SPECJALISTA DS BIUROWYCH Toruń oferta pracy Kujawsko-Pomorski Oddział Okręgowy PCK
Stanowisko: SPECJALISTA DS BIUROWYCH
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: redagowanie pism i wniosków, wykonywanie zestawień czasu pracy i rozliczeń, kontakty z klientami (okres zatrudnienia do końca trwania projektu tj. do 31.12.2020r.)
Data publikacji: 2020-04-09
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Oddział Okręgowy PCK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
redagowanie pism i wniosków, wykonywanie zestawień czasu pracy i rozliczeń, kontakty z klientami (okres zatrudnienia do końca trwania projektu tj. do 31.12.2020r.)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 7-15, wtorki 8-16
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS BIUROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0463
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2020
Data zakończenia pracy: 31.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera MS OFFICE
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane: min. 5 lat doświadczenia w pracy biurowej, umiejętność pracy w zespole , kreatywność, umiejętność redagowania pism, komunikatywność, mile widziane posiadanie własnego samochodu
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Oddział Okręgowy PCK
danePracodawcy_nip: 5540314213
danePracodawcy_regon: 007023731
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV należy wysłać na email: zr.torun (at) pck.org.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Toruń
danePracodawcy_kodPowiatu: 0463
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Toruń
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0982724
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|112
Data dodania oferty pracy: 09.04.2020
Oferta pracy ważna do: 17.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?89a7caec1904bbb8b9d62f1394dee606
Podobne oferty pracy
sprzedaż produktów z branży opakowań tekturowych na rynek Polski lub zagraniczny (Francja lub Polska), analiza potrzeb klientów, przygotowywanie oferty handlowej, budowanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Sosnowiec (śląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:- NALICZANIE WYNAGRODZEŃ I SPORZĄDZANIE LIST PŁAC,- SPORZĄDZANIE UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH I ICH ROZLICZANIE,- PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY, ORAZ INNYCH WYMAGANYCH PRAWEM,- PRZYGOTOWYWANIE UMÓW WRAZ Z DOKUMENTAMI TOWARZYSZĄCYMI DLA PRACOWNIKÓW I PROWADZENIE ICH AKT OSOBOWYCH,- WYSTAWIANIE WYMAGANYCH PRZEPISAMI DOKUMENTÓW I ZAŚWIADCZEŃ DLA PRACOWNIKÓW,- SPORZĄDZANIE RAPORTÓW I ANALIZ KADROWO-PŁACOWYCH, ORAZ OBCIĄŻEŃ BUDŻETOWYCH,- BEZPOŚREDNI KONTAKT I WSPÓŁPRACA Z INSTYTUCJAMI PIP, ZUS,- WYKONYWANIE INNYCH POLECEŃ Z ZAKRESU KADR-PŁAC ZLECANYCH PRZEZ PRZEŁOŻONEGO.WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE KIERUNKOWE , ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY I NALICZANIA WYNAGRODZEŃ, DOBRA ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW, W TYM EXCEL, UMIEJĘTNOŚCI REDAGOWANIA KORESPONDENCJI, DOŚWIADCZENIE W PRACY NA POWYŻSZYM STANOWISKU MIN. 5 LAT., GODZINY PRACY OD 8-16, MIEJSCE PRACY UL. KRÓLOWEJ JADWIGI W SZCZECINIE, KONTAKT BEZPOŚREDNIO Z PRACODAWCĄ NA MAILA.
FIN-KADR CONSULTING MAŁGORZATA KOMAR - 2019-02-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sporządzanie kalkulacji prefabrykantów betonowych
BRUK SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-02-11 - Lisów (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
• Obsługa i kontakt z klientami,• Realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży,• Monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych,• Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,• Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami,• Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,• Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań.
Alchemia S.A. Oddział Walcownia Rur Andrzej w Zawadzkiem - 2018-12-19 - Chorzów (śląskie)
administrowanie i udostępnianie elektronicznych żródeł informacji i naukowych baz danych, kompleksowa obsługa czytelnika
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- Obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim,- Realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży,- Monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych,- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,- Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami,- Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,- Sporządzanie ofert techniczno – handlowych,- Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań,
Alchemia S.A. - 2016-05-09 - Zawadzkie (opolskie)
prowadzenie księgowości firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ODZIEŻOWE DRWAL ADAM ZIELIŃSKI - 2020-01-15 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie klientów i budowanie relacji biznesowych.
kontakt przez OHP - 2018-08-03 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów o prace, umów cywilno-prawnych, sporządzanie i wydawanie dokumentów pracowniczych, sporządzanie listy płac, zestawień i raportów, prowadzenie ewidencji badań pracowniczych, sporządzanie deklaracji ZUS itp.
Trenkwalder & Partner Sp. z o.o. - 2016-03-25 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych klientom detalicznym. Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami.
