SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC I KADR Wejherowo oferta pracy Emka 5 Biuro Rachunkowości Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC I KADR
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Praca na podstawie prawa pracy i ustaw z zakresu ubezpieczeń społecznych, prowadzenie KPR, obsługa programu Płatnik. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Wynagrodzenie do uzgodnienia w zależności od kwalifikacji i zakresu obowiązków.
Data publikacji: 2019-12-03
Lokalizacja: Wejherowo (pomorskie)
Pracodawca: Emka 5 Biuro Rachunkowości Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sobieskiego 235/2, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca na podstawie prawa pracy i ustaw z zakresu ubezpieczeń społecznych, prowadzenie KPR, obsługa programu Płatnik. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Wynagrodzenie do uzgodnienia w zależności od kwalifikacji i zakresu obowiązków.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC I KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wejherowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wejherowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu Płatnik
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wykształcenie min. średnie ekonomiczne - kierunek ekonomiczny/ rachunkowy- WYMAGANE doświadczenie- znajomość prawa pracy i ustaw z zakresu ubezpieczeń społecznych- znajomość KPR- dokładność, wnikliwość, zorganizowanie- chęć rozwoju, kultura osobista- umiejętność sporządzania list płac i deklaracji ZUS- umiejętność zakładania akt osobowych
Nazwa pracodawcy: Emka 5 Biuro Rachunkowości Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
Sobieskiego 235/2, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV na e-mail: marzena (at) emka5.pl proszę wysyłać do 30.04.2019 r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: wejherowski
Gmina pracodawcy: Wejherowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wejherowo
Ulica pracodawcy: Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 235
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 03.12.2019
Oferta pracy ważna do: 31.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?da5cb56161c495059c8faaebe4be711b
Podobne oferty pracy
pomocnik cukiernika
Firma Produkcyjno Handlowo Usługowa PIEKARNIA "WIEJSKA" Bożena Rybka - 2019-08-28 - Złotniki Kujawskie (kujawsko-pomorskie)
Spotkania z osobami, które potrzebują pomocy prawnej do uzyskania odszkodowania. Zarówno na mieniu jak i na osobie.Samodzielne dobieranie potrzebnych dokumentów do danej sprawy. Praca w Opolu po wcześniejszymszkoleniu,które zapewniamy bezpłatnie.
VOTUM S.A. - 2016-08-02 - Opole (opolskie)
-POSZUKIWANIE PRACOWNIKÓW- PROWADZENIE DOKUMENTACJI - ROZMOWY REKRUTACYJNE
BM POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-31 - Gdańsk (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
praca w dziale marketingu w Hotelu JAROTA w Jarocinie
"JAROCIN SPORT" Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością w Jarocinie - 2016-10-07 - Jarocin (wielkopolskie)
• Obsługa i kontakt z klientami,• Realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży,• Monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych,• Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,• Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami,• Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,• Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań.
ALCHEMIA S.A. ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2018-11-14 - Zawadzkie (opolskie)
prowadzenie negocjacji z hodowcami,praca w terenie,godziny pracy 7-15
Drosed Surowiec Sp zo.o. - 2019-01-31 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
zarządzanie polityką bezpieczeństwa informacji w firmie
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Brużyczka Mała (łódzkie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych. Praca w Płocku w godz. 6-14.
Przedsiębiorstwo Usługowe "Zieleń" Sp. z o.o. - 2018-09-13 - Płock (mazowieckie)
jw.
Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych - 2018-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa klienta,- dbanie o wygląd salonu wystawienniczego,- przygotowywanie umów,- współpraca z projektantami,- pozyskiwanie klienta.
Drewutnia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-01 - Łochowice (kujawsko-pomorskie)
nauczanie jęz. migowego
Zespół Medycznych Szkół Policealnych w Przasnyszu - 2016-08-25 - Przasnysz (mazowieckie)
prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych); sporządzanie umów o pracę, pism rozwiązujących umowy o pracę, pism zmieniających warunki pracy i płacy, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego (w zakresie dotyczącym rozliczeń płacowych); rozliczanie delegacji pracowniczych; ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich, rozliczanie wynagrodzeń i zasiłków chorobowych; wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach; sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów; praca w godz. 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-14
Kancelaria Doradcy Podatkowego Ewa Piątak - 2016-06-08 - Słupsk (pomorskie)
przygotowywanie i prowadzenie postępowań i dokumentacji związanej z pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych oraz zamówieniami publicznymi, całościowy nadzór nad w/w procedurami,
MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.BOLESŁAWA LUBOSZA W TARNOWSKICH GÓRACH - 2016-11-29 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Aktywna sprzedaż produktów z oferty banku. Realizacja celów sprzedażowych. Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami. Dbanie o wysoki poziom jakości obsługi.
PHU TIMEX - BIS Tadeusz Kuran - 2017-02-09 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Obsługa utrzymania ruchu urządzeń produkcyjnych w zakresie elektryki i układów starowania.
