SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ Pruszków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa sekratariatu - administracja. Obsługa agentów. Obsługa klientów - sprzedaż ubezpieczeń, przyjmowanie rozliczeń, wniosków itp.
Data publikacji: 2017-08-22
Lokalizacja: Pruszków (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa sekratariatu - administracja. Obsługa agentów. Obsługa klientów - sprzedaż ubezpieczeń, przyjmowanie rozliczeń, wniosków itp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Data zakończenia pracy: 01.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poziom wykształcenia: wyższe. Staż pracy: brak. Uprawnienia, umiejętności: brak. Znajomość języków obcych: angielski - poziom średniozaawansowany.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Drzymały 30, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Pruszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszków
Ulica pracodawcy: Drzymały
Numer budynku pracodawcy: 30
Profil działalności pracodawcy:
pośrednictwo finansowe związane z ubezpieczeniami
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.08.2017
Data dodania oferty pracy: 21.08.2017
Oferta pracy ważna do: 20.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
Centrum Wspierania Rodzin "Rodzinna Warszawa" - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
MOŻLIWOŚĆ PRACY W DOMU PRZEZ INTERNET.Dodawanie i aktualizacja ofert produktowych na portalach sprzedażowych.
Michał Ludowicz Mediopress - 2016-06-07 - Krzywiń (wielkopolskie)
Koordynacja prac, pozyskiwanie nowych klientów, fakturowanie.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Gdynia (pomorskie)
tworzenie i nadzorowanie procesów handlowych; przygotowywanie, prezentowaniei nadzorowanie ofert handlowych dla kielnta; doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów i obsługa klienta na poszczególnych etapach procesu sprzedaży i realizacji projektu; rozwijanie relacji współpracy z nowymi oraz dotychczasowymi klientami; kierowanie i nadzorowanie kompleksową realizacja projektów; kierowanie i zarządzanie zespołem ludzi w zakresie prowadzonych projektów; wspieranie działań marketingowo-handlowych
Zakłady Urządzeń Kotłowych Stąporków S.A - 2015-11-25 - Stąporków (świętokrzyskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Żary (lubuskie)
SPECJALISTA DS. PRODUKCJI - PRACA LABORATORYJNA
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
tworzenie ofert sprzedażowych, koordynacje procesu sprzedaży produktów, realizacja założonych planów sprzedażowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży produktów lub usługi
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Zduńska Wola (łódzkie)
Obsługa Klienta (również mailowa i telefoniczne) , informacje o ofercie, sprzedaż biletów i towarów, przyjmowanie rezerwacji.praca w okresie od końca kwietnia do 30 września 2018r. - wynagrodzenie 14 zł brutto/godz.
Żegluga Ostródzko-Elbląska Sp. z o. o. - 2018-03-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pomoc osobie starszej lub niepełnosprawnej w podstawowych czynnościach: sprzątanie gotowanie, robienie zakupów, umawianie wizyt lekarskich, załatwianie spraw urzędowych.
TOMASZ MAZUR "SERWIS KADR" - 2016-08-18 - Lubań (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów
SIRIO-POL-spółka z.o.o. - 2018-02-21 - Besko (podkarpackie)
Wykształcenie średnie ogólne lub techniczne; min. 3 m-ce doświadczenia zawodowego w aktywnej sprzedaży; biegła znajomość j. angielskiego; samodzielne zarządzanie czasem pracy; Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów i obsługa dotychczas obsługiwanych agencji reklamowych i drukarni; przygotowywanie ofert handlowych na materiały reklamowe; negocjowanie warunków współpracy; współpraca w zespole sprzedażowym i z innymi działami firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-19 - Gliwice (śląskie)
Samodzielne prowadzenie wszelkich spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy w dużym zakładzie produkcyjnym z branży budowlanej (szkolenia pracowników, rejestr wypadków, prowadzenie kontroli warunków pracy, udział w spotkaniach służb tj.: Sanepid, PIP, Straż Pożarna itp., przydział odzieży roboczej pracownikom etc.) Praca w wymiarze 1/2 etatu.