Bank Pekao S.A O Mrągowie - 2019-04-02 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
-
Przedsiębiorstwo Produkcyjne- Handlowo- Usługowe" ELBA" Jan Bańcyrowski - 2018-03-08 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Sprzedaż sprzetu medycznego, prezentacja działania sprzętu, praca stacjonarna. Miejsce pracy: Wrocław ul. Gubińska 15/17 sklep ze sprzetem medycznym.Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny: 503-58-22-58Oferta znajduje się w sali: G
MIROPOLAND SP. Z O. O. - 2016-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)
telefoniczne umawianie spotkań promujących zdrowy styl życia (zdrowe odżywianie/gotowanie) oraz adresowanie zaproszeń do osób zainteresowanych przybyciem na spotkanie
kontakt przez OHP - 2019-01-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
PRZYGOTOWANIE ELEMENTÓW DO PRODUKCJI, MAGAZYNOWANIE I PAKOWANIE WYROBÓW GOTOWYCH, ROZLICZANIE PRODUKCJI.
ALBERTINA JERZY KUSTRA - 2019-01-29 - Krasne (podkarpackie)
Manager ds. sprzedaży z j. bułgarskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka duńskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-23 - Nowy Sącz (małopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:•ROZLICZANIE PROJEKTÓW WSPÓŁFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW UE;•PRZYGOTOWYWANIE SPRAWOZDAŃ OKRESOWYCH I KOŃCOWYCH, WNIOSKÓW O PŁATNOŚĆ, HARMONOGRAMÓW PŁATNOŚCI;•KONTROLA WYDATKOWANYCH ŚRODKÓW FINANSOWYCH – PROWADZENIE DOKUMENTACJI ORAZ KORESPONDENCJI WEWNĘTRZNEJ ORAZ ZEWNĘTRZNEJ ZWIĄZANEJ Z REALIZACJĄ I ROZLICZANIEM PROJEKTU UE;•MONITORING I FORMALNY NADZÓR NAD PROCESEM REALIZACJI PROJEKTU POD WZGLĘDEM ZGODNOŚCI Z UMOWĄ O DOFINANSOWANIE;•OPISYWANIE I EWIDENCJONOWANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH ZGODNIE Z WYTYCZNYMI UNIJNYMI – BIEŻĄCA WSPÓŁPRACA I SPORZĄDZANIE KORESPONDENCJI Z IP/IŻ;•GROMADZENIE NIEZBĘDNYCH DANYCH ORAZ KOMPLETOWANIE POTRZEBNEJ DOKUMENTACJI DLA PROJEKTU;•ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z ZESPOŁEM;
ISOFT GRZEGORZ LASEK - 2016-06-20 - Rzeszów (podkarpackie)
Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami i przepisami BHP, ochorny ppoż. ergonomii i ochrony środowiska; koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji; koordynowanie procesów transportowych; zarządzanie środkami technicznymi wykorzystywanymi w procesach logistycznych i transportowych. Trzy zmiany w godz.: 5:00-13:00, 13:00-21:00, 21:00-5:00.
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Wrocław (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Radom (mazowieckie)
obsługa kasy biletowej Muzeum,· obsługa systemu sprzedaży i rezerwacji biletów,· obsługa systemu sprzedaży internetowej,· obsługa terminali płatniczych,· tworzenie raportów kasowych i statystyk sprzedaży,· rozliczanie z gotówki,· udzielanie informacji gościom o podstawowej działalności Muzeum,· dbanie i ochrona powierzonego mienia.
Muzeum Emigracji w Gdyni - 2018-03-21 - Gdynia (pomorskie)
pomoc przy pracach prostych - zdobienie szkła użytkowego
IMS GLASS-DECOR SP.Z O.O. - 2016-03-02 - Złotkowo (wielkopolskie)
promowanie usług firmy w internecie w języku urdu, kontakt z klientami, opracowywanie struktury marketingowej w języku urdu, formułowanie strategii marketingowej
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Piaseczno (mazowieckie)
obsługa sekretariatu szkoły, obsługa urządzeń biurowych, porządkowanie akt, prowadzemnie spraw kadrowych
kontakt przez PUP - 2019-07-24 - Marianówka (lubelskie)
Księgowanie na kontach z wykorzystaniem CDn Optima
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami, pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Kraków (małopolskie)
obliczanie wynagrodzeń, podatku dochodowego, deklaracje ZUS, ewidencja czasu pracy pracowników.
Biuro Rachunkowe "ANNA" - 2019-07-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Sporządzanie specyfikacji jakościowych dla poszczególnych substancji dodatkowych, przypraw i materiałów pomocniczych folii i gazów ochronnych. Opracowanie i aktualizacja zestawień, dotyczących występowania alergenów i GMO w przyprawach i substancjach dodatkowych, weryfikacja sporządzanych metod produkcyjnych pod względem zgodności procesu. Opracowywanie planu mycia oraz instrukcji mycia i dezynfekcji maszyn, pomieszczeń i sprzętu drobnego, sporządzanie i realizacja harmonogramów kontroli mikrobiologicznej higieny pracowników i kontroli mikrobiologicznej warunków higieny produkcji.
Peklimar Sp. z o.o. Strześniewski Bogusław - 2016-03-24 - Umienino-Łubki (mazowieckie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, ewidencjonowanie i rozliczanie urlopów i czasu nieobecności pracowników, przygotowywanie dokumentów dot. zatrudnienia i zwalniania pracowników, ewidencja faktur, kontakt z Biurem Rachunkowym, poczta wychodząca i przychodząca, itp.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Wilków (dolnośląskie)
sprzedaż produktów i usług finansowych, pozyskiwanie klientów(godziny pracy 8.30-16.30)
Skok Chmielewskiego - 2018-10-23 - Biała Podlaska (lubelskie)