1/2 etatu , w godz 8-16 - zatrudnienie na 3 lata Oferta w sali: C
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Opracowywanie i kompletowanie dokumentacji przed i posprzedażowej oraz dokumentacji produkcyjnej. Obsługa klienta, koordynowanie procesu realizacji zamówień.
SZKŁO-BUD Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-10-04 - Płock (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów obcojęzycznych, nawiązywanie kontaktów, prowadzenie negocjacji.
Biuro Obsługi Biznesu Centrum + Spółka z o.o. - 2017-06-06 - Garcz (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad jakością, dokumentacją jakościową, kontakty z inspekcją BHP i inspekcjami weterynaryjnymi.
ZAKŁADY MIĘSNE "NOWY ŻMIGRÓD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-07 - Mytarz (podkarpackie)
obsługa gości hotelu, rezerwacja, doradztwo, organizacja czasu wolnego gości
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
- kontakt z klientami w języku ukraińskim i niemieckim- obsługa klientów, doradztwo, wyszukiwanie ofert- prowadzenie dokumentacji klientów- godziny pracy 8-16; 14-22
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Łódź (łódzkie)
-kompleksowa obsługa klientów-realizacja planów sprzedażowych-realizacja transakcji zlecenach przez klientów-prowadzenie ewidencji realizowanych operacji w odpowiednich systemach informatycznych-prowadzenie archiwizacji dokumentów-zapewnienei wysokiego poziomu obsługi klientów
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Gdynia (pomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Gdańsk (pomorskie)
Współpraca z pracownikami z Ukrainy, Białorusi, Gruzji,zgłaszanie pracowników do PUP,sporządzanie dokumentów pracowniczych,rozmowy kwalifikacyjne
kontakt przez PUP - 2019-07-16 - Gdynia (pomorskie)
Bieżące kontakty z klientami; prowadzenie rozrachunków i windykacji; wystawianie dokumentów sprzedaży i magazynowych
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Wronki (wielkopolskie)
Obsługa działu płac oraz sekretariatu. Umowa na okres próbny z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony. Wymiar czasu pracy: 1/4 płace + 3/4 pracownik administracyjno-biurowy. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
Szkoła Podstawowa im. mjr. H Sucharskiego w Gościcinie - 2019-01-23 - Gościcino (pomorskie)
specjalista do spraw sprzedaży
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2017-11-14 - Mielec (podkarpackie)
Sprzedaż, obsługa klientów, wystawianie faktur, pozyskiwanie klientów, tworzenie ofert, analiza rynku.
LUBET MAŁGORZATA MOCNA - 2018-01-17 - Błaszki (łódzkie)
Obsługa klienta indywidualnego. Obsługa kasy fiskalnej. Obsługa programu SUBIEKT>
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Smardzów (dolnośląskie)
zgodny ze stanowiskiem
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE KOM BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-18 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
- wprowadzanie dokumentów do systemu komputerowego, szeregowanie i numerowanie dokumentów.
BIURO RACHUNKOWE S. JAGLEWICZ E.BORZĘCKA - 2018-07-04 - Lubartów (lubelskie)
zgodnie z załączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Węgierska Górka (śląskie)
bieżące naprawy, przeglądy pojazdów
Ostróda-Recycling Edyta Jaskółowska Ostróda - 2018-02-23 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
- profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami, - wprowadzanie i potwierdzanie zamówień, kontrolowanie terminów, informowanie klientów o reliazacji zamówień, ustalanie transportów do klienta, - kompleksowa obsługa reklamacji: kontrola realizacji zgloszeń reklamacyjnych, - praca z dokumentami zakupowymi, reklamacyjnymi i logistycznymi, - kreowanie pozytywnego doświadczenia zakupowego oraz dbanie o satysfakcję klientów. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - e-mail: rekrutacja (at) brwsa.pl, tel.: 734-409-799 - Joanna Mucha.
MEBLE-BLACK RED WHITE Sp. z o.o. - 2018-08-03 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
-administrowanie budynkami-realizacja remontów, zgłoszeń awarii i napraw-obsługa najemców-przygotowywanie umów dot. dzierżawy oraz najmu majątku-stała kontrola kosztów, dokonywanie analiz ekonomicznych-poszukiwanie konkurencyjnych dostawców mediów i usług, negocjowanie umów-prowadzenie rejestrów i ewidencji w zakresie spraw związanych z zarządzaniem majątkiem trwałym-sporządzanie raportów i analiz, usprawnienie procesu raportowania-współpraca z firmami zewnetrznymi- prowadzenie księgi inwentarzowej, w szczególności prawidłowe ewidencjonowanie środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
Zakłady Mechaniczne WIROMET Spółka Akcyjna - 2016-03-24 - Mikołów (śląskie)