SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH Płock oferta pracy Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Pozyskiwanie funduszy i dotacji na rzecz rozwoju Uczelni, a w tym:- stałe monitorowanie i gromadzenie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji istotnych dla rozwoju Uczelni i jej jednostek organizacyjnych,- występowanie do władz Uczelni z inicjatywami pozyskiwania środków unijnych i dotacji,- upowszechnianie informacji jednostkom organizacyjnym Uczelni na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji, przekazywanie informacji o programach i programach partnerskich w formie pisemnej lub mailowej odpowiedniej jednostce organizacyjnej Uczelni, w zakresie działania której mieści się dane przedsięwzięcie,- doradztwo na rzecz jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji,- przygotowywanie we współpracy z jednostkami organizacyjnymi Uczelni i składanie wniosków o dofinansowanie, - przygotowanie projektów na rzecz rozwoju Uczelni wynikających z przyjętej strategii,- prowadzenie ewidencji wysyłanych wniosków o dofinansowanie w ramach programów unijnych i dotacji,- prowadzenie bazy danych o realizowanych projektach unijnych oraz w ramach otrzymanych dotacji,- gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z aplikowaniem o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków unijnych i dotacji,-przygotowywanie sprawozdań i raportów okresowych i końcowych z działalności jednostki,- zawieranie partnerstw i współpraca z organami państwowymi i samorządowymi oraz instytucjami europejskimi na rzecz realizacji projektów,- prowadzenie korespondencji w językach obcych.2. Prowadzenie projektów realizowanych przez Uczelnię w związku z uzyskaniem funduszy europejskich i dotacji, w tym m.in.:- koordynacja i zarządzanie projektami, - organizacja zadań w projektach,- opracowywanie procedur, instrukcji, regulaminów dotyczących realizacji projektów,- rekrutacja uczestników do projektu,- kontaktowanie się z instytucjami pośredniczącymi/zarządzającymi,- przygotowywanie dokumentacji finansowej do kontroli projektów przez instytucje pośredniczące/zarządzające,- współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie realizacji projektów,- czuwanie nad terminowością wykonywania zadań w projektach oraz zgodnością z budżetem zaplanowanych zadań,- przygotowywanie umów, zakresów obowiązków, dokumentacji projektowej, raportów,- promocja projektów, prowadzenie ewidencji działań,- sprawozdawczość okresowa,- monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu,- bieżąca aktualizacja wniosków o dofinansowanie,- przygotowywanie wniosków o płatność,- archiwizacja dokumentacji projektów,- reagowanie w okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektów.
Data publikacji: 2019-05-15
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Pozyskiwanie funduszy i dotacji na rzecz rozwoju Uczelni, a w tym:- stałe monitorowanie i gromadzenie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji istotnych dla rozwoju Uczelni i jej jednostek organizacyjnych,- występowanie do władz Uczelni z inicjatywami pozyskiwania środków unijnych i dotacji,- upowszechnianie informacji jednostkom organizacyjnym Uczelni na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji, przekazywanie informacji o programach i programach partnerskich w formie pisemnej lub mailowej odpowiedniej jednostce organizacyjnej Uczelni, w zakresie działania której mieści się dane przedsięwzięcie,- doradztwo na rzecz jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji,- przygotowywanie we współpracy z jednostkami organizacyjnymi Uczelni i składanie wniosków o dofinansowanie, - przygotowanie projektów na rzecz rozwoju Uczelni wynikających z przyjętej strategii,- prowadzenie ewidencji wysyłanych wniosków o dofinansowanie w ramach programów unijnych i dotacji,- prowadzenie bazy danych o realizowanych projektach unijnych oraz w ramach otrzymanych dotacji,- gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z aplikowaniem o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków unijnych i dotacji,-przygotowywanie sprawozdań i raportów okresowych i końcowych z działalności jednostki,- zawieranie partnerstw i współpraca z organami państwowymi i samorządowymi oraz instytucjami europejskimi na rzecz realizacji projektów,- prowadzenie korespondencji w językach obcych.2. Prowadzenie projektów realizowanych przez Uczelnię w związku z uzyskaniem funduszy europejskich i dotacji, w tym m.in.:- koordynacja i zarządzanie projektami, - organizacja zadań w projektach,- opracowywanie procedur, instrukcji, regulaminów dotyczących realizacji projektów,- rekrutacja uczestników do projektu,- kontaktowanie się z instytucjami pośredniczącymi/zarządzającymi,- przygotowywanie dokumentacji finansowej do kontroli projektów przez instytucje pośredniczące/zarządzające,- współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie realizacji projektów,- czuwanie nad terminowością wykonywania zadań w projektach oraz zgodnością z budżetem zaplanowanych zadań,- przygotowywanie umów, zakresów obowiązków, dokumentacji projektowej, raportów,- promocja projektów, prowadzenie ewidencji działań,- sprawozdawczość okresowa,- monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu,- bieżąca aktualizacja wniosków o dofinansowanie,- przygotowywanie wniosków o płatność,- archiwizacja dokumentacji projektów,- reagowanie w okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Data zakończenia pracy: 31.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Niezbędne wymagania:1) Wykształcenie wyższe;2) Wymagana specjalność nie dotyczy;3) Obowiązkowe uprawnienia nie dotyczy;4) Doświadczenie zawodowe:- minimum dwuletnie doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków europejskich,- bardzo dobra znajomość dokumentów związanych z realizacją projektów współfinansowanych ze środków europejskich, w tym wniosków o płatność,- doświadczenie w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie/dotację,- doświadczenie w pracy w zespołach zadaniowych.5) Umiejętności zawodowe:- bardzo dobra znajomość programów Excel oraz Word,- dobra znajomość języka angielskiego.Dodatkowe wymagania:- systematyczność,- skrupulatność,- bardzo dobra organizacja pracy.
