SPECJALISTA DS. PODATKÓW Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PODATKÓW
Wynagrodzenie: od 8 000 PLN
Zakres obowiązków: -Wykonywanie wszelkich czynności dotyczących księgowości w zakresie podatków pośrednich, na której oparte są zeznania dotyczące podatków pośrednich, w tym sprawdzanie danych transakcyjnych w celu identyfikacji wszelkich błędów lub anomalii - Praca z Zespołami ds. Transakcji Finansowych w celu zapewniania właściwej korekty błędów oraz podejmowania działań naprawczych w celu maksymalnego ograniczenia prawdopodobieństwa wystąpienia podobnych błędów w przyszłości - Zapewnianie poprawnego wprowadzania wszelkich korekt i poprawek dotyczących podatków pośrednich. - Uzgadnianie podatków VAT, podatku akcyzowego oraz wszelkich innych podatków pośrednich - Sporządzanie oraz punktualne przedkładanie odpowiednich zeznań dotyczących podatków pośrednich do organów zajmujących się podatkami pośrednimi
Data publikacji: 2019-04-08
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Wykonywanie wszelkich czynności dotyczących księgowości w zakresie podatków pośrednich, na której oparte są zeznania dotyczące podatków pośrednich, w tym sprawdzanie danych transakcyjnych w celu identyfikacji wszelkich błędów lub anomalii - Praca z Zespołami ds. Transakcji Finansowych w celu zapewniania właściwej korekty błędów oraz podejmowania działań naprawczych w celu maksymalnego ograniczenia prawdopodobieństwa wystąpienia podobnych błędów w przyszłości - Zapewnianie poprawnego wprowadzania wszelkich korekt i poprawek dotyczących podatków pośrednich. - Uzgadnianie podatków VAT, podatku akcyzowego oraz wszelkich innych podatków pośrednich - Sporządzanie oraz punktualne przedkładanie odpowiednich zeznań dotyczących podatków pośrednich do organów zajmujących się podatkami pośrednimi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 8 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PODATKÓW
Data rozpoczęcia pracy: 10.06.2019
Data zakończenia pracy: 09.06.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe 3 lata na stanowisku związanym z podatkami / audytem, umiejętności: Skupienie na kliencie i doskonaleniu, zdolności dobrego komunikowania się, osobowość umożliwiająca pracę w zespole, umiejętności analityczne, nastawienie proaktywne, zwracanie uwagi na szczegóły. Nieprawidłowe zeznania mogą prowadzić do znacznych kar finansowych dla spółki Shell Umiejętność pracy pod presją czasu/jakości, uprawnienia: certyfikat CFC, znajomośc języka angielskiego na pozimie zaawansowanym (C1)- ze względu na pracę z międzynarodowym klientem, pracodawca nie wymaga potwierdzenia znajomości języków obcych certyfikatem.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 08.04.2019
Oferta pracy ważna do: 18.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.04.2019
Podobne oferty pracy
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Mława (mazowieckie)
analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Projekt zastosowań informatyki, analiza oceny projektów przetwarzania informacji, ekspertyza systemów komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów i procesu
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Kraków (małopolskie)
j.w.
LeasingTeam Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie systemu informatycznego - instalacja. Konfiguracja, upgrade, migracje, monitorowanie i poprawa wydajności Oracle Database. Testy wydajnościowe, konfiguracja w real application cluster.
"BILLENNIUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-27 - Lublin (lubelskie)
Instalacja, konfiguracja, administracja bazami danych Sybase ASE, Replication Server, monitorowanie efektywności działania baz danych, rozwiązywanie problemów z zakresu technologii Sybase ASE, Replication Server, wdrażanie skryptów Unix/Linux, wykonywanie kopii baz i przywracanie danych, kontrola i optymalizacja działania bazy danych Sybase ASE.Praca w godz. 9.00-17.00.
