SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC. Kownaty oferta pracy KOWNATY PARK I SPÓŁKA Z O. O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC.
Wynagrodzenie: 4 500 - 5 500 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista ds. kadr i płac. Samodzielne i kompleksowe prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, US, PEFRON i sprawozdań GUS, przygotowywanie informacji dla pracowników o naliczonym wynagrodzeniu, wsparcie procesów HR, przygotowywanie zestawień, sprawozdań, raportów, udział w szkoleniach i wyjazdach służbowych w Polsce jak i za granicą, kontrola budżetu i raportowanie do grupy dbania o dobry wizerunek firmy i godne jej reprezentowanie. Wymagane wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu polskiego prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, doskonała organizacja pracy, energiczna i przyjazna osobowość, doświadczenie na podobnym stanowisku, sumienność i zaangażowanie w wykonaniu obowiązków. Min. 2 letnie doświadczenie zawodowe oraz znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. Tel. 538 896 992 Paulina Kliszewska
Data publikacji: 2019-05-14
Lokalizacja: Kownaty (lubuskie)
Pracodawca: KOWNATY PARK I SPÓŁKA Z O. O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:66-235 Kownaty 17, powiat: sulęciński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Specjalista ds. kadr i płac. Samodzielne i kompleksowe prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, US, PEFRON i sprawozdań GUS, przygotowywanie informacji dla pracowników o naliczonym wynagrodzeniu, wsparcie procesów HR, przygotowywanie zestawień, sprawozdań, raportów, udział w szkoleniach i wyjazdach służbowych w Polsce jak i za granicą, kontrola budżetu i raportowanie do grupy dbania o dobry wizerunek firmy i godne jej reprezentowanie. Wymagane wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu polskiego prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, doskonała organizacja pracy, energiczna i przyjazna osobowość, doświadczenie na podobnym stanowisku, sumienność i zaangażowanie w wykonaniu obowiązków. Min. 2 letnie doświadczenie zawodowe oraz znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. Tel. 538 896 992 Paulina Kliszewska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 500 - 5 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kownaty
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sulęciński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Torzym
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 500 - 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: KOWNATY PARK I SPÓŁKA Z O. O.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie
Adres pracodawcy:
Lipowa 18b, 69-200 Sulęcin, powiat: sulęciński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: sulęciński
Gmina pracodawcy: Sulęcin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sulęcin
Ulica pracodawcy: Lipowa
Numer budynku pracodawcy: 18b
Nazwisko osoby zgłaszającej: Paulina Kliszewska
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 14.05.2019
Oferta pracy ważna do: 14.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8e9cc08014ba9468e4ceaf2a47def464
Podobne oferty pracy
Obsługa laminatora, zgrzewanie, docinanie i laminowanie
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)
1. Obsługa kadrowo płacowa projektu.2. Prowadzenie spraw pracowniczych w okresie realizacji projektu dokumenty potwierdzające zatrudnienie, akta osobowe, bieżąca obsługa pracowników projektu.3. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników zatrudnionych do realizacji projektu, w tym prowadzenie ewidencji urlopów i zwolnień lekarskich.4. Przygotowanie rozliczeń z ZUS oraz Urzędem Skarbowym dla pracowników zatrudnionych przy realizacji projektu.5. Prowadzenie spraw związanych z umowami cywilnoprawnymi w okresie realizacji projektu, w zakresie obsługi kadrowo płacowej.6. Ścisła współpraca z Specjalistą ds. kadr i płac Wrocławskiego Centrum Integracji.7. Prowadzenie i współpraca w zakresie obsługi kadrowej uczestników projektu.FORMA I TERMIN SKŁADANIA OFERT:Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu (decyduje data wpływu dokumentów).Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego, wraz z dopiskiem: Konkurs na stanowisko: specjalista kadr i płac w projekcie Społecznie odpowiedzialny Wrocław w terminie do dnia 24 lutego 2017r. do godziny 14:00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.INNE INFORMACJE:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Projekt Społecznie Odpowiedzialny Wrocław jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (Oś priorytetowa: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, Działanie 4.3 Współpraca ponadnarodowa).Dodatkowych informacji udziela: p. Monika Zentkowska tel. (71) 782-35-15 w godz. 9.00-16.00.Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2017-02-16 - Wrocław (dolnośląskie)
KOORDYNOWANI EPROCESÓW REKRUTACYJNYCH, SELEKCJA NAJBARDZIEJ SKUTECZNYCH BEZPOŚREDNICH METOD REKRUTACJI, ANALIZOWANIE APLIKACJI KANDYDATÓ, ARANŻACJA I PROWADZENIE ROZMÓW REKRUTACYJNYCH, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENI WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ BRANŻY IT, DOŚWIADCZENIE W REKRUTOWANIU SPECJALISTÓW, STAZ PRACY NA PODOBNYM STANOWISKU MIN. 4 LATA, BIEGŁY ANGIELSKI
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
KONTROLA DOSTAW MATERIAŁÓW, KONTROLA KOMPONENTÓW ZAMIENNYCH, ANALIZA PLANU PRODUKCYJNEGO, BIEŻĄCA WSPÓŁPRACA Z CHIŃSKIMI DOSTAWCAMI
TPV DISPLAYS POLSKA SP. Z O.O. - 2019-02-15 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Sprzątanie banku około 2,5 godz. dziennie. Tel. 698 633 944 Ewa Kurek
"AMLUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-03 - Sulęcin (lubuskie)
wykonywanie betonowych wylewek (posadzek), obsługa agregatu do wylewek
kontakt przez PUP - 2014-04-17 - Odrzykoń (podkarpackie)
przygotowywanie planów zamówień publicznych na dany rok w rozbiciu na zamówienia o wartości poniżej 30.000 EURO netto i o wartości od 30.000 EURO netto, prowadzenie zamówień o wartości poniżej 30.000 EURO zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora GZŻ, dla zamówień od 30.000 EURO realizacja procedur przetargowych zgodnie z posiadanym upoważnieniem, zamieszczanie ogłoszeń o udzieleniu zamówienia w tym w BZP lub DU UE, przygotowywanie dokumentacji przetargowej, weryfikacja ofert, zatwierdzanie wyników postępowań, zawieranie umów z wykonawcami, nadzór nad realizacją umów przetargowych, weryfikowanie faktur pod kątem zgodności z przepisami dot. zamówień publicznych,sporządzanie sprawozdań z realizacji zamówień publicznych.
Gdański Zespół Żłobków - 2019-04-05 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa i naprawa autobusów, samochodów osobowych i ciężarowych
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Sp. z o.o. Kamień Pomorski - 2017-01-19 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
Praca biurowa, nadzór nad eksploatacją instalacji w budynkacj spółdzielni
ROBOTNICZA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA BUDOWLANI - 2017-05-25 - Gdańsk (pomorskie)
kontrola jakościowa procesu produkcyjnego , szkolenie pracowników z zakresu jakości wytwarzanych produktów.
Dong-a Poland Spółka z o.o - 2018-07-06 - Środa Śląska (dolnośląskie)
przygotowywanie projektów patentowych, badanie zdolności rejestracyjnej, znaków towarowych, wzorów przemysłowych patentów, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Kraków (małopolskie)
Pomocnicze prace budowlane
DRGK Sp. z o.o. - 2017-07-26 - Katowice (śląskie)
obsługa biura
HOLIDAY BOAT Daniel Wałamaniuk - 2016-03-09 - Augustów (podlaskie)
Prowadzenie kanału facebooka Visit Gdansk- Przygotowanie i wysyłka newsletterów Gdańskiej Organizacji Turystycznej- Projektowanie i nadzór nad zintegorwanymi kampaniami promocyjnymi produktów Gdańskiej Organizacji Turystycznej z wykorzystaniem narzędzi: Fast Tony (Facebook), YouTube, GetResponse - Przygotowanie i nadzór nad kampaniami AdWords- Praca z narzędziem do analizy ruchu portalu www.visitgdansk.com (Analytics).
