SPECJALISTA DS ZAMÓWIEŃ Mława oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS ZAMÓWIEŃ
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: wg wniosku
Data publikacji: 2016-01-25
Lokalizacja: Mława (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Mława, powiat: mławski, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: wg wniosku
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ZAMÓWIEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mławski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zaopatrzeniowiec
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Data zakończenia pracy: 31.07.2016
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie
Adres pracodawcy:
Wyspiańskiego 7, 06-500 Mława, powiat: mławski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do odbycia stażu
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: mławski
Gmina pracodawcy: Mława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mława
Ulica pracodawcy: Wyspiańskiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: zaopatrzeniowiec
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.01.2016
Data dodania oferty pracy: 25.01.2016
Oferta pracy ważna do: 31.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.01.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim,realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży,monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych,poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami,prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,sporządzanie ofert techniczno handlowych,prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2016-08-02 - Zawadzkie (opolskie)
Zakres obowiązków, w szczególności: 1) przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych oraz sporządzanie umów zawieranych przez Centrum oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi Centrum w tym zakresie;2) opracowywanie informacji niezbędnych do sporządzania planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych;3) prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;4) udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;5) udział w pracach komisji przetargowej - sporadycznie,6) prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma itp.),7) ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne) - dotyczy w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;8) koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista zamówień publicznychwe Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 19.04.2018r. do godziny 15,00
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-04-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Utrzymanie kontaktów z kontrahentami z Ukrainy, Białorusi i Rosji.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami. Przygotowywanie ofert, sporządzanie kalkulacji cenowych, doradztwo techniczne. Wyjazdy do klientów w celu zaproponowania nowych rozwiązań, nadzorowania zabudowy urządzeń oraz monitorowania pracy użytych materiałów.
ARCELORMITTAL REFRACTORIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Kraków (małopolskie)
do uzgodnienia
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W RZESZOWIE - 2017-10-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykształcenie wyższe II st., kier. Mechaniczno Technologiczny, Automatyka, Elektronika i Informatyka lub Inżynieria Materiałowa i Metalurgia; znajomość budowy i zasad działania układów pomiarowych stosowanych w aparaturze laboratoryjnej; znaj. j. angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym; praktyczna znajomość obsługi urządzeń warsztatowych; mile widziane doświadczenie w pracy w laboratorium akredytowanym; prowadzenie badań laboratoryjnych bezpieczeństwa użytkowania wyrobów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
INSTYTUT TECHNIKI GÓRNICZEJ KOMAG - 2016-09-15 - Gliwice (śląskie)
księgowanie faktur, analiza dokumentów, udział i sporządzanie audytów, praca w systemie MS Office
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Wieluń (łódzkie)
Praca w salonie samochodowym : Mycie, odkurzanie, detailing, pojazdównowych i używanych. Przygotowywanie pojazdów na ekspozycje, utrzymaniejakości i czystości.
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-08-24 - Opole (opolskie)
obsługa klienta na rynkach wschodnich
JRP Sp. z o.o. - 2016-08-22 - Przyłęki (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie korekt tekstów tłumaczonych na j. polski, ocena sprawdzanych przekładów;
Omero Sp. z o.o. - 2017-09-28 - Lublin (lubelskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku indyjskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzaani informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analiztycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Wrocław (dolnośląskie)
ewidencja operacji; prowadzenie rachunku kosztów i wyników analizowania wyników; sporządzanie oraz raportowanie zestawień ksiegowych, weryfikacja faktur i rozwiązywanie niezgodności; udział w planowaniu budżetu, sporządzaniu i rozliczaniu planów finansowych; sporządzanie i analiza bilansu; przygotowywanie sprawozdań, raportów i analiz, kontroling oraz analzia danych finansowych, interpretowanie i wskazywanie obszarów działalności do poprawy lub optymalizacji kosztowej; opracowywanie raportów o przewidywanych zmianach sytuacji finansowej firmy; sporządzanie deklaracji podatkowych i innych rozliczeń; kontrola wyliczeń ZUS, sprawdzanie i sporządzanie deklaracji: CIT, VAT; monitorowanie zmian przepisów z zakresu prawa podatkowego i finansowego
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ NIDZICA - 2017-11-21 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
-tworzenie grafiki w programie Corel Draw,-obługa Comarch Optima-tworzenie i edycja aukcji Allegro-opieka nad stroną internetową
Adamczyk Dominik - 2017-08-25 - Bielawa (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa klientów,doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów,koordynacja dostaw,
ELMET-RZESZÓW Sp. z o.o. - 2017-05-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Wg.zakresu czynności.
