SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - STANOWISKO WSPOMAGAJĄCE Starogard Gdański oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - STANOWISKO WSPOMAGAJĄCE
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: - wprowadzanie informacji do komputerowej bazy danych;- układanie i upinanie dokumentów;- prace archiwizacyjne;- wykonywanie zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego
Data publikacji: 2019-02-21
Lokalizacja: Starogard Gdański (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
- wprowadzanie informacji do komputerowej bazy danych;- układanie i upinanie dokumentów;- prace archiwizacyjne;- wykonywanie zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - STANOWISKO WSPOMAGAJĄCE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Starogard Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: starogardzki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 07.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: oferta stażu dla osób do 30 roku życia
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Adres pracodawcy:
Kanałowa 3, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: starogardzki
Gmina pracodawcy: Starogard Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Starogard Gdański
Ulica pracodawcy: Kanałowa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 21.02.2019
Oferta pracy ważna do: 23.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 21.02.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Kontrola jakości surowców, procesów, wyrobów gotowych i opakowań, monitorowanie dostarczonych surowców, opracowanie instrukcji dotyczących kontroli jakości dostarczonych surowców, ustalanie metod kontroli, śledzenie jakości powstającego produktu w całym ciągu produkcyjnym, zbieranie informacji kierownikom produkcji, dyrektorom oraz pracownikom produkcyjnym, prowadzenie rozmów z klientami ( Ukraina) i odbiorcami ( Ukraina) na temat ich wymagań wobec jakości produktów.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
- odpisywanie na maile od klientów - przyjmowanie i dystrybucja orazewidencja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej - prowadzenieelektronicznego oraz papierowego obiegu dokumentów - wystawianieogłoszeń na portalach aukcyjnych w języku polskim i niemieckim -kontakt z klientem krajowym i zagranicznym (Niemcy) - segregacjadokumentów firmy - obsługa spraw administracyjno- biurowych -bieżące wspieranie poszczególnych działów w firmie, praca w godz. 8-16
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE M&M SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-24 - Stare Siołkowice (opolskie)
1. Opiniowanie pod względem prawnym prawidłowości wykonywania czynności w batalionie,2. Udzielanie informacji,3. Sporządzanie pism i dokumentów.
Jednostka Wojskowa Nr 4393 - 2018-07-23 - Leźnica Wielka (łódzkie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-02-16 - Tychy (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
obsługa komputera, poczty e-mail, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Sanok (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, umiejętności: znajomość rynku azjatyckiego (rekrutacja pracowników), mile widziane prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: min. 6 miesięcy, znajomość j. angielskiego, hindi w stopniu komunikatywnym. Ogólny zakres obowiązków: prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, nadzór nad dokumentami firmowymi oraz ich odpowiednie zabezpieczenie. Pozyskiwanie kontrahentów (prowadzenie naboru pracowników z rynku azjatyckiego- weryfikacja uprawnień oraz umiejętności zawodowych).
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Lublin (lubelskie)
według zawoduWymiar czasu pracy: 2 godziny lekcyjne.
