SPECJALISTA DZIAŁU Łódź oferta pracy HR GLOBAL GROUP SP. Z O. O.
Stanowisko: SPECJALISTA DZIAŁU
Wynagrodzenie: od 20,96 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór i kontrola organizacji pracy, prowadzenie procesu technologicznego, nadzór nad dok HACCP, kontrola jakości surowca, nadzór nad stanem technicznym maszyn. Pracodawca oferuje darmowe obiady
Data publikacji: 2016-09-29
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: HR GLOBAL GROUP SP. Z O. O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:91-203 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór i kontrola organizacji pracy, prowadzenie procesu technologicznego, nadzór nad dok HACCP, kontrola jakości surowca, nadzór nad stanem technicznym maszyn. Pracodawca oferuje darmowe obiady
Forma zatrudnienia: Umowa na czas wyk. określonej pracy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 20,96 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 20,96/h
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DZIAŁU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier technologii żywności
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 20,96 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 29.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Książeczka sanepid
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: znajomośc haccp
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: HR GLOBAL GROUP SP. Z O. O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Piotrkowska 270lok208, 00-000 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Piotrkowska
Numer budynku pracodawcy: 270lok208
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 12
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier technologii żywności
Data dodania oferty pracy: 29.09.2016
Oferta pracy ważna do: 28.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie szkoleń na temat kultury panującej w indyjskich i azjatyckich firmach oraz sposobach działania na rynku indyjskim i azjatyckim
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Piaseczno (mazowieckie)
•realizacja zadań związanych z zagospodarowaniem nieruchomości Spółki (aktywne pozyskiwanie i negocjowanie umów najmu pomieszczeń, powierzchni reklamowych, infrastruktury technicznej);•zawieranie i rozwiązywanie umów najmu i dzierżawy dotyczących nieruchomości Spółki•obsługa rozległej sieci najemców, w tym wystawianie faktur za najem i dzierżawę, bieżąca kontrola płatności i zadłużenia•przygotowywanie raportów i informacji dotyczących zarządzania umowami najmu/dzierżawy•wyjaśnianie zgłaszanych przez najemców/dzierżawców problemów związanych z zarządzaniem umową•bieżące prowadzenie Rejestru umów najmu/dzierżawy•aktualizacja danych w informatycznych bazach danych stosowanych w jednostce, w zakresie realizowanych zadań;•przygotowywanie projektów umów, pism, wniosków itp.
Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp. z o.o. - 2018-06-13 - Kłodzko (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
Oczekiwania pracodawcy:•znajomość zasad sporządzania budżetów oraz kalkulacji kosztów,•umiejętne posługiwanie się komputerem w tym biegła obsługa pakietu MS Office a w szczególności Excela•orientacja w przepisach prawa podatkowego,•umiejętności analityczne , dobra organizacja pracy ,samodyscyplina z naciskiem na terminowość i jakość realizowanych zadań,•rzetelność i odpowiedzialność•efektywna praca w zespole•samodzielność w działaniu i zaangażowanie. Godz. pracy 7-15. Wysokość proponowanego wynagrodzenia od 3500 zł brutto, premia. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - pełny etat,Praca w młodym, aktywnym zespoleCiekawa praca w dynamicznie rozwijającej się firmiePakiet medycznyAtrakcyjny pakiet socjalnystabilna praca w firmie o ugruntowanej pozycjiProfesjonalne szkolenia podnoszące posiadane umiejętności
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o. - 2017-12-19 - Słupsk (pomorskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem chińskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami chińskimi, obsługa maili od klientów z Chin, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów stacjonarnych i internetowych; sprzedaż towarów i pozyskiwanie nowych klientów; realizacja celów firmy; realizacja zamówień; edycje produktów; wystawianie aukcji allegro, ebay; analiza cen konkurencji; przeceny produktów; dbanie o dobrą prezentacje produktów oraz porządek na sklepie; przestrzeganie procedur i standardów firmy
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-03-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
w/g zakresu
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Sejny (podlaskie)
SPRZEDAŻ PRODUKTÓW SEMILAC DO STYLIZACJI PAZNOKCI I INNYCH. ODBIERANIE TELEFONÓW, UMAWIANIE KLIENTÓW, OBSŁUGA KLIENTA
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
w/g stanowiska
Usługi i Wykonawstwo Konstrukcji Stalowych J.M. - 2017-07-26 - Kielce (świętokrzyskie)
Dekretacja dokumentów księgowych, wprowadzanie dokumentów do programów księgowych, sporządzanie dokumentów polecenia księgowania, księgowanie dokumentów kasowych i wyciągów bankowych, uzgadnianie sald z kontrahentami, rozliczanie delegacji służbowych, segregacja i archiwizacja dokumentów, redagowanie pism, protokołów, ofert oraz wykonywanie bieżących prac zleconych przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Tarnów (małopolskie)
Pozyskiwanie nowych zamówień oraz nowych klientów. Opracowywanie ofert dla klientów. Opracowywanie zapytań ofertowych dla poddostawców. Utrzymywanie stałego kontaktu z klientem.