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Katowice (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
budowa domów i technologii Naturalny Dom
Zakład Usług Ogólnobudowlanych Jacek Jarco - 2016-09-12 - Węgierska Górka (śląskie)
PROFESJONALNE PRZEDSTAWIENIE OFERTY HANDLOWEJ ORAZ DORADZTWO W RAMACH OFEROWANYCH USŁUG (POPRZEZ KONTAKT MAILOWY, TELEFONICZNY, EWENTUALNIE OSOBISTY)OBSŁUGA TELEFONICZNA I ELEKTRONICZNA KLIENTÓW ZGODNIE Z NAJWYŻSZYMI STANDARDAMI JAKOŚCIBEZPOŚREDNIA WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM CONTENT MARKETINGU W CELU MONITOROWANIA STATUSU REALIZACJI ZLECEŃOBSŁUGA BAZY DANYCH KLIENTÓW W SYSTEMIE CRMINFORMOWANIE KLIENTÓW O PROCESIE REALIZACJI ZAMÓWIEŃ, WYJAŚNIANIE NIEZGODNOŚCI I WĄTPLIWOŚCISPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI NIEZBĘDNEJ W PROCESIE OBSŁUGI KLIENTAWSPÓŁTWORZENIE I PROWADZENIE KAMPANII E-MARKETINGOWYCHPRZYGOTOWANIE RAPORTÓW Z PROWADZONYCH DZIAŁAŃ HANDLOWYCH
GRUPA WW - 2017-08-24 - Jasionka (podkarpackie)
1. Organizowanie spotkań, szkoleń i konferencji2. Opracowywanie treści merytorycznej materiałów promocyjnych i informacyjnych (opracowywanie folderów, plakatów, ulotek, prezentacji multimedialnych, zbieranie mmateriałów do biuletynu informacyjnego).3. Obsługa mieszkańców, udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień, przyjjmowanie wniosków i składanych postulatów przez mieszkańców a dotyczących wdrażania LSR.4. Obsługa posiedzeń organów statutowych LGD.5. Udzielanie informacji o działalności LGD - telefonicznie, ustnie, pisemnie lub za pośrednictwem Internetu.6. Prowadzenie działań informacyjnych, promocyjno-kulturowych oraz aktywizacyjnych związanych z obszarem LGD, realizacją LSR oraz działalnością biura.7. Aktualizacja strony www.lgdkampinos.pl oraz facebooka Stowarzyszenia.8. Weryfikacja kart wstępnych wniosków zgodnie z procedurami (weryfikacja wstępna wniosków przez Biuro):- oceny i wyboru operacji w rammach poddziałania "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego PROW 2014-2020 realizowanych przez podmioty inne niż LGD,- procedurę oceny i wyboru operacji w ramach poddziałania "Wsparcie na wdrażanie operacji w sramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego PROW 2014-2020 na operacje własne LGD,- procedurę oceny i wyboru oraz rozliczania, monitoringu i kontroli grantobiorców w ramach poddziałania "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społecznność" objętego PROW 2014-2020.9. Inne zadania zlecone przez Dyrektora Biura lub Prezesa Zarządu.
kontakt przez PUP - 2019-08-21 - Czosnów (mazowieckie)
- zapewnienie bezbłędnych działań wszystkich funkcji logistycznych w firmie;- koordynowanie pracy magazynu i zaopatrzenia;- współpraca z dostawcami i klientami firmy;- terminowe kompletowanie i przekazywanie wszystkich dokumentów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Rokocin (pomorskie)
obsługa komputera, obsługa urządzeń biurowych, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Babice Nowe (mazowieckie)
opracowwywanie i realziacja strategii w zakresie wizerunku rynkowego przedsiębiorstwa
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Krzeszów (dolnośląskie)
obsługa klientów przy kasie, skanowanie towarów, wykładanie towarów
"RONDA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-17 - Gniezno (wielkopolskie)
Wsparcie techniczne użytkowników, instalacje i konfiguracje sprzętów, oprogramowania, okablowania, konfiguracje sieci LAN i VAN. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
NAWRATRONIK EUGENIUSZ STOPA SP. Z O.O. - 2017-09-06 - Bielsko-Biała (śląskie)
kontakt z klientem
"INTERMAG" sp.z.o.o. - 2016-06-01 - Olkusz (małopolskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kurs. Praca zdalna.
Blue Education Krystian Żak - 2018-07-23 - Bytom (śląskie)
obsługa zamowień, nadzór obiegu dokumentów, weryfikacja danych, wystawianie faktur
Grupa Producentów KLASA Sp. z o.o. - 2018-07-04 - Klementowice (lubelskie)
wg stanowiska
SPAW METAL STACHYRA ZDZISŁAW - 2019-07-02 - Karniowice (małopolskie)