SPECJALISTA DS. PLANOWANIA MATERIAŁÓW Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PLANOWANIA MATERIAŁÓW
Wynagrodzenie: od 6 500 PLN
Zakres obowiązków: Planowanie dostaw materiałów, planowanie odbioru. Planowanie techniczno ekonomiczne.
Data publikacji: 2019-12-30
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Planowanie dostaw materiałów, planowanie odbioru. Planowanie techniczno ekonomiczne.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PLANOWANIA MATERIAŁÓW
Data rozpoczęcia pracy: 09.01.2020
Data zakończenia pracy: 08.01.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Kierunek wykształcenia - wyższe techniczne.3 lata doświadczenia na stanowisku planisty
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 30.12.2019
Oferta pracy ważna do: 08.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.12.2019
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?87d9b4432ab8a937c27ab4f6c88ea554
Podobne oferty pracy
przewóz osób na trasie Łęczna-Milejów. Po okresie próbnym możliwe dalsze zatrudnienie.
USŁUGI TRANSPORTOWE - ZBIGNIEW KONOWAŁEK - 2017-11-08 - Ciechanki Łęczyńskie (lubelskie)
Nawiązywanie relacji handlowych z kontrahentami, przygotowywanie korespondencji i pism, obsługa urządzeń biurowych, efektywne i skuteczne prowadzenie negocjacji, stały monitoring prowadzonych spraw
GRUPA AURUM PKW Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Legnica (dolnośląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad realizacją zamówień sprzedażowych jak i zakupowych. przygotowywanie promocji, kontakt z chińskimi kontrahentami
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
koordynowanie produkcji
Przedsiębiorstwo Elektrometalowe JS INTEGRAL Sp. z o.o. - 2016-02-10 - Zielona Góra (lubuskie)
współpraca z lokalnymi biurami w krajach rosyjskojęzycznych, tworzenie tekstów reklamowych, kontakt z pracownikami tymczasowymi w mediach społecznościowych, prowadzenie strony internetowej.
Projektanci Kariery Dawid Seifert - 2018-11-15 - Kraków (małopolskie)
Realizacja zadań wynikających ze zlecania zadań organizacjom pozarządowym z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej. Realizacja zadań wynikających z programów rządowych oraz realizacja programów Rady Nadzorczej PFRON . Inicjowanie i realizowanie programów na rzecz osób niepełnosprawnych, w tym tworzenie i realizowanie projektów finansowanych ze środków UE. Prowadzenie działań szkoleniowych oraz doradczych na rzecz organizacji pozarządowych.Monitorowanie i badanie efektywności udzielonej pomocy.
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych - 2017-12-18 - Poznań (wielkopolskie)
1. Prowadzenie akt osobowych pracowników. 2. Przyjmowanie, gromadzenie i prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem nowych pracowników. 3. Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy. 4. Przestrzeganie aktualności badań lekarskich pracowników. 5. Dokonywanie stałych przeglądów teczek akt osobowych wszystkich zatrudnionych oraz egzekwowanie wymogu dostarczenia dokumentów i wpinanie ich do teczek osobowych. 6. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. 7. Prowadzenie kart urlopowych pracowników. 8. Prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich. 9. Współdziałanie z księgowością w zakresie przekazywania informacji niezbędnych do właściwego naliczania i wypłacania wynagrodzeń. 10. Przygotowanie i pisanie pism dotyczących spraw pracowniczych, awansów zawodowych, zaświadczeń o zatrudnieniu, nagród. 11. Opracowywanie planów urlopów wypoczynkowych pracowników. 12. Prowadzenie korespondencji w sprawach. pracowniczych. 13. Kompletowanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę. 14. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży. 15. Zastępstwo w czasie nieobecności pracownika sekretariatu. 16. Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora należą do kompetencji specjalisty ds. kadrowych. 17. Odpowiedzialność za organizację zamówień publicznych w OSChR. 18. Sporządzanie dokumentacji i sprawozdania z zakresu zamówień publicznych. 19. Prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie oraz wewnętrznych regulaminach udzielania zamówień, które obowiązują w OSChR. Termin składania dokumentów: do dnia 8.04.2016Miejsce składania dokumentów: pocztą na adres:Okręgowa Stacja Chemiczno-RolniczaPl. Św. Macieja 550-244 Wrocławlub składać w sekretariacie z dopiskiem Oferta zatrudnienia w OSChR WrocławInne informacje:W ofercie należy podać dane kontaktowe adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu. Kandydaci zakwalifikowani, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub e-mailem.Wszystkie oświadczenia winny zawierać odpowiednią treść, datę i podpis. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną zniszczone 3 miesiące po zakończeniu procedury rekrutacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 71/321-05-87. Oferta dostępna w sali E.
Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza z siedzibą we Wrocławiu - 2016-03-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Sporządzanie list płac (pracownicy, zleceniobiorcy),Sporządzanie list wypłat z ZFŚS,Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych ZUS,Zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń pracowników i członków rodzin,Zgłaszanie pracowników do FEP,Sporządzanie druków RP-7,Sporządzanie PIT-ów rocznych,Rozliczenia kosztowe płac,Odpowiadanie na zajęcia komornicze,Wystawianie zaświadczeń dla pracujących emerytów.
Przedsiębiorstwo Budowy Urządzeń Chłodniczych S.A. - 2017-11-29 - Gdynia (pomorskie)
szycie odzieży
"Ledapol" Dariusz Krawczyk - 2019-08-06 - Lubliniec (śląskie)
jw
Biblioteka Publiczna im. W.J. Grabskiego w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy - 2018-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, korytarzy, klatek schodowych
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Kontrola jakości technikamipomiarowymi gotowych wyrobów na róznych etapach procesu produkcji
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie teczek akt osobowych pracowników, prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem i rozwiązaniem stosunku pracy z pracownikami szkoły, prowadzenie spraw socjalnych pracowników i emerytów szkoły, prowadzenie spraw związanych z Awansem Zawodowym Nauczycieli, przygotowanie danych do sprawozdawczości dla jednostek nadrzędnych i wprowadzanie do programu SIO, GUS, przygotowywanie wniosków o nagrody i odznaczenia, przygotowywanie dokumentach do emerytur i rent pracowników szkoły
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 - 2018-02-01 - Siedlce (mazowieckie)
obsługa klienta, pomiary (w terenie), wyceny
OKSYSTEM PLUS TURKOWIAK Sp.j - 2017-01-23 - Poznań (wielkopolskie)
rozmowy z kontrahentami (również w j. angielskim), wystawianie dokumentów związanych z gospodarką magazynową, korespondencja mailowa i tradycyjna - firma zajmuje się handlem surowcami mineralnym - proszek/granulat
Wojciech Szwaja GrayWolf - 2018-01-18 - Częstochowa (śląskie)
Wykształcenie: wyższe kierunkowe; Staż pracy min. 2 lata; Znajomość języka Angielskiego w stopniu komunikatywnym; Znajomość Zagadnień prawnych odpowiednich dla stanowiska; Praca w charakterze pracownika biurowego; Firma gwarantuje podstawowe wyposażenie; Jedna zmiana; Miejsce pracy: Pyskowice
"MTL ASCO RAIL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-14 - Pyskowice (śląskie)
Mozliwość podjęcia pracy na pełen lub 1/2 etatu
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Dąbrowa Chełmińska (kujawsko-pomorskie)
obsługa zamowień, nadzór obiegu dokumentów, weryfikacja danych, wystawianie faktur
Grupa Producentów KLASA Sp. z o.o. - 2018-07-04 - Klementowice (lubelskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-05 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa kadrowo- płacowa- rozliczanie czasu pracy, prowadzenie dokumentacji- aktualizacja danych- sporządzanie umów o pracę, zleceń, dokumentów kadrowych- przygotowanie list płac, rachunków
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Kielce (świętokrzyskie)
Prowadzenie biura i bieżąca obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów. Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, opracowywanie dokumentacji produkcyjnej, dowodów dostaw oraz danych do fakturyzacji sprzedaży.
DYCKERHOFF POLSKA SP. Z O.O. - 2018-09-17 - Legnica (dolnośląskie)
- układanie kostki brukowej- wykonywanie prac wykończeniowych
kontakt przez OHP - 2017-03-30 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
Rozliczanie pracy kierowcy,kontrola kosztów,czas pracy kierowców
TRAMEX Sp. z o.o - 2017-04-19 - Sochaczew (mazowieckie)
kontakty z kluczowymi klientami firmy z Polski i z zagranicy
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Świętochłowice (śląskie)
naprawa i remonty maszyn
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Łosice (mazowieckie)
- Planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowychw danej firmie, - Tworzenie bazy klientów, - Podtrzymywanie kontaktów z klientami
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Goleniów (zachodniopomorskie)