SPECJALISTA DS BIUROWYCH Toruń oferta pracy Kujawsko-Pomorski Oddział Okręgowy PCK

Stanowisko: SPECJALISTA DS BIUROWYCH

Wynagrodzenie: od 3 400 PLN

Zakres obowiązków: redagowanie pism i wniosków, wykonywanie zestawień czasu pracy i rozliczeń, kontakty z klientami (okres zatrudnienia do końca trwania projektu tj. do 31.12.2020r.)

Data publikacji: 2020-04-09

Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Oddział Okręgowy PCK

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
redagowanie pism i wniosków, wykonywanie zestawień czasu pracy i rozliczeń, kontakty z klientami (okres zatrudnienia do końca trwania projektu tj. do 31.12.2020r.)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 7-15, wtorki 8-16

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS BIUROWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0463

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2020

Data zakończenia pracy: 31.12.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera MS OFFICE

wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), administracyjne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane: min. 5 lat doświadczenia w pracy biurowej, umiejętność pracy w zespole , kreatywność, umiejętność redagowania pism, komunikatywność, mile widziane posiadanie własnego samochodu

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5

Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Oddział Okręgowy PCK

danePracodawcy_nip: 5540314213

danePracodawcy_regon: 007023731

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Adres pracodawcy:
87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV należy wysłać na email: zr.torun (at) pck.org.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04

Powiat pracodawcy: m. Toruń

danePracodawcy_kodPowiatu: 0463

Gmina pracodawcy: Toruń

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Toruń

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0982724

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|112

Data dodania oferty pracy: 09.04.2020

Oferta pracy ważna do: 17.04.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 09.04.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 09.04.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

tekstNieDotyczy: nie dotyczy

tekstNie: NIE

tekstTak: TAK

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?89a7caec1904bbb8b9d62f1394dee606

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

sprzedaż produktów z branży opakowań tekturowych na rynek Polski lub zagraniczny (Francja lub Polska), analiza potrzeb klientów, przygotowywanie oferty handlowej, budowanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 3 000 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:- NALICZANIE WYNAGRODZEŃ I SPORZĄDZANIE LIST PŁAC,- SPORZĄDZANIE UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH I ICH ROZLICZANIE,- PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY, ORAZ INNYCH WYMAGANYCH PRAWEM,- PRZYGOTOWYWANIE UMÓW WRAZ Z DOKUMENTAMI TOWARZYSZĄCYMI DLA PRACOWNIKÓW I PROWADZENIE ICH AKT OSOBOWYCH,- WYSTAWIANIE WYMAGANYCH PRZEPISAMI DOKUMENTÓW I ZAŚWIADCZEŃ DLA PRACOWNIKÓW,- SPORZĄDZANIE RAPORTÓW I ANALIZ KADROWO-PŁACOWYCH, ORAZ OBCIĄŻEŃ BUDŻETOWYCH,- BEZPOŚREDNI KONTAKT I WSPÓŁPRACA Z INSTYTUCJAMI PIP, ZUS,- WYKONYWANIE INNYCH POLECEŃ Z ZAKRESU KADR-PŁAC ZLECANYCH PRZEZ PRZEŁOŻONEGO.WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE KIERUNKOWE , ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY I NALICZANIA WYNAGRODZEŃ, DOBRA ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW, W TYM EXCEL, UMIEJĘTNOŚCI REDAGOWANIA KORESPONDENCJI, DOŚWIADCZENIE W PRACY NA POWYŻSZYM STANOWISKU MIN. 5 LAT., GODZINY PRACY OD 8-16, MIEJSCE PRACY UL. KRÓLOWEJ JADWIGI W SZCZECINIE, KONTAKT BEZPOŚREDNIO Z PRACODAWCĄ NA MAILA.
FIN-KADR CONSULTING MAŁGORZATA KOMAR - 2019-02-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. PREFABRYKACJI - 2 600 - 4 000 PLN

