SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-PRAWNYCH Białystok oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-PRAWNYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - przygotowywanie pism urzędowych- Wsparcie w weryfikacji poprawności i kompletności umów- Bieżące wsparcie działu administracyjno-prawnego oraz współpraca z innymi działami firmy- Bieżąca analiza zmian w przepisach prawnych i orzecznictwie sądowym
Data publikacji: 2019-04-19
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie pism urzędowych- Wsparcie w weryfikacji poprawności i kompletności umów- Bieżące wsparcie działu administracyjno-prawnego oraz współpraca z innymi działami firmy- Bieżąca analiza zmian w przepisach prawnych i orzecznictwie sądowym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-PRAWNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : umiejętność interpretowania przepisów prawnych i redagowania pism urzędowych;[Inne] : wykształcenie wyższe - prawnicze
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Pogodna 63/1, 15-365 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Ulica pracodawcy: Pogodna
Numer budynku pracodawcy: 63/1
Profil działalności pracodawcy: sprzedaż i przeładunek gazu
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 19.04.2019
Oferta pracy ważna do: 30.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a8c379882be654659947d19719bed518
Podobne oferty pracy
Zapoznanie się z przepisami BHP i P.POŻ. Analiza trendów gospodarczych i rynku pracy. Monitorowanie możliwości pozyskiwania środków na realizację projektów unijnych. Przygotowywanie,opracowywanie projektów w nowej perspektywie.
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Lublin (lubelskie)
- kontrola i nadzór nad stanami materiałów do produkcji oraz poziomu ich zużycia -planowanie zaopatrzenia materiałów oraz zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasów-monitorowanie zdolności produkcyjnych w porozumieniu z działem produkcji-kontakt i negocjacje z dostawcami zewnętrznymi
BASTEK Coffee & Tea Spółka Jawna - 2016-06-14 - Karwie (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż odzieży, obsługa klienta oraz kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Wadowice (małopolskie)
opracowywanie danych, raportów na potrzeby działu płac, sporządzanie i rozliczanie list płac
BADPOL Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe - 2016-10-03 - Starachowice (świętokrzyskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-06-11 - Warszawa (mazowieckie)
Samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych, pozyskiwanie pracowników, budowanie i utrzymywanie relacji ze zleceniobiorcami, budowanie i aktualizowanie bazy kandydatów, weryfikacja i selecja kandydatów.
Global P&p Management Group Ltd. - 2019-01-14 - Gdańsk (pomorskie)
Aktywna obsługa klienta, obsługa komputera, fakturowanie, budowanie długich relacji z klientem, pomoc i doradztwo w wyborze produktu, dbałość o prawidłową ekspozycję towaru.
PPUH ELEKTROS Sp. z o.o. - 2017-01-25 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Monitorowanie projektów, zadań, itp. Obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektu, gromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów.
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Kraków (małopolskie)
-Wykonywanie wszelkich czynności dotyczących księgowości w zakresie podatków pośrednich, na której oparte są zeznania dotyczące podatków pośrednich, w tym sprawdzanie danych transakcyjnych w celu identyfikacji wszelkich błędów lub anomalii - Praca z Zespołami ds. Transakcji Finansowych w celu zapewniania właściwej korekty błędów oraz podejmowania działań naprawczych w celu maksymalnego ograniczenia prawdopodobieństwa wystąpienia podobnych błędów w przyszłości - Zapewnianie poprawnego wprowadzania wszelkich korekt i poprawek dotyczących podatków pośrednich. - Uzgadnianie podatków VAT, podatku akcyzowego oraz wszelkich innych podatków pośrednich - Sporządzanie oraz punktualne przedkładanie odpowiednich zeznań dotyczących podatków pośrednich do organów zajmujących się podatkami pośrednimi
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Warszawa (mazowieckie)
zakup wyposażenia szpitala, przygotowywanie i przeprowadzanie procedur przetargowych, zamówienia poza ustawą.