Proton-Serwis sp. z o.o. - 2018-04-12 - Białogard (zachodniopomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
1. Prowadzenie pojazdu2. Załadowywanie oraz rozładowywanie3. Nadzór nad załadunkiem i wyładunkiem4. Niezbęde formalności administracyjne5. Utrzymanie materiału w czystości
Tama Farby Lakiery Sp. z o.o. - 2017-04-10 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie się z kontrahentami klientami z Wietnamu.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zg
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Branża farmaceutyczna, fakturowanie, składanie zamówień, kontakt z klientami
MEDILAB JACEK ANDRZEJEWSKI - 2016-05-13 - Łódź (łódzkie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - samodzielne i bieżące prowadzenie ewidencji środków trwałych w bazie programu komputerowego FT_ST dla wszystkich grup GUS łącznie dla grupy jawnej i niejawnej. Dokonywanie analizy dostarczonych dokumentów, sprawdzanie ich kompletności, prawidłowości celem przedstawienia ich przełożonemu a następnie do podpisu Komendantowi oddziału bądź innej uprawnionej osobie,- wspomaganie pracowników służb merytorycznych odpowiedzialnych za prowadzenie w komórkach merytorycznych środków trwałych w programie GMAT. Efektem końcowym pracy pracownika jest przekazanie komórce finansowej rzetelnej informacji na temat środków trwałych celem ujęcia w księgach rachunkowych,- prowadzenie rejestru szkód wyrządzonych przez osoby prawne lub fizyczne w mieniu W-MOSG, rejestrowanie wystawianych przez służby merytoryczne protokołów szkód, sprawdzanie zgodności i poprawności klasyfikacji budżetowej celem dostarczenia aktualnej informacji o stanie faktycznym uszkodzonego mienia i monitorowanie przebiegu końcowego efektu prac związanych z postępowaniami szkodowymi,- prowadzenie gospodarki mandatowej w zakresie przyjmowania i rozliczania otrzymywanych zestawień mandatów karnych kredytowanych i gotówkowych celem wystawienia zlecenia przyjęcia wpłaty gotówkowej do kasy lub sporządzanie polecenia księgowania na przelew do Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, a następnie sporządzanie sprawozdawczości w tym zakresie,- uzgadnianie na bieżąco kont analitycznych celem zapewnienia kompletności i aktualności bazy środków trwałych,- archiwizowanie dokumentacji księgowej i innej celem przekazania jej do Archiwum Zakładowego Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej.Warunki pracy Stanowisko pracy stałej zlokalizowane na II piętrze budynku wielokondygnacyjnego kompleksu koszarowego komendy oddziału. Dojścia i dojazdy utwardzone, budynek nie przystosowany dla osób ze stopniem niepełnosprawności, brak wind oraz pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.Praca z komputerem maksymalnie 8 godzin na dobę. Kontakty telefoniczne raz w roku z pracownikami Urzędu Statystycznego w sprawie sprawozdań ze środków trwałych.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-06-09 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
Przedsiębiorstwo Turystyczno-Handlowe Janter - 2017-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzanie danych do systemu, planowanie produkcji
PROSPERUS Aleksandra Wągrowska - 2016-08-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Specjalista kontroli jakości
Stolbud Włoszczowa Spółka Akcyjna - 2017-05-24 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Zakres obowiązków:Doradztwo technicznohandlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń. Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17).Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Rodzaj umowy:Umowa o pracę.
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2017-04-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
współpraca z firmami
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Wieluń (łódzkie)
przygotowanie kontrola dokumentacji przy wysyłkach, nadzorowanie terminów realizacji zamówien, nawiazywanie kontaktów handlowych, obsługa sprzedaży i zakupu, przygotowywanie raportów z wykonywanych działań
MEBELUX Sp. z o.o. Ostróda - 2017-01-23 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Koordynacja prac wykonywanych przez firmy zewnętrzne, przeprowadzanie analiz w zakresie potrzeb remontowych i inwestycyjnych , udział w komisjach przeglądów technicznych obiektów, sporządzanie sprawozdań z postępu robót, inne prace biurowe związane ze stanowiskiem pracy.
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 we Wrocławiu - 2017-11-03 - Wrocław (dolnośląskie)