SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Mrągowo oferta pracy Bank Pekao S.A O Mrągowie


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY

Wynagrodzenie: 4 000 - 4 500 PLN

Zakres obowiązków: Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych klientom detalicznym. Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami.

Data publikacji: 2019-04-02

Lokalizacja: Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: Bank Pekao S.A O Mrągowie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kajki 1, 11-700 Mrągowo, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych klientom detalicznym. Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 4 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mrągowo

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mrągowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mrągowo

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 000 - 4 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Komunikatywność

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Preferowane doświadczenie w bankowości na stanowisku sprzedażowym.

Nazwa pracodawcy: Bank Pekao S.A O Mrągowie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie

Adres pracodawcy:
Kajki 1, 11-700 Mrągowo, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: mrągowski

Gmina pracodawcy: Mrągowo

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Mrągowo

Ulica pracodawcy: Kajki

Numer budynku pracodawcy: 1

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data dodania oferty pracy: 02.04.2019

Oferta pracy ważna do: 01.05.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 02.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 02.04.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

FLORYSTKA - do 2 250 PLN

Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie zawodowe min. 6 m-cy; wykonywanie kompozycji kwiatowych, jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; 1/2 lub cały etat do uzgodnienia;
JONDA JAN KWIACIARNIA-JONDA JAN JONDA - 2019-01-02 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA / DORADCA KLIENTA - od 1 850 PLN

Profesjonalne doradztwo i sprzedaż w zakresie oferowanych przez Kancelarię usług prawnych, bieżąca obsługa klientów indywidualnych oraz biznesowych, podtrzymywanie relacji z klientami
"KANCELARIA PRAWNA BIKBR" Sp. z o.o. - 2016-02-23 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU - do 1 750 PLN

Konsultacja z kontrahentami, wspieranie działu sprzedaży, penetracja rynku w celu uzyskania nowych kontrahenów, negocjaja cen przy zakupie odpowiedniego towaru, wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej danej firmy, wprowadzeie i kierowanie wizerunku firmy oraz produktów. Wykształcenie min. średnie, obsługa kasy fiskalnej, zachowanie umejętnego analitycznego myślenia, duża samodzielość i odpowiedzialność za prace. Łatwość nawiązywania kontaktów, organizacja pracy w zespole.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Mysłowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAOPATRZENIA GASTRONOMII - 2 488,33 - 3 493 PLN

*Zapewnienie odpowiednich towarów i usług poprzez ich pozyskanie, wycenę i dostarczenie zgodnie z procedurami i systemem jakości firmy,*Realizowanie zamówień żywieniowych, planowanie zakupów, kontrola stanów magazynowych, analiza przyczyn powstawania rozbieżności stanów magazynowych,*Prowadzenie negocjacji cenowych i asortymentowych,*Współnadzór nad terminową i poprawną realizacją dostaw, udział w inwentaryzacji magazynów kuchni i gastronomii,*Sporządzanie innych dokumentów obrotu magazynowego oraz pomoc w sporządzaniu comiesięcznej inwentaryzacji produktów spożywczych*Ścisła współpraca z menadżerami gastronomii i szefami kuchni.
L&P Sp. z o.o. - 2018-09-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

POMOCNIK STOLARZA-CD - od 2 800 PLN

Prace pomocnicze przy produkcji i montażu mebli. Praca w Czechowicach-Dziedzicach na jedną zmianę w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku. Umowa na okres próbny, docelowo na czas nieokreślony.
P.P.H.U."JANEX"JANUSZ NOWAK - 2018-10-05 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY - 1 017,4 PLN

tworzenie pism, przygotowywanie afiszy, folderów, zaproszeń, pomoc w dystrybucji materiałów promocyjnych, pomoc w obsłudze i obiegu dokumentów w jednostce, redakcja artykułów, obsługa relacji fotograficznych z wydarzeń, archiwizacja dokumentacji biurowej i prasowej, współtworzenie programów wydarzeń kulturalnych i ich promocja
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Wieliczka (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW I LOGISTYKI - od 3 500 PLN

