SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA KONTAKTÓW Rzeszów oferta pracy VOSTI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA KONTAKTÓW
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: bud.C
Data publikacji: 2019-09-26
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: VOSTI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PARTYZANTÓW 1A/C/301, 35-242 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: bud.C
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA KONTAKTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: ankieter
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy:
VOSTI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Frezerów 3, 20-209 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: Frezerów
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: ankieter
Data dodania oferty pracy: 26.09.2019
Oferta pracy ważna do: 13.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?594c8416bee04f5bc49584e35575005b
Podobne oferty pracy
prowadzenie biura, wypełnienie elektroniczne wniosków, rozmowy z klientami
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Poznań (wielkopolskie)
Praca na podstawie prawa pracy i ustaw z zakresu ubezpieczeń społecznych, prowadzenie KPR, obsługa programu Płatnik. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Wynagrodzenie do uzgodnienia w zależności od kwalifikacji i zakresu obowiązków.
Emka 5 Biuro Rachunkowości Sp. z o.o. - 2019-12-03 - Wejherowo (pomorskie)
w/g stanowiska
Błysk Firma Usługowo Handlowa Studio Błysk - 2017-05-04 - Kielce (świętokrzyskie)
kontrola wpływu zapytań ofertowych, weryfikacja projektu budowlanego w zakresie posadzek przemysłowych, dokonanie wyceny kosztorysowej prac wg. projektu, przygotowanie oferty wykonawczej,godz. 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie wyższe; umowa zlecenie lub na czas określony;praca w godz. 08:00-20:00; miejsce wykonywania pracy: Knurów
BUSZKA-WIEPRZYCKA KAMILLA NIEPUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ CENTRUM ZDROWIA SANVITA - 2018-10-31 - Knurów (śląskie)
Obsługa administracyjno-kancelaryjna wydziału.
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Bydgoszcz - 2019-03-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Prowadzenie całokształtu prac związanych z naliczaniem wynagrodzeń i potrąceń pracowników,- Uzgadnianie funduszu płac pracowników,- Rejestrowanie wszelkiego rodzaju nieobecności i kontrolowanie przekroczenia dozwolonych limitów nieobecności z powdu choroby, urlopu, wypoczynkowego i każdej innej nieobecności, dla której został ustalony limit,- Załatwianie całoksztaltu prac związanych z przyjęciem, zwolnieniem i wewnętrznym przeniesieniem pracowników oraz prowadzenie dokumentacji wynikającej ze stosunku pracy
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-04-29 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, obsługa klienta, sporzązdanie pism i protokołów, prowdzenie dokumentacji szkoleniowej, kompleksowa obsługa szkoleń i inne
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Trzebinia (małopolskie)
Koordynowanie procesów transportowych, nadzorowanie i sporządzanie dokumentacji procesów logistycznych, ocenianie jakości procesów logistycznych, analizowanie i kontrolowanie kosztów logistycznych, optymalizacja działań w przedsiębiorstwie
V.SHIPS (PL) SP. Z O.O. - 2019-09-24 - Gdynia (pomorskie)
Organizacja transportów towarowych Klientów w relacjach krajowych. Pozyskiwanie, planowanie oraz monitorowanie usług przewozowych, ustalanie warunków transportu. Stała współpraca z firmami przewozowymi, realizacja założeń budżetowych. Budowanie długofalowej współpracy z przewoźnikami, optymalizacja kosztów spedycyjnych, poszukiwanie, pozyskiwanie przewoźników. Utrzymywanie stałych kontaktów z Klientami. Prowadzanie ewidencji zleceń, raportowanie. Dbanie o wysoką jakość usług transportowych oferowanych Klientom. Koordynowanie pracy kierowców.