Stowarzyszenie Edukator w Łomży,Szkoła Podstawowa - 2017-01-18 - Łomża (podlaskie)
prowadzenie akt osobowych, ewidencja czasu pracy, sporządzanie listy wynagrodzeń
Szkoła Podstawowa nr 5 - 2017-05-17 - Zakopane (małopolskie)
administrowanie polskimi oraz zagranicznymi sklepami internetowymiprofesjonalna, bieżąca obsługa klientówdbanie o wysoką jakość obsługi klientabieżąca analiza rynku, konkurencji oraz trendów szczególnie w obszarze e-commerceobsługa zamówień składanych w sklepie interrnetowymścisła współpraca z działem marketingu w zakresie treści przeznaczonych do publikacjiraportowanie wyników sprzedażywyciąganie wniosków, optymalizacja działań
"DINGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
rozwijanie sprzedaży produktów i usług na rynku europejskim oraz krajowym, pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi kontrahentami, działania marketingowe, znajdowanie kierunków ekspancji, uczestnictwo w targach i spotkaniach z Klientem
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "HEGARD" SYLWIA FRYCA - 2018-01-24 - Chojnice (pomorskie)
samodzielne prowadzenie działań mających na celu dotarcie do odpowiednich kandydatów z branży IT, aktywne pozyskiwanie i selekcja kandydatów, portali społecznościowych oraz poszukiwanie nowych, niestandardowych metod, sporządzanie zestawień i analiz w zakresie rekrutacji i selekcji, współpraca z zespołem managerskim w zakresie przygotowania strategii sourcingowych, interpretacja planów sourcingowych, definiowanie ról, ścisła współpraca z zespołem sourcingowym, aktywne budowanie wizerunku firmy na rynku pracy, proponowanie rozwiązań usprawniających i doskonalących procesy HR, wsparcie w realizacji projektów i bieżących zadań Działu HR Samodzielne prowadzenie działań mających na celu dotarcia do odpowiednich kandyadtów z branży IT, aktywne pozyskiwanie i selekcja kandydatów z wykorzystaniem m.in. bazy kandydatów, portali społecznościowych oraz poszukiwanie nowych, niestndardowych metod, sporzadzanie zestawień i analiz w zakresie rekrutacji i selekcji, współpraca z zespołem managerskim w zakresie przygotowania strategii sourcingowych, interpretacja planów sourcingowych, definiowanie ról, ścisła współpraca z zespołem sourcingowym, aktywne budowanie wizerunku firmy na rynku pracy, proponowanie rozwiązań usprawniających i doskonalących procesy HR, wsparcie w realizacji projektów i bieżących zadań Działu HR
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Kraków (małopolskie)
przygotowanie i realizacja zamówień publicznych zgodnie z obowiązującym prawem, przygotowanie dokumentacji przetargowej,, opracowywanie i prowadzenie dokumentacji pod względem formalnycm, przeprowadzanie procedur przetargowych na dostawy i usługi, sporządzanie zestawień i informcji w zakresie prowadzonych prac, współpraca z wnioskodawcami w zakresie udzielania i realizacji zamówień publicznych, podnoszenie kwalifikacji i wiedzy w zakresie zamówień publicznych
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Kraków (małopolskie)
•sprzedaż produktów i usług oferowanych przez sklep internetowy – połączenia przychodzące,•obsługa procesów sprzedażowych, informacyjnych i reklamacyjnych,•realizacja indywidualnych planów sprzedażowych,•dbanie o wysoki poziom jakości Obsługi Klienta – zgodnie z wyznaczonymi standardami,•doradztwo przy wyborze produktów i usług,•obsługa innych kanałów komunikacji – Chat & Email,•dodatkowe zadania zlecone przez Przełożonego.
"EURO NET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-02 - Lublin (lubelskie)
- przygotowywanie i prowadzanie projektów marketingowych - zgodnie ze strategią firmy - aktywna promocja firmy - monitoring rynku - przygotowywanie oraz udział w targach i konferencjach - komunikacja z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi firmy
AMATECH-AMABUD Elektrotechnika Sp. z o.o. - 2017-10-20 - Płock (mazowieckie)
Obsługa sekratariatu - administracja. Obsługa agentów. Obsługa klientów - sprzedaż ubezpieczeń, przyjmowanie rozliczeń, wniosków itp.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Pruszków (mazowieckie)
współpraca z innymi działami, rozwijanie i utrzymywaniedługotrwałych relacji z klientami.
