SPECJALISTA DO SPRAW ZAOPATRZENIA GASTRONOMII Toruń oferta pracy L&P Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAOPATRZENIA GASTRONOMII
Wynagrodzenie: 2 488,33 - 3 493 PLN
Zakres obowiązków: *Zapewnienie odpowiednich towarów i usług poprzez ich pozyskanie, wycenę i dostarczenie zgodnie z procedurami i systemem jakości firmy,*Realizowanie zamówień żywieniowych, planowanie zakupów, kontrola stanów magazynowych, analiza przyczyn powstawania rozbieżności stanów magazynowych,*Prowadzenie negocjacji cenowych i asortymentowych,*Współnadzór nad terminową i poprawną realizacją dostaw, udział w inwentaryzacji magazynów kuchni i gastronomii,*Sporządzanie innych dokumentów obrotu magazynowego oraz pomoc w sporządzaniu comiesięcznej inwentaryzacji produktów spożywczych*Ścisła współpraca z menadżerami gastronomii i szefami kuchni.
Data publikacji: 2018-09-18
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: L&P Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
*Zapewnienie odpowiednich towarów i usług poprzez ich pozyskanie, wycenę i dostarczenie zgodnie z procedurami i systemem jakości firmy,*Realizowanie zamówień żywieniowych, planowanie zakupów, kontrola stanów magazynowych, analiza przyczyn powstawania rozbieżności stanów magazynowych,*Prowadzenie negocjacji cenowych i asortymentowych,*Współnadzór nad terminową i poprawną realizacją dostaw, udział w inwentaryzacji magazynów kuchni i gastronomii,*Sporządzanie innych dokumentów obrotu magazynowego oraz pomoc w sporządzaniu comiesięcznej inwentaryzacji produktów spożywczych*Ścisła współpraca z menadżerami gastronomii i szefami kuchni.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 488,33 - 3 493 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wyngrodzenie od 1800-2500 netto w okresie próbnym
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAOPATRZENIA GASTRONOMII
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 488,33 - 3 493 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: aktualne badania sanepidowskie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRAWO JAZDY KAT. B*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:*Biegła znajomość obsługi komputera wraz z pakietem MS Office;*Doświadczenie pracy w gastronomii min. 2 lata na podobnym stanowisku;*Umiejętność dobrej organizacji i samodzielnej pracy pod presją czasu;*Komunikatywność, skrupulatność i dokładność, terminowość i rzetelność wykonywanej pracy;Oferujemy:*Umowę o pracę,*Atrakcyjne warunki zatrudnienia,*Przyjazną atmosferę pracy.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: L&P Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV należy wysłać na adres biuro (at) copernicustorun.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznych
Data dodania oferty pracy: 18.09.2018
Oferta pracy ważna do: 18.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
New Wave Investment sp. z o.o. sp. komandytowa - 2016-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Warszawa (mazowieckie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-09-01 - Łódź (łódzkie)
Marketing firmy, znajomość rynku i sposobów reklamy, znajomość programów i projektowania reklam.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Kraków (małopolskie)
Wsparcie w realizacji procesów kadrowych. Nadzór nad dokumentacją związaną z czasem pracy. Przygotowywanie raportów, analiz z zakresu HR. Monitorowanie projektów realizowanych w firmie z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Praca w godz. 8-16 lub 9-17.
ORLEN PALIWA SP. Z O.O. - 2018-05-18 - Płock (mazowieckie)
jw.
WOJEWÓDZKI SĄD ADMINISTRACYJNY W WARSZAWIE - 2018-06-20 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa kadrowo-płacowa pracowników,prowadzenie akt osobowych, nadzór nad aktualnością badań lekarskich, robienie zestawień na potrzeby Zarządu
ProgressECO sp. z o.o. sp. k. - 2018-07-27 - Dobrów (świętokrzyskie)
- Rozwój działu sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych (mail, telefon, spotkania osobiste z klientem); - Budowanie pozytywnych, długofalowych relacji biznesowych z klientami poprzez kreowanie dobrego i profesjonalnego wizerunku firmy na rynku, godne reprezentowanie firmy na zewnątrz; - Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet - odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień, radzenie sobie z krytycznymi uwagami, prowadzenie prezentacji oraz spotkań biznesowych; - Prowadzenie korespondencji elektronicznej z klientami i partnerami firmy; - Współpraca z partnerami firmy - komunikacja za pomocą telefonu oraz poczty elektronicznej; - Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego; - Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy; - Koordynacja zamówień - kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta; - Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac.
BETTER POLAND SP. Z O.O. - 2017-04-03 - Wrocław (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
wyszukiwanie informacji o potencjalnych klientach, umawianie spotkań handlowych, udział w przygotowaniu prezentacji handlowych
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp z.o.o. - 2017-12-14 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
USŁUGI TRANSPORTOWE HUZAREWICZ S.J. - 2017-02-01 - Imielin (śląskie)
Monter sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych.Praca wykonywana na terenie powiatu płońskiego. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia.