Zespół Opieki Zdrowotnej Brodnica - 2016-02-26 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydziału Budownictwa. Specjalista podlega bezpośrednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłaszanych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności, o uzupełnienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;8) utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia.Do obowiązków specjalisty należy:1) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;2) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materiałów formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy;5) przygotowywanie materiałów formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę;6) zdawanie do ODBW, po zakończeniu zadań remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udział w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze postępowanie zależne od przydatności opracowań;9) sprawdzania na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;10) wysyłania interwencji do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji, złej jakości prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i przełożonych wyższego szczebla;12) Bieżąca aktualizacja ZKZ wg następujących etapów realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wystąpieniu robót dodatkowych;d) po zakończeniu i rozliczeniu zadania;13) właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiałyarchiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) występowania o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne informacji niezbędnych dla terminowej realizacji przydzielonych zadań;2) kontaktowania się z użytkownikami oraz właściwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdzeń związanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcję.Specjalista współuczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowań projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materiałów wyjściowych i propozycji doplanowania budżetu na rok następny w zakresie zadańinwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok następny przy współpracyz użytkownikami;4) zlecaniu nadzorów autorskich i zawieranych umów na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiarów geodezyjnych lub wtórników planów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji środowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków od dostawców dla realizowanych inwestycji i remontów,8) zlecaniu do biur projektów lub innych wyspecjalizowanych firm badań geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raportów oddziaływania na środowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-04-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracownik będzie kontaktował się z naszymi klientami drogą telefoniczną i podtrzymywał z nimi dobre relacje sprzedażowe jak również będzie pozyskiwał nowych klientów.
Górnośląskie Centrum Edukacji - 2016-01-12 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Rozwiązywanie funkcjonalnych i technicznych incydentów występujących w obrębie SharePoint. Wspieranie kluczowych sieci użytkownika. Utrzymywanie dokumentacji technicznej. Udział w rozwoju usług platformy SharePoint.
Kemira Gdańsk Sp. z o.o. - 2016-06-24 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż artykułów lakierniczych, budowa partnerskich relacji z klientami, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami, raportowanie wyników
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2017-06-02 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowywanie nieruchomości do sprzedaży lub wynajmu. Kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Gdynia (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-11-05 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie kalkulacji przed wykonawczych poszczególnych produktów, wykonywannie projektów i dokumentacji warsztatowych, nadzorowannie dokumentacji handlowej i technicznej
GEDE Sp. z o.o - 2016-01-19 - Stare Bojanowo (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw kadrowych firmy: akta osobowe, korekty, ZUS
Agroleasing Sp. z o.o. - 2016-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie i rozliczanie funduszy zewnętrznych z programów strukturalnych, pozyskiwanie nowych klientów, sponsorów, organizacja zajęć, zawodów itp.Oferta konursowa, szczegółowe informacje: http://jo.gorzyce.bip.gmina.pl/upload/specjalista%20ds.%20promocji.pdf
Gminny Ośrodek Turystyki, Sportu i Rekreacji "NAUTICA" - 2017-08-03 - Gorzyce (śląskie)
WYKONYWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z NAPRAWAMI SPĘKAŃ NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ I KONSERWACJA SPRZĘTU-DO PRZUCZENIA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DYSPOZYCYJNOŚĆ
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa klientów stacjonarnych i internetowych; sprzedaż do obecnych i pozyskiwanie nowych klientów; realizacja celów firmy; realizacja zamówień; edycje produktów; wystawianie aukcji allegro, ebay; analiza cen konkurencji; przeceny produktów; dbanie o dobrą prezentacje produktów oraz porządek na sklepie; przestrzeganie procedur i standardów firmy
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-09-08 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
praca biurowa, rozmowa z klientem obcojęzycznym
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
CLVI LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE INTEGRACYJNE „PRZY ŁAZIENKACH KRÓLEWSKICH” - 2017-10-16 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedawca
Firma Handlowo-Usługowa "SPECJAL" s.c. Andrzej i Grzegorz Żalikowscy - 2016-09-12 - Czersk (pomorskie)
Prace związane z produkcją betonu komórkowego. Smarowanie form betonowych.
H+H Polska Sp. z o.o. - 2017-03-13 - Warszawa (mazowieckie)
projektowanie szalunków i rusztowań
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Trzebinia (małopolskie)
prowadzenie analiz finansowych i rynkowych, opracowywanie raportów, współpraca z innymi działami firmy, sporządzanie dokumentacji cen transferowych
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Kraków (małopolskie)
Kontrolowanie przebiegu prac polowych,nawożenia,zbioru roślin,produkcji pasz objętościowych
Kombinat Rolny Szestno Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Boże (warmińsko-mazurskie)
prace związane z organizacją legnickiego festiwalu " SREBRO"
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Legnica (dolnośląskie)