SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Mrągowo oferta pracy Bank Pekao S.A O Mrągowie
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 4 000 - 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych klientom detalicznym. Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami.
Data publikacji: 2019-04-02
Lokalizacja: Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Bank Pekao S.A O Mrągowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kajki 1, 11-700 Mrągowo, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych klientom detalicznym. Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mrągowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mrągowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mrągowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 000 - 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Komunikatywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Preferowane doświadczenie w bankowości na stanowisku sprzedażowym.
Nazwa pracodawcy: Bank Pekao S.A O Mrągowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
Adres pracodawcy:
Kajki 1, 11-700 Mrągowo, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: mrągowski
Gmina pracodawcy: Mrągowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mrągowo
Ulica pracodawcy: Kajki
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 02.04.2019
Oferta pracy ważna do: 01.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie zawodowe min. 6 m-cy; wykonywanie kompozycji kwiatowych, jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; 1/2 lub cały etat do uzgodnienia;
JONDA JAN KWIACIARNIA-JONDA JAN JONDA - 2019-01-02 - Gliwice (śląskie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Zduńska Wola (łódzkie)
Profesjonalne doradztwo i sprzedaż w zakresie oferowanych przez Kancelarię usług prawnych, bieżąca obsługa klientów indywidualnych oraz biznesowych, podtrzymywanie relacji z klientami
"KANCELARIA PRAWNA BIKBR" Sp. z o.o. - 2016-02-23 - Gdynia (pomorskie)
Konsultacja z kontrahentami, wspieranie działu sprzedaży, penetracja rynku w celu uzyskania nowych kontrahenów, negocjaja cen przy zakupie odpowiedniego towaru, wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej danej firmy, wprowadzeie i kierowanie wizerunku firmy oraz produktów. Wykształcenie min. średnie, obsługa kasy fiskalnej, zachowanie umejętnego analitycznego myślenia, duża samodzielość i odpowiedzialność za prace. Łatwość nawiązywania kontaktów, organizacja pracy w zespole.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Mysłowice (śląskie)
*Zapewnienie odpowiednich towarów i usług poprzez ich pozyskanie, wycenę i dostarczenie zgodnie z procedurami i systemem jakości firmy,*Realizowanie zamówień żywieniowych, planowanie zakupów, kontrola stanów magazynowych, analiza przyczyn powstawania rozbieżności stanów magazynowych,*Prowadzenie negocjacji cenowych i asortymentowych,*Współnadzór nad terminową i poprawną realizacją dostaw, udział w inwentaryzacji magazynów kuchni i gastronomii,*Sporządzanie innych dokumentów obrotu magazynowego oraz pomoc w sporządzaniu comiesięcznej inwentaryzacji produktów spożywczych*Ścisła współpraca z menadżerami gastronomii i szefami kuchni.
L&P Sp. z o.o. - 2018-09-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prace pomocnicze przy produkcji i montażu mebli. Praca w Czechowicach-Dziedzicach na jedną zmianę w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku. Umowa na okres próbny, docelowo na czas nieokreślony.
P.P.H.U."JANEX"JANUSZ NOWAK - 2018-10-05 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
tworzenie pism, przygotowywanie afiszy, folderów, zaproszeń, pomoc w dystrybucji materiałów promocyjnych, pomoc w obsłudze i obiegu dokumentów w jednostce, redakcja artykułów, obsługa relacji fotograficznych z wydarzeń, archiwizacja dokumentacji biurowej i prasowej, współtworzenie programów wydarzeń kulturalnych i ich promocja
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Wieliczka (małopolskie)
- planowanie, organizacja i kontrola procesów logistycznych w firmie,- tworzenie i realizacja zamówień surowców i opakowań,- kontrola stanów materiałów,- prowadzenie ewidencji magazynowej,- utrzymanie dobrych relacji z dostawcami i klientami,- współpraca z innymi działami firmy; okres próbny 3 m-ce; godz. pracy 7-15
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "TRIO-SKORPION" SPÓŁKA CYWILNA ANDRZEJ MIELEWCZYK, ELŻBIETA MIELEWCZYK - 2018-07-17 - Słupsk (pomorskie)
Przygotowywanie i wysyłanie zapytań ofertowych do producentów, dostawców branżowych.