Wektra Marek Brzozowski Spólka Jawna - 2017-05-26 - Płock (mazowieckie)
Dostarczanie usług / procesów Total Rewards zgodnie z uzgodnionym zakresem i określonymi SLA, Identyfikacja i wdrożenie możliwości świadczenia usług i usprawnienia procesów zgodnie z przypisanym zakresem, Zapewnienie, że usługi / procesy / transakcje są przeprowadzane skutecznie i przy wysokim poziomie obsługi klienta i doskonałości operacyjnej, Zapewnienie, że procesy są przestrzegane w pełnej zgodności z odpowiednimi wymogami prawnymi i wymaganiami firmy, Eskalowanie bardziej złożonych zapytań (w razie potrzeby) do odpowiednich punktów kontaktowych i przejęcie odpowiedzialności za ostateczne rozwiązanie problemu, Partnerstwo w ramach SSC w celu realizacji planów poprawy zadowolenia klientów, ze szczególnym uwzględnieniem przypisanego zakresu / procesów, Zapewnienie aktualizacji platformy zarządzania wiedzą, Wspieranie współpracowników (wdrożenie, szkolenie, dzielenie się wiedzą, tworzenie kopii zapasowych), w razie potrzebyZapewnienie dokładnej i systematycznej aktualizacji dokumentacji procesu i wsparcia W przypadku procesów sektorowych: pełnić rolę eksperta dla przypisanych procesów / narzędzi.
kontakt przez PUP - 2019-12-06 - Kraków (małopolskie)
szycie maszynowe
KRYSZNA Sp. z o.o. - 2015-12-07 - Krajenka (wielkopolskie)
Specjalista ds. zakupów (staż)
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Tychy (śląskie)
wyszukiwanie przetargów branży elektrotechnicznej, narzędziowej, instalacyjnej;analiza dokumentacji przetargowej;przygotowywanie wycen i ofert przetargowych;uczestnictwo w aukcjach, licytacjach i przetargach na platformach zakupowych;utrzymywanie kontaktów z dostawcami;negocjacje warunków cenowych;kompletacja dokumentacji przetargowej;prowadzenie zestawień i raportowanie;współpraca z działem handlowym;monitorowanie realizacji przetargów;
PHUP KRAK-OLD Sp. z o.o. - 2016-02-10 - Skawina (małopolskie)
Wykształcenie średnie ogólne lub techniczne; min. 3 m-ce doświadczenia zawodowego w aktywnej sprzedaży; biegła znajomość j. angielskiego; samodzielne zarządzanie czasem pracy; Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów i obsługa dotychczas obsługiwanych agencji reklamowych i drukarni; przygotowywanie ofert handlowych na materiały reklamowe; negocjowanie warunków współpracy; współpraca w zespole sprzedażowym i z innymi działami firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-19 - Gliwice (śląskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Grodków (opolskie)
prowadzenie administracji biura, utrzymywanie kontaktu z firmami projektującymi WWW, przygotowywanie projektów graficznych i wdrożeniowych, rozwijanie nowych koncepcji i projektów informatycznych, opisywanie, dokumentacja i archiwizacja, przygotowywanie ofert , zamówień, umów, pism i aktów, archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, wystawianie dokumentów finansowo- księgowych, faktu vat, itp., realizacja zadań zleconych przez przełozonego
RFOG POLAND TOMASZ PASZKOWSKI - 2018-11-13 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Udzielanie odpowiedzi na zapytania ofertowe klientówTelefoniczna i mailowa obsługa klientówPrzyjmowanie i zdejmowanie stanów magazynowych Wystawianie fakturObsługa kasy fiskalnej
LEMER S.C. - 2019-01-07 - Opoczno (łódzkie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zamówień publicznych powinien legitymować się wyższym wykształceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem są ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego doświadczenia w obszarze zamówień.
