SPECJALISTA DS. RELACJI BENGALSKICH Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. RELACJI BENGALSKICH
Wynagrodzenie: od 15 PLN
Zakres obowiązków: odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży,tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów bengalskich, kontakt z kontrahentami i klientami bengalskimi
Data publikacji: 2017-11-29
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży,tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów bengalskich, kontakt z kontrahentami i klientami bengalskimi
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 15 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 15 zł/h
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. RELACJI BENGALSKICH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 15 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.12.2017
Data zakończenia pracy: 10.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość języka bengalskiego w mowie i piśmie
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Szkolna 20, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: opinia
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Piaseczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piaseczno
Ulica pracodawcy: Szkolna
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 29.11.2017
Oferta pracy ważna do: 11.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: średnie; obsługa komputera; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: praca w dziale obsługi abonenta; przygotowywanie umów, obsługa Abonentów; dwie zmiany; miejsce pracy: teren działania firmy
IMPERIUM Telecom Czesław Chlewicki - 2019-09-05 - Gliwice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie oraz zawieranie umów ubezpieczeniowych, bieżąca obsługa klientów w biurze.
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Wykonywanie analiz metodami instrumentalnymi, opracowywanie nowych produktów UV/LED
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-02-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
RACJONALNE I OSZCZĘDNE GOSPODAROWANIE MIENIEM ORAZ ŚRODKAMI BUDŻETOWYMI PRZEZNACZONYMI NA INWESTYCJE, REMONTY, WYPOSAŻENIE I DZIAŁALNOŚĆ STATUTOWĄ JEDNOSTKI, REALIZACJA WYDATKÓW ZGODNIE Z PRZEPISAMI USTWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, PROWADZENIE OBOWIĄZUJĄCEJ DOKUMENTACJI W TYM ZAKRESIE, PROWADZENIE GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ, OBSŁUGI TRANSPORTOWEJ ORAZ DOKUMENTACJI W TYCH ZAKRESACH, UDZIAŁ W PRACACH KOMISJI PRZETARGOWEJ, ORGANIZACJA DOZORU OBIEKTÓW WK OHP I NADZÓR NAD JEGO RELIZACJĄ W PODLEGŁYCH JEDNOSTKACH, KONTROLA MERYTORYCZNA DOKUMENTACJI FINANSOWEJ WOJEWÓDZKIEJ KOMENDY ORAZ JEDNOSTEK PODLEGŁYCH;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMIA LUB LOGISTYKA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ, DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA I INTERNETU, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE;WYNAGRODZENIE: 2700ZŁ+DODATEK STAŻOWY;C.V+L.M Z KSEROKOPIAMI DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH KWALIFIKACJE (DYPLOM UKOŃCZENIA UCZELNI, KURSÓW) ORAZ STAŻ (ŚWIADECTWA PRACY) WRAZ Z OŚWIADCZENIEM O NIEKARALNOŚCI NALEŻY PRZESŁAĆ POCZTĄ TRADYCYJNĄ LUB DOSTARCZYĆ OSOBIŚCIE DO ZWK OHP PRZY UL.DWORCOWEJ 19 W ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE Z TUTYŁEM:"NABÓR-SPECJALISTA DS LOGISTYKI"-POK.313;TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW: DO 21.08.2017;
ZACHODNIOPOMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W SZCZECINIE - 2017-08-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Zielonki (małopolskie)
prace sekretarsko - biurowe
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Łowicz (łódzkie)
Prowadzenie spraw kadrowych i płacowych w programie SYMFONIA KADRY I PŁACE. Praca w programie PŁATNIK.
KONRAD R.K.Z. BZDURSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-03-29 - Pęczniew (łódzkie)
Pobieranie wyrobów gotowych i umieszczanie ich we właściwych miejscach w magazynie, przygotowywanie wysyłki i wydawanie z magazynu, sprawdzanie protokołu załadunku, współpraca podczas nadzorowania zwrotu, nadzór nad wydawaniem wyrobów gotowych na magazyn reklamacyjny, odpowiedzialnosć za prawidłowe przeprowadzenie odbioru jakościowego i ilościowego dostaw.
