SPECJALISTA DS. KADR, PŁAC I ZUS Wrocław oferta pracy „FCG” FISCAL CONSULTING GROUP WALDEMAR BRYSZ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR, PŁAC I ZUS
Wynagrodzenie: do 1 850 PLN
Zakres obowiązków: OBSŁUGA KADROWA PRACOWNIKÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ, SPORZĄDZANIE LISTY PŁAC.MIEJSCE PRACY: WROCŁAW KONTAKT KANDYDATÓW Z PRACODAWCĄ: (071) 358 02 70oFERTA W SALI: E
Data publikacji: 2016-11-16
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: „FCG” FISCAL CONSULTING GROUP WALDEMAR BRYSZ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Opolska 11-19, 52-010 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
OBSŁUGA KADROWA PRACOWNIKÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ, SPORZĄDZANIE LISTY PŁAC.MIEJSCE PRACY: WROCŁAW KONTAKT KANDYDATÓW Z PRACODAWCĄ: (071) 358 02 70oFERTA W SALI: E
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR, PŁAC I ZUS
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, WYŻSZE ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ PRAWA PRACY I WYNAGRODZEŃ PRACOWNICZYCH Z ZUS, PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ PŁACOWYCH, OBSŁUGA PAKIETU MS OFFICE, MILE WIDZIANA ZNAJOMOSC PROGRAMU OPTIMA.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: „FCG” FISCAL CONSULTING GROUP WALDEMAR BRYSZ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Opolska 11-19, 52-010 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Opolska
Numer budynku pracodawcy: 11-19
Profil działalności pracodawcy: RP.411-304/11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 17.11.2016
Oferta pracy ważna do: 17.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 17.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Specjalista do spraw public relations
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Częstochowa (śląskie)
Telefoniczny kontakt z klientami, prezentowanie oferty firmy, umawianie spotkań. Praca jednozmianowa , w godz.8.00-16.00 w Bielsku-Białej.
POGOTOWIE SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNE NOWISTA S.C. SERGIUSZ STANEK, GRZEGORZ WĄS - 2018-04-26 - Bielsko-Biała (śląskie)
Zawieranie umów ubezpieczeniowych. Przygotowywanie ofert, kontakt z klientami biura.
AGENCJA UBEZPIECZENIOWA WARTUR S.C. - 2016-12-22 - Kożuchów (lubuskie)
Zakres obowiązków:1.Udział w procesie planowania budżetowego wydatków na ochronę środowiska oraz zakup usług i mediów komunalnych.2.Udział w przygotowywaniu planów korekt przekazywania do Agencji Mienia Wojskowego odpadów stanowiących mienie niekoncesjonowane oraz opracowaniu harmonogramu zużycia dostaw i usług komunalnych w zakresie potrzeb finansowych.3.Analiza opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska oraz rocznych planów gospodarki komunalnej w zakresie opłat za wodę zużywaną do celów indywidualnych i gospodarczych, wywozu odpadów stałych, odbioru ścieków, wywozu nieczystości płynnych, dezynsekcji i deratyzacji.4.Weryfikowanie i ocena propozycji zarządców i administratorów w zakresie zmian budżetu dotyczących ochrony środowiska oraz gospodarki komunalnej. 5.Opiniowanie wniosków wynalazczych i racjonalizatorskich dotyczących ochrony środowiska oraz gospodarki komunalnej.6.Opiniowanie minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno-użytkowych i programów inwestycji dotyczących gospodarki komunalnej i ochrony środowiska.Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-04-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Planowanie, koordynacja i nadzór nad zamówieniami materiałów w firmie budowlanej.Koordynowanie procesów zaopatrzenia , dystrybucji i magazynowania dostaw.Negocjowanie cen z dostawcami i utrzymywanie ciągłości dostaw.
ZAKŁAD USŁUG POGRZEBOWYCH "SIMS" S. NALBERCZYŃSKI - 2018-07-09 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Kontakt z klientem, organizowanie akcji promocyjnych, fakturowanie
Zakład Produkcyjno Handlowo-Usługowy "MUCHA" Zdzisław Mucha - 2018-01-17 - Augustów (podlaskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie nadruków
Tomasz Przewoźny TAZO STUDIO - 2016-05-10 - Kościan (wielkopolskie)
bieżąca obsługa klientów udzielanie informacji o produkcie, tworzenie ofert handlowych i baz danych, poszukiwanie nowych kontrahentów, spotkania z klientami
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-11-13 - Darłowo (zachodniopomorskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "PIAST" - 2017-06-06 - Sosnowiec (śląskie)
zlecanie, nadzór i rozliczanie remontów w Spółdzielni Mieszkaniowej "Staszica"
Spółdzielnia Mieszkaniowa "STASZICA" - 2016-02-01 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
opracowywanie dokumentacji do uzyskania decyzji administracyjnych w zakresie ochrony środowiska (raporty z ocen środowiskowych, operaty wodnoprawne, operaty ochrony powietrza itp.)