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
-planowanie produkcji, harmonogramowanie zleceń,-organizacja zaopatrzenia od dostawców polskich i zagranicznych,-opracowanie harmonogramu zamówień, współpraca z dostawcami w zakresie optymalizacji dostaw,-współpraca z pozostałymi działami Spółki w szczególności z działami: sprzedaży/obsługi klienta, produkcji i jakości,-optymalizacja zaopatrzenia i zapewnienie dostępności materiałów niezbednych do produkcji,-kontrola poziomu zapasów magazynowych.
Impress decor Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Żory (śląskie)
dokonywanie zakupów
BAPRO-MET SP.Z O.O. - 2016-02-23 - Błotnica (lubuskie)
prowadzenie dokumentacji firmowej, prowadzenie korespondencji w języku angielskim i rosyjskim, legalizacja pobytu i pracy cudzoziemców
Poland-Work Sp. z o.o. - 2018-10-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
w/g stanowiska
"Raster" - 2016-04-19 - Kielce (świętokrzyskie)
spełnienie założeń sprzedazowych, kontakt z klientami z państw Wschodnich, delegacje do państw: Ukraina, Białoruś w celu nawiązania kontaktów biznesowych. bieżący kontakt z klientem z państw Wschodnich
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Białystok (podlaskie)
x
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Białystok (podlaskie)
Realizowanie procesu udzielania zamówień publicznych
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
praca w spedycji międzynarodowej, wystawianie i przyjmowanie zleceń, fakturowanie, prace ogólnobiurowe
BACH-TIR-TRANS ROBERT BACHORSKI, IWONA BACHORSKA SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-23 - Kopanica (wielkopolskie)
obsługa Rady Miejskiej oraz Komisji Rady
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Dzierzgoń (pomorskie)
Znajomość aktów normatywnych regulujących zagadnienia związane z zakresem obowiązków jak i działalność Spółdzielni. Przestrzeganie drogi służbowej. Terminowe i zgodne z przepisami wykonywanie zadań oraz informowanie bezpośredniego przełożonego o trudnościach w realizacji zadań oraz stwierdzonych nieprawidłowościach.Racjonalne zorganizowanie stanowiska pracy, przestrzeganie estetyki miejsca pracy oraz sprawna i kulturalna obsługa interesantów.Przestrzeganie dyscypliny pracy, przepisów BHP i p.poż. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i organami spółdzielni w sprawach związanych z zakresem czynności. Wykonywanie innych prac nie wchodzących w zakres działania stanowiska, zlecanych doraźnie przez przełożonego.Podnoszenie swoich kwalifikacji ogólnych i zawodowych drogą samokształcenia jak i szkolenia organizowanego w ramach działalności Spółdzielni. 1/2 etatu lub umowa o świadczenie usług WYNAGRODZENIE DO USTALENIA INDYWIDUALNEGO Z PRACODAWCĄ I zmiana: pn. 07.00 16.00/ wt. czw. 07.00 15.00/ pt. 07.00 14.00
Spółdzielnia Mieszkaniowa ZAKRZEWO - 2018-09-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
realizacja zakupów według przyjętych założeń, prowadzenie negocjacji cen w transakcjach zakupowych, utrzymywanie kontaktów z kluczowymi dostawcami w zakresie realizacji zamówień
DOLMEB Sp. z o.o. - 2016-08-31 - Świdnica (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder & Suder sp. z o.o. - 2016-01-19 - Brzozowiec (lubuskie)
Prowadzenie dokumentacjii dot. działu kadr. Naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie i prowadzenie różnych ewidencji związanych z działem kadr i płac.