OMI-TECHNIC Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji handlowej w programie PC MARKET, analiza stanu towarowego cen i strat, praca z klientem i towarem, bezpośrednia obsługa klienta na kasie. Wymagane: wykształcenie min.średnie, umiejętność analitycznego myślenia. Mile widziane: książeczka Sanepid-u, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 95 783 61 00 Katarzyna Hass. Adres e-mail: ewelinalehmann (at) spolem-sulecin.pl
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-22 - Sulęcin (lubuskie)
- Kontrola formalno-rachunkowa, dekretowanie i księgowanie dokumentów. Realizacja i kontrola dokonywanych płatności, kontrola terminowości realizacji należności i zobowiązań. Weryfikacja umów gospodarczych pod wzgl. finansowym. Współpraca z bankami i ubezpieczycielami. Nadzór i organizacja inwentaryzacji. Współpraca w procesie rozliczania produkcji. Sporządzanie analiz i raportów finansowych na potrzeby Zarządu oraz dla instytucji zewnętrznych. Dostarczania wymaganych informacji z zakresu rachunkowości i finansów, ścisła współpraca z Zarządem.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto (do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia, księgowość). Praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości. Min 5 letnie doświadczenie na stanowisku księgowego lub specjalisty ds. finansowych. Doświadczenie w branży produkcyjnej. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza programu Excel). Dobra znajomość zintegrowanych programów finansowo-księgowych. Mile widziana znajomość programu Impuls Evo. Wysoki poziom zdolności interpersonalnych. Systematyczność oraz dobra organizacja pracy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: dwieczorek (at) baildonit.com ->List motywacyjny i CV z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
WĘGLIKI SPIEKANE "BAILDONIT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Katowice (śląskie)
budowa i obsługa stron internetowychoferta pracy dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
TESTIN KRZYSZTOF SAMBORSKI - 2018-03-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Spawanie elementów w zabudowach samochodów.
Wadwicz Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej Warszawa Oddział Kutno - 2016-11-04 - Kutno (łódzkie)
jw.
XEDOS PRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów i procedur związanych z przewozem materiałów niebezpiecznych, kontrola przewozu przesyłek z materiałami niebezpiecznymi, sprawdzanie dokumentów wymaganych przy transporcie materiałów niebezpiecznych, kontrola stanowiska pracy związanych z przewozem materiałów. Wymagane: wykształcenie wyższe, znajomość ustawy z dn. 19.08.2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych, zdany egzamin doradcy ds. bezpieczeństwa w zakresie transportu drogowego towarów niebezpiecznych, doświadczenie zawodowe w zakresie materiałów niebezpiecznych. Tel.: 261 676 251 Jolanta Kałużna.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2016-06-01 - Wędrzyn (lubuskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat) - ekonomiczne; 3 lata doświadczenia zawodowego; biegła znajomość języka rosyjskiego, ukraińskiego, angielskiego i polskiego; umiejętność organizacji własnej pracy; samodzielność w działaniu; wysoki poziom inicjatywy; umiejętności analitycznego i strategicznego myślenia.Zakres podstawowych obowiązków: Bieżąca obsługa klientów , aktualizacja statusów przesyłek, przyjmowanie i kontrola zleceń, wyjaśnianie rozbieżności w dostawach, sprawdzanie przesyłek na magazynie, sporządzanie raportów, Monitorowanie przesyłek, rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych. Przygotowanie i nadzór nad dokumentacją związaną z obrotem międzynarodowym (umowy handlowe, oferty, ustalenia transportowe, dokumenty przewozowe i celne); Analiza rynków zagranicznych pod kątem wprowadzania nowych produktów do oferty eksportowej; Negocjowanie umów handlowych oraz warunków transakcyjnych; Dopracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju rynku międzynarodowego. Bardzo dobra znajomość programy 1c.
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie oraz bieżąca obsługa zagranicznych partnerów firmy, częste wyjazdy zagraniczne, pozyskiwanie partnerów zagranicznych, realizacja założonych planów sprzedażowych, bieżąca obsługa klientów zagranicznych, wypisywanie zamówień, analiza cen, tworzenie cenników, tworzenie ofert handlowych, analiza stoków towaru, współpraca z agencjami celnymi, współpraca z magazynem firmy, przygotowanie dokumentacji eksportowej, koordynacja wysyłki zamówień eksportowych, wsparcie dla partnerów podczas otwierania sklepów zagranicznych, koordynacja działań marketingowych, zagranicznych.
ESOTIQ&HENDERSON S.A. - 2016-04-15 - Gdańsk (pomorskie)
Dozór i kontrola nad dokumentacją z zakresu zarządzania jakością oraz tworzenie nowej dokumentacji.