GRILL-IMPEX Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-04-07 - Sieluń (mazowieckie)
rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych potencjalnych beneficjentów i lokalnego rynku pracy , opracowywanie oferty szkoleniowej, organizowanie, planowanie pracy i środków finansowych , rozliczanie kosztów , wykonywanie zadań logistycznych dot. organizacji kursów, wspołpraca z doradcami zawodowymi i posrednikami pracy, oferowanie kursów i szkoleń podnoszących i uzupełniających kwalifikacje zawodowe młodzieży
OCHOTNICZE HUFCE PRACY PODKARPACKA WOJEWÓDZKA KOMENDA - 2017-10-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca w zespołach projektowych nad opracowywaniem i wprowadzaniem do produkcji nowych konstrukcji, wzorów urządzeń. Opracowywanie dokumentacji technicznej. Współpraca przy tworzeniu wycen, specyfikacji technicznych, zamówień materiałów do produkcji. Udział w procesie identyfikacji i badaniu rynku dostawców. Wynagrodzenie: zgodnie z Zakładowym Układem Zbiorowym Pracy - w zależności od posiadanych kwalifikacji - od 4000 zł miesięcznie. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą: tel.: 71 381 01 42, 71 318 01 86 wew. 226, e-mail: ek (at) wzl2.pl, e.skladzien (at) wzl2.pl, strona interentowa: www.wzl2.pl - zakładka "praca".
Wojskowe Zakłady Łączności nr 2 S.A. - 2015-11-18 - Czernica (dolnośląskie)
obsługa klientów w języku niemieckim zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie, odpowiedzialność za przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych, uzupełnianie danych w wewnętrznej bazie, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
GASTAMO JOB SERVICE KAMIL KMIECIK - 2018-02-23 - Tarnów (małopolskie)
Wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców zdefiniowanych w bazie dostawców pracodawcy, zbieranie i analiza zapytań ofertowych, negocjacje z dostawcami, administracja systemem zakupowym, raportowanie wskaźników projektowych,reprezentowanie pracodawcy w kontaktach z dostawcami. Praca w Czechowicach-Dziedzicach w godz. 09.00-17.00.
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Świdnica (dolnośląskie)
prowadzenie kadr i administracji
EXPOM KWIDZYN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-23 - Nowy Dwór (pomorskie)
W/g stanowiska.
Odlewnia Chemar Sp. z o.o. - 2016-01-07 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie postępowań administracyjnych w celu przygotowania decyzji Dyrektora RZGW, zwalniających z zakazów na obaszarach szczególnego zagrożenia powodzią, prowadzeni postępowan administracyjnych w celu przygotowania decyzji Dyrektora RZGW zwalniających z zakazów lokalizowania na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią, prowadzenie spraw związanych z obsługą wniosków o wydanie opinii i/lub uzgodnień do koncepcji przestrzennego zagospodarowania kraju
REGIONALNY ZARZĄD GOSPODARKI WODNEJ W POZNANIU - 2016-04-19 - Skęczniew (wielkopolskie)
Przygotowywanie dokumentacji kadrowej pracowników. Realizowanie procesów płacowych tj. naliczanie wynagrodzeń, świadczeń z tytułu choroby i macierzyństwa, rozliczanie umów cywilno-prawnych w celu zapewnienia ich terminowości i zgodności z przepisami prawa. Sporządzanie deklaracji do instytucji zewnętrznych: ZUS, US. Przygotowywanie raportów i danych kadrowo-płacowych. Zatrudnienie na 1/2 etatu z możliwością rozszerzenia na pełny etat.
Majewski Fensterfabrik Sp. z o.o - 2017-04-04 - Nysa (opolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: kierowaca ciągnika siodłowego z naczepą; WYMAGANIA: wykszałcenie zsz- średnie, prawo jazdy C+E, kurs na przewóz rzeczy, badania lekarskie, psychologczne
J.P. TRANS s.c. Chmiel Józef Chmiel Piotr Żędowice - 2016-08-01 - Żędowice (opolskie)
praca na stanowisku specjalisty ds. marketingu
Markley Sp. z o.o. - 2016-07-21 - Trzebinia (małopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem; przewidywany okres zatrudnienia od 3 miesięcy do 5 lat; godziny pracy: 6.00- 23.00
ROYAL-BALTIC M.W. BURZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-11-03 - Ustka (pomorskie)