SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Poznań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: od 14,9 PLN
Zakres obowiązków: praca biurowa, rozmowa z klientem obcojęzycznym
Data publikacji: 2019-01-25
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: praca biurowa, rozmowa z klientem obcojęzycznym
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie/Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 14,9 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto / godz.
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 14,9 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Data zakończenia pracy: 01.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. "B"
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość przepisów dotyczących cudzoziemców, konieczna znajomość języka rosyjskiego, mile widziana znajomość języka gruzińskiego
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 25.01.2019
Oferta pracy ważna do: 08.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa rozliczeń składek za ubezpieczenie
"POLFINANCE" Sp. z o. o - 2018-01-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Organizacja i obsługa imprez okolicznościowych.
Sala Bankietowa Ollimp - Agnieszak Gorzelak - 2016-04-18 - Juszkowo (pomorskie)
wykształcenie wyższe,dobra znajomość języka angielskiego ( w mowie i w piśmie),obsługa pakietu MS Officebardzo dobra znajomość narzędzi marketingowych,praktyczna wiedza z zakresu reklamy i promocji, umiejętność szybkiego i samodzielnego redagowania tekstów,komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy własnej
PRESTIGE MJM Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-10-30 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
prasowanie, składanie ręczników, rozkładanie prania, liczenie prania itp.
kontakt przez OHP - 2018-04-16 - Kraków (małopolskie)
obsługa zapytań klientów, zarządzanie detalicznym doświadczeniem klientów lojalnościowych, przetwarzanie rejestracji i zarządzanie danymi osobowymi, wsparcie klientów, współpraca z zewnętrznymi firmami logistycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Kraków (małopolskie)
-Obsługa zgłoszeń Visa/VOE-Obsługa zgłoszeń pracowników Cisco poprzez różne narzędzia, min. telefon i system zarządzania złoszeniami-Wprowadzanie danych i przygotowywanie dokumentacji, takich jak listy z informacją o zwolenianiu i listów ofertowych w narzędziu HR-Współpraca z wszystkimi zainteresowanymi stronami w procesie w celu zapewnienia dokładnej i szybkiej odpowiedzi na zapytania pracowników.-Wprowadzanie danych osobowych nowo zatrudnionych pracowników w firmie Cisco przy użyciu HRMS-Badanie produktywności pracowników
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej związanej ze stosunkiem pracy (umowy o pracę, aneksy, świdectwa pracy, akta personalne), ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników, sporządzanieniezbędnych dokumentów oraz zaświadczeń dla pracowników, wprowadzanie i aktualizacja danych do ZUS, GUS, PFRON, udzielanie informacji pracownikom w zakresie kadrowym
INSTYTUT METEOROLOGII I GOSPODARKI WODNEJ Poznań - 2017-02-10 - Poznań (wielkopolskie)
-Pozyskiwanie kontrahentów-delegacje na terenie Ukrainy-tłumaczenie ofert handlowychwymagania pracodawcy: wykształcenie wyższe ekonomiczne, umiejętność tłumaczenia dokumentów, wypełnianie oświadczeń, ofertowanie, prawo jazdy kat. B, min. roczne doświadczenie w pracy w agencji pracy na Ukrainie, znajomość języków ukraińskiego i rosyjskiego- biegła, angielski- podstawowa.
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Lublin (lubelskie)
• Rozliczanie projektów inwestycyjnych zgodnie z obowiązującymi wytycznymi odpowiednich programów operacyjnych (POIiŚ, RPO WD, PROW) w bieżącym okresie finansowania 2014-2020;• Współpraca z zespołem JRP odpowiedzialnym za realizacj projektów;• Przygotowywanie wniosków o płatność;• Ocena kwalifikowalności wydatków według obowiązujących wytycznych dla programu, z którego pochodzi dofinansowanie;• Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramu płatności;• Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektów;•Nadzór nad wykorzystaniem budżetów projektów;• Udział w opracowywaniu oraz nadzór nad dokumentacją formalno-prawną (umowy o dofinansowanie, aneksy, postępowania o udzielenie zamówień publicznych) i finansową (harmonogramy) realizowanych projektów;
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Wiszni Małej - 2017-02-03 - Strzeszów (dolnośląskie)
Tworzenie i przygotowywanie róznego rodzaju materiałów reklamowych, publikacji, ulotki, banery, foldery, plakaty, wizytówki itp. Obsługa ploterów,drukarek. Dbałość o jakość wydruku. Kontakt z klientem, wykonywanie kalkulacji i wyceny proponowanej usługi poligraficznej.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Bolszewo (pomorskie)
-OBSŁUGA KASY FISKALNEJ -MIŁA OBSŁUGA KLIENTÓW -DBANIE O EKSPOZYCJE TOWARÓW -PORZĄDKI NA SKLEPIE -WYSTAWIANIE TOWARÓW -SPRAWDZANIE DAT WAŻNOŚCI TOWARÓW
Firma Handlowo Usługowa Sklep Spożywczo-Przemysłowy ABC w Chwalibogowie - 2016-04-15 - Września (wielkopolskie)
Opis wykonywanych zadań:- Obróbka plików przed i po tłumaczeniu- Skład i łamanie tekstów w dokumentacji technicznej oraz marketingowej po tłumaczeniu- Dostosowywanie materiałów cyfrowych do wymagań klientów- Przygotowywanie materiałów do druku i publikacji w sieci- Możliwa koordynacja projektów
SDL Poland Sp. z.o.o. - 2016-06-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-11-02 - Łódź (łódzkie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KONTRAKTÓW ZGODNIE ZE STANDARDAMI FIRMY, ORGANIZACJA I KOORDYNACJA WYJAZDU ORAZ POBYTU PERSONELU OPIEKUŃCZEGO ZA GRANICĄ, BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH TELACJI Z KLIENTEM ZEWNĘTRZNYM I WEWNĘTRZNYM, BIEŻĄCA WSPÓŁPRACA Z PARTNERAMI BIZNESOWYMI;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (MILE WIDZIANA FILOLOGIA GERMAŃSKA), BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO, 2 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO (MILE WIDZIANE W OBSŁUDZE KLIENTA)KONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEFONICZNY W GODZINACH 09:00-17:00, LUB CV PRZESŁAĆ NA ADRES: kariera (at) promedica24.plMIEJSCE PRACY-AL. NIEPODLEGŁOŚCI 31wynagrodzenie: kwota podstawy + prowizja kwartalna
PROMEDICA24 CARE TEAM DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przygotowanie i weryfikacja list płacAdministracja dokumentacją personalnąAktualizacja danych w systemie kadrowym, ewidencjonowanie urlopów, zwolnień lekarskich itd.Sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, PFRONKontakt z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi
Agnieszka Wilijewicz W.T.S. Work Temp Service - 2017-07-07 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie zbrojeń, dbanie o porządek na stanowisku pracy, wykonywanie poleceń przełożonych.