Nazwa pracodawcy: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1) List motywacyjny;2) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępny na stronie internetowej Uczelni: www.pwszplock.pl Dla pracowników- Wnioski i dokumenty- pkt 3. Dokumenty osobowe (kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie);3) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (dostępna na stronie internetowej Uczelni: www.pwszplock.pl - Dla pracowników - Wnioski i dokumenty pkt 4. Konkurs/Rekrutacja Zgoda na przetwarzanie danych osobowych). Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Kancelarii Ogólnej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, pok. B 202, lub przesłać na adres e-mail: kadry (at) pwszplock.pl, lub pocztą tradycyjną na adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock z dopiskiem na kopercie dotyczy naboru na stanowisko Specjalista ds. administracyjnych do dnia 14 czerwca 2019 r. liczy się data wpływu do PWSZ w Płocku. Nabór może być nierozstrzygnięty bez podania przyczyny lub unieważniony.Kandydaci, których oferty spełniały wymogi formalne, będą informowani o wynikach naboru. Po zakończonym naborze, dokumenty kandydatów zostaną komisyjnie zniszczone.Aplikacje nie będą rozpatrywane w przypadku braku zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.Klauzula informacyjnaZgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., informuję, że:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa z siedzibą w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2.2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Płocku - e-mail: iod (at) pwszplock.pl, tel. 24/366 54 00 wew. 290, 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., Kodeksu Pracy Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r., (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 917), ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r., poz. 2183 z późn. zm.) w celu rekrutacji do pracy/postępowania konkursowego w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej z siedzibą w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2. 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacyjnego/postępowania konkursowego oraz przechowywane przez okres pięciu lat w archiwum zakładowym. 5. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody) którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych narusza obowiązujące w tym zakresie przepisy.7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędnym warunkiem przystąpienia do rekrutacji/postępowania konkursowego.8. Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, że dane określone w art. 221 Kodeksu Pracy - Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r., (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 917), nie wymagają uzyskania zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w tym przepisie.Warunkiem przystąpienia do rekrutacji jest załączenie podpisanej zgody na przetwarzanie danych osobowych
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Profil działalności pracodawcy: szkolnictwo wyższe, kształcenie studentów.
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 15.05.2019
Oferta pracy ważna do: 14.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?68ca7e6f7a1ba6ceede27b18d7361f02
Podobne oferty pracy
kontrola zgodności dokumentów z wagą materiału wwozowego i wywozowego netto wykazaną na wadze najazdowej
Zakłady Mięsne "SILESIA" S.A. - 2016-09-09 - Sosnowiec (śląskie)
nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy;kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów;koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych; itp
TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-04 - Kraków (małopolskie)
wprowadzanie pracowników tymczasowych do realizacji zadań, nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych, zapewnienie przepływu informacji pomiędzy pracownikami tymczasowymi, agencją a klientem
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
-segregacja złomu - puszki aluminiowe, skanowanie, załadunek i rozładunek
RECAN ORGANIZACJA ODZYSKU S.A. - 2017-08-08 - Września (wielkopolskie)
Przyjmowanie zamówień, wystawianie produktów do sklepu, robienie wysyłki
KACZMAREK & ZAKRZEWSKI Spółka Jawna - 2018-07-23 - Zduńska Wola (łódzkie)
prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem w surowce spożywcze, dodatki do żywności oraz spraw związanych z zaopatrzeniem w opakowania (kartony, etykiety), zamawianie transportu, wystawianie dokumentów eksportowych
ETOILA SP. Z O.O. - 2018-01-18 - Szadów Pański (wielkopolskie)
kontakt z kontrahentami z Polski i Chin, rezlizowanie zamówień oraz obsługa klientów w języku chińskim i polskim
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
-organizację szkoleń oraz szkoleń online (webinar)-koordynacja i zarządzanie od strony administracyjnej szkoleniami;-komunikacja z Klientem;-radzenie z problemami ad hoc, które mogą się wydarzyć w trakcie szkolenia; -organizacja cateringu na szkolenia; -organizowanie płatności za szkolenia;
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Kraków (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Pobiedziska (wielkopolskie)
odpowiedzialność za kontrolę procesu produkcyjnego, kontrol
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe FOL-POL Jacek Borowski - 2019-03-12 - Kutno (łódzkie)
Profesjonalana i kompleksowa obsługa klientów wg. standardów firmy.Fachowe doradztwo produktowe (stolarka okienne i drzwiowa).Wykonywanie pomiarów na budowach.Zapewnianie sprawnego obiegu dokumentów wewnątrz firmy.Realizacja planów sprzedaży.Dbałość o prawidłową ekspozycję towarów.