GENOPLAST BIOCHEMICALS Tomasz Schröder - 2019-08-19 - Starogard Gdański (pomorskie)
Wymagania:•Wykształcenie min. średnie•3-5 lat doświadczenia w pracy w obszarze płac i kadr (warunek konieczny)•Praktyczna znajomość zasad naliczania wynagrodzeń, przepisów podatkowych i ubezpieczeń społecznych •Język angielski w stopniu komunikatywnym (poziom min. B1/B2) – warunek konieczny•Znajomość programu Płatnik•Biegła obsługa komputera - Word, Excel, Outlook •Znajomość SAP HR mile widziana •Dokładność, sumienność, terminowość•Dyspozycyjność od zaraz (warunek konieczny)Oferujemy:•Pracę od zaraz na pełen etat od poniedziałku do piątku•Zatrudnienie od zaraz do 31.12.2017 w oparciu o umowę pracę tymczasową •Atrakcyjne wynagrodzenie oraz wyżywienie (1 obiad dziennie)•Pracę w dużej, międzynarodowej firmie w nowym biurze w Grodzisku Mazowieckim
JOBHOUSE Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
aktywne pozyskiwanie klientów, zbieranie i prowadzenie dokumentacji. Obowiązek szkoleń.
kontakt przez OHP - 2016-06-07 - Czeladź (śląskie)
Sprzedaż oferty turystycznej
Urlopy.Pl Sp. z o.o. - 2016-07-04 - Zielona Góra (lubuskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Kraków (małopolskie)
rozliczanie faktur, kontakt z klientem
Hotel TARNOVIA S.A. - 2017-05-29 - Tarnów (małopolskie)
- Opis stanowiska: Będziesz odpowiedzialny/a za: aktywne poszukiwanie nowych klientów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacji (telemarketing, mailing), kompleksową obsługę zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego, udzielanie klientom informacji na temat sprzedawanych produktów, realizację akcji marketingowych, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, obsługę przed i po sprzedażową, sprzedaż produktów firmy z szeroko rozumianej branży elektronarzędzi / technik zamocowań.- Forma oferuje: stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę). Pracę w ambitnym zespole. Kontakt z najnowszymi technologiami z branży. Możliwość zdobycia doświadczenia oraz zrobienia kroku naprzód w swojej karierze zawodowej. Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia produktowe i kompetencyjne.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, w telefonicznej sprzedaży bądź pracy w sklepie internetowym. Mile widziane będzie doświadczenie z branżą elektronarzędzi / technik zamocowań. Mile widziana będzie również znajomość programu SUBIEKT GT. Mile widziana umiejętność obsługi sklepu internetowego opartego na oprogramowaniu Sote. Wymagany zapał i determinację do pracy. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu nowych relacji. Umiejętności negocjacyjne. Wymagana umiejętność szybkiego uczenia się.
BUDOHIT DARIUSZ TYTOŃ - 2016-07-22 - Katowice (śląskie)
Obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych, dbanie o dobry wizerunek sklepu zgodnie z obowiązującymi standardami, obsługa sklepu internetowego oraz internetowych kanałów sprzedaży. Praca w Bielsku-Białej, w godz. 9.30-17.30, od poniedziałku do piątku.
COMTRADE Krzysztof Mazgaj - 2018-01-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa biura oraz połączeń telefonicznych, sprzedaż materiałów medycznych
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej (umowy o pracę, wypowiedzenia, świadectwa itp.), prowadzenie spraw ZUS przedsiębiorców, rozliczanie umów cywilno-prawnych, obsługa ZUS (zgłoszenia rejestracyjne, deklaracje DRA, wyrejestrowania itp.), sporządzanie list płac, rozliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego (chorobowe, macierzyńskie, opiekuńcze itp.), rozliczanie PFRON, rozliczanie Funduszu Świadczeń Socjalnych, bezpośrednia współpraca z klientami biura. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 352 52 78, e-mail: danuta.ostrowska (at) protegga.pl
"BIURO RACHUNKOWE PROTEGGA" Sp. z o.o. - 2016-03-22 - Wrocław (dolnośląskie)