- planowanie, organizacja i kontrola procesów logistycznych w firmie,- tworzenie i realizacja zamówień surowców i opakowań,- kontrola stanów materiałów,- prowadzenie ewidencji magazynowej,- utrzymanie dobrych relacji z dostawcami i klientami,- współpraca z innymi działami firmy; okres próbny 3 m-ce; godz. pracy 7-15
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "TRIO-SKORPION" SPÓŁKA CYWILNA ANDRZEJ MIELEWCZYK, ELŻBIETA MIELEWCZYK - 2018-07-17 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA W BRANŻY ELEKTRYCZNEJ. - do 2 100 PLN

Przygotowywanie i wysyłanie zapytań ofertowych do producentów, dostawców branżowych.
OMI-TECHNIC Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PROGRAMU PC MARKET - SPRZEDAWCA - 1 850 - 3 500 PLN

Prowadzenie dokumentacji handlowej w programie PC MARKET, analiza stanu towarowego cen i strat, praca z klientem i towarem, bezpośrednia obsługa klienta na kasie. Wymagane: wykształcenie min.średnie, umiejętność analitycznego myślenia. Mile widziane: książeczka Sanepid-u, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 95 783 61 00 Katarzyna Hass. Adres e-mail: ewelinalehmann (at) spolem-sulecin.pl
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-22 - Sulęcin (lubuskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH - 2 000 - 2 500 PLN

- Kontrola formalno-rachunkowa, dekretowanie i księgowanie dokumentów. Realizacja i kontrola dokonywanych płatności, kontrola terminowości realizacji należności i zobowiązań. Weryfikacja umów gospodarczych pod wzgl. finansowym. Współpraca z bankami i ubezpieczycielami. Nadzór i organizacja inwentaryzacji. Współpraca w procesie rozliczania produkcji. Sporządzanie analiz i raportów finansowych na potrzeby Zarządu oraz dla instytucji zewnętrznych. Dostarczania wymaganych informacji z zakresu rachunkowości i finansów, ścisła współpraca z Zarządem.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto (do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia, księgowość). Praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości. Min 5 letnie doświadczenie na stanowisku księgowego lub specjalisty ds. finansowych. Doświadczenie w branży produkcyjnej. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza programu Excel). Dobra znajomość zintegrowanych programów finansowo-księgowych. Mile widziana znajomość programu Impuls Evo. Wysoki poziom zdolności interpersonalnych. Systematyczność oraz dobra organizacja pracy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: dwieczorek (at) baildonit.com ->List motywacyjny i CV z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
WĘGLIKI SPIEKANE "BAILDONIT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI - od 2 100 PLN

budowa i obsługa stron internetowychoferta pracy dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
TESTIN KRZYSZTOF SAMBORSKI - 2018-03-21 - Rzeszów (podkarpackie)

SPAWACZ MIG-MAG - 12,5 - 17 PLN

Spawanie elementów w zabudowach samochodów.
Wadwicz Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej Warszawa Oddział Kutno - 2016-11-04 - Kutno (łódzkie)

SPECJALISTA W WYDZIALE MATERIAŁOWYM - od 1 850 PLN

Nadzór nad przestrzeganiem przepisów i procedur związanych z przewozem materiałów niebezpiecznych, kontrola przewozu przesyłek z materiałami niebezpiecznymi, sprawdzanie dokumentów wymaganych przy transporcie materiałów niebezpiecznych, kontrola stanowiska pracy związanych z przewozem materiałów. Wymagane: wykształcenie wyższe, znajomość ustawy z dn. 19.08.2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych, zdany egzamin doradcy ds. bezpieczeństwa w zakresie transportu drogowego towarów niebezpiecznych, doświadczenie zawodowe w zakresie materiałów niebezpiecznych. Tel.: 261 676 251 Jolanta Kałużna.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2016-06-01 - Wędrzyn (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW K/M (J. ROSYJSKI, J. UKRAIŃSKI, J. POLSKI, J. ANGIELSKI) - od 3 494 PLN

Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat) - ekonomiczne; 3 lata doświadczenia zawodowego; biegła znajomość języka rosyjskiego, ukraińskiego, angielskiego i polskiego; umiejętność organizacji własnej pracy; samodzielność w działaniu; wysoki poziom inicjatywy; umiejętności analitycznego i strategicznego myślenia.Zakres podstawowych obowiązków: Bieżąca obsługa klientów , aktualizacja statusów przesyłek, przyjmowanie i kontrola zleceń, wyjaśnianie rozbieżności w dostawach, sprawdzanie przesyłek na magazynie, sporządzanie raportów, Monitorowanie przesyłek, rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych. Przygotowanie i nadzór nad dokumentacją związaną z obrotem międzynarodowym (umowy handlowe, oferty, ustalenia transportowe, dokumenty przewozowe i celne); Analiza rynków zagranicznych pod kątem wprowadzania nowych produktów do oferty eksportowej; Negocjowanie umów handlowych oraz warunków transakcyjnych; Dopracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju rynku międzynarodowego. Bardzo dobra znajomość programy 1c.
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - do 3 100 PLN

Pozyskiwanie oraz bieżąca obsługa zagranicznych partnerów firmy, częste wyjazdy zagraniczne, pozyskiwanie partnerów zagranicznych, realizacja założonych planów sprzedażowych, bieżąca obsługa klientów zagranicznych, wypisywanie zamówień, analiza cen, tworzenie cenników, tworzenie ofert handlowych, analiza stoków towaru, współpraca z agencjami celnymi, współpraca z magazynem firmy, przygotowanie dokumentacji eksportowej, koordynacja wysyłki zamówień eksportowych, wsparcie dla partnerów podczas otwierania sklepów zagranicznych, koordynacja działań marketingowych, zagranicznych.
ESOTIQ&HENDERSON S.A. - 2016-04-15 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA D/S ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ - od 3 000 PLN

Dozór i kontrola nad dokumentacją z zakresu zarządzania jakością oraz tworzenie nowej dokumentacji.
Kutnowskie Zakłady Drobiarskie Exdrob S.A. Kutno - 2018-06-26 - Kutno (łódzkie)

SPECJALISTA DS.REKRUTACJI - od 5 000 PLN

organizacja i prowadzenie zleconych procesów rekrutacyjnych, zarządzanie obiegiem dokumentacji rekrutacyjnej, raportowanie wskaźników rekrutacyjnych w ramach prowadzonych procesów; doświadczenie; wykształcenie: zarządzanie zasobami ludzkimi, HR MANAGER
GS REGENTIS SP. Z O.O. WARSZAWA - 2016-04-18 - Ujazd (opolskie)

SPECJALISTA DS ELEKTRONICZNEJ ADMINISTRACJI - od 2 700 PLN

- PRACA W BIURZE RACHUNKOWYM,- OBSŁUGA POCZTY ELEKTRONICZNEJ,- OBSŁUGA KLIENTÓW NA MEJSCU W BIURZE I TELEFONICZNIE,
ALO-2 SP.Z O.O - 2018-10-30 - Kobylniki (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY I MARKETINGU - od 1 850 PLN

obsługa klienta, pomoc w doborze okularów korekcyjnych, obsługa kasy fiskalnej.Zapewniamy odpowiednie przeszkolenie, pracę w miłej atmosferze, premie uznaniową.
Agencja Pośrednictwa Handlowego i Usług "KWAŚNIAK" Kwaśniak Wiesław - 2016-04-11 - Rzeszów (podkarpackie)