Pracownia Analiz Środowiskowych Ekoventus Szymańczyk i Węclewski Spółka jawna - 2016-08-29 - Zielona Góra (lubuskie)
zarządzanie relacją z klientem, przygotowywanie zapotrzebowań na surowce, współpraca z planistą, wspieranie działu handlowego, koordynacja i nadzór
GEKOPLAST SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-10 - Krupski Młyn (śląskie)
konserwacja urządzeń mechanicznych
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Suchacz (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów (bezpośrednia, mailowa i telefoniczna), sprzedaż wycieczek, miejsc hotelowych, polis turystycznych i innych produktów z naszej oferty realizacja planów sprzedaży; jedna zmiana (9-17); kontakt z pracodawcą e-mailowy.
P.H.U. Wito-Tur Tomasz Wiśniewski - 2016-04-05 - Ustka (pomorskie)
nadzór nad pracownikami w sortowni surowców wtórnych
MUNDUS sp. z o.o. - 2017-09-28 - Lubin (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych zamówień oraz nowych klientów. Opracowywanie ofert dla klientów. Opracowywanie zapytań ofertowych dla poddostawców. Utrzymywanie stałego kontaktu z klientem.
KOPEX FOUNDRY Sp. z o.o. - 2016-03-02 - Stalowa Wola (podkarpackie)
obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Kraków (małopolskie)
Telefoniczna obsługa klientów; prowadzenie kalendarza spotkań; sprzedaż i doradztwo usług i produktów; wystawianie faktur sprzedażowych;
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Do zakresu obowiazków wlaściwego dla roli należy wsparcie administracyjne Group Technology oraz Group Operations(dywizji zatrudniajacych ponad 30 000 ludzi na całym świecie). W szczególności dotyczy to wsparcia i tworzenia procesów, przenoszenia procesów miedzy lokalizacjami, zbierania, utrzymywania i aktualizowania dokumentacji procesowej, zbierania i liczenia mierników efektywności procesów, administrowania Share Point's oraz dyskami sieciowymi. Dodatkowo do codziennych obowiazków należy kodowanie oraz przesyłanie do dalszego procesowania faktur wystawianych przez firmy współpracujace z Bankiem. Ponadto praca na stanowisku business managera wymaga bezpośredniego wsparcia kierowników wyższego szczebla zatrudnionych w innych lokalizacjach geograficznych. Kluczowymi kompetencjami są wysokie umiejetności komunikacyjne, doskonała organizacja pracy oraz doświadczenie w zarządaniu projektami.
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Zabierzów (małopolskie)
redagowanie i umieszczanie ogłoszeń o pracę, aktywne wsparcie działu rekrutacji poprzez kontakt z instytucjami wspierającymi zatrudnienie, dystrybucje ulotek i plakatów, poszukiwanie i analizowanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów, tworzenie bazy kandydatów, prowadzenie telefonicznych oraz bezpośrednich rozmów rekrutacyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie: średnie; biegła znajomość języka niemieckiego; zakres obowiązków: rozmowy telefoniczne i prowadzenie korespondencji z klientem niemieckim w zakresie organizacji i przebiegu opieki nad osobą starszą, wspieranie klienta w trudnych sytuacjach, rozwiązywanie konfliktów, ustalanie terminów, rejestracja przeprowadzanych rozmów i podjętych działań w bazie danych w jęz. niemieckim; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
"CAREWORK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-14 - Gliwice (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Suchy Las (wielkopolskie)
fakturowanie sprzedaży, przyjmowanie i ewidencja zamówień, utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami
OPAKMET SP.Z.O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2017-01-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
obsluga kasy fisklanej obsluga urządzen sklepowychprzygotowanie towaru do sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Aktywne pozyskiwanie surowca. Prowadzenie bazy danych.
GREEN ENERGIA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-20 - Genowefa (wielkopolskie)
Kontrola procesu produkcyjnego pod kątem bezpieczeństwa jakości produkcji, kontrola i analiza produktu finalnego, sporządzanie dokumentacji jakościowej i raportów, udział w audytach, nadzór nad przydzielonym projektem, kontakt z klientem
Kwangjin Poland sp. z o.o. - 2016-12-16 - Tychy (śląskie)
Bieżąca analiza wskażników finansowych dotyczących sprzedaży, produkcji, rentowności i płynności oraz formuowanie wniosków, sporządzanie wycen produktów.
Fabryka Narzędzi Skrawających "FENES" S.A. - 2017-09-01 - Siedlce (mazowieckie)
koordynacja i zadzór nad sprawami technicznymi, prowadzenie dokumentacji technicznej, obsługa administracyjno-gospodarcza spółdzielni
"Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców Staszów - 2018-04-20 - Staszów (świętokrzyskie)
obsługa maszyn i urządzeń wykorzystywanych do produkcji mrożonych owoców
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Stare Zadybie (lubelskie)