Kutnowskie Zakłady Drobiarskie Exdrob S.A. Kutno - 2018-06-26 - Kutno (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja i prowadzenie zleconych procesów rekrutacyjnych, zarządzanie obiegiem dokumentacji rekrutacyjnej, raportowanie wskaźników rekrutacyjnych w ramach prowadzonych procesów; doświadczenie; wykształcenie: zarządzanie zasobami ludzkimi, HR MANAGER
GS REGENTIS SP. Z O.O. WARSZAWA - 2016-04-18 - Ujazd (opolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Zielona Góra (lubuskie)
- PRACA W BIURZE RACHUNKOWYM,- OBSŁUGA POCZTY ELEKTRONICZNEJ,- OBSŁUGA KLIENTÓW NA MEJSCU W BIURZE I TELEFONICZNIE,
ALO-2 SP.Z O.O - 2018-10-30 - Kobylniki (wielkopolskie)
obsługa klienta, pomoc w doborze okularów korekcyjnych, obsługa kasy fiskalnej.Zapewniamy odpowiednie przeszkolenie, pracę w miłej atmosferze, premie uznaniową.
Agencja Pośrednictwa Handlowego i Usług "KWAŚNIAK" Kwaśniak Wiesław - 2016-04-11 - Rzeszów (podkarpackie)
(dla osób 30-50) pomoc przy prowadzeniu dokumentacji obowiazującej przy realizacji świadczeń rodzinnych i wychowawczych (rejestrowanie pism, zakładanie teczek, praca z korespondencją, wysyłanie korespondencji), pomoc przy porządkowaniu dokumentacji działu, przy aktualizowaniu bazy danych programu komputerowego, przy archiwizacji dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie procesami logistycznymi w magazynie,planowanie i koordynowanie płynnego przepływu towarów i dokumentacji magazynowej,odpowiedzialność za zgodność stanów magazynowych i bezpieczeństwo przechowywania towarów, zapewnienie prawidłowych i terminowych realizacji wysyłek, nadzór nad przyjmowaniem dostaw; praca w godz. 7-15, 10-18 Hotel Grand Lubicz; kontakt osobisty i tel. z pracodawcą w godz. 7-15
Uzdrowisko Ustka Spółka z o.o. - 2016-05-27 - Ustka (pomorskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich i zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Oczesały (mazowieckie)
Zarządzanie inwestycjami technicznymi zakładu.Koordynowanie pprac między działami związanymi z realizacją inwestyxcji technicznych. Sporządzanie raportów. Prowadzenie pełnej dokumentacji technicznej prowadzonych inwestycji. Udział w audytach. Negocjowanie kontraktów związanych z inwestycjami.
NESTLE POLSKA S.A. - 2016-04-27 - Namysłów (opolskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-01-25 - Legnica (dolnośląskie)
Wykształcenie wyższe II stopnia z informacji naukowej i bibliotekoznawstwa (lub studia podyplomowe w wym. kierunku); umiejętność wyszukiwania, gromadzenia, opracowywania, analizy, oceny, selekcji informacji zawartych w źródłach pierwotnych i pochodnych, umiejętność tworzenia opisu bibliograficznego książki, znajomość programu bibliotecznego Prolib, mile widziana znajomość formatu MARC21, znajomość zagadnień bibliometrii: wskaźniki cytowań i indeks Hirscha, biegła znajomość pakietu MS Office (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji), swobodna obsługa Internetu, umiejętność korzystania z baz danych z zakresu bibliografii naukowej, znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym, zakres obowiązków: selekcja, opracowywanie (tworzenie opisów niezbędnych do identyfikacji źródeł, klasyfikowanie tematyczne, itp.), analiza artykułów i innych opracowań technicznych, z zakresu działalności Instytutu, wsparcie pracy biblioteki technicznej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INSTYTUT TECHNIKI GÓRNICZEJ KOMAG - 2018-04-06 - Gliwice (śląskie)
1. Obsługa komputera MS OFFICE,2. Koordynowanie pracy zespołów inwestorskich na podległych kontraktach;3. Raportowanie z przebiegu działań.4. Współpraca z wewnętrznymi sekcjami i Wykonawcami.5. Obsługę księgową i ewidencję w obszarze zobowiązań i należności dotyczących działalności podstawowej,6. Sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym oraz pod względem zgodności faktury z zamówieniem/umową,7. Uzgodnienia przychodów i kosztów w ramach zamknięcia miesiąca, 8. Kontakt z Wykonawcami w sprawach dotyczących faktur i płatności,9. Współpracę z komórkami wewnętrznymi w kwestii wyjaśnienia niezgodności faktury z umową/zamówieniem,10. Przygotowanie danych na potrzeby audytów i kontroli oraz sprawozdań dla instytucji zewnętrznych,11. Ewidencję i kontrolę działalności związanej ze działalnością podstawową,
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)