SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Nowy Sącz oferta pracy Heating - Instal Piotr Wolański, Stanisław Wolański, Czesława Wolańska
Stanowisko: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 767 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista sprzedaży internetowej ze znajomością jezyka niemieckiegoZakres zadań:- obsłukga zamówieńhttp://www.instalco-tech.pl/
Data publikacji: 2019-10-28
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: Heating - Instal Piotr Wolański, Stanisław Wolański, Czesława Wolańska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleje Stefana Batorego 62/6, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Specjalista sprzedaży internetowej ze znajomością jezyka niemieckiegoZakres zadań:- obsłukga zamówieńhttp://www.instalco-tech.pl/
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 767 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 767 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Nazwa pracodawcy:
Heating - Instal Piotr Wolański, Stanisław Wolański, Czesława Wolańska
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Sądecki Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Węgierska 146, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Ulica pracodawcy: Węgierska
Numer budynku pracodawcy: 146
Nazwisko osoby zgłaszającej: Daniel Blejwas
Oferta zgłoszona przez: Sądecki Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej
Data dodania oferty pracy: 28.10.2019
Oferta pracy ważna do: 28.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?99b5a6f25cbb4a2b27a6d4cf31ac31c5
Podobne oferty pracy
Nadzór nad realizacją procedur zapewnienia odpowiedniej jakości, przeprowadzanie kontroli planowanych doraźnych i sprawdzających, prowadzenie dokumentacji kontrolnej i pokontrolnej, przeprowadzanie oględzin i ich dokumentowanie, sporządzanie protokołów z kontroli.
ZARMEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-14 - Częstochowa (śląskie)
Zainteresowane osoby zarejestrowane w PUP Rybnik powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy.
kontakt przez PUP - 2019-08-09 - Rybnik (śląskie)
zamawianie części serwisowych, fakturowanie towarów/ części, kontakt z klientem mailowy i telefoniczny, przyjmowanie reklamacji, rozpatrywanie reklamacji, sporządzanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Katowice (śląskie)
uczestniczenie w negocjacjach, uzgodnieniach zapisów umownych z podwykonawcami na budowie,weryfikacja i opiniowanie umów podwykonawczych zawieranych z dalszymi podwykonawcami,kompletowanie dokumentów niezbędnych do akceptacji umów przez Zamawiającego, zgłaszanie firm podwykonawczych jako oficjalnych podwykonawców do Zamawiającego,przygotowanie propozycji korespondencji pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym w kwestiach spornych dotyczących wykonawstwa robót, interpretacji zapisów Kontraktu, umów podwykonawczych, zgłoszeń podwykonawców, prowadzenie korespondencji z podwykonawcami, kontrahentami oraz dostawcami usług i materiałów,kontrola prawidłowości realizacji umów podwykonawczych, a zwłaszcza kwestii spornych, prowadzenie rejestru i archiwizacja umów na budowie, wsparcie pracowników technicznych budowy w zakresie interpretacji norm, przepisów i umów.
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-29 - Bogatynia (dolnośląskie)
Specjalista ds. kadr i płac. Samodzielne i kompleksowe prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, US, PEFRON i sprawozdań GUS, przygotowywanie informacji dla pracowników o naliczonym wynagrodzeniu, wsparcie procesów HR, przygotowywanie zestawień, sprawozdań, raportów, udział w szkoleniach i wyjazdach służbowych w Polsce jak i za granicą, kontrola budżetu i raportowanie do grupy dbania o dobry wizerunek firmy i godne jej reprezentowanie. Wymagane wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu polskiego prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, doskonała organizacja pracy, energiczna i przyjazna osobowość, doświadczenie na podobnym stanowisku, sumienność i zaangażowanie w wykonaniu obowiązków. Min. 2 letnie doświadczenie zawodowe oraz znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. Tel. 538 896 992 Paulina Kliszewska
KOWNATY PARK I SPÓŁKA Z O. O. - 2019-05-14 - Kownaty (lubuskie)
Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w systemie dwuzmianowym w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu. Praca również w soboty w godz. 8-16. Możliwe dźwiganie do 15 kg.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2018-10-29 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
1. Doradztwo w zakresie oferowanych produktów,2. Utrzymanie standardów handlowych,3. Profesjonalna obsługa klienta w salonie.
Liberty Poland SA - 2018-04-05 - Łęczyca (łódzkie)
Wspieranie doradców klienta. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych. Bezpośredni kontakt z klientami , gdy zachodzi potrzeba. Zawieranie i przechowywanie kontraktów zgodnie z krajowymi przepisami. Ocena poprawności realizacji kontraktów w ramach procesu SCM.
