SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLUCZOWYCH KLIENTÓW Osieczna oferta pracy EURO-PEGAZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ TRANSPORT SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLUCZOWYCH KLIENTÓW
Wynagrodzenie: 4 000 - 10 000 PLN
Zakres obowiązków: Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za realizację zleceń kluczowych klientów z uwzględnieniem wyniku finansowego i jakościowego. Zapewni zasoby produkcyjne dla obsługiwanych klientów o najwyższym standardzie jakości i efektywności kosztowej. Do zadań wybranej osoby będzie należało także budowanie partnerskich relacji i rozwój współpracy z przewoźnikami drogowymi oraz partnerami intermodalnymi.
Data publikacji: 2020-11-04
Lokalizacja: Osieczna (wielkopolskie)
Pracodawca: EURO-PEGAZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ TRANSPORT SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łoniewska 1, 64-113 Osieczna, powiat: leszczyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za realizację zleceń kluczowych klientów z uwzględnieniem wyniku finansowego i jakościowego. Zapewni zasoby produkcyjne dla obsługiwanych klientów o najwyższym standardzie jakości i efektywności kosztowej. Do zadań wybranej osoby będzie należało także budowanie partnerskich relacji i rozwój współpracy z przewoźnikami drogowymi oraz partnerami intermodalnymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 10 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLUCZOWYCH KLIENTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Osieczna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: leszczyński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3013
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Osieczna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik spedytor*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 000 - 10 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, -proaktywnie identyfikujesz obecne oraz przyszłe potrzeby klientów, posiadasz szeroką bazę przewoźników międzynarodowych, posiadasz zdolności analityczne w obszarze kosztów transportowych, - cechuje Cię samodzielność w organizowaniu pracy własnej - znasz przepisy o czasie kierowców i Konwencji CMR, - cechujesz się odpowiedzialnością za osiąganie wyznaczonych zadań i celów, - sprawnie porozumiewasz się w języku angielskim / język rosyjski będzie dodatkowym atutem.
Nazwa pracodawcy:
EURO-PEGAZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ TRANSPORT SPÓŁKA KOMANDYTOWA
danePracodawcy_nip: 5213405781
danePracodawcy_regon: 14067816200000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Adres pracodawcy:
Łoniewska 1, 64-113 Osieczna, powiat: leszczyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, skierowanieW CV proszę zawrzeć klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetworzenie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity:Dz. U. z 2002 r . Nr. 1Ol., poz. 926. ze zmianami)."
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: leszczyński
danePracodawcy_kodPowiatu: 3013
Gmina pracodawcy: Osieczna
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Osieczna
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954567
Ulica pracodawcy: Łoniewska
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|333108
Zawód wykonywany przez pracownika: technik spedytor*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.11.2020
Data dodania oferty pracy: 04.11.2020
Oferta pracy ważna do: 30.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4d3f1c63c67a126907d8310edb406391
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie i gotowanie potraw kuchni oriientalnej.Praca na umowę zlecenie, nie mniej niż 124 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godz. 10:00-20:00. Oferta dostępna w sali g
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Kocierz Moszczanicki (śląskie)
jw.
KRAJOWA SZKOŁA SKARBOWOŚCI - 2017-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista sprzedaży internetowej ze znajomością jezyka niemieckiegoZakres zadań:- obsłukga zamówieńhttp://www.instalco-tech.pl/
Heating - Instal Piotr Wolański, Stanisław Wolański, Czesława Wolańska - 2019-10-28 - Nowy Sącz (małopolskie)
Manager ds. sprzedaży z j. duńskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka duńskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozliczanie i wyjaśnianie dokumentacji inwentaryzacyjnej. Do jej zadań będzie również należało raportowanie wykonanych rozliczeń i kontakt z placówkami handlowymi.
Media Expert - 2016-02-03 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
redagowanie pism i wniosków, wykonywanie zestawień czasu pracy i rozliczeń, kontakty z klientami (okres zatrudnienia do końca trwania projektu tj. do 31.12.2020r.)
