SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA DZIAŁ NARZĘDZI Kołobrzeg oferta pracy Twoja Alfa Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA DZIAŁ NARZĘDZI
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w systemie dwuzmianowym w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu. Praca również w soboty w godz. 8-16. Możliwe dźwiganie do 15 kg.
Data publikacji: 2018-10-29
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Twoja Alfa Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:1-go Maja 21, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w systemie dwuzmianowym w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu. Praca również w soboty w godz. 8-16. Możliwe dźwiganie do 15 kg.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA DZIAŁ NARZĘDZI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, znajomość branży hydraulicznej i sanitarnej, umiejętność obsł. komputera.
Nazwa pracodawcy: Twoja Alfa Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
1-go Maja 21, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - po kontakcie telef. kontakt osobisty
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: 1-go Maja
Numer budynku pracodawcy: 21
Profil działalności pracodawcy: handel
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 29.10.2018
Oferta pracy ważna do: 29.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 29.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 29.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnei ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
Spółdzielnia Detaliczno-Hurtowa - Hala Kopińska - 2016-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie biura, odpowiadania na zapytanie klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, sporządzanie ofert handlowych, przeprowadzanie szkoleń dla klientów w siedzibie firmy, zbieranie danych do negocjacji z klientami, wprowadzanie danych do systemu.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Wejherowo (pomorskie)
- prowadzenie dokumentacji kadrowo -płacowej,– naliczanie wynagrodzeń,– sporządzanie list płac,– sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych w Płatniku,– naliczanie urlopów,– rozliczanie wszystkich rodzajów nieobecności,– obsługa umów cywilnoprawnych,– współpraca z instytucjami zewnętrznymi,– sporządzanie dokumentacji dla ZUS, GUS, US, PFRON,– ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników.
PHU "Partner" sp. z o.o. - 2017-05-23 - Żagań (lubuskie)
Obsługa sprzedaży internetowej, pakowanie i wysyłanie towarów
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Nasielsk (mazowieckie)
udział w procesie zamówień sprzętu, odzieży, akcesoriów, materiałów reklamowychwprowadzanie do ewidencji magazynowej zakupów w programie CDN Optimawydawanie sprzętu i innych przedmiotów według preliminarza rejestrowanie w programie CDN Optima wydanego sprzętu i innych przedmiotówprowadzenie ewidencji wyposażeniaprowadzenie rejestrów VAT w zakresie zakupów sprzętu, odzieży i innych akcesoriówprzygotowywanie danych do deklaracji podatkowych przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych,inne zadania powierzone przez przełożonegoprzygotowanie ofert zakupowych dotyczących .sprzętu
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Kraków (małopolskie)
Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów na rożne stanowiska, czyli prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, testów psychologicznych, w tym także wszelkie działania organizacyjne związane z tworzeniem centrum oceny. Zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych w internecie i prasie, prowadzenie baz danych CV, odpowiedzialność za administrowanie wewnętrzną bazą rekrutacyjną. Współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, uczelniami wyższymi i Urzędami Pracy.
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Namysłów (opolskie)
Przyjmowanie i kontrola dostaw, przygotowywanie wysyłek do klientów.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "HEGARD" SYLWIA FRYCA - 2017-07-27 - Chojniczki (pomorskie)
- WDROŻENIA ROZWIĄZAŃ TELEINFORMATYCZNYCH W ZAKRESIE INSTALACJI I KONFIGURACJI URZĄDZEŃ,- REALIZOWANIE ZLECEŃ INTERWENCYJNYCH U KLIENTÓW (IDENTYFIKOWANIE I ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW),- STAŁA OBSŁUGA FIRM I INSTYTUCJI
VEGACOM SERWIS SP. Z O.O. - 2017-11-06 - Rzeszów (podkarpackie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-08-01 - Opole Lubelskie (lubelskie)
obsługa klienta
KONIŃSKA WYTWÓRNIA PREFABRYKATÓW KON-BET SP z o.o. - 2018-08-23 - Koło (wielkopolskie)
Prace związane z pomocą przy produkcji stolarki oraz jej montaż na terenie Polski
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Stare Siołkowice (opolskie)
- Aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców suplementów diety, kosmetyków oraz wyrobów medycznych na rynku zagranicznym (Rosja, Ukraina, Azerbejdżan, Tadżykistan. Kazachstan. Uzbekistan, itp.). Realizacja planów sprzedażowych na wybranym rynku zagranicznym. Monitorowanie trendów rynkowych w podległym regionie. Realizowanie długofalowych projektów produktowych. Przygotowywanie prezentacji oraz ofert handlowych, Negocjowanie warunków współpracy. Sporządzanie raportów i analiz. Przygotowywanie prezentacji dotyczących rynków międzynarodowych. Stały kontakt z klientami, analiza ich potrzeb, monitorowanie możliwości rozszerzenia współpracy oraz monitorowanie i analiza danych rynkowych dot. konkurencji.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice + częste wyjazdy służbowe do Państw typu Rosja, Ukraina, Azerbejdżan, Tadżykistan. Kazachstan. Uzbekistan, itp.- Wynagrodzenie: 6400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-16:30. Wymagane wykształcenie wyższe farmaceutyczne lub medyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w pracy na podobnym stanowisku w międzynarodowym środowisku farmaceutycznym, w zakresie współpracy z rynkami europejskimi i międzynarodowymi w sprzedaży suplementów diety, kosmetyków oraz wyrobów medycznych - warunek konieczny. Wymagane umiejętności: wysoka skuteczności działania, zdolności analitycznego myślenia, samodzielność, ambicja i motywacja do osiągania celów, komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów. Znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem.
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Katowice (śląskie)
odpowiedzialność za utrzymanie ciągłości pracy maszyn i innych urządzeń produkcyjnych , kierowanie zespołem
Huta Szkła Kryształowego ZAWIERCIE S.A. - 2017-02-07 - Zawiercie (śląskie)
jw.
PULSAR Magdalena Dudzin - 2017-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie zamówień i nadzór nad realizacją zamówień, przygotowywanie ofert dla klientów, pozyskiwanie nowych klientów.
JDA Jankowski Mirosław - 2017-06-27 - Łomża (podlaskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Miejsce Piastowe (podkarpackie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach wietnamskich firm, wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Jabłonowo (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów, obsługa klientów bieżących
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Piła (wielkopolskie)
Obsługa procesów księgowych. Kontrola dokumentów finansowych. Sporządzanie i analiza raportów.Obsługa bieżących zapytań i zlecen ze strony klientów wewnętrznych.
Bayer Sp. z o.o. - 2018-01-30 - Gdańsk (pomorskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie min. średnie; obsługa komputera, w tym MS Office; zakres obowiązków: przygotowywanie dok., obsługa korespondencji, sporządzanie pism, kontakt z klientem, umawianie spotkań; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Knurów (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
- pozyskiwanie nowych klientów dla spółki,- obsługa zamówień i ich realizacja,- doradztwo informatyczne
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa klientów, wyceny
ORBIT ONE SP Z O.O. PRABUTY - 2016-10-13 - Prabuty (pomorskie)
Montowanie elementów statka.
PAMUK SP. Z O.O. - 2016-03-14 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
INVESTMENT SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie dokunetacji kadrowo-płacowych
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Słubice (lubuskie)
Kadry i płace.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Sopot (pomorskie)
sprzedaż produktów z branży opakowań tekturowych na rynek Polski lub zagraniczny (Francja lub Polska), analiza potrzeb klientów, przygotowywanie oferty handlowej, budowanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Sosnowiec (śląskie)