SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Kraków oferta pracy TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: 2 700 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy;kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów;koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych; itp
Data publikacji: 2018-08-06
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ujastek 1, 30-969 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy;kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów;koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych; itp
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 700 - 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Pracodawca oferuje stałą umowę po okresie próbnym, wynagrodzenie adekwatne do stanowiska a także system premiowania. Pracodawca również zapewnia kursy i szkolenia dokształcające oraz możliwość rozwoju zawodowego i awansu.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kraków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kraków
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kraków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 700 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy KAT. B*
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min średnie, znajomość branży mechanicznej, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziana znajomość języka agielskiego lub niemieckiego, wymagane prawo jazdy kat. Bnawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy;kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów;koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych; itp
Nazwa pracodawcy:
TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Ujastek 1, 30-969 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt telefoniczny i e-mailowy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Ujastek
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 06.08.2018
Oferta pracy ważna do: 03.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wsparcie działu sprzedaży, przygotowanie ofert handlowych, aktywne poszukiwanie nowych klientów, kontakt telefoniczny, mailowy z obecnymi oraz potencjalnymi klientami, umawianie spotkań z klientami
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Pianowo (wielkopolskie)
Rozwój sprzedaży produktów. Sprawowanie pieczy nad działaniami marketingowymi w internecie. Wykonywanie zadań bieżących i okresowych
KUPROLETY.PL Artur Przyczka - 2016-09-15 - Bytów (pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie wyższe z zakresu BHP; praca z komputerem; kontrola i audytowanie miejsc pracy pod kątem przestrzegania przepisów BHP; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice oraz Dąbrowa Górnicza
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Gliwice (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Indii, kontaktowanie z kontrahentami klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Mroków (mazowieckie)
Prowadzenie całości spraw związanych z kadrami bez obsługi płacowej, praca w zastępstwie ( przewidywany okres zatrudnienia - 1,5 roku )
INSTYTUT FIZJOLOGII ROŚLIN IM.F.GÓRSKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych. Wyszukiwanie i identyfikacja kandydatów zgodnie z wymogami stanowiska. Prowadzenie rozmów z kandydatami. Selekcja aplikacji. Tworzenie rekomendacji dotyczących kandydatów. Nawiązanie długotrwałych relacji z kandydatami.Umowa zlecenie, 160h w m-cu
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Osoba na tym stanowisku będzie wspierać administracyjnie zespół pracowników/podwykonawców w mobilnej wytwórni betonu i będzie odpowiedzialna za:oObsługę administracyjną biuraoObsługę klientów firmyoProwadzenie bieżącej administracjioAdministrowanie sprawami pracowniczymioRozliczanie faktur i kosztówoRaportowanie produkcji i sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Wałcz (zachodniopomorskie)
prace biurowe, sprawy w urzędach, prowadzenie kasy, sprzedaż ofertowanie, obsługa klienta bezpośrednia i telefonicznie.
JCK SP. Z O. O. - 2016-02-11 - Świdnica (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Olkusz (małopolskie)
Wymagana znajomość obsługi komputera, komunikatywność, rzetelność.Praca w godzinach : 8:00-16:00
Beata Szymkowiak - 2015-12-11 - Racibórz (śląskie)
Praca przy naprawach samochodów w warsztacie.
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Tczew (pomorskie)
Umiejetność obsługi programów komputerowych, mile widziana znajomość języka angielskiego.Praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Pawłów (śląskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Oława (dolnośląskie)
Budowa stoku oferty, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowychb2b, , kontakty zagraniczne, rozbudowa portfeladostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego, bieżącesporządzanie ofert negocjacje, analiza zapotrzebowania rynkowegooraz zarzadzanie stokiem pojazdów.; praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-02-15 - Opole (opolskie)
- wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego;- prowadzenie akt osobowych pracowników;- przygotowywanie dokumentów kadrowych (umowy o pracę, świadectwa pracy, zaświadczenia o zarobkach);- wystawianie skierowań na badania lekarskie;- kontakt z instytucjami zewnętrznymi – Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Urząd Skarbowy,Komornik;- przygotowywanie raportów do GUS;- współpraca z pozostałymi działami firmy.
RUTA SP. ZO.O. - 2017-11-27 - Wodzisław Śląski (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
Redagowanie ogłoszeń o pracę, prowadzenie procesów rekrutacji, zarządzanie bazą danych, kontakt z instytucjami rynku pracy.
INTRA-JOB SP. Z O.O. - 2017-07-18 - Łódź (łódzkie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-02-16 - Tychy (śląskie)
przygotowanie i prezentacja ofert na portalach aukcyjnych i w sklepie internetowym, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień, pozyskiwanie nowych Klientów i obsługa aktualnych za pośrednictwem poczty e-mail i Internetu
EUROCONCEPT - 2016-01-27 - Kielce (świętokrzyskie)
- sprzedaż usług turystycznych,- sprzedaż biletów promowych, lotniczych, autobusowych.