Kujawsko-Pomorski Oddział Okręgowy PCK - 2020-04-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zapoznaie się zaktami prawnymipraca na stanowiskuadministarcyjno- kancelaryjnymwykonywanie podstawowych czynnosci w zakresie obsługi systemu komputerowego
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Poznań (wielkopolskie)
oferta w ramach refundacji, z przeznaczeniem dla osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: kompleksowa obsługa klientów biura podróży, doradztwo z zakresu aktualnych destynacji, trendów turystycznych, sporządzanie ofert podróży, budowanie długotrwałych relacji z klientami.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Józefów (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów ze wschodu; rozwój sprzedaży i pdtrzymywanie relacji z klientem; tłumaczenie ofert i katalogów branzowych
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Łomianki (mazowieckie)
prace biurowe
GoodMills Polska Sp. z o.o. - 2018-04-18 - Duża Cerkwica (kujawsko-pomorskie)
Masaże tajskie
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Kraków (małopolskie)
- obsługa klientów zagranicznych (poprzez e-mail i telefon)- przygotowywanie dokumentów sprzedażowych- obsługa komputera w systemie Symfonia
Ceramika KOŃSKIE Sp. z o.o. - 2020-09-24 - Końskie (świętokrzyskie)
nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem sprzętu informatycznego; zabezpieczenie odpowiedniej ochrony przed utratą danych zapisanych na nośnikach elektronicznych; instalowanie i konserwacja sprzętu informatycznego; bieżące usuwanie awarii sprzętu informatycznego; aktualizacja strony internetowej i Biuletynu Informacji Publicznej; szkolenie i pomoc pracownikom w pracy na stanowiskach komputerowych; zapewnienie bezpieczeństwa informacji (administrowanie systemem i siecią komputerową; okresowa kontrola zgodności posiadanych licencji z oprogramowaniem na komputerach użytkowników oraz serwerach; dokonywanie audytu oprogramowania zainstalowanego w komputerach użytkowników;administrowanie programem antywirusowym
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2018-03-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
pielęgniarska obsługa pacjentów Laboratorium Zakładu Genetyki w Psychiatrii, pobieranie i przyjmowanie materiałów do badań laboratoryjnych (dorośli i dzieci), wykonywanie pomiarów antropometrycznych, prowadzenie dokumentacji medycznej, oferujemy pracę w miłej atmosferze w interdyscyplinarnym Zespole oraz udział w projektach naukowych prowadzonych w Zakładzie Genetyki w Psychiatrii, oferujemy możliwość dalszego kształcenia zawodowego oraz rozwoju naukowego
UNIWERSYTET MEDYCZNY im.Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - 2017-06-28 - Poznań (wielkopolskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów przedsiębiorstwa, przygotowanie i realizacja ofert handlowo-technicznych, nadzór nad realizacją zleceń
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Piła (wielkopolskie)
Zatrudnię osobę do sprzedaży sukien ślubnych (B2B). Praca w biurze, okazyjnie w terenie. Opis stanowiska: - kontakt z butikami ślubnymi w Polsce i w Europie, - umacnianie więzi z współpracującymi salonami, - poszukiwanie nowych salonów do współpracy, - ścisła współpraca z działem produkcji, - kontrola zamówień i przymiarek, - budowanie relacji z klientami, - logistyka wyjazdów i asysta na targach ślubnych w Polsce i w Europie. Wymagania: - biegła znajomość angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny!) - dyspozycyjność, - umiejętność negocjowania i interpersonalne,- dobra organizacja czasu pracy.Oferujemy: - pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,- atrakcyjne wynagrodzenie,- ciekawą pracę w miłym zespole. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV.
Studio Mody Ślubnej SPOSA Elżbieta Pacyna - 2019-09-26 - Rzeszów (podkarpackie)
- Synteza nowych materiałów wchodzących w skład ogniw fotowoltanicznych nowej generacji; - Projektowanie i konstruowanie cienkowarstwowych ogniw fotowoltanicznych, - Optoelektroniczna, elektryczna i strukturalna charakteryzacja materiałów i urządzeń; - Stosowanie różnych metod depozycji cienkich warstw, w tym technik wysokopróżniowych i różnych metod drukowania; - Czynny udział w planowaniu i prowadzeniu projektów naukowych; - Stosowanie się do obowiązujących standardów jakości i bezpieczeństwa pracy; - Wspieranie zespołu Saule w osiągnięciu postawionych celów. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.
