SPECJALISTA DS. FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Tarnowskie Góry oferta pracy MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.BOLESŁAWA LUBOSZA W TARNOWSKICH GÓRACH
Stanowisko: SPECJALISTA DS. FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: przygotowywanie i prowadzenie postępowań i dokumentacji związanej z pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych oraz zamówieniami publicznymi, całościowy nadzór nad w/w procedurami,
Data publikacji: 2016-11-29
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (śląskie)
Pracodawca: MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.BOLESŁAWA LUBOSZA W TARNOWSKICH GÓRACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zamkowa 5, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowywanie i prowadzenie postępowań i dokumentacji związanej z pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych oraz zamówieniami publicznymi, całościowy nadzór nad w/w procedurami,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser) (wymagany staż - lata: 3)
Wymagany zawody dla kandydatów: Sprzątaczka biurowa (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja, ekonomia, finanse i rachunkowość, prawo, zarządzanie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
zgodnie z http://bip.biblioteka.tarnowskiegory.pl/, praktyczna znajomość procedur związanych z zamówieniami publicznymi i pozyskiwaniem środków zewnętrznych, bardzo dobra znajomość pakietu office: word, excel,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.BOLESŁAWA LUBOSZA W TARNOWSKICH GÓRACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
Zamkowa 5, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczgółowe informację pod adresem: http://bip.biblioteka.tarnowskiegory.pl/ , w zakładce oferty pracy. W razie dodatkowych pytań, kontakt telefoniczny do godz. 12:00.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: tarnogórski
Gmina pracodawcy: Tarnowskie Góry
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnowskie Góry
Ulica pracodawcy: Zamkowa
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: DZIAŁALNOŚĆ BIBLIOTEK
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.11.2016
Data dodania oferty pracy: 28.11.2016
Oferta pracy ważna do: 09.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 28.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa kasy gotówkowej, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, naliczanie świadczen z tytułu choroby, macierzyństwa, rozliczanie umów cywilnoprawnych, przygotowywanie raportów i danych płacowych, obsługa Płatnika, sporządzanie deklaracji: ZUS i US, sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu
Savex Consulting-Finanse Sp. z o. o. - 2017-07-11 - Legnica (dolnośląskie)
wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia
BLENDING SPÓŁKA Z O.O. - 2017-07-17 - Zduny (wielkopolskie)
administracja systemu comarch
Mazurskie Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane J.W. ŚLEPSK Józef Wiszniewski - 2016-02-11 - Augustów (podlaskie)
Obsługa obecnych klientów, tworzenie i negocjacja ofert handlowych,realizacja zadań sprzedażowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-01-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Prace ciesielskie i szalunkowe na prowadzonych przez firmę budowach (teren Siedlec)
Marcin Walczuk Przedsiębiorstwo Budowlane MAX POL - 2016-10-21 - Siedlce (mazowieckie)
rozliczanie wynagrodzeń, zatrudnienia obcokrajowców, ZUS, PFRON, GUS
BIOMATEX Spółka z O.O. Spółka Komandytowa - 2017-03-10 - Zduńska Wola (łódzkie)
organizacja sprzedazy w branzy meblowej, działania promocyjne
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Lublin (lubelskie)
praca przy komputerze
DALC I OCHOCKI-DORADCY SP. Z O.O. Sp. K. - 2018-06-28 - Poznań (wielkopolskie)
-
PRYWATNE CENTRUM EDUKACJI MARMOŁOWSKI S.C - 2016-05-24 - Kościerzyna (pomorskie)
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji kadrowej w zakresie umów opracę oraz umów cywilnoprawnych Naliczanie wynagrodzeń pracowników izleceniobiorców w sposób zapewniający terminowość i zgodność z przepisamiprawa Przygotowanie listy płac oraz zestawień i raportów z zakresu płacSporządzanie zaświadczeń dla pracowników Prowadzenie spraw związanych zZUS oraz US, dokonywanie rozliczeń deklaracji DRA, RCA, RSA, i innychPraktyczne doświadczenie w obsłudze programu PŁATNIK oraz (mile widziana)COMARCH Optima Znajomość zagadnień i praktyczne umiejętności z zakresuprowadzenia ewidencji i rozliczenia czasu pracy, urlopów, zwolnieńchorobowych itp. Wystawianie faktur VAT i nadzór nad ich terminowąpłatnością. Praca od 8-16
AGAR Agencja Detektywistyczna Konwoju i Ochrony - 2018-04-05 - Opole (opolskie)
jw.
Medyczna Szkoła Policealna nr 3 w Warszawie - 2018-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie pracowników z Europy Wschodniej, legalizacja pobytu cudzoziemców
VITWORKER Vitalii Kutsyi - 2017-11-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż artykułów motoryzacyjnych (części)
Usługi Transportowe Mirosław Faron - 2017-01-02 - Jaworzno (śląskie)
-Prowadzenie dokumentacji pracowników-Prowadzenie rekrutacji-Wykonywanie analiz związanych z zatrudnieniem
Polskie Fabryki Porcelany "Ćmielów" i "Chodzież" S.A. - 2016-03-23 - Ćmielów (świętokrzyskie)
Staż w firmie POLSKO-WĘGIERSKIE STOWARZYSZENIE.Program stażu do zapoznania w pokoju nr 56.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Kielce (świętokrzyskie)
SPRZEDAŻ MASZYN ROLNICZYCH NA RYNKI ZAGRANICZNE I POZYSKANIE KLIENTÓW
Pracowniczy Ośrodek Maszynowy Sp. z o.o. w Augustowie - 2017-12-18 - Augustów (podlaskie)
organizacja i prowadzenie zleconych procesów rekrutacyjnych, zarządzanie obiegiem dokumentacji rekrutacyjnej, raportowanie wskaźników rekrutacyjnych w ramach prowadzonych procesów; doświadczenie; wykształcenie: zarządzanie zasobami ludzkimi, HR MANAGER
GS REGENTIS SP. Z O.O. WARSZAWA - 2016-04-18 - Ujazd (opolskie)
współpraca ze stałymi klientami - budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji, sprzedaż usług szkoleniowych dla firm, aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, monitorowanie potrzeb rynku i analizowanie konkurencji, raportowanie działań handlowych zgodnie ze standardami firmy. pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin, atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premie od sprzedaży), możliwość rozwoju i szkolenia; kontakt z pracodawca osobisty w godzinach (10-12), telefoniczny (9-15) oraz e-mail.