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA ROMEX -GRUPA SBS SZUMAŃSKI ROMAN - 2018-07-09 - Płońsk (mazowieckie)
jw.
IDEA BANK SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
płace, kadry oraz księgowane wpłat + vat
Lubuskie Centrum Biznesu i Zarządzania Sp. z o.o. - 2016-11-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Wymagania: wykształcenie zawodowe w branży rzeźniczo-wędliniarskiej (doświadczenie w zawodzie), zaangażowanie w powierzone obowiązki służbowe, chęć zdobywania nowej wiedzy, dobra organizacja czasu pracy, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole.Pracodawca oferuje: umowę o pracę na pełny etat, normowany czas pracy, bogaty pakiet socjalny.
Schiever Polska Sp. z o. o. Centrum Handlowe Auchan - 2017-04-21 - Racibórz (śląskie)
Prowadzenie biura, spraw kadrowych, bieżąca obsługa sekretariatu
Zakład Instalatorstwa Elektrycznego i Telekomunikacyjnego Józef Wieloch Busko-Z. - 2017-05-24 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
ZAPEWNIENIE KOMPLEKSOWEJ I TERMINOWEJ REALIZACJI ZAMÓWIEŃ, PRAWIDŁOWE WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW SPRZEDAŻOWYCH, FAKTUROWANIE, WSPÓŁPRACA Z INNYMI DZIAŁAMI FIRMY W ZAKRESIE WYSYŁEK DO KLIENTA, BUDOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU FIRMY POPRZEZ DZIAŁANIA SPRZEDAŻOWE I POSPRZEDAŻOWE, PRZYJMOWANIE I ROZPATRYWANIE REKLAMACJI OD KLIENTÓW ORAZ ROZLICZANIE ZWROTÓW
CURVER POLAND SP. Z O.O. - 2016-08-29 - Słupsk (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiemI zmiana pn-pt 08.00 - 16.00
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
sprzątanie powierzchni biurowej
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "MAX" ADAM ŁUKASZCZYK - 2018-08-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
aktywnie pozyskiwanie klientów biznesowych; ocena ryzyka i analiza dokumentacji finansowej klientów;sprzedaż ubezpieczenia grupowe dla firm, utrzymanie relacji z portfelem powierzonych klientów;odpowiedzialność za realizację planu w zakresie sprzedaży ubezpieczeń grupowych do klientów biznesowych;identyfikacja potrzeb Klientów oraz przygotowanie oferty odpowiadającej tym wymaganiom;budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród klientów biznesowych.
NATIONALE-NEDERLANDEN TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
tworzenie ofert sprzedażowych, kontakt z klientem, obsługa poczty i korespondencji,Kontakt z pracodawcą: aplikacje (at) ftrans.pl lub 71 721 92 92.
Ftrans Logistyka Sp. z o.o. sp. k. - 2016-05-16 - Wrocław (dolnośląskie)
dostarczanie usług HR w zakresie benefitsów, wyrównań oraz tworzenie list płacowych dla kadry menadżerskiej
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie ofert handlowych-prowadzenie sprzedaży poprzez sklep internetowy.
EFEKT Meble Biurowe i Szkolne Mirosława Szuszkiewicz - 2018-07-03 - Głogów (dolnośląskie)
obsługa klienta,kosztorysowanie napraw,wykonywanie oględzin,przeprowadzanie likwidacji szkód z towarzystwami ubezpieczeniowymi
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Tychy (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży,tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów bengalskich, kontakt z kontrahentami i klientami bengalskimi
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie projektami od etapu początkowego do końca monitorowanie i analizowanie chińskich kampanii reklamowych
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Rzeszów (podkarpackie)
tworzenie ofert, realizacja planu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Świdnica (dolnośląskie)
• przygotowanie materiałów reklamowych, • tworzenie i realizowanie polityki marketingowej, • budowanie długofalowych relacji z klientem, • budowanie pozytywnego wizerunku Kancelarii, • aktywne pozyskiwanie nowych klientów poprzez działania marketingowe.Wykształcenie wyższe. Praktyczna znajomość zagadnień z szeroko pojętego marketingu, reklamy i narzędzi z tym związanymi. Kreatywność i dobra organizacja pracy. Samodzielność otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Profesjonalizm w działaniach związanych z obsługą klienta, umiejętność. Obsługi komputera Ms Office. Dyspozycyjność. Roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
KANCELARIA PRAWNA LEGATIS - 2016-06-08 - Lublin (lubelskie)
przyjmowanie zamówień złożonych w lokalu, przygotowanie posiłków dla gości, dbanie o dostepność produktów potrzebnych do realizowania zamówień, sprzątanie lokalu i sali sprzedazy, przyjmowanie dostaw np. warzyw, owoców, praca na umowę na czas określony na dwie zmiany: I 7:00 - 15:00, II 14:00 - 22:00, oferta skierowana równie ż do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności, oferta dostępna w sali G
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Warszawa (mazowieckie)