BEMA-RES Marek Bednarz - 2016-12-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
analiza dokumentacji projektowej i materiałów przetargowych, opracowywanie kosztorysów, kompleksowe przygotowywanie ofert handlowych i przetargowych w zakresie formalno-prawnym, sporządzanie zapytań ofertowych, sporządzanie wniosków materiałowych, pozyskiwanie i gromadzenie informacji na temat planowanych inwestycji i organizowanie przetargów
Firma Usł.-Handl. "ELGAR" Ireneusz Lipiński - 2017-05-12 - Józefów (łódzkie)
wstępne wdrażanie nowych technologii u klienta z uwzględnieniem kalkulacji procesów mycia i dezynfekcji, analiza rynku, prezentacja ofert firmy
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Doruchów (wielkopolskie)
prowadzenie akt osobowych , rozliczanie ewiden.czasu pracy , naliczanie św.chorobowych, sporządzanie list plac, deklaracji ZUS, PIT
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Prosper Sp. z o.o. - 2016-03-16 - Łukta (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów, sprzedaż produktów i usług SKOK Chmielewskiego, rozmowa z klientem, obsługa kasy, przygotowanie dokumentów, pozyskiwanie nowych klientów, działania marketingowe,
SKOK Chmielewskiego - 2017-11-21 - Bychawa (lubelskie)
Wykształcenie: brak wymagań; roczne doświadczenie zawodowe; akt. ks. sanepidowska; zakres obowiązków: obieranie, krojenie, formowanie mięsa itp. umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Gliwice (śląskie)
Współpraca z dostawcami, kompletowanie zamówień, składanie zleceń transportowych, wprowadzanie towarów na stan magazynowy, kontrolowanie i optymalizowanie stanów magazynowych, negocjowanie i składanie zkeceń transportowych, obsługa reklamacji.
DOMUS IWONA MÓŁKA JERZY BŁUŚ SP. J. - 2017-04-04 - Strzelce Opolskie (opolskie)
przyjmowanie materiałów, dostarczanie do magazynu, ustalanie ilości przyjmowanych materiałów, monitorowanie poziomu zapasów
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Wierzbica (mazowieckie)
Obowiązki:- montaż konstrukcji metalowych, rurociągów, - praca przy pomocy rysunku technicznego- dbałość o porządek i organizację miejsca pracy
ENERGO-REMONT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-27 - Gdańsk (pomorskie)
Szkolenie w zakresie BHP
MARKET SERVICE TERESA PANKIEWICZ - 2017-08-29 - Łódź (łódzkie)
Nadzór nad sprawnym i bezpiecznym działaniem maszyn i urządzeń, nadzór nad sprawnym działaniem agregatów prądotwórczych, nadzór stanu technicznego aparatów.Miejsce pracy: wylęgarnia piskląt w Skarżynku lub docelowo wylęgarnia piskląt w Kossobudach.
CEDROB S.A. w Ciechanowie - 2018-02-13 - Kossobudy (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Zduńska Wola (łódzkie)
jw.
GRUPA CONTACTHOUSE.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-03 - Warszawa (pomorskie)
- Główne obowiązki: Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. - Pracodawca Oferuje: Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania.- Wynagrodzenie: 2300 zł brutto + premia od sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 6:15 - 14:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Dobra organizacja pracy własnej, dobra umiejętność obsługi MS Office, doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów. Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-01-18 - Katowice (śląskie)
obsługa klienta w zakresie sprzedaży, sporządzanie ofert handlowych, udział w targach i innych imprezach marketingowych
YACHT POL ANNA KOTLICKA - 2016-10-31 - Międzylesie (warmińsko-mazurskie)
Obsługa wózków widłowych na magazynie. Praca na trzy zmiany (6-14, 14-22, 22-6) w Modlniczce.
WYG HR CONSULTING Sp. z o.o. - 2015-12-15 - Modlniczka (małopolskie)
Odbieranie telefonów od klientów w języku francuskim. Rozwiązywanie problemów klienta w języku francuskim. Administowanie danymi, dotrzymywanie terminów zleconych przze klienta, uzupełanianie bazy danych. Reprezentowanie firmy na zewnątrz.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Łódź (łódzkie)
Obsługa kadrowa i płacowa
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Przyjmowanie towaru do magazynu, jego wydawanie, ewidencjonowanie przepływów magazynowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Turza Śląska (śląskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-08 - Warszawa (mazowieckie)