SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA Gliwice oferta pracy "PECTORE-ECO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Praca w zespole realizującym projekty związane z ochroną środowiska.
Data publikacji: 2020-09-25
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: "PECTORE-ECO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 50/4, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w zespole realizującym projekty związane z ochroną środowiska.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2466
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista ochrony środowiska
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 4
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość języka angielskiego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
biegła obsługa komputera, Office, Internet, urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : Znajomość oprogramowania GIS
Nazwa pracodawcy:
"PECTORE-ECO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6312593639
danePracodawcy_regon: 241255437
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2466
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0940000
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy:
BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE POZOSTAŁYCH NAUK PRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|213303
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista ochrony środowiska
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 25.09.2020
Oferta pracy ważna do: 23.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4743e2008cf5e3f83d1a5e5768ede2e7
Podobne oferty pracy
zgodny ze st.
P.H.U. "SIDO-DACH" RADOSŁAW SIDOROWICZ - 2017-09-04 - Sulmierzyce (wielkopolskie)
Sprzedaż detaliczna i hurtowa suplementów diety. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami z Rosji , Białorusi i z krajów wschodnich.
Naturomed Sp. z o. o. - 2018-01-29 - Gdynia (pomorskie)
- Dozorowanie placów budowy na terenie Katowic. - Praca w systemie 12-godzinnym 8:00-20:00,20:00-8:00.
FOX SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-02 - Katowice (śląskie)
Montaż sieci światłowodowej i kabli światłowodowych, pomiary optyczne w pełnym zakresie, umiejętność interpretacji wyników
Zakład Wykonawstwa Sieci Elektrycznych TELMAX - 2016-01-08 - Gdynia (pomorskie)
ORGANIZACJA ODPRAW CELNYCH PRZY EKSPORTACH, IMPORTACH ORAZ TRANZYTACH. WYPISYWANIE CMR,TIR,EX
IndiGGo Sp.z o.o. - 2016-07-29 - Siedlce (mazowieckie)
Planowanie dostaw materiałów, planowanie odbioru. Planowanie techniczno ekonomiczne.
kontakt przez PUP - 2019-12-30 - Kraków (małopolskie)
Oferta stażu dla osób powyżej 30 r.ż. Tworzenie geodezyjnych baz danych, opracownie danych I zmiana: 08.00 - 16.00
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
analiza cen konkurencji, przeceny produktów, edycje produktów, realizacja zamówień, praca w godz. 8-16
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-10-02 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie ciągłości pracy urządzeń elektrycznych, utrzymanie sprawności maszyn i urządzeń, dokonywanie przeglądów.
ZARMEN FPA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-12-02 - Zdzieszowice (opolskie)
Grawerowanie i znakowanie na materiałach z metalu ich stopu oraz plastiku, żywicach, itp. Znakowanie elementów elektronicznych, tabliczek znamionowych, zegarków, biżuterii, breloków, galanterii skórzanej. Sprzedaż wytworzonych wyrobów oraz materiałów biurowych.
