SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Dąbrowa Górnicza oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: - Prowadzenie całokształtu prac związanych z naliczaniem wynagrodzeń i potrąceń pracowników,- Uzgadnianie funduszu płac pracowników,- Rejestrowanie wszelkiego rodzaju nieobecności i kontrolowanie przekroczenia dozwolonych limitów nieobecności z powdu choroby, urlopu, wypoczynkowego i każdej innej nieobecności, dla której został ustalony limit,- Załatwianie całoksztaltu prac związanych z przyjęciem, zwolnieniem i wewnętrznym przeniesieniem pracowników oraz prowadzenie dokumentacji wynikającej ze stosunku pracy
Data publikacji: 2019-03-14
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie całokształtu prac związanych z naliczaniem wynagrodzeń i potrąceń pracowników,- Uzgadnianie funduszu płac pracowników,- Rejestrowanie wszelkiego rodzaju nieobecności i kontrolowanie przekroczenia dozwolonych limitów nieobecności z powdu choroby, urlopu, wypoczynkowego i każdej innej nieobecności, dla której został ustalony limit,- Załatwianie całoksztaltu prac związanych z przyjęciem, zwolnieniem i wewnętrznym przeniesieniem pracowników oraz prowadzenie dokumentacji wynikającej ze stosunku pracy
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Dąbrowa Górnicza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 25.03.2019
Data zakończenia pracy: 24.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: BRAK WSKAZANEGO KIERUNKU STUDIÓW!
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Adres pracodawcy:
Sobieskiego 12, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV i skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Dąbrowa Górnicza
Gmina pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Ulica pracodawcy: Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy: produkcja stali
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 14.03.2019
Oferta pracy ważna do: 31.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
sortowanie owoców i warzyw, załadunek,rozładunek
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Zamość (lubelskie)
przewóz towarów, naprawa pojazdów
F.U.H. DAX Dawid Gindera - 2016-08-23 - Moraczewo (wielkopolskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami,prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach, przygotowanie zestawienia i uzgodnień deklaracji i przelewów do ZUS. - Wynagrodzenie: 2850-3420 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracęna czas określony do 6 miesięcy. Docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od listopada 2017r..- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie: przy średnim wykształceniu 5 lat pracy w tym oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym wykształceniu 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych. Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Wymagana znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Wymagane umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-08-29 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Warszawa (mazowieckie)
szczegółowe informacje znajdują się na stronie: http://zs2.koszalin.ibip.pl/public/get_file_contents.php?id
Zespół Szkół Nr 2 im. St. Lema w Koszalinie - 2018-12-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
-marketing dla sklepów internetowych i stacjonarnych,-sprzedaż produktów na serwisach aukcyjnych oraz innych platformach sprzedaży
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
profesjonalna obsługa klientów w zakresie doręczania towaru,wykonywanie czynności związanych z załadunkiem i rozładunkiem.Prowadzenie dokumentacji pojazdu
Adar Jakóbczyk S.J - 2017-01-05 - Opole (opolskie)
SPRZEDAŻ MASZYN ROLNICZYCH NA RYNKI ZAGRANICZNE I POZYSKANIE KLIENTÓW
Pracowniczy Ośrodek Maszynowy Sp. z o.o. w Augustowie - 2017-12-18 - Augustów (podlaskie)
Firma zajmuje się produkcją systemów uzdatniania wody, prowadząca sprzedaż swoich wyrobów na całym świecie. Praca na tym stanowisku obejmować będzie pozyskiwanie i bieżącą obsługę najważniejszych i największych klientów firmy z regionu Bliskiego Wschodu i Afryki, współtworzenie strategii sprzedażowej oferowanych przez Spółkę produktów. Ponadto prowadzenie bieżącej obsługi kluczowych klientów w zakresie sprzedaży produktów, przygotowywanie ofert handlowych, monitorowanie rynków zagranicznych, prowadzenie negocjacji handlowych. Odpowiedzialność polega na utrzymywaniu długotrwałej relacji biznesowych z klientami już pozyskanymi i na zdobywaniu nowych, a także na aktywnym zaangażowaniu w rozwój działalności Spółki.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Łódź (łódzkie)
zarządzanie stroną internetową, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Iłowa (lubuskie)
Obsługa ofertowa do wynajmu-sprzedaży nieruchomości własnych spółki; obsługa klientów na profesjonalnym poziomie; budowanie bazy ofert kupna/sprzedaży poprzez uruchomienie biura nieruchomości; prezentowanie nieruchomości zainteresowanym klientom; działania marketingowe; ofertowanie w powszechnych portalach; negocjacje i wyszukiwanie wykonawców usług budowlanych i remontowych; poejmowanie inicjatywy handlowej na rzecz budowy portfela zakupu nieruchomości; budowanie pozytywnych relacji z najemcami i klientami.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2016-11-21 - Opole (opolskie)
•Prowadzenie środowiskowych działań operacyjnych,•Prowadzenie szczegółowej identyfikacji wymagań prawnych i innych wymagań dotyczących aspektów środowiskowych, •Przesyłanie informacji o tych wymaganiach do odpowiednich komórek spółki,•Współpraca z organami administracji państwowej, •Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie odpadów, emisji,•Realizowanie zadań związanych z systemem ISO 14001.
