SPECJALISTA DO SPRAW KADR Koszalin oferta pracy Zespół Szkół Nr 2 im. St. Lema w Koszalinie
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 2 903 PLN
Zakres obowiązków: szczegółowe informacje znajdują się na stronie: http://zs2.koszalin.ibip.pl/public/get_file_contents.php?id
Data publikacji: 2018-12-27
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Zespół Szkół Nr 2 im. St. Lema w Koszalinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jedności 9, 75-401 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
szczegółowe informacje znajdują się na stronie: http://zs2.koszalin.ibip.pl/public/get_file_contents.php?id
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 903 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 903 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Data zakończenia pracy: 31.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
szczegółowe informacje znajdują się na stronie: http://zs2.koszalin.ibip.pl/public/get_file_contents.php?id
Nazwa pracodawcy: Zespół Szkół Nr 2 im. St. Lema w Koszalinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Jedności 9, 75-401 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Praca w godz. 08:00-16;00, praca w godz.8:00 - 16:00, pierwsza umowa na okres próbny 6 miesięcy następnie na czas nieokreślony
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Adres strony pracodawcy: www.zs2koszalin.pl
Ulica pracodawcy: Jedności
Numer budynku pracodawcy: 9
Profil działalności pracodawcy: Działalność wspomagająca edukację
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.12.2018
Data dodania oferty pracy: 27.12.2018
Oferta pracy ważna do: 18.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
,
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie akt osobowych zleceniobiorców; naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac; sporządzanie zestawień kadrowo- płacowych;
Ośrodek Terapii Oddechowej VENTAMED Sp. z o.o. - 2018-07-11 - Zielona Góra (lubuskie)
Profesjonalna obsługa klienta w oparciu o funkcjonujące standardy, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych, budowanie długotrwałych relacji i zapewnianie obsługi posprzedażowej klientom, raportowanie efektów pracy.
PTI SP. O.O - 2016-06-22 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
sprzedaż hurtowa, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Zadania:- obsługa obecnych klientów firmy,- aktywne pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż produktów skierowanych do sektora B2B,- budowanie relacji z klientami i prowadzenie negocjacji handlowych,- przygotowywanie ofert handlowych,- przeprowadzenie doradztwa w zakresie doboru produktu lub usługi,Oferujemy:- pracę w rozwijającej się firmie,- niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),- stałe wynagrodzenie oraz system prowizyjny, - możliwość rozwoju oraz zdobycia doświadczenia zawodowego,Jeśli masz doświadczenie w branży Call Center (infolinia sprzedażowa), mile widziane w zakresie kontaktów z klientem biznesowym, sprzedaży bezpośredniej pracując jako konsultant, doradca klienta, specjalista ds. sprzedaży, przedstawiciel handlowy, masz zdolności negocjacyjne i ni
ITEE.PL Spółka z o.o. - 2016-10-13 - Lublin (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
PROWADZENIE SPRAW PRACOWNICZYCH.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Pruszków (mazowieckie)
Analiza rynku biznesowego, pozyskiwanie nowych klientów, organizacja procesu sprzedaży, udzielanie kompleksowej informacji z zakresu produktów
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie spraw kadrowo - płacowych w Środowiskowym Hufcu Pracy w Łobzie
Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda OHP w Szczecinie - 2018-12-18 - Łobez (zachodniopomorskie)
bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, praca wyłącznie w języku angielskim, praca w weekendy, w dni wolne od pracy oraz w trybie nocnej zmiany
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Kraków (małopolskie)
Proawdzenie rekrutacji, prowadzenie biura.Wymagania:- wykształcenie średnie- j. niemiecki na poziomie komunikatywnym
Royal Job AGENCJA PRACY Sp. z o. o. - 2017-11-10 - Racibórz (śląskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Archiwizacja dokumentów, przyjmowanie dokumentów do archiwum
AKADEMIA SZTUK TEATRALNYCH IM. STANISŁAWA WYSPIAŃSKIEGO W KRAKOWIE - 2018-11-21 - Kraków (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Łowicz (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16
FACH PAK Sławomir Budrewicz - 2017-10-31 - Słupsk (pomorskie)
planowanie i organizowanie transportu (lądowego i lotniczego), organizacja pobytu artystów zagranicznych w Polsce, w tym między innymi koordynacja realizacji wymogów rider-owych, przygotowanie sprawozdań po- koncertowych, wykształcenie min. średnie, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym ( w mowie i piśmie)1 zmianawynagrodzenie: 2000 zł brutto
PRESTIGE MJM Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-08-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
projektowanie konstrukcji, sporządzanie dokumentacji przetargowych, przygotowywanie umów, obsługa klienta
PERFEKT LUBELSKA FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-26 - Lublin (lubelskie)
Organizowanie transportu samochodowego (krajowego oraz międzynarodowego) towarów eksportowanych i importowanych, pozyskiwanie nowych klientow jak też utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi klientami, opracowywanie i wysylka materiałów informacyjnych oraz marketingowych dla klientow, uczestnictwo w akcjach promocyjnych firmy, prowadzenie rozmów z kontrahentami w języku obcym.