KOPEX FOUNDRY Sp. z o.o. - 2016-03-02 - Stalowa Wola (podkarpackie)
rzetelne wykonywanie poleceń służbowych, dbałość o powierzony tabor. Wyjazdy poza granicę Polski.
Janus Trans Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-06-20 - Opole (opolskie)
Do obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało: - kompleksowa obsługa klienta zagranicznego w zakresie operacyjno-logistycznym - koordynacja procesu wysyłek produktów do krajów z obszaru Skandynawii - stała współpraca ze wszystkimi działami firmy - budowanie pozytywnego wizerunku firmy - Wymagania: Od kandydata/kandydatki oczekujemy: - wykształcenia wyższego - minimum rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku - umiejętności planowania, dotrz
Lars Laj - 2016-11-24 - Dobra (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta
SOBIESKI TRADE Sp. z o.o. Oddział w Augustowie (REDO) - 2018-07-20 - Augustów (podlaskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
prace biurowe, pozyskiwanie klientów
KOPER spółka jawna - 2016-10-07 - Pilaszków (łódzkie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-16 - Katowice (śląskie)
-
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH - 2016-11-08 - Kowary (dolnośląskie)
promowanie mazowieckiego i podkarpackiego rynku w Gudźaracie w ramach zawartego porozumienia (MOW), zachęcanie inwestorów z Indii do inwestowania w Polsce, głównie w województwie mazowieckim i podkarpackim
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Piaseczno (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
inicjowanie, udział w opracowaniu i realizacji programów realizowanych przez OHP przygotowywanie fiszek i wniosków do programów; udział w opracowywaniu i wdrażaniu projektów OHP finansowanych ze środków krajowych budżetowych i pozabudżetowych; koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych; podejmowanie wszelkich inicjatyw programowych służących aktywizacji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży; opracowywanie sprawozdań okresowych i zbiorczych analiz oraz przekazywanie do WWK OHP zgodnie z obowiązującymi zasadami i terminami.
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2016-09-07 - Leszno (wielkopolskie)
posrednictwo w obrocie nieruchomosciami
kontakt przez PUP - 2018-06-05 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
badanie potrzeb rynku pracy, bieżąca analiza rynku, poszukiwanie nowych klientów, realizacja założonego planu sprzedaży /oferta z GCP Koniecpol/
GRUPA INCO S.A. - 2016-09-06 - Koniecpol (śląskie)
- nadzorowanie stanu realizacji zamówień i dostaw od dostawców- pozyskiwanie nowych dostawców- kontakt z dostawcami, wysyłanie zapytań ofertowych- wystawianie dokumentów magazynowych oraz kompletowanie dokumentów zakupu- ustalenie i negocjowanie warunków handlowych, warunków jakościowych i terminów wykonania- opracowywanie zamówień zakup i umów handlowych- nadzór nad warunkami wykonania (technicznymi, jakościowymi i terminowymi) określonymi w zamówieniu lub umowie- organizacja dostaw, rozliczanie budżetu
"TRANSSYSTEM" SP. Z O.O. W WOLI DALSZEJ - 2016-02-18 - Wola Dalsza (podkarpackie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon,czat,skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Poznań (wielkopolskie)
Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe: 3 lata; praktyczna wiedza w zakresie planowania, realizacji i rozliczania budżetów; zaawansowana znajomość programu excel; zakres zadań: opracowywanie założeń do budżetu, analiza kosztów i przychodów, kontroling; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2017-09-04 - Gliwice (śląskie)