Zamet Industry Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. - 2018-07-10 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę klienta według standardów Firmy TERG MediaExpert, realizację celów sprzedażowych oraz wystawianie towarów zgodnie z przyjętymi standardami marchandisingowymi w dziale rekreacyjnym (skutery, rowery, quady).
Media Expert - 2016-02-16 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
zbieranie zamówień od dotychczasowych klientów, poszerzanie rynku zbytu, dbanie o dobre relacje z klientem, sprzedaż produktów oferowanych przez pracodawcę w sklepie stacjonarnym oraz w internetowym.
Wirtech Sp. z o.o. - 2018-10-22 - Bochnia (małopolskie)
1.Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym oraz innymi dokumentami regulującymi zasady funkcjonowania organizacji. Przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP i przepisów przeciwpożarowych.Zapoznanie z programem stażu i omówienie zakresu zadań zawodowych.Zapoznanie z obowiązkami oraz uprawnieniami. Zapoznanie z regulaminem pracy i innymi dokumentami i przepisami, w tym z zakresu poufności i ochrony danych osobowych oraz specyfiką pracy organizacji.Instruktaż stanowiskowy.Zapoznanie się z przepisami obowiązującymi u Organizatora stażu. Obsługa biura i prowadzenie ewidencji materiałów biurowych organizacji.Przyjmowanie i rozdział korespondencji, rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących.Otwieranie i sprawdzanie nadesłanych przesyłek.Przepisywanie i wysyłanie korespondencji.Nadzór nad stanem magazynowym artykułów biurowych i gospodarczych na potrzeby oddziału OPZL i zgłaszanie potrzeb do Biura Głównego.Bieżąca opieka nad pomieszczeniami wynajmowanymi przez OPZL wynikająca z zakresu najmu Biura Oddziału Świebodzin.Nadzór nad prawidłowością funkcjonowania sprzętu biurowego i pozostałych środków trwałych w Oddziale Świebodzin.Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.2.Obsługa interesantów.Bieżące utrzymywanie kontaktów z firmami członkowskimi.Reprezentowanie OPZL wobec samorządów terytorialnych, np. Starostwo Powiatowe, Urząd Miejskich, itp.Współpraca z Biurem Głównym przy planowaniu i realizacji działań OPZL, w tym szkoleniowo-konferencyjnych.Kompleksowa organizacja działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin, w tym w zakresie wynajmu sal szkoleniowych, cateringu, materiałów szkoleniowych i inne wg potrzeb.Prowadzenie rekrutacji dot. organizacji działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin.Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji.Kierowanie interesantów do odpowiedniego pracownika jednostki.Odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym.Wysyłanie i odbierani e-maili. Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.3.Działania marketingowe.Zapoznanie się z misją i strategią marketingową Organizacji.Stosowanie narzędzi kreowania pozytywnego wizerunku Organizacji wewnątrz i na zewnątrz.Prowadzenie działań promocyjnych działań podejmowanych przez OPZL.Budowanie pozytywnych relacji z otoczeniem Organizacji (klienci, firmy, instytucje).Obsługiwanie portali społecznościowych Organizacji (umieszczanie newsów, relacji, tworzenie wydarzeń).Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.4.Sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentacji i pism.Sporządzanie pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu programów komputerowych i innych urządzeń biurowych (zaświadczenia, zawiadomienia, zaproszenia, teksty promocyjne i informacyjne, itp.).Przygotowywanie dokumentacji poprzez kserowanie oraz skanowanie.Przestrzeganie obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, która obowiązuje w Organizacji.Znakowanie, przechowywanie i oznakowywanie pism i dokumentów zgodnie z zasadami przyjętymi w Organizacji.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Świebodzin (lubuskie)
sprzedaż, skup walut
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Ostrów (łódzkie)
Nadzór i kontrola organizacji pracy, prowadzenie procesu technologicznego, nadzór nad dok HACCP, kontrola jakości surowca, nadzór nad stanem technicznym maszyn. Pracodawca oferuje darmowe obiady