RALFI s.c. Rafał Dziewulski & Rafał Sulczyński - 2016-11-10 - Siedlce (mazowieckie)
Zgodnie z załączonym do wniosku Programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Żywiec (śląskie)
-Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników, -Sporządzanie deklaracji ZUS PIT PFRON-Sporządzanie listy płac-naliczanie wynagrodzeń,-rozliczanie zcasu pracy-wprowadzanie i katualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym
PHU "BORAM" IMPORT-EXPORT Bogumił Sidorowicz - 2015-12-01 - Adamówka (podkarpackie)
1. Prowadzenie i obsługa spraw zw. z opłatami stałymi i zmiennymi zausługi wodne 2. Prowadzenie i obsługa spraw zw. z pozostałymiopłatami za usługi wodne 3. Wystawianie decyzji dot. opłat za usługiwodne i należności z tyt. usług wodnych 4. Obsługa systemu poboruopłat i należności 5. Prowadzenie bazy podmiotów korzystających zusług wodnych
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - 2018-10-24 - Opole (opolskie)
Zakres obowiązków:1. Prowadzenie i analizowanie dokumentacji dotyczącej działalności kontrolnej i nadzorów służbowych realizowanej przez Służby Techniczne.2. Nadzorowanie przebiegu i bezpieczeństwa eksploatacji sprzętu wojskowego będącego w kompetencji Szefostwa.3. Określanie sposobów zagospodarowania sprzętu wojskowego wycofywanego z eksploatacji i sprawowanie nadzoru nad realizacją planu przekazywania sprzętu wojskowego oraz odpadów w obszarze odpowiedzialności Szefostwa.4. Współpraca przy opracowywaniu przepisów o prowadzeniu gospodarki materiałowo-technicznej w zakresie sprzętu powszechnego użytku.5. Przygotowywanie pism do firm i instytucji, które starają się nawiązać współpracę z SZ RP.6. Opiniowanie dokumentów normatywnych i prawnych dotyczących sprzętu łączności, dowodzenia i informatyki.7. Udział w planowaniu i rozliczaniu działalności bieżącej Szefostwa. Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-09-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Znajomość kadr i płac.Kontakt z pracodawcą e-mail: KATARZYNA (at) KLENART.COM.PL lub tel. 509128020Informacja o ofercie w sali E
Biuro Rachunkowe Krystyna Lenart - 2016-01-21 - Wrocław (dolnośląskie)
- wsparcie pierwszego poziomu dla wszystkich incydentów i zgłoszeń serwisowych w związku z platformami cyfrowymi- zarządznie zapytaniami od pracowników przesyłanych mailowo lub tez zgłaszanych telefonicznie- procesowanie i monitorowanie w systemie zapytań odnośnie określonych aplikacji- przekazywanie poszczególnych zapytań pracowników do innego zespołu w celu dalszego procesowania- analiza i zarządzanie zgłaszanymi zdarzeniami
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Wrocław (dolnośląskie)
ODBIÓR ILOŚCIOWY I JAKOŚCIOWY DETALI ZGODNIE Z RYSUNKIEM I TECHNOLOGIĄ, WYKONYWANIE POMIARÓW WSPÓŁRZĘDNOŚCIOWĄ MASZYNĄ POMIAROWĄ
ZMM MAXPOL ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ ANDRZEJ POLAK - 2017-07-24 - Rzeszów (podkarpackie)
Bezpośrednie obsługa klienta indywidualnego; sporządzenie wycen, wystawianie faktur, koordynacja zamówień, planowanie montaży itp.; Zawieranie umów sprzedaży, prowadzenie negocjacji z klientami, realizacja zamówień; Współpraca z architektami i firmami budowlanymi; Dbałość o porządek w salonie. Aktywny udział w rozwoju firmy.Od 1500 zł netto do uzgodnienia. I zmianaPraca w nowym salonie w Elblągu
Superleasing.pl Sp. z o. o. - 2016-02-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Montaż i demontaż urządzeń, regeneracja wałów korbowych.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Łęgowo (pomorskie)
Pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klienta w zakresie świadczonych usług, dokonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych, aktywna sprzedaż produktów finansowych, udział w akcjach marketingowych, sporządzanie i weryfikacja dokumentacjiw zakresie świadczonych usług, kształtowanie pozytywne wizerunku firmy
STEFCZYK FINANSE - TOWARZYSTWO ZARZĄDZAJĄCE SKOK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-07-03 - Bytów (pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Zielona Góra (lubuskie)
Wykonywanie czynności kancelaryjnych, opracowywanie i redagowanie dokumentów, zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentów, w tym prowadzenie rejestrów, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań do 30.000 euro dla przedszkoli i Zespołu, sporządzanie umów najmu pomieszczeń, umów na roboty budowlane, usługi oraz dostawy dla przedszkoli i Zespołu, rozliczanie projektów unijnych, rozliczanie finansowe stypendiów naukowych oraz wystawianie PIT 8c, rozliczanie wyprawki szkolnej.Zakres odpowiedzialności:-za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w odniesieniu do zadań wynikających z zakresu obowiązków, -odpowiedzialność wynikająca z obowiązujących regulaminów.Informacje o warunkach na stanowisku pracy:Miejsce pracy w siedzibie MZEA: biurowiec, pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1, VI piętro. Środowisko pracy oraz stanowisko pracy jest przystosowane dla potrzeb pracownika administracyjno-biurowego. Z uwagi na charakter pracy i bezpieczeństwo pożarowe osób przebywających w budynku biurowca niewskazane jest podejmowanie pracy na w/w stanowisku przez osoby niepełnosprawne ze znaczną dysfunkcją układu ruchu.Środowisko pracy oraz stanowisko pracy jest przystosowane dla potrzeb pracownika administracyjno - biurowego. Z uwagi na charakter pracy i bezpieczeństwo poża
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Bolesławiec (dolnośląskie)