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie z dołączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-07-04 - Radziechowy (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy i nieobecności. Obsługa kadrowo - płacowa pracowników, sporządzanie list płac.
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Lublin (lubelskie)
Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie. Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Doradztwo techniczno-handlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Rodzaj umowy:Umowa o pracę.Wymiar etatu: pełny etat - praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2017-05-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy,- przygotowywanie ofert,- pozyskiwanie nowych klientów,- negocjowanie warunków współpracy.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2019-08-01 - Krosno (podkarpackie)
Specjalista do spraw logistyki w firmie zajmujacej się produkcją palet.Jedna zmiana: od 7-15.
GLF Polska Mielec Spółka z o. o. - 2016-09-12 - Mielec (podkarpackie)
bieżąca obsługa klientów z rynku słowackiego, kontakt z klientami z rynku słowackiego oraz sprzedaż produktów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa platform B2C oraz B2B, wprowadzanie i aktualizacja oferty produktowej, telefoniczna i mailowa obsługa klientów B2C, telefoniczna i mailowa obsługa partnerów B2B, obsługa livechat-u, planowanie działań e-mail marketingowych, aktywne działania marketingowe w kanałach Social Media, pozyskiwanie leadów, współpraca w przygotowaniu promocji, realizacja zadań sprzedażowych, analiza kampanii reklamowych, analiza rentowoności e-sklepów, analiza i obecność konkurencji
TriSolution Dorota Melich - 2018-11-23 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami muzułmańskimi, oferowanie produktów jako zgodnych z zasadami islamu, analiza potrzeb klienta z uwzględnieniem specyfiki rynku i wpływu religii na zwyczaje zakupowe klientów, asystowanie przy zawieraniu umów, realizacja zamówień, wystawianie faktury, nadzór nad stanem rozrachunków z klientem.
FITNESS AUTHORITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-20 - Gdańsk (pomorskie)
PRACE Z PACJENTEM W ZAKRESIE REHABILITACJI RUCHOWEJ
KLINIKA REHABILITACJI NOWY DWÓR Sp.z o.o. - 2017-07-03 - Nowy Dwór-Parcela (łódzkie)
sprzedaż bezpośrednia i internetowa towaru
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Złotoryja (dolnośląskie)
Wyszukiwanie potencjalnych klientów, odbiorców, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z kontrahentami zagranicznymi w języku ukraińskim, rosyjskim i angielskim.
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
•kompletowanie dokumentacji•pozyskiwanie ofert cenowych•redagowanie dokumentów
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-01 - Klucze (małopolskie)
rozmowy telefoniczne z obecnymi klientami
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe DRUX Sp. z o.o. - 2017-02-02 - Puszczykowo (wielkopolskie)
utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, głównie wietnamskimi, prowadzenie badań i gromadzenie informacji rynkowych, organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie sprzedaży bezpośredniej oraz wysyłki towarów i wyrobów firmy, wystawianie faktur oraz dokumentacji magazynowej i jakościowej w zintegrowanym systemie, wystawianie paragonów i rachunków w systemie i kasie fiskalnej, przyjmowanie i wprowadzanie zxamówień do systemu, rozliczanie faktur, opieka nad kasą fiskalną-generowanie raportów dziennych/miesięcznych, monitorowanie stanu należności od klientów, telefoniczny kontakt z klientem, tworzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Sosnowiec (śląskie)
Prace administracyjno-biurowe i korespondencja z klientem, wyszukiwanie informacji o dotacjach i funduszach unijnych, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie dla klienta, prowadzenie i koordynowanie projektów unijnych, prowadzenie szkoleń z zakresu pozyskiwania dotacji do projektów unijnych, koordynowania projektów, prowadzenie szkoleń informacyjnych, prowadzenie szkoleń dot. rozliczenia projektów unijnych
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
realizacja założonych celów sprzedażowych, obsługa zapytań ofertowych,budowanie długoterminowych relacji z Klientami rozbudowanie i utrzymywanie bazy Klientów, prowadzenie negocjacji handlowych na rynku B2B
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2017-01-12 - Rusiec (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Bałdowo (pomorskie)
-kontrola aktywności użytkowników baz danych na serwerach banku,-identyfikowanie i zgłaszanie naruszenia bezpieczeństwa systemów,-raportowanie niezgodności zidentyfikowanych w procesie kontrolnym,-tworzenie procedur w kontrolowanym obszarze dzoiałalności,-udział w projektach związanych z usprawnieniem kontroli
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)