kontakt przez PUP - 2021-05-11 - Lubań (dolnośląskie)
do uzgodnienia
GVARANT BHP MARCIN CWYNAR - 2016-02-05 - Rzeszów (podkarpackie)
zamawianie towarów i usług, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z dostawcami, dbanie o zaopatrzenie, przygotowywanie ofert i zapytań ofertowych, prowadzenie negocjacji, kontakt z klientami
"ENERGO-REMONT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W KWIDZYNIE - 2015-12-02 - Kwidzyn (pomorskie)
Specjalista do spraw sprzedaży - na rynku polskim i zagranicznym
"AGNES" CZARNY FASHION GROUP SPÓŁKA JAWNA - 2020-05-08 - Świdwin (zachodniopomorskie)
KONTAKT Z KLIENTAMI, PISANIE POLIS
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Chynów (mazowieckie)
- Zakres obowiązków: - przygotowywanie list płac,- prowadzenie akt osobowych,- kontrola terminów badań lekarskich i szkoleń BHP,- przygotowywanie deklaracji miesięcznych i informacji rocznych do ZUS, US, GUS, wniosków o dofinansowanie do PFRON,- odpowiedzialność za płatności do ZUS, US,- księgowanie list płac, ubezpieczeń grupowych,- obsługa ubezpieczeń grupowych,- przygotowywanie umów i aneksów,- wsparcie działu księgowości w kontroli należności przeterminowanych,- wystawianie faktur zaliczkowych, korygujących oraz faktur w EUR.- Wynagrodzenie: 3000 - 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 30.10.2019r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie. Doświadczenie minimum 1,5 roku na samodzielnym stanowisku w dziale kadr i płac. Obsługa komputera, Word, Excel, Outlook, znajomość min. 1 programu kadrowo-płacowego, mile widziana znajomość programu do księgowości. Kontakt telefoniczny (506-648-387) w godzinach: 8:00-16:00 lub e-mail: Kamila.Dyrbus (at) cream.pl
CREAM PROFESJONALNE TECHNOLOGIE SPOŻYWCZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Katowice (śląskie)
Badania surowców, prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej
Malwa Tea - Wojciech Fabisiak - 2018-12-10 - Lubiszyn (lubuskie)
- nauka realizowania i koordynowania działań w zakresie wsparcia sprzedaży;- budowanie wizerunku firmy i marki na rynku;- projektowanie kampanii sprzedażowych i promocyjnych;- pozyskiwanie nowych klientów dla firmy;- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy;- budowanie bazy klientów;- realizowanie planów sprzedażowych;- przygotowywanie ofert handlowych;- prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji;- uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych;- przygotowywanie raportów z wykonywanych działań;- analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej;- współtworzenie strategii rozwoju firmy;
kontakt przez PUP - 2019-11-12 - Ruda Śląska (śląskie)
- przygotowywanie pism urzędowych- Wsparcie w weryfikacji poprawności i kompletności umów- Bieżące wsparcie działu administracyjno-prawnego oraz współpraca z innymi działami firmy- Bieżąca analiza zmian w przepisach prawnych i orzecznictwie sądowym
kontakt przez PUP - 2019-04-19 - Białystok (podlaskie)
pracownik na tym stanowisku jest odpowiedzialny za bezpośrednie wsparcie techniczne użytkowników, instalacje i konfiguracje sprzętu i oprogramowania, wybór i zakup sprzętu, oprogramowania i usług teleinformatycznych, prace administracyjne nad stroną www.
KONO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-11-21 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Pozyskiwanie funduszy i dotacji na rzecz rozwoju Uczelni, a w tym:- stałe monitorowanie i gromadzenie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji istotnych dla rozwoju Uczelni i jej jednostek organizacyjnych,- występowanie do władz Uczelni z inicjatywami pozyskiwania środków unijnych i dotacji,- upowszechnianie informacji jednostkom organizacyjnym Uczelni na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji, przekazywanie informacji o programach i programach partnerskich w formie pisemnej lub mailowej odpowiedniej jednostce organizacyjnej Uczelni, w zakresie działania której mieści się dane przedsięwzięcie,- doradztwo na rzecz jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji,- przygotowywanie we współpracy z jednostkami organizacyjnymi Uczelni i składanie wniosków o dofinansowanie, - przygotowanie projektów na rzecz rozwoju Uczelni wynikających z przyjętej strategii,- prowadzenie ewidencji wysyłanych wniosków o dofinansowanie w ramach programów unijnych i dotacji,- prowadzenie bazy danych o realizowanych projektach unijnych oraz w ramach otrzymanych dotacji,- gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z aplikowaniem o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków unijnych i dotacji,-przygotowywanie sprawozdań i raportów okresowych i końcowych z działalności jednostki,- zawieranie partnerstw i współpraca z organami państwowymi i samorządowymi oraz instytucjami europejskimi na rzecz realizacji projektów,- prowadzenie korespondencji w językach obcych.2. Prowadzenie projektów realizowanych przez Uczelnię w związku z uzyskaniem funduszy europejskich i dotacji, w tym m.in.:- koordynacja i zarządzanie projektami, - organizacja zadań w projektach,- opracowywanie procedur, instrukcji, regulaminów dotyczących realizacji projektów,- rekrutacja uczestników do projektu,- kontaktowanie się z instytucjami pośredniczącymi/zarządzającymi,- przygotowywanie dokumentacji finansowej do kontroli projektów przez instytucje pośredniczące/zarządzające,- współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie realizacji projektów,- czuwanie nad terminowością wykonywania zadań w projektach oraz zgodnością z budżetem zaplanowanych zadań,- przygotowywanie umów, zakresów obowiązków, dokumentacji projektowej, raportów,- promocja projektów, prowadzenie ewidencji działań,- sprawozdawczość okresowa,- monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu,- bieżąca aktualizacja wniosków o dofinansowanie,- przygotowywanie wniosków o płatność,- archiwizacja dokumentacji projektów,- reagowanie w okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektów.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2019-05-15 - Płock (mazowieckie)
Obsługa działu handlowego w zakresie sprzedaży materiałów budowlanych, stolarki budowlanej, obsługa klienta, pozyskiwanie klientów.