Sporządzanie kalkulacji prefabrykantów betonowych
BRUK SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-02-11 - Lisów (śląskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - do 3 500 PLN

• Obsługa i kontakt z klientami,• Realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży,• Monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych,• Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,• Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami,• Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,• Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań.
Alchemia S.A. Oddział Walcownia Rur Andrzej w Zawadzkiem - 2018-12-19 - Chorzów (śląskie)

SPECJALISTA DS. INFORMACJI NAUKOWEJ - 2 200 - 2 900 PLN

administrowanie i udostępnianie elektronicznych żródeł informacji i naukowych baz danych, kompleksowa obsługa czytelnika
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - od 1 750 PLN

- Obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim,- Realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży,- Monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych,- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,- Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami,- Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,- Sporządzanie ofert techniczno – handlowych,- Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań,
Alchemia S.A. - 2016-05-09 - Zawadzkie (opolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

Pozyskiwanie klientów i budowanie relacji biznesowych.
kontakt przez OHP - 2018-08-03 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. PŁAC - 2 174,65 - 4 521,8 PLN

prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów o prace, umów cywilno-prawnych, sporządzanie i wydawanie dokumentów pracowniczych, sporządzanie listy płac, zestawień i raportów, prowadzenie ewidencji badań pracowniczych, sporządzanie deklaracji ZUS itp.
Trenkwalder & Partner Sp. z o.o. - 2016-03-25 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 4 000 - 4 500 PLN

Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych klientom detalicznym. Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami.
Bank Pekao S.A O Mrągowie - 2019-04-02 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 1 850 PLN

Sprzedaż sprzetu medycznego, prezentacja działania sprzętu, praca stacjonarna. Miejsce pracy: Wrocław ul. Gubińska 15/17 sklep ze sprzetem medycznym.Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny: 503-58-22-58Oferta znajduje się w sali: G
MIROPOLAND SP. Z O. O. - 2016-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS UMAWIANIA SPOTKAŃ - od 2 355 PLN

telefoniczne umawianie spotkań promujących zdrowy styl życia (zdrowe odżywianie/gotowanie) oraz adresowanie zaproszeń do osób zainteresowanych przybyciem na spotkanie
kontakt przez OHP - 2019-01-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. PRODUKCJI I MAGAZYNOWANIA - od 2 300 PLN

PRZYGOTOWANIE ELEMENTÓW DO PRODUKCJI, MAGAZYNOWANIE I PAKOWANIE WYROBÓW GOTOWYCH, ROZLICZANIE PRODUKCJI.
ALBERTINA JERZY KUSTRA - 2019-01-29 - Krasne (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA BUŁGARSKIEGO - 2 100 - 2 200 PLN

Manager ds. sprzedaży z j. bułgarskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka duńskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-23 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZANIA ŚRODKÓW UNIJNYCH - od 2 500 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:•ROZLICZANIE PROJEKTÓW WSPÓŁFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW UE;•PRZYGOTOWYWANIE SPRAWOZDAŃ OKRESOWYCH I KOŃCOWYCH, WNIOSKÓW O PŁATNOŚĆ, HARMONOGRAMÓW PŁATNOŚCI;•KONTROLA WYDATKOWANYCH ŚRODKÓW FINANSOWYCH – PROWADZENIE DOKUMENTACJI ORAZ KORESPONDENCJI WEWNĘTRZNEJ ORAZ ZEWNĘTRZNEJ ZWIĄZANEJ Z REALIZACJĄ I ROZLICZANIEM PROJEKTU UE;•MONITORING I FORMALNY NADZÓR NAD PROCESEM REALIZACJI PROJEKTU POD WZGLĘDEM ZGODNOŚCI Z UMOWĄ O DOFINANSOWANIE;•OPISYWANIE I EWIDENCJONOWANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH ZGODNIE Z WYTYCZNYMI UNIJNYMI – BIEŻĄCA WSPÓŁPRACA I SPORZĄDZANIE KORESPONDENCJI Z IP/IŻ;•GROMADZENIE NIEZBĘDNYCH DANYCH ORAZ KOMPLETOWANIE POTRZEBNEJ DOKUMENTACJI DLA PROJEKTU;•ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z ZESPOŁEM;
ISOFT GRZEGORZ LASEK - 2016-06-20 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - do 3 500 PLN

Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami i przepisami BHP, ochorny ppoż. ergonomii i ochrony środowiska; koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji; koordynowanie procesów transportowych; zarządzanie środkami technicznymi wykorzystywanymi w procesach logistycznych i transportowych. Trzy zmiany w godz.: 5:00-13:00, 13:00-21:00, 21:00-5:00.
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - 1 017,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Radom (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KASY - od 2 100 PLN

obsługa kasy biletowej Muzeum,· obsługa systemu sprzedaży i rezerwacji biletów,· obsługa systemu sprzedaży internetowej,· obsługa terminali płatniczych,· tworzenie raportów kasowych i statystyk sprzedaży,· rozliczanie z gotówki,· udzielanie informacji gościom o podstawowej działalności Muzeum,· dbanie i ochrona powierzonego mienia.
Muzeum Emigracji w Gdyni - 2018-03-21 - Gdynia (pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - od 12 PLN

pomoc przy pracach prostych - zdobienie szkła użytkowego
IMS GLASS-DECOR SP.Z O.O. - 2016-03-02 - Złotkowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 2 950 PLN

promowanie usług firmy w internecie w języku urdu, kontakt z klientami, opracowywanie struktury marketingowej w języku urdu, formułowanie strategii marketingowej
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Piaseczno (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 1 125 PLN

obsługa sekretariatu szkoły, obsługa urządzeń biurowych, porządkowanie akt, prowadzemnie spraw kadrowych
kontakt przez PUP - 2019-07-24 - Marianówka (lubelskie)

SPECJALISTA DS.KSIĘGOWO-FINANSOWYCH ( REFUNDACJA WYNAGRODZENIA DLA OSÓB DO 30 R.Ż.) - od 2 000 PLN

Księgowanie na kontach z wykorzystaniem CDn Optima
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA KONTRAKTEM - do 5 365 PLN

Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami, pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - 2 250 - 2 700 PLN

obliczanie wynagrodzeń, podatku dochodowego, deklaracje ZUS, ewidencja czasu pracy pracowników.
Biuro Rachunkowe "ANNA" - 2019-07-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI - od 1 850 PLN

Sporządzanie specyfikacji jakościowych dla poszczególnych substancji dodatkowych, przypraw i materiałów pomocniczych folii i gazów ochronnych. Opracowanie i aktualizacja zestawień, dotyczących występowania alergenów i GMO w przyprawach i substancjach dodatkowych, weryfikacja sporządzanych metod produkcyjnych pod względem zgodności procesu. Opracowywanie planu mycia oraz instrukcji mycia i dezynfekcji maszyn, pomieszczeń i sprzętu drobnego, sporządzanie i realizacja harmonogramów kontroli mikrobiologicznej higieny pracowników i kontroli mikrobiologicznej warunków higieny produkcji.
Peklimar Sp. z o.o. Strześniewski Bogusław - 2016-03-24 - Umienino-Łubki (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - do 1 850 PLN

prowadzenie akt osobowych pracowników, ewidencjonowanie i rozliczanie urlopów i czasu nieobecności pracowników, przygotowywanie dokumentów dot. zatrudnienia i zwalniania pracowników, ewidencja faktur, kontakt z Biurem Rachunkowym, poczta wychodząca i przychodząca, itp.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Wilków (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY PRODUKTÓW FINANSOWYCH - KASJER - od 2 300 PLN

sprzedaż produktów i usług finansowych, pozyskiwanie klientów(godziny pracy 8.30-16.30)
Skok Chmielewskiego - 2018-10-23 - Biała Podlaska (lubelskie)


Wybierz powiat