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Suwałki (podlaskie)
Dyspozycyjność w racji pojawiania się nagłych problemów, prowadzenie negocjacji z klientami z Turcji i Rumunii
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie wyższe; mile widziane osoby posiadające doświadczenie w obsłudze klienta, w pracy w branży szkoleniowej; czynne prawo jazdy kat. B. Gotowość do wyjazdów służbowych w celu obsługi szkoleń w różnych miejscach Polski. Umiejętność obsługi komputera, pakiet Office, dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych, mile widziana znajomość programu Coreldraw. Swoboda wypowiedzi, elokwencja, dbałość o jakość kontaktu z klientem, poprawność językową, sprawne korzystanie z Internetu i programów obsługujących pocztę firmową. Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, dokładność, sumienność, zaangażowanie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK SZKOLEŃ I INFORMACJI "EFFECT" JOANNA JAROSZ-OPOLKA - 2015-12-02 - Gliwice (śląskie)
Prace pomocniczo porządkowe na terenie szpitala (Podlaskie Centrum Sercowo-Naczyniowe dawna ProCardia)
AHP NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-07 - Suwałki (podlaskie)
- Sprawdzanie normatywnych nakładów rzeczowych w kosztorysach ofertowych, sprawdzanie bazy cenowej w kosztorysach ofertowych z umową oraz obowiązującymi przepisami, sprawdzanie poprawności kalkulacji kosztorysowej, sporządzanie kosztorysów inwestorskich dla robót remontowych.- Wynagrodzenie: od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata pracy. Wymagane doświadczenie w kosztorysowaniu, wymagana umiejętność czytania dokumentacji technicznej i budowlanej, znajomość programu NormaPRO, obsługa MS Ofiice. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-08-20 - Katowice (śląskie)
Obsługa rolników, prowadzenie bezpośredniego doradztwa rolniczego indywidualnego i grupowego w zakresie technologii produkcji rolniczej – produkcja zwierzęca; pomoc rolnikom w zakresie sporządzania dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o środki finansowe z funduszy Unii Europejskiej lub innych z instytucji krajowych i zagranicznych, współpraca z władzami samorządowymi, instytucjami i organizacjami działającymi na rzecz rolnictwaGodzina zakończenia pracy : 15:00Praca na okres próbny : 3 miesiące Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę poprzedzona okresem próbnymWymiar etatu: pełen wymiar czasu pracyLiczba godzin pracy w tygodniu: 40Wymagane dokumenty:1. CV2. list motywacyjny3. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych poświadczone własnoręcznym podpisem, o następującej treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego (DODR) ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, dla celów obecnej i przyszłych rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. zootechniki/stażysty specjalisty ds. zootechniki uruchomionych w ciągu 36 miesięcy od daty przesłania mojej aplikacji, prowadzonych na potrzeby DODR, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm. Podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne. Przysługuje mi prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.Dokumenty proszę przesyłać w terminie do 16.04.2018 r. na adres mailowy: kadry (at) dodr.pl, bądź listownie na poniżej podany adres:Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiuul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2018-04-06 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
Księgowanie dokumentów źródłowych.Windykacja należności w opłatach.Rozliczanie mediów na budynkach.Dekretacja dokumentów.
CENTRUM ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI BEKAZET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Gdynia (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Rzeszów (podkarpackie)
tworzenie materiałów marketingowych, przygotowanie treści promocyjnych, śledzenie trendów rynkowych, prowadzenie kont social media, obsługa sklepu internetowego
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "ŚWIETLIK" - MARIA JANISZEWSKA - 2018-11-28 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Doradzanie klientom sklepu zoologicznego, ciągłe poszerzanie wiedzy branżowej, dbanie o czystość w miejscu pracy, opieka nad zwierzętami, zamawianie i rozkładanie towaru
MACHALSKI MIROSŁAW "ZOO-MAR" SKLEP ZOOLOGICZNY - 2018-05-07 - Racibórz (śląskie)
pozyskiwanie kluczowych klientów, kontakt z klientami i przedstawicielami innych firm, prowadzenie negocjacji handlowych, pozyskiwanie zamówień, obsługa klienta branży przemysłowej na rynku wschodnim (Ukraina, Białoruś, Rosja), porozumiewanie się w językach ukraińskim, rosyjskim i angielskim z kontrahentami, biegła obsu komputera, programów sprzedażowych - Proposal
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Ponik (śląskie)
Tworzenie nowych ofert,budowanie efektywnej sprzedaży, optymalizacja obowiązujących ofert,analiza sprzedaży,bieżąca obsługa klienta oraz zamówień telefonicznych.