PBC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa procesów księgowych. Kontrola dokumentów finansowych. Obsługa bieżących zapytań i zleceń ze strony klientów wewnętrznych.
Bayer Sp. z o.o. - 2018-06-13 - Gdańsk (pomorskie)
-Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży w obszarach niemieckojęzycznych,-Budowanie i rozwijanie trwałych relacji z kluczowymi klientami,-Prowadzenie projektów w ramach współpracy z klientami,-Skuteczne osiąganie założónych celów sprzedażowych,-Monitoring i analiza rynku oraz oczekiwań klientów. Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, Ciekawą i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Możliwość rozwoju zawodowego.Oferty ze zdjęciem kierować: e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl w tytule wiadomości proszę napisać na jakie stanowisko składają Państwo swoje CV.
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2017-06-30 - Tczew (pomorskie)
- Kontrola jakości realizacji produkcji, międzyoperacyjna i końcowa (zgodność wymiarowa, jakość spoin, jakość powłok antykorozyjnych, zgodność z wymaganiami klienta); - Przygotowanie dokumentówkontroli jakości; - Utrzymanie kontaktów z klientami w zakresie jakości produkcji i terminowości wykonania; - Akceptacja i przygotowanie dla produkcji dokumentacji technicznej otrzymanej od klienta.Praca od 8-16.
MODERN METAL Sp. z o.o. - 2018-04-17 - Opole (opolskie)
Główne obowiązki: asysta podczas audytów,przygotowywanie dokumentacji wewnątrzzakładowej,opiniowanie umów,analiza procesów przepływu danych osobowych w ramach struktur organizacyjnych,ocena poziomu zabezpieczeń organizacyjnych oraz technicznych,przeprowadzanie analizy ryzyka,współpraca z Klientami,przygotowywanie raportów, zaświadczeń, sprawozdań i analiz zgodnie z zapotrzebowaniem,przeprowadzanie szkoleń z zakresu ODO (po pełnym wdrożeniu pracownika).
Prawnie Poprawny sp. z o.o. - 2018-05-09 - Częstochowa (śląskie)
Nadzór nad dokumentami firmowymi, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów, odbiór poczty i maili, wykonywanie zadań organizacyjnych
ALLUX s.c. Maciej Zakrzewski, Maria Ziomek - 2018-06-22 - Konin (wielkopolskie)
operator VAVmarketingfotografowaniefilmowanie
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Buk (wielkopolskie)
sprzedaż powierzchni reklamowej, obsługa klientów, budowanie długotrwałych relacji, negocjacje handlowe, opracowywanie ofert handlowych, raportowanie
GRUPA WM Sp. z o.o. - 2016-01-29 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Telefoniczna, mailowa i systemowa obsługa klienta. Zarządzanie zamówienia klientów. Wystawianie i nadzór nad fakturami sprzedażowymi. Zakładanie i nadzór nad zleceniami produkcyjnymi. Sporządzanie i nadzór nad kalkulacjami postprodukcyjnym i zarządzanie dokumentacją klienta. Zarządzanie danymi w SAP. Organizacja transportów do klienta i do obróbek zewnętrznych. Dbanie o wizerunek firmy.
"A.BERGER POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potzreb i oczekiwań klientów, przyjmowanie reklamacji, przygotowywanie i kompletowanie danych do negocjacji z klientami, przygotowanie zestawień i raportów oraz wsparcie realizacji projektów i akcji marketingowych
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Józefów (mazowieckie)
rekrutacja pracowników do pracy na terenie Holandii i Niemiec, podpisywanie umów z kandydatami, obsługa urządzeń biurowych, rozmowy kwalifikacyjne, obsługa targów pracy
GOOD JOB ALEKSANDER NOWAK - 2017-01-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
WYKONYWANIE I MONTAŻ MEBLI
CM CENTRUM MEBLARSKIE PIOTR WĄSOWICZ - 2019-04-01 - Dębica (podkarpackie)
Współpraca z obecnymi oraz pozyskiwanie nowych klientów, przygotowanie ofert i kalkulacji cenowych
"agmART" MATEUSZ ZIELIŃSKI - 2016-11-04 - Kaczki Średnie (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Warszawa (mazowieckie)