BIURO TURYSTYCZNE "ELŻBIETA" SZYMBORSKA ELŻBIETA - 2017-08-10 - Starogard Gdański (pomorskie)
Odbiór jakościowy detali, monitorowanie pomiarów wykonywanych przez produkcję, nadzór nad wyrobami niezgodnymi oraz prowadzenie ich ewidencji, obsługa mikroskopu pomiarowego, spektometru, maszyny 3D, tomografu komputerowego.
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Niepołomice (małopolskie)
pomoc przy organizacji szkoleń; prowadzenie rejestru zgłoszeń, wysyłanie ofert do klientów (email)
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Lublin (lubelskie)
- Firma SLF Sp. z o.o. jest firmą działającą na rynku w branży hutniczej, specjalizuje się od ponad 20 lat w sprzedaży rur oraz innych materiałów hutnicznych na terenie całej Polski. Jesteśmy wyłącznym partnerem biznesowym europejskiego koncernu działającego na rynkach światowych w branży stalowej. W związku z rozwojem i zdobywaniem nowych rynków zbytu oraz Klientów, poszukujemy energicznych i otwartych na ludzi i biznes Współpracowników, na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży (branża hutnicza).- Pracodawca oferuje: atrakcyjne warunki finansowe (podstawa + prowizja od sprzedaży), niezbędne narzędzia pracy, umowę o pracę, zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, możliwość doskonalenia zawodowego i rozwoju.- Opis stanowiska pracy: pozyskiwanie nowych klientów i kontraktów, opieka i obsługa istniejących klientów firmy, realizacja planów sprzedażowych, utrzymywanie dobrych relacji z Klientem, negocjacje cen zakupu i sprzedaży materiałów.- Wynagrodzenie: od 1900 zł/brutto + prowizja od sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00 lub 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane roczne doświadczenie na stanowisku handlowym. Znajomość branży stalowej - rury, będzie dodatkowym atutem. Mobilność - prawo jazdy kat. B. Znajomość obsługi komputera (pakiet Office). Wysoko rozwinięte kompetencje internpersonalne. Komunikatywność, zaangażowanie, wytrwałość, samodyscyplina i uczciwość. Nastawienie na realizację celów. Odporność na stres. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) slf-rury.eu
SLF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-18 - Katowice (śląskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-11-17 - Katowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Jaworzno (śląskie)
Zamawianie i sprzedaż towarów z branży metalowo-narzędziowej.
Przedsiębiorstwo Handlowe AGRO-TERS E.Solak & S.Solak Sp. Jawna - 2017-05-10 - Chełm (lubelskie)
Staż organizowany przez GUP.Wsparcie przy organizacji wydarzeń dla studentów zagarnicznych, pomoc przy wprowadzeniu danych do systemu, pomoc w procesie rekrutacji cudzoziemców, pomoc w archiwizacji dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Gdańsk (pomorskie)
Wykonywanie dociepleń budynków. Praca na wysokości pow. 3 m. Praca na terenie Śląska
Firma Remontowo-Budowlana "M-BUD" Mariusz Półtorak - 2016-08-30 - Ryczów-Kolonia (śląskie)
PRACA NA MEDIACH SPOŁĘCZNOŚCIOWYCH, TWORZENIE I OBSŁUGA BLOGÓW, RECENZOWANIE
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2017-01-18 - Rzeszów (podkarpackie)
Księgowy wspiera dział RTR w zewnętrznym zespole i jest odpowiedzialny za konkretne aktywności księgowe dla różnych jednostek firmy Whirlpool. Na główne obowiązki składają się przygotowywanie uzgodnień sald bankowych, uzgadnianie bilansu, wpieranie działu w raportowaniu na koniec miesiąca, księgowanie poleceń księgowań, wpieranie innych aktywności działu RTR według poleceń przełożonych. Pracownik jest odpowiedzialny za wewnętrzne kontrole działu RTR. Pracownik jest odpowiedzialny za zapewnianie sukcesu procesu RTR, jego efektywnego działania. Jest odpowiedzialny za konkretne codzienne czynności księgowe dla wielu jednostek firmy Whirlpool. Wykonuje polecenia dbając o zgodność ze standardami rachunkowości dla danych rynków. Księguje polecenia księgowań, uzgadnia salda bankowe, wyjaśnia niezgodności oraz przygotowuje uzgodnienie bilansu. Wpiera również czynności związane z raportowaniem na koniec miesiąca księgowego wg poleceń bezpośredniego przełożonego. Sprawdzanie kont pod kątem poprawności księgowań wg poleceń. Przygotowywanie dokumentacji audytowej.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Łódź (łódzkie)