SAULE SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-10-12 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie naboru na szkolenia, planowanie, przygotowanie i obsługa szkoleń, pomoc przy dokonywaniu zaopatrzeniu na potzreby biura i szkoleniowe, pozyskiwanie kontrahentów, popularyzowanie wszelkich form szkolenia prowadzonych przez stowarzyszenie, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Chrzanów (małopolskie)
a)prowadzenie ewidencji danych osobowych pracowników; b)prowadzenie i aktualizacja teczek osobowych pracowników; c)prowadzenie dokumentacji pracowniczej, w tym: sporządzanie dokumentów kadrowych dotyczących zatrudnionych i zwolnionych pracowników, umowy o pracę, aneksów, wypowiedzenia umów o pracę, porozumienia, świadectwa pracy; d)monitorowanie dokumentacji BHP (badania okresowe i szkolenia BHP);e)archiwizacja dokumentacji pracowniczej byłych pracowników; f)prowadzenie ewidencji czasu pracy w tym ewidencji nieobecności (absencje, urlopy) g)przygotowywanie dokumentacji sprawozdawczej do GUS h)rozliczanie czasu pracy, absencji i urlopów pracowniczych;i)przygotowywanie dokumentów i zaświadczeń dla pracownikówj)przygotowywanie odpowiedzi na pisma komornicze,k)przygotowywanie dokumentacji do uzyskania świadczeń z ubezpieczenia społecznego i wypadkowego (ZUS Z-3 po ustaniu zatrudnienia, dokumentacja potrzebna do uzyskania świadczenia rehabilitacyjnego itd.)l)przygotowanie i sporządzanie umów cywilnoprawnych,m)przygotowanie oświadczenia / kwestionariusza potrzebnego do prawidłowego ustalenia obowiązku podlegania ZUS,n)przygotowanie i wysyłka dokumentów zgłoszeniowych,o)dystrybucja informacji rocznych PIT,p)udział w kontrolach PIP, ZUS, US dotyczących zakresu kadrowego, przygotowanie dokumentów do kontroli- wynagrodzenie do negocjacji - istnieje również możliwość zatrudnienia na 1/2 lub 1/4 etatu (wybór) - godziny pracy do uzgodnienia
BRITISH INTERNATIONAL SCHOOL OF THE UNIVERSITY OF ŁÓDŹ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-09-22 - Łódź (łódzkie)
rozliczanie czasu pracy kierowców, ustalanie tras przejazdów, prowadzenie ewidencji zużycia paliwa, nadzór nad terminowym wykonywaniem przeglądów technicznych, napraw okresowych pojazdów, legalizacji urządzeń rejestrujących czas aktywności kierowców
Przedsiębiorstwo Handlowe AGRO-TERS E.Solak & S.Solak Sp. Jawna - 2017-07-27 - Chełm (lubelskie)
w/g stanowiska
MAN Bus Sp. z o. o. - 2017-05-17 - Starachowice (świętokrzyskie)
wykształcenie średnie turystyka i hotelarstwo, staż pracy min. 1 rok, znajomość języka rosyjskiego i angielskiego, znajomość pakietu MS Offise, opracowywanie usług hotelarskich, kalkulowanie kosztów i cen usług hotelarskich, nadzorowanie przebiegu realizowanych usług, sporządzanie dokumentacji związanej z przygotowaniem, oferowaniem, realizacją i rozliczeniem usług,
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Ząbki (mazowieckie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2016-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
-egzekwowanie wydajnej, terminowej i jakościowo dobrej pracy od pracowników, -egzekwowanie przestrzegania przez pracowników dyscypliny pracy, Zakładowego Regulaminu Pracy (rozpoczynanie i kończenie pracy, przerw śniadaniowych itp., -czuwanie nad prawidłowym przebiegiem procesów produkcyjnych w oparciu o obowiązujące przepisy i instrukcje technologiczne, -organizowanie szkoleń pracowników w zakresie umiejętności obsługiwania maszyn i urządzeń oraz prawidłowego wykonania operacji, -obsługa administracyjna produkcji.
Alligator Polska Sp. z o.o. - 2017-04-28 - Nekla (wielkopolskie)
Główne obowiązki: obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okrespełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacjipłatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności nanagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celusporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazaniajej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacjiich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzeniabiurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office; dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-04-07 - Racibórz (śląskie)
obsługa zamówień w sklepie internetowymkontakt z dostawcami i klientami- organizacja funkcjonowania biua firmy
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż produktów betoniarni na podległym terenieAktywne pozyskiwanie nowych klientówPrzygotowywanie ofert handlowych, zbieranie zamówień, systematyczna obsługa klientów w zakresie sprzedaży betonuPoszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów handlowychRealizacja planu sprzedażyDoradztwo techniczneDbanie o wizerunek firmy Kontrola należności
INSTALBUD-RZESZÓW Sp. z o.o. - 2016-03-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Opracowywanie i przygotowywanie dokumentacji i umów dotyczącej realizacji projektów ze środków UE, udział w realizacji krajowych i zagranicznych programów wsparcia dla rolnictwa, sporządzanie wniosków i innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowej lub współfinansowanej ze środków funduszy UE lub innych, realizacja zadań objętych Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach - 2018-05-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)