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Zamość (lubelskie)
- archiwizowanie dokumentacji,- uczestnictwo w Telekonferencjach z Klientami, koordynacja kwestii administracyjnychwynikających z umów z klientami.- obsługę biurową i administracyjną Kancelarii,- utrzymanie sprzętu i możliwość realizowania zleceń za pomocą środków komunikacji bezpośredniej- zarządzanie kalendarzem spotkań, rozpraw sądowych Partnerów i Prawników Kancelarii,- sporządzanie protokołów ze spotkań,- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów,- przygotowanie pism, prezentacji, raportów,- planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno - biurowego- kontakty z dostawcami,- kompleksowa organizacja pracy sekretariatu Kancelarii
kontakt przez PUP - 2020-06-04 - Warszawa (mazowieckie)
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów, w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość j. hiszpańskiego oraz j. angielskiego jest konieczna do kontaktów z dostawcami oraz do komunikacji wewnątrz firmy. - Praca: 8:30-17:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch).
AXIS SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-26 - Katowice (śląskie)
Przygotowanie do wdrożenia i tworzenie aplikacji z wykorzystywaniem odpowiednich języków i środowisk programistycznych. Wprowadzanie, modyfikacja i udoskonalenie aplikacji. Planowanie nowych modułów aplikacji. Udział w tworzeniu specyfikacji. Praca w zespole pod kierunkiem kierownika projektu.
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Wrocław (dolnośląskie)
ZAKŁADANIE I PROWADZENIE DOŚWIADCZEŃ, PRACE ADMINISTRACYJNO BIUROWE, GOSPODARCZE, POLOWE, DROBNE REMONTY I NAPRAWYWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, MILE WIDZIANE WYŻSZE ROLNICZE, PRAWO JAZDY KAT. B, MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY KAT. T, MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: 78-200 BIAŁOGARD
STACJA DOŚWIADCZALNA OCENY ODMIAN W SZCZECINIE DĄBIU - 2017-05-18 - Białogard (zachodniopomorskie)
prace naprawcze i konserwatorskie w budynku siedziby i na sklepach CCC, pielęgnacja zieleni wokół budynku, administrowanie flotą samochodową firmy (przeglądy, wymiana opon itp.)
"ADLER INTERNATIONAL" SP. Z O.O. SP.K. W DĄBRÓWKACH - 2017-06-29 - Dąbrówki (podkarpackie)
kompleksowa obsługa w zakresie handlu, doradztwo, pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Krasna (świętokrzyskie)
Pracownik odpowiada za identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktu i docelowego produktu; prowadzi badania i gromadzi informacje rynkowe; planuje i wdraża strategie i metody promocji; zajmuje się organizowaniem i doskonaleniem procesu sprzedaży. Branża IT. Praca w przedziale czasowym 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Samodzielne prowadzenie hurtowni: kontakt z klientem, sprzedaż fiskalna, przyjmowanie towaru, prowadzenie bieżącej dokumentacji hurtowni, doradztwo w zakresie asortymentu znajdującego się w ofercie handlowej hurtowni, profesjonalna obsługa klienta.
Hydrosolar Sp. z .o.o. Wschód Sp.k. - 2021-05-07 - Zamość (lubelskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Warszawa (mazowieckie)