"JOKER-HERBY" Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna Sp.z o.o. - 2017-09-18 - Herby (śląskie)
pozyskiwanie i bieżąca obsługa kontrahentów firmy, utrzymywanie relacji biznesowych, zapewnianie najwyższej jakości obsługi, prezentowanie oferty kontrahentom, prowadzenie negocjacji handlowych, koordynowanie realizacji umów, dobór kandydatów i kontrahentów do wykonywania usług, identyfikacja wymaganej dla pracowników dokumentacji, prowadzenie procedury rekrutacji, nadzorowanie pracy podległego zespołu, wyjazdy w delegacje, komunikacja oraz przygotowywanie dokumentów w języku angielskim, ukraińskim i rosyjskim, obsługa kontrahentów na terenie Polski, Rosji i Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Białystok (podlaskie)
Nadzór nad sprawnym i zgodnym z przepisami prawa działaniem urządzeń : elektroenergetycznych, zabiegowych, gastronomicznych, medycznych, dźwigów oraz instalacji elektrycznych i odgromowych;Zapewnienie fachowego nadzoru przy robotach elektroenergetycznych i ich zgodności i obowiązującymi przepisami
"Uzdrowisko Lądek-Długopole" Spółka Akcyjna - 2018-06-13 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie/wyższe, znajomość języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Racibórz (śląskie)
opracowywanie propozycji, nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów, przygotowywanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych, przygotowywanie budżetu promocji konsumenckich i handlowych, kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Piaseczno (mazowieckie)
zgodnie z zakresem obowiązków
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "FLAXPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-09 - Kluczbork (opolskie)
Zajęcia socjoterapeutyczne z dziećmi w wieku od 3 do 6 lat.
PRZEDSZKOLE PUBLICZNE NR 7 - 2017-09-22 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
kontakt ze stałymi klientami , obsługa telefoniczna , przyjmowanie zamówień ,budowanie relacji z partnerami handlowymi , działania marketingowe; jedna zmiana (8-16); wysokość wynagrodzenia brutto: 2300zł-2800zł; kontakt z pracodawca e-mailowy.
PREMAR - 2016-03-25 - Słupsk (pomorskie)
- wprowadzanie informacji do komputerowej bazy danych;- układanie i upinanie dokumentów;- prace archiwizacyjne;- wykonywanie zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Starogard Gdański (pomorskie)
wyksz. wyższe, przynajmniej 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,praktyczne umiejętności optymalizacji i pozycjonowania stron www poparte sukcesami i doświadczeniem,znajomość rynku wyszukiwarek internetowych: Google,znajomość standardów aplikacji webowych: (X)HTML, XML, JavaScript, CSS,znajomość Google Analytics i innych narzędzi do analizy linków,pasja, zaangażowanie i entuzjazm,zainteresowanie marketingiem internetowym,mile widziana znajomość języków,wysoka kultura osobista;- audyty witryny pod kątem SEO, - optymalizacja witryn pod kątem SEO,- Link building,- Analityka internetowa,- Raportowanie wyników do przełożonego.
DIRECTINFO Sp. z o.o. - 2017-03-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Aktywne poszukiwanie innowacji i rozpoznanie inżynieryjne dla nowych technologii. Analiza rynku pod kątem innowacji technologicznych. Audyt wewnętrzny przedsiębiorstw. Opracowywanie merytoryczne opinii o innowacyjności i dokumentacji B+R. Odpowiedzialność za terminowość i finalny kształt opinii o innowacyjności i dokumentacji B+R. Udział w budowaniu pomysłu na inwestycję (generowanie rozwiązań i podejmowanie działań zmierzających do spełnienia wymogów legislacji krajowej oraz unijnej). Wspieranie realizacji technologicznych projektów inwestycyjnych. Ścisła współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzonych projektów. Współpraca z lokalnymi uczelniami i jednostkami B+R.
SMB Consulting - 2017-01-20 - Lublin (lubelskie)
Prawidłowe i terminowe wprowadzanie dokumentów księgowych, fakturzakupu, faktur sprzedaży i wybranych poleceń księgowania -Przygotowanierejestrów, uzgadnianie i sporządzanie deklaracji VAT, wysyłka JPK-Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych iprawnych z uwzględnieniem przepisów podatkowych -Aktywny udział wpracach zamknięcia okresów księgowych, w tym uzgadnianie kontsyntetycznych i analitycznych -Sporządzanie sprawozdawczości finansowejm.in do GUS - Księgowanie faktur zgodnie z ustawą o VAT - Monitorowanie bieżących zmian prawa podatkowego, bilansowego. Praca od 7-15
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2018-03-02 - Opole (opolskie)