AP Edukacja Sp. z o. o. - 2016-01-21 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników KSC oraz pracowników nieobjętych mnożnikowym systemem wynagrodzeńprowadzenie spraw związanych z nawiązaniem, trwaniem i ustaniem stosunku pracy z pracownikamiprzygotowanie rozkazów, pism w sprawie nagród jubileuszowych i innych świadczeń pieniężnych w odniesieniu do pracowników ksc i pracowników nieobjętych mnożnikowym systemem wynagrodzeńprzygotowywanie miesięcznych meldunków o stanie kadr KMP w Chełmie i wprowadzanie do systemu SESPOLobsługa programu PŁATNIK oraz programu e-PFRONreklamowanie od powołania do czynnej służby wojskowej określonej kategorii osób, w tym policjantów i pracowników cywilnychudział w pracach komisji i zespołów powoływanych przez Komendanta Miejskiego Policji w Chełmie w sprawach związanych z przygotowaniami obronnymi Komendy Miejskiej Policji w Chełmiewprowadzanie danych do systemu SWOP w zakresie posiadanych uprawnieńorganizowanie pracy kancelaryjnej Zespołu Kadr i Szkolenia oraz wszelkiej niezbędnej dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisamiwysyłanie i odbiór korespondencji
Komenda Miejska Policji w Chełmie - 2016-12-16 - Chełm (lubelskie)
Znajomość przepisów ustawy - Prawo Energetyczne, uzyskanie uprawnień dozoru bez ograniczeń napięcia w zakresie urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych. Kontakt z Urzędem Regulacji Energetyki w zakresie działalności koncesjonowanych (obrót i dystrybucja energii elektrycznej), bieżąca kontrola pracy sieci elektroenergetycznej 110/15/04kV, określania warunków przyłączenia odbiorców, kształtowanie taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej, sporządzanie dokumentacji i sprawozdań wynikających z przepisów, wskazania znajomości przepisów - Prawo Budowlane (uprawnienia budowlane branży elektrycznej) I zmiana pn-pt sporadycznie w dni wolne.Wynagrodzenie od 3000zł brutto 1 umowa na 2 lata docelowo na stałe.
Zakład Usług Technicznych MEGA Sp.z o.o. - 2016-09-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta, kasy fiskalnej, sprzętu do ćwiczeń
kontakt przez PUP - 2018-05-01 - Stawki (kujawsko-pomorskie)
-
INTEGRAL LOGISTICS SP. Z O.O. - 2016-04-04 - Kościerzyna (pomorskie)
koordynacja rozwoju sprzedaży, pracy sprzedawców, obsługa programu sprzedaży Magnat, analiza sprzedaży w poszczególnych placówkach
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Starogard Gdański (pomorskie)
zadania związane z zakupem towarów na giełdach zagranicznych-wewnątrzwspólnotowym, przyjmowanie towaru, rozliczanie wysyłek towaru oraz przyjęć, wprowadzanie danych do systemu, wystawianie dokumentów magazynowych, współpraca z innymi działami, prowadzenie inwentaryzacji, fakturowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Świebodzice (dolnośląskie)
-Projektowanie nowych oraz modernizacja istniejących układów elektrycznych i automatyki,-Przygotowywanie dokumentacji technicznej central wentylacyjnych,-Kontakt 58-741-87-34, e-mail: climaprodukt (at) climaprodukt.com
CLIMA-PRODUKT SP. Z O.O. - 2018-04-13 - Pszczółki (pomorskie)
Obsługa klientów, przyjmowanie zleceń, przekazywanie zleceń do realizacji na dział produkcji, pilnowanie terminów realizacji zleceń.
PPHU LAMGI MICHAŁ GIBOWSKI - 2018-03-29 - Nowa Sól (lubuskie)
obsługa i rozpatrywanie problemów jakościowych, rozliczanie zwrotów od Klienta ma podstawie otrzymanych dokumentów, kontakt z klientem w kwestiach jakościowych.
ALPHA TECHNOLOGY Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-09-01 - Dobczyce (małopolskie)
prowadzenie ksiąg, sporządzanie list płac
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Świętochłowice (śląskie)
- Wykonywanie zleconych prac. Weryfikacja sprawozdań finansowych. Analiza danych finansowych. Przygotowywani analiz biznesowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3700 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub filologicznym (angielska, niemiecka). Wymagane minimum roczne doświadczenie zawodowe w obszarze finansów i/lub audytu finansowego w firmie działającej w sektorze SSC/BPO. Wymagana znajomość pakietu MS OFFICE, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz/lub dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Katowice (śląskie)