HR GLOBAL GROUP SP. Z O. O. - 2016-09-29 - Łódź (łódzkie)
zadania z zakresu kadr i księgowości
ZBIGNIEW MELKA "MELKA" Z.R.B. - ŚLUSARSTWO - 2018-04-12 - Żory (śląskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
telefoniczna obsługa klientów, tworzenie raportów, współpraca z serwisem, tworzenie analiz, obsługa posprzedażowa
DEFTRANS SP. Z O. O. - 2018-01-24 - Milicz (dolnośląskie)
Współpraca i obsługa klientów firmy w kraju i UE. Poszukiwanie nowych klientów. Realizacja określonych planów sprzedażowych. Asystowanie w negocjowaniuporozumień handlowych. Przygotowywanie ofertsprzedażowych sprzedażowych
DEGA Spółka Akcyjna - 2017-10-25 - Karnieszewice (zachodniopomorskie)
Udzielanie informacji w obszarze produktów i usług firmy, telefoniczna i mailowa obsługa posprzedażowa klientów firmy, obsługa rozliczeń z klientami, zapewnienie wysokiego poziomu obsługi, budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród jej klientów, nakierowywanie na rozwiązywanie problemów, aktywna współpraca z innymi działami
ENERGOGAS Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Sopot (pomorskie)
rozwożenie posiłków do klientów
kontakt przez OHP - 2018-09-03 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych potencjalnych beneficjentów i lokalnego rynku pracy, tworzenie ofert szkoleniowych,prowadzenie szkoleńw ramach posiadanych uprawnień, nadzorowanie procesu przygotowania i realizacji szkoleń ,organizacja, przebieg, rozlicznie , rekrutacja uczestników szkoleń, współpraca z pośrednikami pracy i doradcami zwodowymi, sporządzanie sprawozdań i dokumentacji
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, Olsztyn - 2016-01-11 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta. Przyjmowanie zamówień. Wyceny. Odbieranie telefonów. Wydawanie zleceń magazynierowi.
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Wsparcie infrastruktury IT, różnorodnych aplikacji, przygotowywanie stacji roboczych, bieżąca obsługa zgłoszeń w ITSM. Wykorzystywane technologie: AD, SCCM, Virtualizacja, Windows Server 2008/2012, VNC, RDP i inne.
Qumak S.A. - 2017-02-07 - Lublin (lubelskie)
- organizacja procesów logistycznych- koordynowanie załadunku pociągów głównie na terenie Polski, Czech, Słowacji oraz Niemiec- kontrola jakości i ilości towaru- stały kontakt, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami oraz Podwykonawcami- przygotowywanie dokumentów przewozowych-sporządzenie listy wagonowej, wysyłanie raportów oraz dokumentacji fotograficznej- monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych.Praca na terenie całego kraju oraz Czech, Słowacji, Niemiec (delegacje max. 7 dni). Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy, praca od pn. do pt. sporadycznie sobota/niedziela w zadaniowym systemie czasu pracy, w godzinach między 7.00 a 22.00.Wynagrodzenie 3486,00 zł brutto + premia uznaniowa; możliwość podniesienia kwalifikacji, Pracodawca zapewnia samochód, laptop, telefon, itp.
ECCO WOOD SP Z O.O. - 2018-05-10 - Katowice (śląskie)
-pozyskiwanie klientów-obsługa formalna klientów-monitorowanie spraw klientów-budowanie trwałych relacji z klientami
kontakt przez OHP - 2016-06-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
•prowadzenie pracy dydaktyczno – wychowawczej i opiekuńczej, zgodnie z obowiązującymi programami nauczania w grupie dzieci w wieku 2-5 lat•ponoszenie odpowiedzialności za jakość i wyniki tej pracy•sprawowanie opieki nad grupą dzieci w wieku 2-5 lat•planowanie własnego rozwoju zawodowego, systematyczne podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych, aktywne uczestnictwo w różnych formach doskonalenia zawodowego•utrzymywanie relacji z rodzicami•ścisła współpraca z dyrekcją przedszkola•czynny udział w pracy Rady Pedagogicznej oraz w działalności przedszkolaPraca zmianowa, dyspozycyjność w godz. 6:00-18:00, wg grafiku.Kontakt z pracodawcą: dyrektor (at) bajkowaprzystan.pl lub 690 009 699
Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Wrocław (dolnośląskie)