Comfort S.A. - 2016-02-16 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
Zakres obowiązków, w szczególności: Z zakresu kadr:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Prowadzenie spraw pracowniczych związanych z przebiegiem zatrudnienia pracowników.3. Konsultowanie zakresów obowiązków pracowników Wrocławskiego Centrum Integracji z Koordynatorami i Dyrektorem Centrum.4. Koordynacja procesu rekrutacji na stanowiska pracownicze zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych, prowadzenie dokumentacji naborów w WCI we współpracy z Komisjami Rekrutacyjnymi5. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji.6. Sprawowanie nadzoru nad szkoleniami z zakresu BHP i ppoż. pracowników.7. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, w tym rejestru urlopów, zwolnień lekarskich oraz nadzór nad kartami czasu pracy pracowników.8. Prowadzenie rejestrów planów urlopów.9. Prowadzenie spraw związanych z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracowników.10. Ustalenie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych oraz dodatkowego wynagrodzenia rocznego.11. Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania regulaminu i kodeksu pracy.12. Prowadzenie dokumentacji związanej z poleceniem wyjazdów służbowych.13. Prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami pracowników.14. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:- wprowadzanie do programu CDN Optima danych pracowników oraz zmian danych.15. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie kadrowym.16. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o zatrudnieniu.17. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie kadr.18. Prowadzenie rejestrów urlopów wypoczynkowych, upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora WCI,upoważnień do przetwarzania danych osobowych WCI.19. Współpraca z Specjalistą płac w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiany wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Z zakresu płac:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosków o emerytury i renty pracowników Centrum.3. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:wprowadzanie do programu CDN Optima danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz zmian danych, wprowadzanie do programu Płatnik danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz pracowników,wprowadzanie zmian danych dostarczonych przez zleceniobiorców i beneficjentów.4. Prowadzenie dokumentacji zajęć komorniczych pracowników i beneficjentów Centrum oraz spraw związanych z rozliczeniem tych zajęć komorniczych.5. Sporządzanie sprawozdań oraz prowadzenie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 6. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie płacowym.7. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie płacowym.8. Naliczanie świadczeń należnych beneficjentom Wrocławskiego Centrum Integracji.9. Sporządzanie i naliczanie list płac pracowników Centrum wraz z prowadzeniem stosownej dokumentacji.10. Sporządzanie naliczeń i prowadzenie dokumentacji związanej z zasiłkami macierzyńskimi, zasiłkami chorobowymi i zasiłkami opiekuńczymi. 11. Sporządzanie i naliczanie uprawnionym pracownikom wypłat z tytułu nagród jubileuszowych. 12. Sporządzanie i naliczanie list płac związanych z dodatkowym wynagrodzeniem rocznym pracowników.13. Kontrola prawidłowości naliczania ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych na liście płac związanych z wypłatami dla beneficjentów Centrum.14. Prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz spraw związanych z przekazem elektronicznym w systemie PŁATNIK ZUS.15. Prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym.16. Prowadzenie spraw związanych z wypłacaniem umów zleceń i umów o dzieło.17. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o wynagrodzeniu oraz dla zleceniobiorców i beneficjentów dot. zatrudnienia i wynagrodzenia. 18. Współpraca z Specjalistą ds. kadr w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiana wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 09.07.2018r. do godziny 16.00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace wykończeniowe: tynki, gładzie, zabudowy GK, montaż paneli, montaż płytek, skręcanie mebli, malowanie.Miejsce pracy: Zabrze, Katowice.Godziny pracy: 8.00 - 16.00, 22.00 - 6.00.
ADRIAN POLTIER Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego POL-BUD - 2016-09-15 - Zabrze (śląskie)
sprzedaż produktów i usług firmy -współpraca i utrzymanie kontaktówhandlowych z już istniejącymi klientami -opracowywanie oferttechniczno-handlowych,m praca w godz 8-16
Progress Julia Trzebuniak - 2016-06-20 - Opole (opolskie)
sprzedaż produktów firmowych, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków, aktywna sprzedaż usług, przygotowywanie programów imprez.
Ośrodek Wczasowo-Rekreacyjny JAZ S.c. Węgierska Górka - 2017-06-01 - Węgierska Górka (śląskie)
ps
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Radomsko (łódzkie)
Kalkulacja podatku wg danych otrzymanych od klienta dokonywanie rozliczeń podatku zHolandii w holenderskim programie księgowym. Obsługę w zakresie świadczeń socjalnych w Holandii. Praca w godz.8-16.
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-27 - Opole (opolskie)
obsługa klienta, projektowanie kuchni
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Głogów (dolnośląskie)
Przewóz towarów. Prowadzenie rozmów handlowych. Budowanie bazy klientów. Realizownie planów sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Jabłonna (mazowieckie)
OBSŁUGA KADROWA PRACOWNIKÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ, SPORZĄDZANIE LISTY PŁAC.MIEJSCE PRACY: WROCŁAW KONTAKT KANDYDATÓW Z PRACODAWCĄ: (071) 358 02 70oFERTA W SALI: E
„FCG” FISCAL CONSULTING GROUP WALDEMAR BRYSZ - 2016-11-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Oferta przeznaczona wyłącznie dla osób zarejestrowanych w tutejszym urzędzie.GIEŁDA PRACY:16.07.2018 r. godz. 10.00
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Krapkowice (opolskie)
REALIZACJA POLITYKI KADROWEJ, ZATRUDNIANIE PRACOWNIKÓW, DOKUMENTACJA KADROWA
"ARTO-PLUS" PUH S.C - 2016-04-26 - Nowogard (zachodniopomorskie)
Sprzedaż oferty i obsługa gości. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Kołobrzegu.
PPUH "DEKOM" Sp. z o.o. (Sanatorium "Bałtyk") - 2016-01-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Rozmowy z klientami i pozyskiwanie nowych,pisanie faktur.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Elizówka (lubelskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-09-16 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej, naliczanie płac
KONO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością numer ewidencyjny 14844 - 2017-11-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Praca na stanowisku Główny Analityk (Lead Analyst) wymagana znajomości języka angielskiego w celu kontaktowania się z angielskojęzycznymi klientami spółki, oraz jej potencjalnymi pracownikami. Osoba zatrudniona na stanowisku Główny Analityk (Lead Analyst):- pomoc w opracowaniu szczegółowych planów biznesowych, wymagań i specyfikacji,- asystowanie przy powstawaniu projektów-analiza ryzyka-pomoc w sporządzaniu analiz finansowych, planowanie projektów, usprawnianie procesów
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Wrocław (dolnośląskie)
- koordynacja zadań jakościowych dotyczących produktu i linii produkcyjnej- opracowywanie i kontrola wskaźników jakosci- prowadzenie ewidencji statusów reklamacji
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KONSPO" MARIUSZ LATOS I ZBIGNIEW GLINIECKI - SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)