FIRMA HANDLOWA "DAWIKA" DARIUSZ SUWALSKI - 2019-04-15 - Koteże (pomorskie)
Bieżąca obsługa magazynu.
kontakt przez OHP - 2018-05-14 - Gliwice (śląskie)
w/zakresu
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Radomsko (łódzkie)
- Zadania wykonywane na stanowisku: kompleksowe prowadzenie zagadnień z zakresu administracji budynkiem, prowadzenie Biura Obsługi, obsługa kasy fiskalnej,sporządzanie umów cywilno-prawnych, obsługa korespondencji przychodzącej (m.in. ePUAP), przygotowywanie protokołów i sprawozdań.- Firma oferuje: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; Samodzielne stanowisko; System motywacyjny (premie i nagrody roczne); Świadczenia urlopowe.- Godziny pracy: 2 razy w tygodniu: 8:00-14:00, 3 razy w tygodniu 12:00-18:00.
MIEJSKI DOM KULTURY "LIGOTA" W KATOWICACH - 2019-10-14 - Katowice (śląskie)
Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, przy użyciu języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Kraków (małopolskie)
Koordynacja i nadzór nad bieżącymi zadaniami realizowanymi przez pracowników Wydziału Marketingu, udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowej Spółki, realizacja operacyjnego planu działań marketingowych (kampanie reklamowe, reklama w mediach, www itp.) zgodnie z założeniami budżetu marketingowego, reprezentacja firmy w wyznaczonych przez Zarząd przedsięwzięciach biznesowych firmy, badanie satysfakcji klientów wraz z tworzeniem raportów i analiz dla Zarządu Spółki, analiza rynku klientów i konkurencji - opracowywanie raportów, kompleksowe przygotowanie firmy do udziału w targach zewnętrznych poprzez określenie wstępnych kosztów, wyboru wielkości i lokalizacji stoiska, zlecenie przygotowania ekspozycji i materiałów reklamowych, ustalenia zaplecza organizacyjnego. Sporządzenie harmonogramu działań, koordynacja działań przy projektowaniu i aktualizowaniu materiałów reklamowych i promocyjnych, przygotowywanie propozycji kampanii sezonowych i ich przeprowadzenie np. świąteczne akcje promocyjne, nadzór nad prowadzeniem firmowych serwisów internetowych, przygotowywanie i nadzór nad komunikacją z mediami.
HLT sp. z o.o. - 2017-06-22 - Głuchołazy (opolskie)
Zakup sprzętu komputerowego i elementów do rozbudowy sieci teleinformatycznej oraz oprogramowania. Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sprzętu komputerowego i oprogramowania. Konserwacja i wnioskowanie o zlecanie napraw sprzętu komputerowego oraz aktualizacji oprogramowania. Elektroniczne archiwizowanie i zabezpieczanie bazy danych na nośnikach informatycznych. Zarządzanie serwerami w oparciu o Linux/ Debian oraz serwerem MS Windows. Umowa na czas określony 7 miesięcy; godziny pracy: 7.00-11.00
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2017-07-04 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie działań marketingowych na rynku krajowym.Pozyskiwanie nowych kontraktów i zamówień w zakresie budowy, modernizacji, napraw, serwisu i utrzymania taboru szynowego.Organizacja procesu sprzedaży i przekazania pojazdów.Prowadzenie polityki posprzedażowej w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym.
Tabor Dębica Sp. z o.o. - 2017-02-02 - Dębica (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Końskie (świętokrzyskie)