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Gdańsk (pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Poznań (wielkopolskie)
pozyskiwanie nowych zleceniobiorców,kontakt z agencjami pracy, tworzenie raportów, rekrutacja pracowników.
WORKLINE HR GROUP Sp z o.o. Sp. komandytowa - 2017-06-07 - Świdnica (dolnośląskie)
z
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zarządzanie i motywowanie zespołu, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Gudowo (zachodniopomorskie)
promocja wyrobów
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Cięcina (śląskie)
Prezentowanie oferty i sprzedaż produktów ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Chęciny (świętokrzyskie)
Aktywne poszukiwanie innowacji i rozpoznanie inżynieryjne dla nowych technologii. Analiza rynku pod kątem innowacji technologicznych. Audyt wewnętrzny przedsiębiorstw. Opracowywanie merytoryczne opinii o innowacyjności i dokumentacji B+R. Odpowiedzialność za terminowość i finalny kształt opinii o innowacyjności i dokumentacji B+R. Udział w budowaniu pomysłu na inwestycję (generowanie rozwiązań i podejmowanie działań zmierzających do spełnienia wymogów legislacji krajowej oraz unijnej). Wspieranie realizacji technologicznych projektów inwestycyjnych. Ścisła współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzonych projektów. Współpraca z lokalnymi uczelniami i jednostkami B+R.
SMB Consulting - 2017-01-20 - Lublin (lubelskie)
identyfikowanie wymogów, ograniczeń, przesłanek rekrutacyjnych ze stronypodmiotu zatrudniającego
kontakt przez PUP - 2019-04-12 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
-pozyskiwanie i utrzymywanie trwałych relacji z kontrahentami-kompleksowa obsługa klienta w zakresie oferowanych usług oraz sprzedaż akcesoriów-ofertowanie i fakturowanie-prowadzenie dokumentacji sprzedażowo- magazynowej
DREWKOL FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA FRYZEŁ ALEKSANDER - 2019-05-08 - Kolbuszowa (podkarpackie)
- Obsługa kadrowo płacowa pracowników, ich reasekuracja z terenów za granicą wschodnią.- Wynagrodzenie: 1100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (25% - 1/4 etatu).- Praca: 8:00-12:00, 12:30-16:30. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne: dyplom księgowości i w zakresie doradztwa personalnego. Wymagane doświadczenie zawodowe 2 lata w zakresie księgowości i doradztwa personalnego, mile widziane doświadczenie we współpracy z podmiotami z Ukrainy i Rosji. Wymagana znajomość języka rosyjskiego, ukraińskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa klientów niemieckich dokonujących zakupów na eBay.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie procesu reklamacyjnego do dostawców zewnętrznych; weryfikacja działań poreklamacyjnych u dostawców, nadzór nad zapisami wyników kontroli i badań dostaw, weryfikacja dokumentów jakościowych otrzymywanych od dostawców, analiza problemów jakościowych, aktualizacja dokumentacji systemowej, zwalnianie materiałów do seryjnej produkcji PPAP. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach od 07:00 do 15:00.
Bader Polska Spółka z o.o. - 2018-08-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
jakościowe łączenie elementów skrzyń wg. rysunku technicznego
"KADOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-02 - Miłków (dolnośląskie)
przygotowanie dokumentacji kadrowej, wprowadznie danych do systemu, prowadzenie teczek osobowych
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Kraków (małopolskie)
Obsługa e-mailowa, telefoniczna klientów
MARKEN Systemy Antywirusowe - 2017-04-04 - Gdynia (pomorskie)