FP (30-50) PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY - 997,4 PLN

(dla osób 30-50) pomoc przy prowadzeniu dokumentacji obowiazującej przy realizacji świadczeń rodzinnych i wychowawczych (rejestrowanie pism, zakładanie teczek, praca z korespondencją, wysyłanie korespondencji), pomoc przy porządkowaniu dokumentacji działu, przy aktualizowaniu bazy danych programu komputerowego, przy archiwizacji dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ - od 3 780 PLN

zarządzanie procesami logistycznymi w magazynie,planowanie i koordynowanie płynnego przepływu towarów i dokumentacji magazynowej,odpowiedzialność za zgodność stanów magazynowych i bezpieczeństwo przechowywania towarów, zapewnienie prawidłowych i terminowych realizacji wysyłek, nadzór nad przyjmowaniem dostaw; praca w godz. 7-15, 10-18 Hotel Grand Lubicz; kontakt osobisty i tel. z pracodawcą w godz. 7-15
Uzdrowisko Ustka Spółka z o.o. - 2016-05-27 - Ustka (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 300 PLN

Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich i zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Oczesały (mazowieckie)

SPECJALISTA DS.INWESTYCYJNYCH-0665 - od 3 000 PLN

Zarządzanie inwestycjami technicznymi zakładu.Koordynowanie pprac między działami związanymi z realizacją inwestyxcji technicznych. Sporządzanie raportów. Prowadzenie pełnej dokumentacji technicznej prowadzonych inwestycji. Udział w audytach. Negocjowanie kontraktów związanych z inwestycjami.
NESTLE POLSKA S.A. - 2016-04-27 - Namysłów (opolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 300 PLN

Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-01-25 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. INFORMACJI NAUKOWO-TECHNICZNEJ - od 2 100 PLN

Wykształcenie wyższe II stopnia z informacji naukowej i bibliotekoznawstwa (lub studia podyplomowe w wym. kierunku); umiejętność wyszukiwania, gromadzenia, opracowywania, analizy, oceny, selekcji informacji zawartych w źródłach pierwotnych i pochodnych, umiejętność tworzenia opisu bibliograficznego książki, znajomość programu bibliotecznego Prolib, mile widziana znajomość formatu MARC21, znajomość zagadnień bibliometrii: wskaźniki cytowań i indeks Hirscha, biegła znajomość pakietu MS Office (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji), swobodna obsługa Internetu, umiejętność korzystania z baz danych z zakresu bibliografii naukowej, znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym, zakres obowiązków: selekcja, opracowywanie (tworzenie opisów niezbędnych do identyfikacji źródeł, klasyfikowanie tematyczne, itp.), analiza artykułów i innych opracowań technicznych, z zakresu działalności Instytutu, wsparcie pracy biblioteki technicznej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INSTYTUT TECHNIKI GÓRNICZEJ KOMAG - 2018-04-06 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA KOORDYNATOR W WYDZIALE BUDOWNICTWA(NR 0728) - od 4 228 PLN

1. Obsługa komputera MS OFFICE,2. Koordynowanie pracy zespołów inwestorskich na podległych kontraktach;3. Raportowanie z przebiegu działań.4. Współpraca z wewnętrznymi sekcjami i Wykonawcami.5. Obsługę księgową i ewidencję w obszarze zobowiązań i należności dotyczących działalności podstawowej,6. Sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym oraz pod względem zgodności faktury z zamówieniem/umową,7. Uzgodnienia przychodów i kosztów w ramach zamknięcia miesiąca, 8. Kontakt z Wykonawcami w sprawach dotyczących faktur i płatności,9. Współpracę z komórkami wewnętrznymi w kwestii wyjaśnienia niezgodności faktury z umową/zamówieniem,10. Przygotowanie danych na potrzeby audytów i kontroli oraz sprawozdań dla instytucji zewnętrznych,11. Ewidencję i kontrolę działalności związanej ze działalnością podstawową,
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat